Ceko78 Публикувано 12 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 Здравейте колеги . Купих си Ауди А2 1.4 бензин 75 коня . Имаше силно тракане във двигателя когато е студена когато загрее също има тракане но е по-малко . Казаха ми че може да са износени бутала . Смених бутала сегменти хидравлични повдигащи лагери колянов вал . Тракане то намаля но неизчезна . Има ли някой който да знае от какво е ще съм му благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 12 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 Буталните болтове нови ли са ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceko78 Публикувано 12 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 Да нови са заедно със буталата ги получих Този мотор явно има слабо място но не го знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 12 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 Интересно толкова нови части и трака. Моя също трака но е някой повдигач ,или поне аз така си мисля. Но си я карам така 4 5 година . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceko78 Публикувано 12 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 И на мен така ми казаха отначало повдигачи . Но уви не вече се съмнявам данеби да са основни лагери на коляновия вал Биелни лагери смених но основни несъм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 12 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 (Редактирано) Е то друго не ти е останало .... И друг е въпроса ремонта колко добре е направен. Редактирано 12 Февруари 2019 от kenwood2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceko78 Публикувано 12 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 За ремонта гарантирам . Но ме съмнява че има някоя тънкост която нязнам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristotr Публикувано 13 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2019 Преди 16 часа, Ceko78 написа: И на мен така ми казаха отначало повдигачи . Но уви не вече се съмнявам данеби да са основни лагери на коляновия вал Биелни лагери смених но основни несъм Основните лагери са залети в алуминиевия блок и до колкото знам не подлежат на смяна. Проверете налягането на маслото. Ако са износени лагери налягането ще е ниско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceko78 Публикувано 13 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2019 Ще пробвам със налягането на маслото да го измеря . Основните лагери се сменят Но аз не ги смених и сега ме е ят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 13 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2019 (Редактирано) Много ми е интресно защо се сменят по една торба част ,и проблемите остават. Явно проблема е в майстора ,но всеки сам си прави сметката. Аз лично не позволявам да ми се смени нищо по автомобила преди да го видя ,че се износило и тн. Преди 4 5 години ми обяснявах как съединителя ми бил за смяна ,но още е с него след изминати 100 000км + ,но това не е по темата. Редактирано 13 Февруари 2019 от kenwood2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceko78 Публикувано 13 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2019 Така е братле но ас сам си правих ремонта затова гарантирах за ремонта . От 15 години правя само това лесно е но всеки двигател си има слаби места а да си кажа честно не бях отварял такъв досега. и Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 13 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2019 Е щом ти си го правил тогава майстора неможем да го виним Сподели малко повечко информация шума от коя част на двигателя се чува по силно? Долу горе ? При мене се чува осезаемо от горната част на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceko78 Публикувано 14 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2019 Немога да определя повече отдолу . Вече се чудя има едни пластини на коляновия вал за аксеалния луфт може и да са те проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 14 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2019 Някой случайно да е измерил шийките на коляновият вал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 21 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2019 Е щом е сменял биелни лагери, дали не е мерил шийките, как мислиш? Съмнявам се да са основни лагери. Щом и буталните болтове са нови.... остава да са аксиални пластини? Но тогава валът ще се мести по дължина, с други думи маслото ще се излее през семерините на вала в блока за няма няколко часа работа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 21 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2019 (Редактирано) От основни лагери не тропа. Защото винаги са под напрежение, когато се износят превъртат и затягат без предварително предизвестие. Меренето нашийките на място е малко половинчата работа, ако има леки канали(надрано). От аксиален лагер също не ми се вярва да тропа. При счупен такъв(или голям луфт) съм виждал(на друг мотор) как се променят рязко показанията на налягането на маслото при натискане на съединител. Важната подробност тук е, че студен тропа повече.... Ако е свързано с проблемен луфт и мазане, би трябвало да тропа повече на загряло, когато се разреди маслото. Тука е обратното. Остават повдигачи, верига, обтегач, банан(ако има такува екстри),...Не се изключва също маховик ако е двумасов. Също не се споменава какъв е видя на тропането(металическо ритмично, глухо, непостоянно, твърда работа на обороти) също не се знае от къде идва и дали се променя с натоварване или натискане на съединител. Не се наемам да предполагам от какво тропа. Редактирано 21 Февруари 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceko78 Публикувано 21 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2019 Като свалих биелните лагери ги огледах много добре огледах и вала . Лагерите и вала все едно не бяха работили безупречни. Аксиален луфт нямаше . И аз мисля че някъде в мотора има луфт който изчезва със загряването на мотора . Поне това чувам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 22 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2019 А за водачите на клапаните, те как са? Имах навремето един вагински варел, който така тракаше от хлабина в тях (придружен с разход на масло, разбира се), което тракане при загрят мотор (термодинамиката, дето според Дапчо не е от значение) изчезваше напълно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 22 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2019 Мацко, можеше да го споменеш това без да ми спиваш, не съм казал, че няма значение, а че обикновено гъстото масло уплътнява по-добре от температурното разширение. Саа не е нужно пак да ми поливаш, а да кажеш нещо конструктивно, което може да науча. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 22 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2019 Е казвам ти ве, разбити водачи на клапаните при студен мотор тропат почти като дизел. Като позагрее мотора, звукът изчезва. Но пък си харчи масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceko78 Публикувано 24 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 За 8000 км нивото на маслото не е мръднало. Клапаните бяха бели без нагар Неми се беше случвало досега да имам подобен случай . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
typalov Публикувано 20 Април 2019 Доклад Share Публикувано 20 Април 2019 Като я взех мойта си тракаше,тези повдигачи са май или кобилици също им казват,50 000км и направих все още трака и нищо не съм и правил по мотора ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oMil Публикувано 20 Април 2019 Доклад Share Публикувано 20 Април 2019 При мен също трака.... доливането на масло е 800гр до литър на 9-10к км. При условие,... че карам “не душманската”. Изпробвал съм различни масла.... разликата в харча варира но е на лице. Надявам се ... ако някой е решил проблема да сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceko78 Публикувано 24 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2019 Повечето минат ли 200 хил започват да тракат от износени бутала . Не се лъжете да сменяте повдигачи на клапаните не помага . Разхода на масло е от гумичките на клапаните . Знам че на този двигател му дават от завода да гори масло но мойта след ремонта не го бута изобщо . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване