Sign in to follow this  
Followers 0
BioHazarD

Audi A3 1.8 20v 125 hp VS Audi A3 1.9 tdi 110 hp

76 posts in this topic

Здравеите колеги , Искам само вашите мнения . Става въпрос спецялно за Ауди А3 модел чудя се какъв двигател да зема 1.8 бензиновия 20V 125 коня ( и естествено газов инвекцион за около 1200- 1300 лв. , защото ми стъпва повечко ) или 1.9 ТДИ (с червеното I разбира се 110 коня )?Интересувам се з плюсовете и минусите на едното и на другото . Ако някой от вас е горд собственик на едно от двете да казва.

Благодаря предварително !!!!

Share this post


Link to post

Няма кво за чудене 1.9 ТДИ е двигателя.Икономичен,динамичен дори Еротичен :respekt::steinigung:

Edited by pleyboi

Share this post


Link to post
Няма кво за чудене 1.9 ТДИ е двигателя.Икономичен,динамичен дори Еротичен :respekt::steinigung:

+1

Share this post


Link to post

Бензинката. По-комфортна и бърза. Освен това не се чупи толкова.

Share this post


Link to post
Няма кво за чудене 1.9 ТДИ е двигателя.Икономичен,динамичен дори Еротичен :steinigung::respekt:

+1

Share this post


Link to post

По подразбиране дизела е каран доста повече.

Изключенията са минимални. :steinigung:

Share this post


Link to post
По подразбиране дизела е каран доста повече.

Изключенията са минимални. :steinigung:

както обикновенно тук се заформя една друга тема :respekt: човека пита кой от двата двигателя по добър...

Edited by knejata

Share this post


Link to post
Бензинката. По-комфортна и бърза. Освен това не се чупи толкова.

Бахахахаа кое му е бързото ве? единствения по-уморен мотор е 1.6 :steinigung:

Share this post


Link to post

Аз съм с а4 1.8 20в от 4 години вече съм доста доволен ! с АГУ Ловато от 2 години само консумативи сменявам !

Share this post


Link to post
По подразбиране дизела е каран доста повече.

Изключенията са минимални. :steinigung:

колега твоето 2.4 цисто ли е без турбо

Share this post


Link to post

Ами по въпроса с вървенето ...... искам само да кажа че бензиновия е с газов инжекцион .Возил съм се и според мене върви , но на база на 1.9 ТДИ 110 коня немога да го сръвнявам , защото нямам представа той що за стока е :steinigung: . А за разхода на гориво за бензинката човека ми е казвал ->8литра/100километра газ ддз

Share this post


Link to post

Да ама газовия ижексион вдига с 1200лв отгоре.Дизела за тия пари ще си го доведеш като котенце да мърка.Извън градско е добре ама в града колкото дизела ли ще е икономичен? :steinigung: Аз съм си за печката......Добре топли :respekt:

Share this post


Link to post
Ами по въпроса с вървенето ...... искам само да кажа че бензиновия е с газов инжекцион .Возил съм се и според мене върви , но на база на 1.9 ТДИ 110 коня немога да го сръвнявам , защото нямам представа той що за стока е :D . А за разхода на гориво за бензинката човека ми е казвал ->8литра/100километра газ ддз

Ами до към 2000об е малко мудничка но после до 5500-5600 си върви екстра! а за разхода си зависи от теб :steinigung: аз почти на неотпускам газта а на далго 160-200 тай че 10-11 си пипа :respekt: Баща ми я сваляше на 7.8 преди да сложа газ :stupid: аз немога да постигна това :)

Да ама газовия ижексион вдига с 1200лв отгоре.Дизела за тия пари ще си го доведеш като котенце да мърка.Извън градско е добре ама в града колкото дизела ли ще е икономичен? :bia: Аз съм си за печката......Добре топли :D

да ама подръжка на бензина е доста по-евтина (пример смяна на масло) ! А и газта се избива доста бързичко като вървенето е 1кам1 (бензин -газ)

Share this post


Link to post

Земай дизела ... TDI-то хем върви повече хем харчи по-малко :steinigung:

Share this post


Link to post

Заеби и двата мъртвака и си вземи тръц 1.8Т :steinigung:

