Jump to content

Покупка на А4 В6


Recommended Posts

Здравейте, предстои ми купуване на нов автомобил. Спрял съм се на А4 В6. Търся кола главно за придвижване от точка А до точка Б. Не съм от типа състезатели. Колата ще се кара 50/50 градско/извънградско. Задължително искам бензин с опция за газ. Клоня повече към ръчка (повечето неща, които съм прочел или чул за автоматите са отрицателни). Комбито е с предимство, но не е задължително условие. Моля за помощ за избора на мотор. Евентуално слаби места, за които да гледам. Като бюджет съм заделил 8000 лв, в които влизат покупката на автомобила+обслужване и регистрация, ако е нов внос (газта не влиза в тази сума). Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 години карах Б6 (2001) 1.8Т AVJ, от 111 до 162к по километраж, 4 свещи, 2 пъти бобина на 2ри цил, гарнитура капак клапани (профилактично), 2 пъти ангренажен ремък (профилактично), датчик ниво на маслото. Разход 1 - 1,5 на 10000 км. За горивото, лятото в София 9 зимата към 13 бензин.
Гарнитура охлаждане маслен радиатор, съединител демпфер-маховик, по окачването дребни ремонти, накладки еднократно. В общи линии не е някъФФ капризен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам много обяви за 1.8т куатро има. Заслужава ли си куатрото при положение, че ще се кара в нормални условия и едва ли ще има някаква файда от него?

2.0 моторите по-ненадежни ли са, че гледам масово такива се продават

Редактирано от justboneswth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според едни си заслужава според други не.Гледай колата да е колкато се може по запазена и гледана а не дали е само на предно или куатро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 55 минути, justboneswth написа:

 Заслужава ли си куатрото при положение, че ще се кара в нормални условия и едва ли ще има някаква файда от него?

Защо ли двигателят е разположен между фаровете ... Файда няма и от тази работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не му трябва ( а то със сигурност няма да му трябва ) не е нужно да взима с куатро. Най-важното е състоянието, аз моята така я взех заради състоянието, не съм търсил куатро на 1000%.

P.S. Без куатро може, без двигател - не. Освен ако не е платноход.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, МММ1 said:

Не толкова хваля quattro задвижването, колкото твърдя, че Ауди с надлъжен двигател на предно е безсмислена покупка.

Защо? Само заради незавиването ли? Има го и при мен макар и по-слабо изразено.

Just now, Passi said:

Да а да развозваш 200 кила кардани,полуоски и деференциали е много смислено ако не ти трябват.

При В6 не са ли около 80 кг?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото самите коли са конструирани за quattro задвижването. Покарай два еднакви модела с предно и двойно и ще разбереш. Ако не е Torsen-а със сигурност не бих карал и подържал Ауди. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално аз не мога да открия минус на quattro задвижването. Вече толкова години в различни модели ауди и някак всяка година намирам приложение на двойното задвижване.. държа да отбележа, че не работя в IT сектора и нито разхода ме притеснява нито "500 кила" отгоре .. все пак не ги нося на гръб.

Дори в тази комбинация в b6 с торсен е още по-приятно от сегашната ми а3 с haldex.

Според мен ако ти изпадне запазен екземпляр с quattro в никакъв случай не трябва да те отблъсне. Разбира се и автомобил не трябва да се закупува само заради двойното.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах 3г куатро. Преди година и половина минах на предно в по-нова кола и макар да е много приятна, тая седмица я пуснах в продажба и ще купувам нещо с 4по4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При куатро-то има ли нещо допълнително като обслужване? При А4 само торсен ли е ( понеже това разбрах от прочетеното из нета)? И отново да попитам за двигателя понеже това ме ограничава най-много като гледам обявите - само 1.8Т ли да гледам или и 2.0 са читави?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички А4-ки B6/7/8 са с торсен при B9 май вече има quattro ultra.

Tърси си 1.8Т с 4х4 и те така. Ако не държиш на 4х4 има мнго други марки на предно по-нови и за по-малко пари.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, justboneswth написа:

При куатро-то има ли нещо допълнително като обслужване? При А4 само торсен ли е ( понеже това разбрах от прочетеното из нета)? И отново да попитам за двигателя понеже това ме ограничава най-много като гледам обявите - само 1.8Т ли да гледам или и 2.0 са читави?

Имаш торсен диференциал и заден диференциал, полуоски отзад, независимо окачване и кардан. Като обслужване имаш масла които до колкото знам от ауди не ги предвиждат за смяна, но едва ли няколко литра масло ще ти натежат ако изобщо решиш да ги сменяш.

Аз 2.0 бих го пропуснал.. нямам преки наблюдения, но като цяло от четеното и от колеги не се слави като сполучлив и надежден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел кара Б6 2.0 131к.с от 10 години като колата е купувана нова от България, той е втори собственик. Няма газ, в момента е на 250-60хил км и харчи литър масло от смяна до смяна /на 9хил км/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 minutes ago, kurty said:

Ми в смисъл, че 2.0Т в В7, както и в твоята шкода не харчи масло.

Прочетете моля заглавието на темата.

П.С. 2.0 в б7 не е като в шкодата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...