Jump to content

AUDI NEWS


Fory

Recommended Posts

Предлагам тази тема за новините касаещи Ауди, които всеки от нас намери някъде и не могат да бъдат класифицирани или не подлежат на кой знае какви коментари.

Абе нещо като Ноев ковчег (или манджа с грозде :) ) за спестяване на място във форума.

Ето какво намерих:

Ауди А4 спечели 5 звезди в EURO NCAP Crash Test

http://germancarscene.com/2008/05/30/audi-...cap-crash-test/

Ауди R8 е първият автомобил със светлини реализирани изцяло с LED технология

http://germancarscene.com/2008/05/30/first...or-the-audi-r8/

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oт Fourtitude малко интересни работи:

Първо двигателите, които се очаква да се монтират на A1:

1,2TFSI 63kW (86hp) MT5

1,4TFSI 90kW(122hp) MT5/ S-tr

1,4TFSI 125kW (170hp) S-tr

1,6TDI 66kW(90hp) MT5

1,6TDI 66kW (90hp) S-tr

2,0TDI 105kW (143hp) MT6

(Накрая е трансмисията - ръчна - 5 или 6 степенна или S-Tronic.)

След това инфо за очакваните нови модификации + нови мотори:

3.0 TFSI - S4 and S5 amongst the cars to get it;

RS5 4.2 FSI with S-tronic 7speed;

A5 Sportback;

S5 Sportback (3.0 TFSI only);

A7, S7 with 4.2 TFSI (likely the same style charger system from the upcoming 3.0 TFSI);

R8 V10, R8 Spyder (also with V10 and 4.2);

Q3.

Някой от нещата, които ме притесняват са атмосферния котор за RS5 и Sportback модификацията на A5/S5. wtf?! Кой знае кво извращение ще е, направо не ми се мисли. Добрата новина е А7/S7 и то с 4.2TFSI (вероятно пак с чарджър).

И за десерт - една "снимка": :)

AudiA6-2010-scoop.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi A3 2009 с

4 цилиндров турбочарджед двигател 200 к.с и

V6 3,2 литров двигател 4х4

6 степенна S-троник скоростна кутия

http://www.nationalpost.com/life/driving/s....html?id=533248

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Луксозните марки отново доминират 01 Юни 2008, 10:48 / Expert.bg

Луксозните марки отново доминираха в ежегодното проучване в Щатите за качество на автомобили, проведено от калифорнийската компания за изследвания Strategic Vision Inc. Изненадата обаче бе, че на второ място се оказа фирмата за огромни SUV - Hummer. Изследването също така показва, че реално качеството в индустрията е паднало за първи път от четири години. Volkswagen Groupр, които включват марки като Audi и Bentley, оглавяват класацията за корпорации с общ индекс на качество от 892 при максимални 1000 точки. GM завършват на второ място с 867 точки. След тях на трето място са Ford и Honda с по 862 точки. Toyota са пети с 860 точки. Трябва да се отбележи, че средното ниво за индустрията е точно 860, като за миналата година то бе 864 точки. VW, GM и Ford са единствените корпорации, които показват развитие в сравнение с миналата година. Strategic Vision ползват за основа на проучването информация, събрана от 20 655 души в Щатите, които са си купили автомобил в последните два или три месеца. Сред основните характеристики, които се отбелязват, са надеждност, обслужване, стил, интериор, екстериор и цялостното впечатление за качеството.

Рестайлинг на А6 в Инголщадт

http://www.drive.ru/spy/2008/05/30/1382686.html

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi е най-добре пазарно ориентираната компания в автомобилната индустрия.

Audi AG е продала 964,151 коли през 2007 година с приход от 33,617 млн евро и печалба след облагане 2,915 млн евро.

Audi произвежда коли в Ingolstadt и Neckarsulm (Germany), Gyor (Hungary), Changchun (China) и Brussels (Belgium), а от края на 2007 година и в Aurangabad (India). Служителите на Audi са 54,000 от които 45,000 в Германия. Компанията инвестира повече от 2 билиона евро всяка година за развитие на технологиите със слоган "Vorsprung durch Technik".

