tedos1970 Публикувано 8 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2019 Здравейте, спрял съм се на този модел, но ме интересува какво му е куатрото - торсен или халдекс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 8 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2019 Торсен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2019 (Редактирано) Халдекс е на напречните задължително. Ако е надлъжен не знам дали има вариант да е халдекс. Но на А4 е торсен. Има пасати с надлъжен, не знам там дали не е с халдекс след някоя година. Редактирано 8 Януари 2019 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 8 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2019 Всички пасати са с халдекс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 8 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2019 Пасат Б5 и Б5.5 си е като на А4 А6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 Даже след 2006-та май са с Torsen III Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 Правилния отговор е надлъжен двигател - торсен, напречен - халдекс. А6 във всички версии е торсен, не вярвам някога да пуснат с халдекс. Халдекса е по-икономичния вариант, и обикновенно се вгражда при по-евтините модели. Относно пасата, B5 и Б5.5 са с торсен система, а B6 няма как да е с торсен, понеже мотора вече е напречно завъртян и съответно ползва халдекс. Халдекса не е лоша система, обикновенно гарантира и по-нисък разход на гориво, понеже задния мост се всключва рядко, но лично за мене торсена е "истинското" куатро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 Средностатистически шофьор при нормално шофиране не може да намери разлика между двата вида quattro. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 Не е така. Усеща се като е само на предно. А то халдекса е само на предно реално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 (Редактирано) Карал ли си? Щото аз 3 зими карам А3-ка с Халдекс и сега карам А4 с Торсен, мога да те кача след някой по-сериозен сняг, ако не съм я продал да видиш колко е "реално" на предно. П.С. Там където живея улиците се чистят доста рядко и не са много равни половината. Редактирано 9 Януари 2019 от simoV49 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
obfuscated Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 13 hours ago, hristtov said: Правилния отговор е надлъжен двигател - торсен, напречен - халдекс. Не баш: https://www.audi-technology-portal.de/en/drivetrain/quattro_en/audi-quattro-with-ultra-technology-en Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 Само дето на Халдекса като не смениш маслото и филтъра и може се окажеш без quattro в определен момент. Докато Торсен-а колкото и да е разклапан откъм тампони и висящ лагер,няма грижи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 1 hour ago, mshbul said: Не е така. Усеща се като е само на предно. А то халдекса е само на предно реално. Съгласен съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 Лично мен халдекса ме кефи повече като усещане... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 По-лесно управляем е мисля и го няма ефекта с недозавиването,както е при Торесните до поколение 5 мисля ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 С халдекса ми се е случвало задницата да поднася като я смачкам в завоя, все едно карам само задно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 (Редактирано) Преди 7 часа, hristtov написа: ...... Халдекса е по-икономичния вариант..... Май нямаш идея каква му е конструкцията на халдекса? Нищо "икономично" няма там, евтиното е торсена, халдекса се слага с едната идея за "икономия", което на практика си е чиста химера. Редактирано 9 Януари 2019 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 Изгледах видеото и продължавам да съм на мнение, че при нормално шофиране е се тая. Куатрото си е куатро и е задължително за Ауди. Обаче кога точно ще ти потрябват 80% на задната ос? А този прословут спортен диф е с 10г закъснение след sh-awd на хонда... Можем да си плямпаме до сутринта, но октомври направих 500км градско на А3 2.0TQ и само при изгъзици можеш да хванеш някаква разлика с торсена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 Халдекса е харен,но да има и контролер за него.Торсена си е торсен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 15 minutes ago, zhelyazA6 said: С халдекса ми се е случвало задницата да поднася като я смачкам в завоя, все едно карам само задно Задницата на коя да е кола може да се завърти след мачкане на газта в завой, особено на влажно ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 Just now, tonko2.0T написа: Халдекса е харен,но да има и контролер за него. Мчи има си: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 Това е ясно.Имах предвид използването на халдекс-контролер,с който да се управлява халдекса с проценти зададени предварително,а не автоматично.Нещо като при драг колите.Но за ежедневна кола това е безсмислено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
den4cho Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 Определено разлика в усещането при шофиране на сух прав път с 90 км. Ч. Няма да се усети, но при по агресивно шофиране подаване на газ преди и във завой на мокър и заснежен път особенно с автомобил с повече мощтност торсена дава усещане за сигурност и контрол. Тук не говорим на коя стръмна улица ще се изкатери аудито.. ще се изкатерят и двете нали затова са quattro. Лично мнение от опит с коли които съм притежавал, а не просто шофирал еднократно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 10 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2019 Леле, само колко глупости се изписаха само не е истина. Разлика има и то усезаема в двете системи, все едно някой да каже че няма разлика между предно и задно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 10 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2019 Преди 4 часа, hristtov написа: Разлика има и то осезаема в двете системи, все едно някой да каже че няма разлика между предно и задно... +1 Разликата се усеща веднага като я настъпеш в завой. Който разбира, де. Халдекса го водят "икономичен" не защото струва по-малко от торсена, а защото при ежедневно нормално каране въртят само 2 колела и има икономия на гориво. Халдекс се слага и в R8, така че не ми пишете глупости, че щом не е торсен, не е ауди. Пффф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts