Nikola_RS Публикувано 13 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2018 Здравейте,колеги ,отново имам проблем с парното-климатика на колата.Веднъж вече лятото правих клапите,който са отпред в двигателния отсег,но сега проблемът го има отново и е много по-сериозен.Крайните 2 въдуховода духат ужасно топло,не се издържа в колата,а средните въздуховоди духат студено.По никакъв начин не мога да им повлияя ,независимо на колко градуса съм настроил климатика-от страничните въздуховоди е огън ,а от средните лед.Проблемът не се изччерпва само с това- пусна ли парното или климатика в колата се появява остра миризма на изгорели газове или изгоряло,не може да се стои вътре,а дим няма.Всичко това се случи изведнъж и за разлика от летните ми прежиявания,когато след рестарт на колата проблемът временно се решаваше,сега е постоянно.Лятото смених клапите с такива от фейслифт,където уж проблемът бил решен и при тях не ствало,но явно не е.Дали пак е от тях или има нещо по-сериозно.Колата не може да се кара ,защото не може да се пуска парното,а без парно ,не само че е студено ,ами и стъклата се запотяват и няма видимост.Ще се радвам някой да даде адекватен съвет или да ме насочи към адекватен сервиз в Пловдив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 14 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2018 Според мен пак е от клапите. Можеш да пробваш като пуснеш парното да врътнеш няколко пъти температурата на Min и после на Max. При 2-3 такива промени през няколко секунди клапите се раздвижват и почват да работят нормално. Това е само временно решение и като цяло не е сигурно, че ще сработи всеки път. Миризмата на изгорели газове би трябвало да е съвсем друг проблем. Можеш да погледнеш дюзите - възможно е да е духнала някоя дифтунга, или от капачетата на самите дюзи може да изпуска масло и като се натопли моторът да почва да мирише кофти. Иначе може и да са 100 други неща, от които да смърди на изгорели газове... Печка имаш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 14 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2018 Проблемът с миризмата се появи точно в мига в който клапите спряха да работят и го има само когато пусна парното,никаква интервенция не променя ситуацията,колкото и да намалям и увеличвам от мин до макс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Chimev Публикувано 14 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2018 (Редактирано) Виж това: https://www.audiworld.com/forums/a6-s6-c6-platform-discussion-58/hvac-blows-very-hot-air-side-vents-2756309/ Пуснах го и в друга подобна тема. При мен проблема се реши с тази интервенция, не е никаква философия. При мен зацепваше на горещо само едната духалка, но мисля, че това е причината. Самата процедура + снимки е описана някъде по средата на страницата. Редактирано 14 Ноември 2018 от I.Chimev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 14 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2018 да,видях го това и съм я правил интервенцията това лято,оправи се за 3 месеца,но сега изобщо не иска ,май целия модул е за смяна,а колко ли струва той? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 17 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2018 Проблемът е решен,но този път не минах само с чистене,на снимките се вижда "лошото момче на поп-фолка"- вижда се колко гняс е събрало,къде е търкало на клапанчетата,въпреки че го чистих лятото,също така се вижда от къде е идвал пушека.След смяна на цялата част проблемът изчена.Втора употреба са по 80 лв,като преди да я кача на колата пак я разглобих и изистих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване