Jump to content

Ниско налягане Турбо


Germanecaa

Recommended Posts

Колеги , малко помощ ми е нужна ... колата е а6 3.0 2004г.BMK мотор .Прави ниско налягане турбото,гледах я на живи данни неможе да направи исканото налягане и влиза в авариен режим.Турбото е ново , актуатора нов + адаптация , маркучите са ок, интеркулерите също проверих и всмукателния колектор той също е ок ? Някакви идеи.

20181117_114025.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегa кaк ти дaде сърце нa 17 грaдусa темперaтурa дa й нaпрaвиш 4000 оборотa.Според мен я зaгрей добре и нaпрaви лог нa 1, 3 и 11 кaнaл, зa дa ти се кaже повече.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я карал аз ,колата дойде с тази грешка.Не пуши черно всички маркучи са проверени.Повече инфо за Егр ра и неговия дросел как забога попада в турбото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали входния маркуч от турбото и виж дали се върти свободно перката. Ако е там клапата вероятно ще му пречи. Може и да се наложи да бръкнеш с нещо да я завъртиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://youtu.be/zsUb-g1jS4c свалих турбото , чува се това... придържам лостчето на геото и пак се чува този звук.

https://youtu.be/UcdZC1J0Oqc геометрията не се ли движи прекалено лесно ? 

Редактирано от Germanecaa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм пипал турбо, но си мисля, че ако моторчето е закачено няма как да се движи толкова лесно.

 

Нещо ми се струва, че перката има малка инерция.

 

Тропането може да е от геометрията. Май там има нещо нередно. Не знам как не са разбрали при адаптацията. Според мен иди, където са правили адаптация със сваленото турбо и ги питай дали всичко му е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги уж намериха няква грешка в турбото отстраниха го (УЖ) за съжеление днес монтираха турбото и все същото няма промяна... забива  не може да напрай исканото налягане ... някакви идеи . Остана само да видя Н75 клапана но има ли смисъл при условие че актуатора  е ел.? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На пълна газ трябва да удари 1200 дебитомерът, а ти си бил на 4000 оборота, когато е набило грешката и само 863... 

Направи му лог на дебитомера 1, 3 и 11 канал мисля бяха, един-два пъти до дупка газ и го спирай, но все пак изчакай да позагрее малко, не на 17 градуса да я пържиш :)  и качи ексел тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, на тези обороти трябва да е доста над тези стойности. Като не е читав дебитомера няма и достатъчно гориво, от там няма и достатъчно изгорели газове да развъртят турбото и затова да не стига исканато налягане. На тези коли масово си заминават дебитомерите. Ако можеш да направиш лог файл на 1-ви, 3-ти и 11-ти канали на пълна газ е най-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжеление ваг кома нещо се ебава с лог файла . Качвам скреен видео -  линк на  каналите 1 , 3 , 11 от живи данни . https://youtu.be/11g5xv9Hsls

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колега както и предположих нямаш дебитомер от там нямаш и гориво. Дебитомерът  едвам стига 900 единици и го прави доста бавно, горивото и то е малко, сигурно колата не върви добре. Намери от някъде друг дебитомер за проба и пиши как са нещата.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никво развитие..... сложих друг дебитомер нищо различно.Какво мислите за мап сензора? Щото колата си върви нормално.

Редактирано от Germanecaa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...