Jump to content

Покупка на Ауди А6


Recommended Posts

Здравейте драги аудисти. За много години първо, много здраве на всички и без проблеми по автомобилите :) 

Съжалявам ако темата малко се повтаря или не е за правилния раздел, но въпреки всичко имам питане - пред закупуване на нова кола съм, тъй като продадох моята 124ка купе.

Насочил съм се към ауди А6 С6, тъй като адски ми харесват и външно и вътрешно. Общо взето нямам никакъв опит с ауди, даже близък нямам с такава кола.

Искам кола на бензин със сигурност и чуденката общо взето като попрочетох различни неща ми е между 2.4 и 3.2. Като цяло май съм се насочил към 2.4, тъй като ми се струва по-лекият вариант откъм поддръжка. Но пък защо не и 3.2 ако разликата не е някаква голяма. Видях, че има доста различни модификации..а с ръчни, а с куатро, а без куатро но с мултитроник и т.н. и ми се завъртя главата :) 

Като цяло въпросът ми е заслужава ли си 2.4 (карах 124ка, 120 коня - така че мощността не ми е проблем очевидно) :). Общо взето искам да е с голямата навигация и хубавите врътки и от там вече нямам идея - с ръчни ли е по-добре, куатро ли да е, автоматик ли. Това което ме интересува е да има по-малко потенциални проблеми за сериозни пари. Ако с ръчни и предно откъм поддръжка е много по-добре от автоматик и 4х4, въобще не ме бърка, че няма да карам автоматик или куатро. Но ако пък разликата в поддръжката е несъществена и все пак това са очевидни предимства ще търся с тях. Предполагам се разбира каква ми е идеята :) Същото се отнася и за 3.2, което честно казано ми е доста на сърце да се кача да се покефя на 250 коня като до сега винаги съм карал макс 120 коня. Харесал съм си една, която се продава и е доста запазена и е с газ, но...доколкото гледах газ на този мотор е зле. Въпреки всичко бих се хвърлил на такава с вече сложена газ ако всичко е ок. Като цяло тежка ли е много за поддръжка тази кола, не изкарвам 1000 лв. на месец естествено, че да се хвърлям на такава кола, но и честно казано не ми се ще на година да ми заминават по 1000-2000 лв. само за нея, извън смяна на масло разбира се. Като цяло колебанието ми е между такова ауди и w211 e320 и в началото към мерцедеса се бях насочил, но аудито по ме тегли мамка му :) (ако някой пък смята, че w211 ми е по-добрият вариант, няма срамно все пак) :hilezh:

А и да уточня, предвидил съм 2-3 хил. за първоначално обслужване естествено, не очаквам да намеря кола като от магазина :) 

Ще се радвам на вашите компетентни мнения, ако може да ме насочите така че да направя най-добрия и информиран избор, защото си е важно. :flehan:

А и ще се радвам да станем "колеги" някой ден разбира се.

Предварително благодаря на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 32 минути, slavi84 написа:

че да се хвърлям на такава кола, но и честно казано не ми се ще на година да ми заминават по 1000-2000 лв. само за нея,

Ей т'ва ако може да стане....т.е. да се дават за 4Ф по-малко от 2000...или даже и 1000 НА година :hilezh:

Та ако може да стане, т'ва ще е най-търсената кола...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея как стоят нещата с 3.2 бензин но и аз съм се насочил към такъв мотор,или 4.2 евентуално. Пиша за да мога да чета коментарите. Аз до сега съм нямал Ауди за,което да не съм давал такива пари годишно извън консумативите. Принципно като се замислиш гражданска,каско и данък са минимум 1200 лв годишно на такъв автомобил а без каско лично аз не карам! Разхода на гориво си е също приличен. Доколкото съм чел има вариант за газ но на определени мотори от 3.2 а и ако не караш много тази газификация се обезмисля, защото цената на газовата уредба никак не е малка. Аз с мойте 15000 км годишно мисля,че не бих я избил в скоро време при 3.2 мотор. Виж при 4.2 е друго но там ако не попадне човек на запазен и подържан екземпляр варианта да се плати колата още веднъж в рамките на една година е доста голяма. Така всъщност е и с 3.2 мотор. Все пак това са коли,които са стрували като нови по 50к евро и въпреки примамливо ниската цена в момента подръжката им въобще не е лека,и евтина!

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, slavi84 написа:

.....не ми се ще на година да ми заминават по 1000-2000 лв. само за нея............ (ако някой пък смята, че w211 ми е по-добрият вариант, няма срамно все пак) 

А колко ти се ще да заминават, 200-300 лева ли?

И как ние да решим кой е по-добрия вариант за тебе?

Съвет, неангажиращ, но все пак: върни си 124-ката, със заплатица под илядо, няма как да поддържаш такъв автомобил.

Нищо лично, само горчива реалност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уточнявам - казах, че не ми се дават по 2 хиляди лева на година извън естествените разходи без които не може - смяна на масло, граждански каско и т.н. ...говоря само за ремонти. До NIKO, написал съм, че НЕ взимам 1000 лв. и да се хвърлям на такава кола но и не искам всичките ми пари да заминават за нея. Може прочетеш какво съм писал и тогава да ми коментираш на какво да се връщам...всичките пък, които карат ауди а6 на 15 години по 5 хиляди лева заплати ли изкарвате...извинявам се тогава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Не изкарваме по 5к лева на месец но сме си направили сметка,че 2к лева примерно годишно не са ни проблем за колата. Аз поне де. Да не обобщавам. Веднага ти казвам аз какво съм дал по нея за една година. Въздушна възглавница рециклаж 400 лв с труда,температурен датчик по спомен около 100на лева,дебитомер 500 лв,спирачен апарат близо 400 лв,накладки около 100на лева,ходова част около 400 лв,датчик ниво 100 лв-втора употреба понеже нов е около 300+ и това са цени със отстъпки. И така станаха към 2000 лв нещата. Със сигурност има и още неща за които не си спомням. Просто са си скъпи откъм подръжка автомобили. Това е колата истина. За съжаление...

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mitaka7717, благодаря за мненията. Ясно ми е че понякога могат да се натрупат такива ремонти, въпроса е дали всяка година това си е един нормален разход за ремонти по този автомобил - от порядъка на 2- 3 к, че и нагоре. Ако става на въпрос и 5 хиляди на година за ремонти няма да ме съборят но не мисля, че това е разумно за ламарини на 15 години, колкото и хубава да е....но това си е лично мое мнение разбира се. (Затова и съм се насочил към 2.4, ако това е от значение при това ауди)

преди 28 минути, Krischan написа:

Само каското е около 1000 , данък 500 гражданска 300

Данък 500 за кое, предполагам 4.2? За 177 коня данъка ти е малко над 200. Дори за 3.2 данъка да ти е 350 лв сигурно. Каското за кола 10 хил лв. също не мисля, че е 1000.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята е толкова

И ако си правите такива оценки за по 8000 лв. няма да ви е толкова.Моята е оценена на 14500

Данъка за 225 к.с в Балчик е 488 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да, за Сф данъка на 3.2, 255 коня го изкарва 313 лв. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм застраховал Шкодата на 17к вие пускате 4Ф-ките на 10 :D

1 hour ago, slavi84 said:

всичките пък, които карат ауди а6 на 15 години по 5 хиляди лева заплати ли изкарвате...извинявам се тогава

90% от 4Ф-ките по улиците гробове или бавно превръщащи се в такива. Неподдържани, занемарени кенефи, движещи се с куп проблеми - пикаещи дюзи, тропащи вериги, ритащи автомати, втора употреба гуми, несветещи фарове, пукнати прозорци, ударени, ужулени, със свършили дискове и прочие. 

Аудито е със скъпа поддръжка, без значение коя година е. 4Ф за времето си е модел само под А8, дори и на 15 години, това си е скъпо за гледане возило, а тъкмо тези години водят със себе си много малки на вид проблемчета, с немалки разходи.

Ако ти се кара точно 4ф търси бензин 2.4 с куатро и ръчна кутия. Най-вероятно ще ти трябват месеци да намериш такава комбинация. Другата опция е да си вземеш кола на предно. В такава ситуация аз бих избрал първата генерация на 2.0т - ще върви доста пвоече от 2.4 и ще е по-евтин за поддържка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, petrishki написа:

 

преди 22 минути, petrishki написа:

Аз съм застраховал Шкодата на 17к вие пускате 4Ф-ките на 10 :D

90% от 4Ф-ките по улиците гробове или бавно превръщащи се в такива. Неподдържани, занемарени кенефи

Да, знам, че това е голям риск да нацелиш гробница, която да ти скъси живота..но това е риск, за която и да е от по-големите марки и да започне голямото вадене. Един вид към 3.2 да не се насочвам със сигурност. Аз защо си мислих, че такива убити гробници са основно при дизелите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го плашете човека с тези цени.Накрая ще вземе да се откаже от марката,още преди да е покарал Ауди. По-горе пише че се колебае между Ауди,БМВ,или Мерцедес.И трите модела от един клас се поддържат еднакво,и щом има пари за да я купи,значи ще може и да я поддържа.Питането му не е като на повечето новорегистрирани-коя гори по-малко,така че според мен най-добре да си вземе най-запазената.Още повече че няма претенции към мощност,и няма да се състезава по пътищата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си обичам Ауди, но е неоправдано скъпо. 

Неоправдано. 

Не карам Ауди в момента, но продавам колите и пак ще взимам Ауди. 

Просто е на друга основа. 

Но е факт че за 2007 година кола можеш да си намериш и в други марки. На оправдана цена. 

Но пък, кефът да видиш рингчетата сутрин - безценно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не искам да го откажа.Само казвам колко са му таксите ,защото на мен ми излиза толкова .

Не съм го чул някъде...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен дори и да налее някаква солидна сума то това ще е първата година докато я вкара в час. После ще й се радва и дори да го заболи в началото след това няма да му пука особено. Все пак кеф цена няма а и кола,и жена на късмет [emoji6]

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак нека спрем с тез коментари и някой да напише конкретни проблеми и цени за отстраняването им при 3.2. Това предлагам аз [emoji4]

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 31 минути, Tanko kara A6 написа:

Не го плашете човека с тези цени.Накрая ще вземе да се откаже от марката,още преди да е покарал Ауди. По-горе пише че се колебае между Ауди,БМВ,или Мерцедес.

Всъщност не се чудя за бмв, много са ми дървени вътре тези Е60 :P

 

преди 6 минути, Милослав написа:

Много си обичам Ауди, но е неоправдано скъпо. 

Неоправдано. 

Не карам Ауди в момента, но продавам колите и пак ще взимам Ауди. 

Просто е на друга основа. 

Но е факт че за 2007 година кола можеш да си намериш и в други марки. На оправдана цена. 

Но пък, кефът да видиш рингчетата сутрин - безценно. 

Неоправдано скъпо като цена за колата или като поддъжка не разбрах точно.

 

преди 2 минути, Krischan написа:

Аз не искам да го откажа.Само казвам колко са му таксите ,защото на мен ми излиза толкова .

Не съм го чул някъде...

Такси няма как да ме откажат...знам колко ще плащам за подобна кола без значение дали ауди или мерцедес или бмв за гражданска, каско и данък. Още от начало постът ми беше насочен изцяло за поддръжка и ремонти по автомобила

 

преди 4 минути, mitaka7717 написа:

Според мен дори и да налее някаква солидна сума то това ще е първата година докато я вкара в час. После ще й се радва и дори да го заболи в началото след това няма да му пука особено. Все пак кеф цена няма а и кола,и жена на късмет emoji6.png

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Факт ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко конкретни въпросчета, за които ще съм благодарен, че с тия поддръжки и суми нещо се разбуниха малко духовете:

1. Има някакви двигатели доколкото четох AUK и BDW мисля, каква е разликата и наистина ли AUK става само за газифициране;