Share this post


Link to post
Ами до към 2000об е малко мудничка но после до 5500-5600 си върви екстра! а за разхода си зависи от теб :steinigung: аз почти на неотпускам газта а на далго 160-200 тай че 10-11 си пипа :respekt: Баща ми я сваляше на 7.8 преди да сложа газ :) аз немога да постигна това :D

да ама подръжка на бензина е доста по-евтина (пример смяна на масло) ! А и газта се избива доста бързичко като вървенето е 1кам1 (бензин -газ)

Подръжката на 20 клапана като трябва да ги сменяш? Какво за маслото еми по-бързо го сменяш зависи колко силно развърташ турбото.Гъзта всичко избива ама после ти го набива мн. яко.Запушени дюзи и куп проблеми още.Казваш от 4 години имате колата еми това е мн.малко време за да кажеш че още нямаш проблеми от гъзта.Дано и да нямаш такива :stupid: Всеки си има мнения :bia:

Edited by pleyboi

Share this post


Link to post
Заеби и двата мъртвака и си вземи тръц 1.8Т :steinigung:

+1 :respekt::stupid:

Share this post


Link to post
+1 :stupid: :stupid:

Айде бензиновата турбо секта се намеси .... martinich къде се бе :stupid:

Share this post


Link to post
Заеби и двата мъртвака и си вземи тръц 1.8Т :stupid:

Аз също съм за 1.8т ама куатро ! ако сега трява да избирам - това ще е колата!

Share this post


Link to post
Подръжката на 20 клапана като трябва да ги сменяш? Какво за маслото еми по-бързо го сменяш зависи колко силно развърташ турбото.Гъзта всичко избива ама после ти го набива мн. яко.Запушени дюзи и куп проблеми още.Казваш от 4 години имате колата еми това е мн.малко време за да кажеш че още нямаш проблеми от гъзта.Дано и да нямаш такива :stupid: Всеки си има мнения :stupid:

Ти колко искаш да я кара тая кола 20 години ?

Аз съм с 1.8 = ГИ и съм доволен и откъм вървене и откъм разход.

Share this post


Link to post

Хора извинявайте обаче не сте ме разбрали . Знам че 1.8Т 150 коня е кола нали . Обаче за мене важен е разхода на гориво аз просто немога да си позволя да си давам всичките пари за бензин. Варианта с 1.8Т отпада определено :stupid:

Share this post


Link to post

1.8Т харчи точно колкото 1.8 а и се газифицира без проблем :stupid:

Share this post


Link to post

Колега, тук каквото и да прочетеш всичко е просто впечатления, но всеки човек е различен и харесва различно нещо в колата си. За това просто се качи и на двата двигателя, покарай ги и виж кой най ти допада. Единственото което ще те посъветвам аз, е че ако си избереш бензиновия двигател имаш задължителен разход за ГИ, а ако вземеш дизела в един момент може да ти се наложи да сменяш турбо което е със стойността на ГИ-то, другия неочакван разход, който може да ти предложи дизела това е маховик, който се подменя при твое желание пак за същата сума, но има и по-евтин вариант, при който цирка приключва за около 250-350 лева. Останалото по колите е едно и също, от към обслужване.

Share this post


Link to post
както обикновенно тук се заформя една друга тема :stupid: човека пита кой от двата двигателя по добър...

Знам, че си ми обиден за нещата, които ти казах, но не може да нямаш и година във форума и да черпиш блага създавани още преди форума да е съществувал, а след това още неколцина да са ги доусъвършенствали. Все пак уважавам хората по някои справедливи критерии!

По същество: Не питайте кой е по-добрия двигател, а в какво състояние е и аз залагам на бензиновия. 1.8 тръц е задължително каран от някой келеш или пикла и ще е с доста проблеми. Не говоря за цена на дебитомер и предни накладки, че те са по скъпи даже от на А4-В7 с мотор 2.0 ТДИ(накладките).

Share this post


Link to post
Ти колко искаш да я кара тая кола 20 години ?

Аз съм с 1.8 = ГИ и съм доволен и откъм вървене и откъм разход.

Еми те и без това са по-толкова :stupid: Първата кола е като първата жена,заменима но незабравима.Друго си е на чисто нова девствена количка която ще си и направиш кефа,както си искаш и където го искаш :stupid:

Edited by pleyboi

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.