Jump to content

Покупка на А4 В6


Recommended Posts

За Европа няма комбинация от 1.8Т с 4х4 и автомат така, че няма какво да го мислиш. Такава комбинация се е предала само за отвъд океана. Ако е на предно автоматика ще е мултитроник който се слави като не толкова надежден. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9.12.2018 г. at 18:38, Jass написа:

Приятел кара Б6 2.0 131к.с от 10 години като колата е купувана нова от България, той е втори собственик. Няма газ, в момента е на 250-60хил км и харчи литър масло от смяна до смяна /на 9хил км/.

да да , и един мармот .... некаде бях гледал че по сервизни документи му дават половин кило на 1000км на нова от завода ... имал съм близък поглед с една такава .... взимаш 2 петици от смяна до смяна , едната да налееш към 4кила по спомен ... другото да си доливаш . за "невероятният" вървеж , динамика и разход/вървеж няма да говоря . не случайно са по евтини и от 2.5тди 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво за мармота? Че завива турбина в калник от allroad?

Каква полза имам да говоря глупости? Не знам в какви сервизни документи четеш точно за Б6.... то и на 2.0т в Б8 му дават литър на хиляда, ама дали всички харчат по толкова?

За характеристики не коментирам, ще се возиш евтино, няма какво да се счупи, всичко е по 15лв и най-вероятно няма да е сбъдвала желания на n на брой собственици като 1.8Т!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Най якия двигател на Ауди 1.8 Т, не се двоуми.Няма по здрав карам го от 10 години.

 

 

На 9.12.2018 г. at 18:12, den4cho написа:

Имаш торсен диференциал и заден диференциал, полуоски отзад, независимо окачване и кардан. Като обслужване имаш масла които до колкото знам от ауди не ги предвиждат за смяна, но едва ли няколко литра масло ще ти натежат ако изобщо решиш да ги сменяш.

Аз 2.0 бих го пропуснал.. нямам преки наблюдения, но като цяло от четеното и от колеги не се слави като сполучлив и надежден.

Колега смяна на филтър на 30 К и смяна на масло 60 К и на Торсен и на Халдекс.

На 9.12.2018 г. at 18:12, den4cho написа:

Имаш торсен диференциал и заден диференциал, полуоски отзад, независимо окачване и кардан. Като обслужване имаш масла които до колкото знам от ауди не ги предвиждат за смяна, но едва ли няколко литра масло ще ти натежат ако изобщо решиш да ги сменяш.

Аз 2.0 бих го пропуснал.. нямам преки наблюдения, но като цяло от четеното и от колеги не се слави като сполучлив и надежден.

Колега смяна на филтър на 30 К и смяна на масло 60 К и на Торсен и на Халдекс.

На 9.12.2018 г. at 18:12, den4cho написа:

Имаш торсен диференциал и заден диференциал, полуоски отзад, независимо окачване и кардан. Като обслужване имаш масла които до колкото знам от ауди не ги предвиждат за смяна, но едва ли няколко литра масло ще ти натежат ако изобщо решиш да ги сменяш.

Аз 2.0 бих го пропуснал.. нямам преки наблюдения, но като цяло от четеното и от колеги не се слави като сполучлив и надежден.

Колега смяна на филтър на 30 К и смяна на масло 60 К и на Торсен и на Халдекс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 няма никакви предимства пред 1.8

Недозавиване при колите на предно си има, да, но човек който ползва кола от т. А до т. Б (както е описал автора на темата, че ще прави) не би го усетил.

Човека иска да си купи кола на над 15 години, а вие му обяснявате за разположение на двигатели... според вас какво е карал до момента, че да търсите недостатъци в б6?

Към автора на темата.

Вземи си запазена кола, по възможност доказано гледана. Куатро е в + винаги, но имаш малко повече разходи по него, а и си мисля, че на теб специално ще ти е излишно и няма да можеш да оцениш предимствата му. Допълнително ще ти е необходимо малко време, за да свикнеш с него ... Никой не ти е споменал за неща от сорта "неочаквано изпреварване на предницата от задницата, възможност за по-лесно поднасяне на сняг или лед и т.н."

Не ме разбирай погрешно, това не са недостатъци. Просто неща, с които е хубаво да свикнеш, за можеш да контролираш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...