feksy Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 (Редактирано) Здравейте, наскоро си купих Audi A3, 2.0TDI, 170 коня, 2007 година- Декември, ако не се лъжа. Направих пълно обслужване на колата и компютърна диагностика, при която показа грешка 12600 Р3138, която е Дроселовата клапа. Усещаше се в колата миризма на пушек. Закарах я на майстор, който свали клапата, почисти я и я фиксира, след което миризмата в купето изчезна. Притеснява ме при запалване на двигателя има момент, в който пуши, в порядъка на минута- две докато загрее. След това пушенето спира. Трябва ли да ме притеснява този пушек, след като е моментен? Чува се лек страничен тракащ шум от двигателя и моментни вибрации, които се усещат не като нормална работа на двигателя. Възможно ли е звука и треперенето да са от съединителя, който е тръгнал( усеща се при натиск на педала- денфера е тръгнал, ако не се лъжа). Благодаря Ви! Редактирано 22 Октомври 2018 от VBI Заглавие, неправилен раздел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 Направете диагностика и вижте синхронизация, дюзи и ЕГР. В 90% от случаите двигателите не са правилно синхронизирани при обслужването! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 пушекът в началото - най-вероятно дюзите подпикват малко. Като стане под 0, ще се засили най-вероятно и ще тресе в началото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване