Jump to content

B7 auxiliary heater нафтова печка


FanatikaTm

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Потърсих по темата доста но нищо което да помогне. Започвам нова тема.

За нафтовата печка съм направил следните неща:

1: Стартира чува се как започва изпушва работи 1 мин и спира (пускам я с дистанционното). След което ако пак натисна светва в купето индикацията но не тръгва.

2: Проверих дали като стартира акумулатора не пада прекалено много но под 12,5 не пада.

3 Диагностика имам. В канал 18 който е Aux. Heat не мога да влезна. No response from controller.

4: В канал 25-Immobilizer Adaptation Auxiliary Heating е активиран

5: В канал 08-Auto HVAC излиза че е налично и активирано. Там пише и времето за което работи преди да изгасне.

 

Заключение: Проблем като грешка и изисквания не намирам. Давайте съвети.

P.S. колата е A4 B7 3.0 2006г 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом пали и работи известно време, може и да не е дефектирал контролер.

Вариант е и проблем в комуникацията с останалите модули/окабеляването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото странно нещо е че преди четях модул 77 който е телефона сега VCDS забива ако се опитам да го чета. Но преди не съм влизал в модул 18 за да знам дали има нещо общо. А как мога да разбера дали проблема е в комуникацията между модулите ?

Случайно бях снимал някой неща в багажника и проверих кода в етка. Това на снимката не е ли модула ????? 

Намерих го в багажника.

IMG_20190106_164331.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е някакъв модул-приемник, най-вероятно за дистанционното на колата. Това пише на етикета, а и това подсказва факта, че се намира в багажника и има вход за антена.

Контролера за печката има желязна логика да е на самата печка както каза колегата.

А моята логика, че може комуникацията да е проблема идва от там, че печката все пак пали, но след това спира и ти нямаш връзка към нея. Изглежда ми напълно нормално да ѝ е нужна информация от климатроника за ситуацията в купето и евентуално някаква комуникация с имобилайзера, ако се кодира по някакъв начин. Това всичко не значи обаче, че проблема не е в самия контролер.

Това са мои разсъждения и хипотези. За съжаление не познавам B7 добре и не мога да предложа подход в случая. Просто не харесвам сменянето на компоненти без обосновка и смятам, че всяка идея може да бъде от полза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на принципа да не сменям нещо без да съм опитал да го оправя. Обаче трябва да сваля фара и да видя дали ще мога от там да видя как са нещата с печката. Надявам се нещо да е забравено защото колата премина през едни такива препятствия веднага като я взех и не знам дали е работила печката или не.

Ще погледа тези дни как е положението там.

 

П.С. По този начин си оправих актуатора на турбото всеки ми казваше че това не се оправя, смених моторчето вътре и нещата заспаха. Така че не се отказвам до последно заклет Българин съм!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Публикувано (Редактирано)

Пиша инфо какво е станало.

Тъй като печката е завряна на кофти място успях да сваля кулера и имах достъп до печката. Свалих буксите почистих всичко с контактен спрей "обилно". Закачих нещата и стартирах. И хоп печката работи сега. Идеята е че в адрес 18 в VCDS немога пак да влизам незнам дали въобще трябва да имам достъп до там. Както и да е в момента работи като пушка, духа и топли перфектно. Голям късмет.

Редактирано от FanatikaTm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...