2. Ако ходя на оглед за какво основно да гледам(ако ще и често срещани проблеми в купето), така че да няма неприятни изненади и по-скоро къде мога да я закарам на оглед, ако някой може да препоръча.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои други марки от класа на 4ф се поддържат значително по-евтино? Аз мисля, че е все тая, даже има коли от по-нисък клас с невероятни цени на някои части. И реално нацелиш ли лоша кола и с най-евтината подръжка да е всичко заминава, това с подръжката би имало приоритет в сметките ако се купуват нови коли. Ако "сгрешиш" в избора или късмета ти не работи каквото и да си взел даже и 1,8Т ще те разсипе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята 4Ф-ка е с 3.0 бензинов мотор, quattro, атомат, с обикновено ГИ и мога да кажа, че поддръжката изобщо не е скъпа. Смяна на масло на двигателя с всички филтри излиза под 300лв и то с хубаво масло (сменям го на 12 000км). Извън консумативите (накладки, гуми и т.н.) не съм имал скъпи ремонти - карам я 5-та година и съм минал почти 90 000км с нея. При покупката правих пълно обслужване - всички ремъци включително ангренажен (няма вериги този двигател), ролки, водна помпа, термостат и т.н., което с оригинални части от Порше (Райно ми ги достави с отстъпка) и труд беше около 1500лв. ГИ сложих Ланди-Ренцо по спомен под 2000лв и от тогава само каране. Като по-скъпи части, които съм купувал беше дебитомера, който оригинален от Порше с отстъпка ми излезе 560лв. Като по-тежък ремонт, който правих беше смяна на пластмасовия фланец отзад на двигателя за антифриза, който като части беше под 200лв, но е доста разглобяване за да се стигне до него. По ходовата част съм сменял отзад биалетки (много евтини) и двата предни лагера на главините. Всичко останало, което съм дал по колата са само за консумативи - акумулатори, накладки, свещи, филтри, масла и т.н. Каското вече ми  е под 1000лв, така че заедно с ГО, данък и ГТП годишната сума е около 1500лв.

 

Идеята на това, което пиша е, че е важно състоянието при покупката на колата, а не толкова километрите и годините. Важно е да се огледа максимално добре, останалото е на късмет. Това, което се дава задължително годишно за колата за каско, ГО, ГТП, данък и смяна на масло е под 1800лв, но тази сума важи за всеки автомобил от този клас, без значение от марката.

 

Един съвет от мен - гледай мненията основно на хора каращи такива автомобили, а не чули/прочели от някъде нещо.

 

А6 С6 е много хубав автомобил и ако не бяха здрави и надеждни просто нямаше да ги карат хората, а в София е пълно с такива включително и дизелови мотори, които дори са най-разпространени. Тук във форума ги изкарват едва ли не че се трошат непрекъснато, но те уверявам, че повечето им собственици не са и чували за тези проблеми. Естествено моето мнение е за бензинов двигател както и си се насочил. При дизелите има скъпи ремонти (дюзи, вериги), но не е задължително да ти се случат. Смяната на веригите при дизеловия двигател специално е по-скъп и тежък ремонт, но пък нямаш ангренажен ремък, така че нещата са горе-долу съпоставими в предвид цената и пробега след смяната им. При 4.2, 3.2 и 2.4 бензиновите мотори имаш и вериги, но след смяната им имаш пробег от над 200 000км, което означава, че може да се наложи да ги смениш най-много 1 път докато имаш колата и то само ако предишния собственик не ги е сменял.

 

Удоволствието от карането на голям бензинов двигател е много голямо и няма да съжаляваш според мен. Важно е техническото състояние на колата, която купуваш.

 

Всяка кола, без оглед от марката може да те съсипе от скъпи ремонти ако не е поддържана. 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Ще ме нападнат фенбойчетата, но въпреки това, взимай W211. Тези аудита от тази генерация са неоправдано скъпи и за купуване и за поддръжка. Дизелите са ташак, бензиновите са шитни като изключим 4.2, но там данъка е майка си и баща си. Отвътре преди фейса не са нищо особено, отвън ако не са някакъв интересен пакет също или ако не са фейс, но тогава стават безбожно скъпи. Същевременно, нямам познат, който да се е оплакал от W211.(Познавам трима, два с 3.2цди и един с 3.5 бензин). Мега здрава и надежна кола, комфортна, страхотна возия. Взимаш една 320ка и ще се отвозиш. Ако пък все пак толкова много искаш такова Ауди, скачай на 2.4 лепваш една газ и си го търкаляй. За по-голямата част от форума, ако е под 200 коня и не е куатро е гроб, а заплатата трябва да ти е 10 хиляди лева на месец и да пиеш нектар с боговете, за да поддържаш Ауди. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...