uBaHoB Публикувано 7 Май 2009 Доклад Share Публикувано 7 Май 2009 Колеги,имам един проблем!Нещо ми изпушва постоянно един бяло-сив един такъв пушек при сяко палене на колата.Смисъл първото палене и ако я оставя колата да не работи 3-4 часа пак така изпушва.Само прай був и няква пушилка зад мене се вие.А пък като си запале и да я цадя и да не я цадя нищо не излиза вече.Прочетах ги всичките теми за дизелите,неможах да намеря нещо подобно.Дайте някакви мнения!То не се търпи.Срам ме хваша някой път.Гледам на едни приятели имам и те с дизелчета ама не аудита.Ми на тях кат трактори им тропат двигателите пък го нямат тоя проблем.Една и съща нафта слагаме,но те го нямат тоя проблем.Постоянно ме базикат и зимам да се дразна вече.Грозна работа!Също като на анимационно филмче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Май 2009 Доклад Share Публикувано 7 Май 2009 "Пикаеща" дюза?Може да опиташ едно почистване като за начало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uBaHoB Публикувано 8 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2009 "Пикаеща" дюза?Може да опиташ едно почистване като за начало.Постоянно е гача с разни добавки за дюзи мюзи и на седмица по 2-3 пъти яко е стъпвам колкото може да хване.Това не дава ли някакъв резултат за отпушване на тея дюзи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 8 Май 2009 Доклад Share Публикувано 8 Май 2009 "Пикаеща" дюза?Може да опиташ едно почистване като за начало.Как установи, че е пикаеща дюза? Има само един сигурен начин да се познае дали пикае дюзата и той не е от разстояние. Какво става с тая пикаеща дюза тогава като загрее колата защо не пуши тогава? По темата колега, кажи махнат ли е катализатора и ако е сподели милише ли на лошо изгоряла нафта покрай колата и да люти на очите ако си близо до ауспуха? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kombito-tdi Публикувано 8 Май 2009 Доклад Share Публикувано 8 Май 2009 центровка 99%при дюзата симптомите са другиправя финната центровка за 10 мин и колата няма да изпушва никога Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Май 2009 Доклад Share Публикувано 8 Май 2009 (Редактирано) Има само един сигурен начин да се познае дали пикае дюзата и той не е от разстояние.да знам,затова е въпросителна,а не точка или удивителна.("Пикаеща" дюза?)Какво става с тая пикаеща дюза тогава като загрее колата защо не пуши тогава?защото тогава дюзата "работи",независимо че е "пикаеща".към автора едно питане-а масло харчи ли ти,изобщо как си с нивото в последно време? Редактирано 8 Май 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 9 Май 2009 Доклад Share Публикувано 9 Май 2009 да знам,затова е въпросителна,а не точка или удивителна.("Пикаеща" дюза?)защото тогава дюзата "работи",независимо че е "пикаеща".към автора едно питане-а масло харчи ли ти,изобщо как си с нивото в последно време?Не ми се спори с теб, но просто няма шанс пикаеща дюза да не пикае при загрял мотор, по-скоро обратното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 9 Май 2009 Доклад Share Публикувано 9 Май 2009 Една лека реплика към двамата колеги, писали преди мен. Хубаво е да разбирате и да давате съвети, но да го правите под формата на заяждане не е никак приятно за четене. Така че, ако обичате мерете си достойнствата на ЛС! И още нещо. Не всички разбират едно и също нещо, когато се използват изрази като "пикаеща дюза" и други такива "народни" изрази. Четете по-разширено постовете на другите и мислете, а не скачайте за щяло и нещяло. Та по въпроса за изпушването и двамата клоните към почти еднаква диагноза, която е натрупване на нафта, било то в цилиндър, било в изпускателната система, която се изхвърля недоизгоряла при студен старт. Надявам се да сте ме разбрали правилно! Приятно писане! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uBaHoB Публикувано 9 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2009 По темата колега, кажи махнат ли е катализатора и ако е сподели милише ли на лошо изгоряла нафта покрай колата и да люти на очите ако си близо до ауспуха?Ами не съм го махал катализатора и скоро време мисля да го махам.За миризма няма.Капо пуфне първо излиза задушлив облак но не мирише на нищо,след това като продължи да си работи колата пак не мирише на нищо.към автора едно питане-а масло харчи ли ти,изобщо как си с нивото в последно време?ми за маслото немога да кажа нищо защото наскоро пуках картера и доливах масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Май 2009 Доклад Share Публикувано 9 Май 2009 (Редактирано) Една лека реплика към двамата колеги, писали преди мен.Надявам се да сте ме разбрали правилно! Приятно писане!ние сме разбрани хора ми за маслото немога да кажа нищо защото наскоро пуках картера и доливах масло.та на въпроса,колегата vladi_di по-горе е синтезирал плахите ни опити за дистанционно диагностициране и .........,абе накратко за мен вероятно имаш капеща (не точно пикаеща) дюза,т.е. дюза която изпуска в някой от цилиндрите гориво след спирането на двигателя.Затова те питах за евентуална промяна в нивото на маслото(към по-високо ниво и по-рядка консистенция). Редактирано 9 Май 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 11 Май 2009 Доклад Share Публикувано 11 Май 2009 (Редактирано) Аз мисля, че ако пуши от събрала се нафта, би трябвло да е черен пушек, а момчето пише: сиво-бял. Определено сиво-белия пушек означава масло.Имал съм подобен проблем с една кола- не пуши, но като я запалиш- изпушва, или даже като поработи на место няколко минутки и като дадеш газ- пак изпушва еднократно.Това са си абсолютните симптоми на заминали гумички. Дали при него е така, не знам, защото той казва за много голям облак, но не е зле, като начало да се тръгне с едни гумички, аз например ги сменям винаги при смяна на ремък, отдавна съм ги приел като консуматив . Редактирано 11 Май 2009 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 11 Май 2009 Доклад Share Публикувано 11 Май 2009 а при проблем в гумичките не би ли трябвало да бъде синкав пушек, не точно сиво-бял? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uBaHoB Публикувано 12 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2009 (Редактирано) Ако е това дето си мисля,май проблема ще има решение скоро.Незнам но 2 дена съм на резерва ми свети лампата и при сяко палене си е всичко нормално.Излиза си както на всички дизели малко черно пушече и край.Мисля ,че е от една добавка която наливах постоянно,но днес ще видим като напълня резервоара без нея. Редактирано 12 Май 2009 от uBaHoB Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
levis Публикувано 12 Май 2009 Доклад Share Публикувано 12 Май 2009 100% ще се окажеш прав за добавката.Сега се сещам че преди и при мен от 2 различни добавки колата пушеше,с едната яко черно и с другата бяло. Оттогава без добавки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 12 Май 2009 Доклад Share Публикувано 12 Май 2009 (Редактирано) Кажете за какви добавки става въпрос.Аз например от година и половина абсолютно при всяко зареждане слагам "Castrol TDA" и нямам никакви негативи от тоя род. Дали има позитиви- много е субективно да се каже със сигурност. Редактирано 12 Май 2009 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uBaHoB Публикувано 12 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2009 Незнам но тая вечер не изпуши.Утре сутринта ще видя как е.Ако има подобрение и тая добавка ще я засилвам през терасата.Добавкаета е "Castrol TDA".Взех е ,че всички в форума е прехвалиха и викам чакай и аз да опитам.Но в момента съм на 90% ,че е от нея.Защото,като бях на резерва почти на превършване и грам не изпушваше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 13 Май 2009 Доклад Share Публикувано 13 Май 2009 Данеби да слагаш повече от колкото трябва? Пише оптимално-1:1000, колата не ми е изпушила веднъж за толкова време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uBaHoB Публикувано 13 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2009 Незнам но май не е от добавката.Има нещо друго.Чудно ми е защо като бях в резерва не изпушваше? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 17 Май 2009 Доклад Share Публикувано 17 Май 2009 Няма да е от добавката и аз ползвам такава и няма проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uBaHoB Публикувано 17 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2009 Ако сменя ремъка дали няма да има нещо ефект?Центровки нещо???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване