Jump to content

Належаща ли е смяна на вериги


Pipp0

Recommended Posts

Привет колеги. Да уточня в самото начало става въпрос за A7 3.0 TDI 204 hp 2012 година. Колата е на 184 000 км (реални).

До скоро не бях забелязвал проблеми с веригата, за смяна уж се говори около и след 200 000 км, но разбира се може и по-рано, може и по-късно. При палене колата няма никакви проблеми и претраквания. Такива се получават съвсем леки при по-продължително шофиране поне час. За сега са леки, но предпочитам, ако е належащо да отстраня проблема на време. Консултирах се с един сервиз, които ми казаха цена около... 4900 лв и ремонт в рамките на седмица, което ми се стори доста. Включва вериги, обтегачи, смяна на масло, антифризи, всичко, но доколкото чета колеги тук за 3-4 хиляди си решават проблема. Въпросите ми са два:

1 - Висока ли е тази сума и ако е така бихте ли ми препоръчали сервиз, в който да си разбират от работата на по-приемлива цена.

2 - ПРи такива симптоми да сменя ли веригите възможно най-бързо или да изчакам и при евентуално притракване при палене или при по-интензивно в движение чак тогава да ги сменя?

 

Благодаря на всички!

 

пп - Видях темата под моята, ако прецените, че няма нужда от нова, моля преместете мнението ми там!

Редактирано от Pipp0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато няма притракване на студено, не пипай веригите. 

 

Лично аз на твое място бих карал до към 250 000км и после я продавам (с леко върнат километраж...).   Тоя ремонт за 5000 лева са пари които никога няма да си върнеш и няма никаква гаранция че некадърниците в българските сервизи няма да ти потрошат колата и да те е яд после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала, страшен си! Топ далавераджията. :flehan:

 

Обслужването на веригите е около  3000лв. Да, може да ти искат и 6-7-8к, ако отидеш в Дас Ауто ОЕМ Гайкаджии или в Порше, ама това е друг въпрос.

Ако смята да кара автомобила няколко години и да е спокоен, си връща веднага парите. :)
А самата смяна на веригите не е rocket science и има читави сервизи, където ги сменят и после няма проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мдаааааа, а най-лошото е, че тия "похвати" се считат за нещо нормално и напълно логично...., няма останало вече нищо ценно в тая нацийка....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ако мисля за "възвръщане на инвестиция" никога не бих си взел тази кола :D Такива дребни шмекерии не стоят на дневен ред, защото съдбата си знае работата и утре като си купя нова кола предишния собственик ще е направил същото и ще си бия главата.

 

@JusttRelaxx би ли препоръчал някой подобен сервиз? Плана е такъв,  поне още 2-3 години да бъда с нея, а обичам всичко да ми е изрядно, а не после да има "Тия Аудита много чупливи", заради немърливост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Не вярвам да е за смяна на вериги.

Аз бих изчакал да започне след палене на студено.

 

Това на загрял мотор може да е друго. Помисли и дали маслото е в ред, може като загрее добре да му падат параметрите.

 

Да няма нафта в това масло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Аз имам същия Проблем с ALLROAD BItdi ,колата е 2014 на Реални 184000 км на Студен старт няма никакъв шум на вериги,докато е студена също при високи обороти,след като загрее след 5 мин на около 2000 rpm започва да се чува претракване на веригата не постоянно по-скоро като резонанс и се чудя дали да е сменям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Вместо да се чудиш, отивай и ги сменяй с ОЕМ. :) Казали са и нагоре колегите, около 3000лв е цялото мероприятие. 

Иначе после ред сълзи ред сополи, олеле-малеле, тия Аудита много се чупят. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчано е всичко комплект с зъбни колела и всички възможни крепежи и гарнитури Оригинални като дойдат и следва смяна.Излиза доста над 3000лв Обаче обслужването

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко доста над? 

Ако си решил като preventative maintenance да смениш това-онова, сметката лесно набъбва. :) И ако не ползваш отстъпки. 
И ако майстора ти те чарджва доста за труд, също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички Части по Верижното Задвижване + Зъбни колела Всичките и Всички необходими Крепежи Гарнитури и О-Пръстени за Ремонта излизат с Максимални отстъпки около 2200лв Оригинални.Вече Труд 1500-2000лв Въпрос на Договаряне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Делиш труда на 2 и си идваме на думата. :)
При това при човек, който не вижда за пръв път такава кола. 

800-1000 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...