Audi планира да обогати броя на моделите си до 2015 година от настоящите 26 до 40.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi е най-добре пазарно ориентираната компания в автомобилната индустрия.

Audi AG е продала 964,151 коли през 2007 година с приход от 33,617 млн евро и печалба след облагане 2,915 млн евро.

Audi произвежда коли в Ingolstadt и Neckarsulm (Germany), Gyor (Hungary), Changchun (China) и Brussels (Belgium), а от края на 2007 година и в Aurangabad (India). Служителите на Audi са 54,000 от които 45,000 в Германия. Компанията инвестира повече от 2 билиона евро всяка година за развитие на технологиите със слоган "Vorsprung durch Technik".

Audi планира да обогати броя на моделите си до 2015 година от настоящите 26 до 40.

:hilezh: възможно ли е само толкова ?!?!?!

Редактирано от bezrukov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чиста Печалба

2,915 млн евро.

Влагане

повече от 2 билиона евро всяка година

как стаа тоя номер :)

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ебаси двигателите почнаха да правят от ауди, и оня дизел в A3 Clubsport 2 литра - 450 Nm ...в ТТ clubsport 2 литра 300 коня...изродщина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подлец, аз на крака ти се молих за такава тема, ама ме поряза, сега на баце Фори даваш карт-бланш. Тва е щото е дизелист, нали? Баси дискриминацията. :hilezh:

:hilezh::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как ве, нали си червен сектант - как да ти пусна фандък? :)

Майтапя се. Знаеш какво имахме тогава и двамата предвид, но не постигна реализация. Радвай се сега, че и това имаме :hilezh:

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Да ни е честита, пък ще се опитаме да я направим хубава. :hilezh:

Благодаря за доверието , радвам се и аз за всички съфорумци :)

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Porsche купува контролния дял във Volkswagen

02 Юни 2008, 10:38 / Expert.bg

Porsche направиха официално съобщение, в което признават за плановете си да увеличат дяла си във Volkswagen Group на повече от 50 % до края на годината. В момента Porsche притежава 31 %, като евентуален дял от 50 % реално ще даде на компанията контрола над немския гигант. В съобщението също така е казано, че целта е Porsche и Volkswagen да продължат да се развиват като независими компании, но под компанията Porsche Automobil Holding. Има опасения, че програмите за спортни автомобили от Audi, Bentley и Bugatti, които евентуално биха могли да се конкурират с Porsche, се очаква да бъдат отменени, щом Porsche поеме контрола над VW Group. :hilezh:

Съобщението идва по-малко от седмица, след като Германия прие променена версия на 48-годишния закон VW, според която всички стратегически мащабни решения в рамките на VW трябва да бъдат одобрени от 80 % от акционерите. Това означава, че дори Porsche да притежава контролния дял във VW, то това отново няма да е достатъчно, ако решението бъде блокирано от правителството на Долна Саксония, което все още притежава 20 % от VW.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi R8

Вече изцяло с LED светлини

Audi вече предлага изцяло LED светлини за предните фарове на своя суперавтомобил R8, като това е удоволствие, което ще струва допълнителни 3 590 евро. И докато настоящият R8 ползва LED светлини само за дневните си светлини (като се ползват по 24 светодиода на преден фар), то при новата опция ще се ползват светлинни диоди за мигачи, за близки и за далечни светлини.

И докато опцията не е особено евтина, то от Audi подчертават, че има голямо предимство по отношение на по-ниската консумация на енергия, както и цвета, който е по-близък до дневната светлина. Това автоматично означава по-добър контраст и по-голяма лекота за улавяне на сигнала от човешкото око. Освен това LED светлините имат доста по-дълъг жизнен цикъл в сравнение с обикновените крушки, което само по себе си означава, че практически никога няма да ви се наложи да карате с нефункциониращи предни фарове. Реално LED светлините са доживотни за колата.

Само преди десетилетие предните фарове само с LED светлини бяха част само от прототипите и фантазиите, но в днешно време те се ползват все повече и повече. Разбира се, това се дължи до голяма степен на падащите цени на светодиодите, както и на факта, че те позволяват повече свобода по отношение на дизайна на предните (а съответно и на задните) фарове.

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi е най-добре пазарно ориентираната компания в автомобилната индустрия.

Audi AG е продала 964,151 коли през 2007 година с приход от 33,617 млн евро и печалба след облагане 2,915 млн евро.

:hilezh: възможно ли е само толкова ?!?!?!
...как стаа тоя номер :hilezh:

Ко се блещите бе математици. :(

Числото "билион" на български се превежда като "милиард".

Съответно за 2007г. АУДИ са продали близо 1 милион автомобила с приход 33617 милиона евро = 33.617 милиарда евро. Което прави средна цена на кола около 34000 Евро.

Понеже са скромни име останала печалбица около 3 милиарда евро..

Кво па толкуз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Audi R10 TDI race car uses Biofuel of the next generation for the first time

Ingolstadt – World premiere in motorsport: At the 2008 Le Mans 24 Hours on 14/15 June, the three Audi R10 TDI prototypes entered by Audi Sport Team Joest will race for the first time with the next generation of Biofuel manufactured from Biowaste and promising a reduction in the emission of CO2 by almost 90 per cent when compared with traditional diesel.

Ауди R10 TDI ще употреби за първи път биогориво в колата на следващото поколение

Ingolstadt - световна премиера в Крикет: В 2008 г. Le Mans 24 часа на 14/15 юни, трите Ауди R10 TDI прототипи влезли с Audi Sport Team Joest ще се състезават за първи път със следващото поколение на биогоривата, произведени от едни перспективни биоотпадъци за намаляване на емисиите на CO2 с близо 90 на сто в сравнение с традиционните дизелови.

Още тук:

http://media.audiusa.com/article_display.c...rticle_id=10020

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов спирачен асистент от Audi

May 22, 2008

Следвайки своята стратегия за непрекъснато повишаване на сигурността на продуктите, които предлагат, от Audi представиха нова система за активна безопасност. Новият спирачен асистент предлага по- голямо спокойствие и сигурност за водача и неговите спътници, благодарение на система радари, следящи пътната обстановка.

Новата активна система на Audi е разработена, за да намали случаите на удар с автомобил, намиращ се пред вашия. Тя е част от адаптивната система за поддържане на постоянна скорост (АСС) и регулира скоростта на движение и разстоянието между двете превозни средства в скоростния диапазон от 30 до 200 км/ч. В процеса на наблюдение на ситуацията, активната система за безопасност може да се намеси и да приложи спирачно усилие, намалявайки скоростта в случай на опасно доближаване на двата автомобила.

Новата система на Audi предлага работа в няколко режима, като горният е само един от тях. При задедено разстояние между двата автомобила, системата е в състояние и да ускори вашето превозно средство, поддържайки първоначално въведените условия. В случай на интензивен спирачен процес от страна на водача в колата пред вашата, активната система на Audi е в състояние и да ви предупреди за възможността от възникване на потенциално опасна ситуация. Това се извършва на два етапа. Първият от тях е чисто информативен за шофьора и се се осъществяв с помощта на светлинна индикация на контролното табло. В същото време АСС подготвя спирачната система за евентуално аварийно спиране.

Ако водачът не реагира адекватно на предупреждението, а ситуацията на пътя е все така опасна, системата преминава във втори режим. Той се изразява в краткотрайно (0.5 сек), но отривисто подаване на усилие към спирачните апарати. В резултат на това, скоростта на движение се намалява с не повече от 5 км/ч, които са напълно достатъчни, за да се алармира водача, но и са безопасни, за да нес е предизвика удар с превозно средство, намиращо се зад вашето.

Новият спирачен асистент на Audi се предлага за моделите A4, A4 Avant, A6, A8 и Q7, и ще бъде включен в екипировката на новия компактен кросовър Q5.

Линк: http://www.auto-press.net/index.php?cat=7⊂=4786

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2008 Carlisle Import & Kit/Replica Nationals

Снимки на реплики на Audi

http://www.fourtitude.com/gallery/gallery2...ationals%202008

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Audi will be producing both a hard-top and soft-top convertible versions of the A7 – making Audi the first premium automaker to produce a modern day four-door convertible. Although producing this model variant will be an engineering nightmare.

