Jump to content

Тракане във двигателя 1.4 бензин


Ceko78

Recommended Posts

Здравейте колеги . Купих си Ауди А2 1.4 бензин 75 коня . Имаше силно тракане във двигателя когато е студена когато загрее също има тракане но е по-малко . Казаха ми че може да са износени бутала . Смених бутала сегменти хидравлични повдигащи лагери колянов вал . Тракане то намаля но неизчезна . Има ли някой който да знае от какво е ще съм му благодарен 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно толкова нови части и трака. Моя също трака но е някой повдигач ,или поне аз така си мисля. Но си я карам така 4 5 година :D .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен така ми казаха отначало повдигачи . Но уви не  вече се съмнявам данеби да  са основни лагери на коляновия вал

Биелни лагери смених но основни несъм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то друго не ти е останало .... И друг е въпроса ремонта колко добре е направен.

Редактирано от kenwood2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, Ceko78 написа:

И на мен така ми казаха отначало повдигачи . Но уви не  вече се съмнявам данеби да  са основни лагери на коляновия вал

Биелни лагери смених но основни несъм

Основните лагери са залети в алуминиевия блок и до колкото знам не подлежат на смяна.

Проверете налягането на маслото. Ако са износени лагери налягането ще е ниско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам със налягането на маслото да го измеря . Основните лагери се сменят

Но аз не ги смених и сега ме е ят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е интресно защо се сменят по една торба част ,и проблемите остават. Явно проблема е в майстора ,но всеки сам си прави сметката.

Аз лично не позволявам да ми се смени нищо по автомобила преди да го видя ,че се износило и тн. Преди 4 5 години ми обяснявах как съединителя ми бил за смяна ,но още е с него след изминати 100 000км + ,но това не е по темата.

Редактирано от kenwood2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е братле но ас сам си правих ремонта затова гарантирах за ремонта :hilezh:. От 15 години правя само това лесно е но всеки двигател си има слаби места а да си кажа честно не бях отварял такъв досега. и:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е щом ти си го правил тогава майстора неможем да го виним :D

Сподели малко повечко информация шума от коя част на двигателя се чува по силно? Долу горе ? При мене се чува осезаемо от горната част на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немога да определя повече отдолу . Вече се чудя има едни пластини на коляновия вал за аксеалния луфт може и да са те  проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е щом е сменял биелни лагери, дали не е мерил шийките, как мислиш?

Съмнявам се да са основни лагери.

Щом и буталните болтове са нови.... остава да са аксиални пластини? Но тогава валът ще се мести по дължина, с други думи маслото ще се излее през семерините на вала в блока за няма няколко часа работа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От основни лагери не тропа. Защото винаги са под напрежение, когато се износят превъртат и затягат без предварително предизвестие. Меренето нашийките на място е малко половинчата работа, ако има леки канали(надрано).

От аксиален лагер също не ми се вярва да тропа. При счупен такъв(или голям луфт) съм виждал(на друг мотор) как се променят рязко показанията на налягането на маслото при натискане на съединител.

Важната подробност тук е, че студен тропа повече.... Ако е свързано с проблемен луфт и мазане, би трябвало да тропа повече на загряло, когато се разреди маслото. Тука е обратното. Остават повдигачи, верига, обтегач, банан(ако има такува екстри),...Не се изключва също маховик ако е двумасов.

Също не се споменава какъв е видя на тропането(металическо ритмично, глухо, непостоянно, твърда работа на обороти) също не се знае от къде идва и дали се променя с натоварване или натискане на съединител.

Не се наемам да предполагам от какво тропа. 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като свалих биелните лагери ги огледах много добре огледах и вала . Лагерите и вала все едно не бяха работили безупречни. 

Аксиален луфт нямаше . 

И аз мисля че някъде в мотора има луфт който изчезва със загряването на мотора . Поне това чувам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за водачите на клапаните, те как са?

Имах навремето един вагински варел, който така тракаше от хлабина в тях (придружен с разход на масло, разбира се), което тракане при загрят мотор (термодинамиката, дето според Дапчо не е от значение) изчезваше напълно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мацко:hilezh:, можеше да го споменеш това без да ми спиваш, не съм казал, че няма значение, а че обикновено гъстото масло уплътнява по-добре от температурното разширение. Саа не е нужно пак да ми поливаш, а да кажеш нещо конструктивно, което може да науча.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е казвам ти ве, разбити водачи на клапаните при студен мотор тропат почти като дизел. Като позагрее мотора, звукът изчезва. Но пък си харчи масло.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 8000 км нивото на маслото не е мръднало.

Клапаните бяха бели без нагар 

Неми се беше случвало досега да имам подобен случай .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Като я взех мойта си тракаше,тези повдигачи са май или кобилици също им казват,50 000км и направих все още трака и нищо не съм и правил по мотора ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също трака.... доливането на масло е 800гр до литър на 9-10к км. При условие,... че карам “не душманската”. Изпробвал съм различни масла.... разликата в харча варира но е на лице. Надявам се ... ако някой е решил проблема да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Повечето минат ли 200 хил започват да тракат от износени бутала . Не се лъжете да сменяте повдигачи на клапаните не помага . Разхода на масло е от гумичките на клапаните . Знам че на този двигател му дават от завода да гори масло но мойта след ремонта не го бута изобщо . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...