Jump to content

Направи си сам електромобил.


Recommended Posts

Хората се стремят да опазват природата.

Сърцето ми се къса като гледам как е извадил тази красота, че и писал възмутено колко много течности протекли по пода на гаража, след като махнал радиаторите и филтрите :hilezh: Е, гранулирани ли да изпаднат :hilezh:

П.С. видяхте ли как е вадил рамената на чистачките- пише, че специален туул си правил- толкова ли трудно се махат :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Щом американските аграри ги изхвърлят тия патрави V6 бензинопопивачи, начи положението е поИчи от сириЪз. Бхахахаххахаххахаха :hilezh::hilezh::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей направо се кефя кат си помисля как след 10 години тунингарите ще почнете шлайфате роторите и да олекотявате намотките на електромоторите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Днес покрай мен мина ТОВА.

Като потегли (беше спряло) се чуваше едно свистене само. Айде на електричкитеее..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами така като гледам цените на горивата, няма друга алтернатива..Малко да пооправят само формата и конете, и веднага си вземам една на изплащане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това А6 верно ли е 400Nm, то ше си кине гуменките ако е така "RS Тролей" :hilezh:

А на реното " селия багашник акулуматори бате" :rotcol:

Като се замисля в моя Авант има място за мини реактор и захранване с тръц ще му осигуря :hilezh:

Редактирано от vancho20
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Реното батериите може би не са най-подходящите. 6 х 60кг = 360кг. 6х 1000лв = 6000лв само батерии. :rotcol:

Пише че са с живот 12 години ама не им дават брой цикли. Ако се скапат на втората година пишеш жалба и плачеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Абе по-добро от бензина няма! Ето -

:hilezh:

Може да се тунингова, да му се сложи турбо, компресор - та да се чува по-добре...

Всъщност не...

ТУК и ТУК Audi E-Tron в действие...

Направо маже за седалката. ИДЕАЛНО за градско, кой квото ще да разправя.

A щом вече има електрически:

->формула

и дори официален Moto GP шампионат за електромотори -> TTXGP

(едно състезание от миналата година с нечовешки изпреварвания между първите двама...)

както и ендуро серии -> QUANTYA

...значи нещата са сериозни.

И събитие отпреди няколко дни - електрическа пистарка (макар и още недоизпипана) наказа лошо на състезание другите мотори.

статия

видео (0m:55s и на 2:38min вдига предна гума при ускорение) А на видео комантара (тук пак вдига гума на 6m.25s) пилотът обясни, че е имал 400 Nm въртящ момент и 263кг под себе си и не е могъл да дава газ докрая (лесно губи сцепление на изход от завоя и газ ; не може да влезе в завой с голяма скорост при тия килограми), докато бензиновите мотори са тежали м/у 158 и 172kg и са си позволявали волности по завоите. И въпреки че за пръв път се изправя срещу традиционните машини с два пъти по-тежък мотор и с доста недоизкусурени неща, пак им разпра шортите :wall: Напомня за KillaCycle - 500 коня електрически мотор, 0-100 за по-малко от секунда! - ГЛЕДАЙ!

На какво още е способна електромагнитната сила -->

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Мицубиши I-MiEV, първия сериен електромобил идва у нас.

Остава да видим как ще се зареждат тези пущини. Бъдещето настъпва. Очаквайте скоро акциз на тока за придвижване. :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз още преди 7 години имах възможността да покарам малко, сигурно първия електромобил в България тогава. Машинката бе направена на платформата на стария ФИАТ ПАНДА от фирма- LAREL в Швейцария. Колата бе собственост на бившия ми шеф, собственик на автокъща тогава в София. Автомобилчето е внесено от Швейцария, ползвано е там с още други такива, за нуждите на някакъв курорт. Накрая го продадохме на един студент от Варна ако не се лъжа с още една такава колица на части за по-малко от 3000 лв.

Това което имах аз като впечатления по електрическата Панда....

- на мястото на задната седалка и багажника бяха разположени 12 батерии- акумулатори. Те не са с характерната течна киселина, а с нещо като гел образно казано. Не помня с какъв заряд бяха обаче, но веднъж с една от тях стартирахме трактор!!!

- отпред на мястото на стандартния двигател са разположени компонентите на електрическите компоненти по цялостното захранване на този ел. двигател.

- колата заводско излизала със 7 години гаранция на въпросните акумулаторни батерии, които след 5 годишна експлоатация тогава минаваха с едно зареждане 70-80 км.

- качваш се вътре, даваш на контакт ключа и вкарваш 1-ва предавка (общо е с 4 ск.) без съединител и потегляш. Превключването на останалите обаче изисква ползване на амбриаж.

- вдига макс. скорост от 100 км. при току що заредени батерии.

- автомобила се зареждаше в стандартната мрежа, отпред решетката между фаровете се сваляше и се изтегля шнур, точно като на прахосмукачка.

- имаше функция за генериране на ток в движение по инерция.

- колата имаше парно, радио....все допълнителни консуматори.

- за тези 2 години в които колицата си я караше шефа ежедневно НЕ Е ДАВАЛА ДЕФЕКТ.

Така, че бъдещето е в електромобилите хора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани тунингарите.....ма то тока за каране на такава талига ще се върже колкото сега с пропан-а :unsure: Е вярно ще има и такива със соларни батерии, ма то е дружко там :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо не трябва да има данък за тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гризли, нъл знайш, че тва са PR партенки (за съжаление). Преди десетина месеца г-н Трайков откри (малко след топлата вода) енергийната ефективност - както всички ние виждаме раздвижването в сферата на енергийната ефективност е "огромно", а иначе бяха лозУнги - "Ще намалим потреблението на енергия с 30-50%!!!". Той Трайков и други неща е откривал...

А иначе следваща конверсия на аутомобили ще е да ги правим електрички B))))).

Ето и няколко сайта от моята кошница:

http://kostov-motors.com/tractionmotors/kostovevmotors-and-kits/

http://successmotor.en.made-in-china.com/

http://www.autoblog.bg/Michelin-i-MGL-obezmislyat-skorostnata-kutiya-i-dvigatelya-id2856.html

http://e-volks.com/

http://www.evparts.com/

.... и разбира се много, много други сайтове.

М/у другото какво мислите за кол'лата с вградени ел. матори?

Според мен там е бъдещето, но все още си имат доста недостатъци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че трябва да строим АЕЦ което е добър повод да вдигнем цените на тока и да обясним на населението колко сме загрижени за неговото добруване. Да размахаме под носа му малко примамки и да му обещаем розовото бъдеще. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе съм го мислил за електромобила - акумулаторите да са собственост на някоя верига а не твои. Караш, спираш на бензиностанция, получаваш пълен пак и продължаваш до следващата. Така не се разправяш със зареждане, с гаранция на пака и с кражби на същия. Изисква стандартизиране на гнездата и захранванията обаче. Така няма проблем с мобилността и може да пътуваш неограничено без да зареждаш.

Сега щели да вдигат цената на тока защото този от ВЕИ бил много скъп и трябва да го плаща крайния потребител. :zustimm:

Пак ще ни цакат с топла бира.

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...