Following the coupe and convertible versions will be the high-spec S7 and super-spec RS7, the later is set to be powered by a tuned version of the RS6's twin-turbocharged 5.2-liter V10 engine with a power output of around 600hp and will feature a new torque-vectoring system.

The A7 will offer a choice of two direct injection engines starting with a 204-hp naturally aspirated 2.8-liter as well as a 300hp 3.0-liter supercharged engine – the same engine that is set to be used in the Audi A6 facelift and new S4. The 394-hp turbocharged 4.0-liter V8 has been saved for the S7 which will be launched in November 2010.

Audi are also developing a new hybrid-drive system which is primarily expected for the Audi Q5, but Autoweek says the A7 is set to benefit from the lithium-ion battery technology as well.

The Audi A7 is part of the German automaker's aggressive product strategy which will see the current 23 model lineup expanded to 40, targeting a 50% increase in sales by 2015.

Source: http://www.worldcarfans.com/9080612.008/le...-on-new-audi-a7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аudi вече изпитва купето с 4 врати А7

В Audi са решени да подобрят позицията си на пазара на луксозни автомобили, като през следващите седем години пуснат 40 нови модела.

Съвсем скоро беше представен новият SUV Q5, бяха потвърдени и плановете за нов мини автомобил А1.

Сега в изданието MotorAuthority публикуват шпионски снимки на автомобил разположен в другия край на моделния ред – прототип на бъдещия А7 по време на тестове с тежка маскировка.

Това ще бъде кола в набиращия популярност пазарен сегмент на луксозните купета с четири врати, която ще има премиера през 2010 г. Макар тежката маскировка да не дава шансове да се види нещо от дизайна, все пак може да се определи, че пред нас е автомобил с голямо междуосие. Превесът отпред е относително малък.

Предлагаме ви и компютърни образи на колата, създадени с помощта на вътрешен за проекта човек. Бъдещият А7 първоначално ще се предлага като купе, но по-късно ще се появи и във версия кабриолет с четири врати и мек сгъваем покрив.

Този автомобил, както показва и наименованието му, ще бъде позициониран в нишата между А6 и флагмана А8. Главни конкуренти на А7 ще бъдат идващите Aston Martin Rapide и Porsche Panamera и естествено Mercedes-Benz CLS. Благодарение на откритата си версия обаче, Audi A7 ще бъде уникален автомобил на пазара.

Очаква се А7 да се предлага с много широк набор от двигатели, още повече, че ще се произвеждат и „горещи” версии S7 и RS7. Интересно е, че при луксозното купе ще видим и хибридна система от дизелов двигател V10 и електромотор, с обща мощност 600 к.с. (450kW). Ще има и хибриди и с по-малка мощност дизелови и бензинови двигатели V6, съобщава AutoWeek. Хибридите ще бъдат с ново поколение литиево-йонни батерии, разработени в съдружие от Volkswagen и Sanyo.

По-стандартните варианти А7 ще бъдат с бензинови V6 агрегати с обем 2.8 и 3.0 литра и мощност, съответно 204 и 300 к.с. „Горещият” S7 ще бъде с V8 двигател с обем 4.0 литра, а RS7 ще е с 5.2 литра V10, познат ни от RS6, но с повишена до 600 к.с. мощност. Скоростните кутии ще бъдат механична с шест степени и автоматична с осем. Както е вече традиция при Audi ще видим и вариант quattro AWD. Окачването ще бъде изцяло ново, от въздушен тип.

От Audi планират да продават по около 40 000 броя годишно от луксозното купе А7.

източник: http://news.automedia.bg/read/4388.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi TT-RS spied on the ring - again!

http://www.worldcarfans.com/9080617.011/au...ain-on-the-ring

Има пак някакви спекулации за двигателя, но си мисля, че Audi с новия 3.0 TFSI си приготвиха двигател и за TT-RS и за S4 и за S5....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...