калашников Публикувано 16 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2019 момчета още не я познавам имам я от скоро 2.0 абт е мотора 90то коня антифриза ври и кипи бълва от казанчето маркучите ше се пръснат перка се на включва помагайте от къде да търся проблем / според мен някои от ония двата датчика сивия и синия някой от тях може би не дава инфо на ебу-то и не включва перката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 16 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2019 На радиатора има датчик за перките, провери него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
калашников Публикувано 16 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2019 (Редактирано) Преди 18 часа, iovkom написа: Цитиране на предходно мнение! тъъййй лИ виж научих нещо ново благодаря колега да ти се връща помощта а иначе ония двата сивия и синия нямат нищо общо с перката така ли Редактирано 17 Януари 2019 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 17 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 Синият е за температурата на антифриза и е свързан с компютъра, а сивият е само за стрелката за температурата на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
калашников Публикувано 17 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 (Редактирано) Преди 8 часа, iovkom написа: Цитиране на предходно мнение! добре ясно а този който включва перката на радиатора бил май на самия радиатор щото ми прави проблем че загрява на 90 и подминава а перка се не включва ??? защо не знам Редактирано 17 Януари 2019 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 17 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 Да,на радиатора е.Извади му буксата и я дай на късо.Включи на контакт и вентилатора трябва да заработи.Ако тръгне вентилатора сменяш датчика,ано не търсиш причината на друго място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 17 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 За всеки случай провери и дали термостата не е "заспал" в затворено положение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 17 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 Нещо си правил по охладителната система. Има въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
калашников Публикувано 17 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 Преди 3 часа, svetliopp написа: Нещо си правил по охладителната система. Има въздух. тя и преди е имала въздух и парно е нямала и изпарителя е замръзвал обаче след дълга играчка съм успявал да я обезвъздуша и перка е тръгвала ся и тва не става Преди 4 часа, nickgaidarov написа: За всеки случай провери и дали термостата не е "заспал" в затворено положение. то как да го провериш това освен със смяна с нов обаче маркучи входни изходни на големия радиатор са горещи всички и тоя дето отива в казанчето Преди 4 часа, veselin velchev написа: Да,на радиатора е.Извади му буксата и я дай на късо.Включи на контакт и вентилатора трябва да заработи.Ако тръгне вентилатора сменяш датчика,ано не търсиш причината на друго място. начи колегаа за ся си златен ти много помогна е ся го направих това наврях в буксата една пинсета и перката тръгна ся въпроса е дали датчика е виновен или до него не стига вряла вода обаче входящи изходящи маркучи на големия радиатор са горещи и радиатора и той е горещ което означава че уж го лизва горещата вода утре ше сваря вода в едно канче и ше го топна вътре ако не даде верига на уреда начи е от него ако даде лошо а кажи как да те черпя една бира че ми помогна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
калашников Публикувано 17 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 Преди 12 часа, iovkom написа: Синият е за температурата на антифриза и е свързан с компютъра, а сивият е само за стрелката за температурата на таблото. и като синия е за температура и е свързан към компа за кво е // смисълл и кво като е свързан към компютъра нали има 1 на сами радиатора дето си включва перката . и кат дава синия на компа той кво ше напрай ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 18 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2019 Ще ти направи горивната смес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
калашников Публикувано 18 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2019 (Редактирано) ЪЪаа а стига бе че тя не се ли прави по данни от ламбда сонда Редактирано 20 Януари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
калашников Публикувано 18 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2019 (Редактирано) днеска си направих опит свалих датчика от радиатора и до сложих в една паничка метална и залях до гайката с вряла вода и с мултицета в режим на верига и не даде нищо ни верига ни нищо аз си обяснявам че има подаден постоянен минус на перката и +на тоя кабел дето влиза в датчика и той спира и пуска веригата ,, купих и нов днеска сложих ги в паничката на котлона да поврат малко и са оказа че и стария работи смисъл бая време седяха във водата ама включиха и двата .. което означава че проблема не е в датчика и си иба майката ся Редактирано 18 Януари 2019 от калашников грешна информация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 18 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2019 За да включи датчика, трябва да го сложиш в канчето и да го вариш с бързоварче за кафе, или да го вариш на котлона и да мериш с термометър. Така както го заливаш няма да стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 18 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2019 Както писа Коко се слага и термометър,за да видиш при каква температура затваря веригата датчика.Възможно е да е станал "ленив" и на включва доста късно. п.с.Няма нужда от бира.Работя в "Шуменско пиво". Гледам да помогна с каквото мога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
калашников Публикувано 18 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2019 На 17.01.2019 г. at 19:01, nickgaidarov написа: За всеки случай провери и дали термостата не е "заспал" в затворено положение. как ше го провериш ?? освен с нов Преди 4 часа, veselin velchev написа: Както писа Коко се слага и термометър,за да видиш при каква температура затваря веригата датчика.Възможно е да е станал "ленив" и на включва доста късно. п.с.Няма нужда от бира.Работя в "Шуменско пиво". Гледам да помогна с каквото мога. благодарско и аз гледам с квото мога на който мога Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
калашников Публикувано 18 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2019 (Редактирано) при квато и да е той все не включва начи водата завира в канчето на котлончето и кълкочи и го слагам и той след половин минута / по спомен / включваше и това говорим че е чак в радиатора че от другата стана начи излиза от главата тая вода вряла минава през голямата тръба минава почти целия радиатор като през това време си изстива макар и малко и чак тогава го лизга и за да стигне вряща вода до датчика че да са сети да включи ти предстаяш ли си па в блока и главата ква ше е не вряща мии не знам абе утре като стана ше сложа новия и ше видим кво ше стане Редактирано 20 Януари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 19 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2019 8 hours ago, калашников said: как ше го провериш ?? освен с нов Не бих казал. В този форум като че ли това е обяснено най-простичко (което според мен е идеалния вариант) в тази тема, при това не само на български, но и на руски. Прочети най-вече втория пост на колегата Fory, но и другите коментари не са за изпускане, особено ако човек се абстрахира от правописните грешки: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
калашников Публикувано 19 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2019 (Редактирано) ем хубаво колега ама аз не съм и тди пък и тука идеята е някой който ги е имал същите проблеми да сподели опита си с цел да не се блъскам кое кво е и от къде е и по тоя начин да помогне Редактирано 20 Януари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 19 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2019 Термостат се проверява по един и същи начин независимо дали е на ТДИ, МДИ, ПДИ и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване