Jump to content

Ауди а6 ц5 1.8т


Recommended Posts

Колеги предстои ми покупка на автомобил.Насочил съм се към а6 ц5, може ли да дадете мнения за този автомобил.И коя кола е по-добра, аудито или мерцедес ц270 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А6 Ц5 можеш да го сравняваш с Е-клас на Мерцедес

Ц-клас на Мерцедес е все едно А4 ;)

А6 според мен задължително куатро,пълна сервизна история ....

А6 с този мотор върви добре не е самолет......върви си нормално нямаш проблем с изпреварванията.

Аз на моята съм правил 230км за повече не посмях...

Разход на гориво е според стила на карането ти правил съм разход 7-8л на 100 правил съм и 11-12л на сто по магистралата. Нормално каране от 7 до 9 макс ще ти гори ;) Градско не засичам никога....колко гори :)

Обслужването ми е безкомпромисно, цялостно обслужване на колата масла двигател,кутия,диференциал; ремъци,ролки,водна помпа,комплект съединител с демпфер струва 1500лв.

Окачването за сега не съм правил, човека преди мен беше сменил 4 амортисьора предница и задница също,накладките и те са нови. съответно и повече пари я платих.

Колата ми излезе 8000лв като обслужване и регистрация без да слагам новостите който направих по музиката и фаровете ;) Съвета ми е гледай по запазените екземпляри дори и по скъпи поне да караш а не да търчиш по майстори ;) Успех в покупката

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е сериозно да говориш глупости. Колегата я е облсужил от - до! Само не споменава спирачната система, но и там 6-700 лв. и си ти с хубави дискове, накладки и обслужени спирачни апарати. Та реално колата може да е по-стегната от 5 - 8 годишна кола на 250 000 км никога не видяла нов носач или амортисьор.


Ауди А6 Ц5 е чудесен автомобил, но наистина иска пълно обслужване + чип, за да останеш доволен от вървежа. Дали ще е куатро или предно зависи за какво ти трябва. И двете съм притежавал, като сега съм с предно и ми е ок. Частите са много евтини като можеш да ги закупуваш с отстъпки и цените стават по-ниски от частите на Фиеста.


Пример: Предни амове Закс: 80 лв. /бр / Задни: 60 лв. бр/

Съединител Люк: 250 лв.

Дискове висок клас: Предни по 70 лв./бр / Задни по 50 лв. бр.


Първоначалното обслужване, ако смениш всички ролки, ремъци, обтегачи, гарнитури, семеринги и т.н. с масла филтри и течности е около 1000 лв.

 

Спрямо мерцедеса бих избрал аудито от тези години само 1.8турбо!
Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря за отговорите. Имам още един въпрос, днес ми предложиха шевролет епика 2008 г за около 6000, някой има ли представа от тези коли, че аз за пръв път виждам такава.Много гледана кола е но някак не мога да разбера, защо кола от 2008 върви на цената на старо ауди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

39 minutes ago, monkata123 said:

Колеги, благодаря за отговорите. Имам още един въпрос, днес ми предложиха шевролет епика 2008 г за около 6000, някой има ли представа от тези коли, че аз за пръв път виждам такава.Много гледана кола е но някак не мога да разбера, защо кола от 2008 върви на цената на старо ауди

 

10 годишна кола + рядка за БГ марка = Автогол!

 

Няма да можеш да намериш части на старо по моргите. Като се развали нещо ако механиците успеят да го оправят ще развалят още две неща - и те за първи път чуват за такава кола и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.01.2019 г. at 7:24, ppenchev написа:

Не е сериозно да говориш глупости. Колегата я е облсужил от - до! Само не споменава спирачната система, но и там 6-700 лв. и си ти с хубави дискове, накладки и обслужени спирачни апарати. Та реално колата може да е по-стегната от 5 - 8 годишна кола на 250 000 км никога не видяла нов носач или амортисьор.


Ауди А6 Ц5 е чудесен автомобил, но наистина иска пълно обслужване + чип, за да останеш доволен от вървежа. Дали ще е куатро или предно зависи за какво ти трябва. И двете съм притежавал, като сега съм с предно и ми е ок. Частите са много евтини като можеш да ги закупуваш с отстъпки и цените стават по-ниски от частите на Фиеста.


Пример: Предни амове Закс: 80 лв. /бр / Задни: 60 лв. бр/

Съединител Люк: 250 лв.

Дискове висок клас: Предни по 70 лв./бр / Задни по 50 лв. бр.


Първоначалното обслужване, ако смениш всички ролки, ремъци, обтегачи, гарнитури, семеринги и т.н. с масла филтри и течности е около 1000 лв.

 

Спрямо мерцедеса бих избрал аудито от тези години само 1.8турбо!
Успех!

 

 

С нови дускове и накладки го взех и окачването е направено в Италия не тука. Моята е с пълна сервизна история и сега аз продължавам да записвам всичко в книжката което правя по нея ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То може да се пише в книжката и без да се прави. По-добре фактури да се трупат, не че и това е гаранция де..

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, petrishki написа:

То може да се пише в книжката и без да се прави. По-добре фактури да се трупат, не че и това е гаранция де..

 

Аз правя снимки на частите като правя нещо. 

Хем на мен са ми били от полза да се подсетя за нещо, хем могат да служат за доказателство пред купувача. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...