Norton Публикувано 19 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2010 Здравейте,Насочил съм се към 4F 2.4 бензин. Доколкото помня имаше няколко човека с такъв мотор тук във форума. Може ли да споделите повече информация, от рода на разход, консумативи, цена на подръжка, срещани проблеми и т.н. Базата за сравнение ще е C5 1.8T. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 19 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2010 Аз мисля, че на този модел тези двигатели са рядкост, дано някой има впечатления от такава комбинация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 19 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2010 моите впечатления са, че двигателят не е подходящ за това купенито като еластичност, нито като други показателиза предпочитание е 2.0турбо или 3.0тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 19 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2010 (Редактирано) Здравейте,Насочил съм се към 4F 2.4 бензин. Доколкото помня имаше няколко човека с такъв мотор тук във форума. Може ли да споделите повече информация, от рода на разход, консумативи, цена на подръжка, срещани проблеми и т.н. Базата за сравнение ще е C5 1.8T.Аз съм с такъв двигател , но на Ц5 . Това което мога да каже е че е много хубав мотор , но за Ц6 ми се вижда малко старичък мотора ...за предпочитание е 2.0турбо или 3.0тдис 3.0ТДИ е много по-скъп от 2.4 и 2.0Т ... То още по-добре е 4.2 ама ... Редактирано 19 Януари 2010 от acho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 19 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2010 Няма да ти хареса този мотор. 2.0 ТДИ върви по-добре от него. Търси си 2.7 ТДИ 4х4. Може да се намери за около 30-35к лева в зависимост от екстрите и км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 19 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2010 Нортънчо на ТДИ няма да се качи, па ако ще и два пъти по-бърз и икономичен да е, па ако ще и Турско да стане и нафтата по 50 стотинки. Тези дизелови трактори не му ги предлагайте . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 19 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2010 2.0 ТДИ върви по-добре от негопреполагам за 170 коньовия говориш , щот 140 кс модела е дооооста назад . За тва пък 2.0ТДИ е най-дефектния мотор на ВАГ , правен някога Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 19 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2010 (Редактирано) Аз съм с 2.4 стария, на старото ауди. Ще си доволен откъм вървеж, само ако си с ръчка или само на предно. На 4Ф няма комбинация автомат + куатро. Явно са се "усетили" че е слаб за тази комбинация. Разход зимата в града - 15-20. Извън града - 10. (при 110 средна скорост). Но все пак е автоматик и куатро. Дано да съм ти бил полезен. Не знам да има някой с 4Ф 2.4 Редактирано 19 Януари 2010 от nmm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 19 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2010 На 4F я има комбинацията автоматик (типтроник) + куатро от двиагтели 2,7ТДИ и 2,8ФСИ нагоре. Като им гледам актуалната ценова листа, този мотор 2,4л в момента липсва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 19 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2010 преполагам за 170 коньовия говориш , щот 140 кс модела е дооооста назад . За тва пък 2.0ТДИ е най-дефектния мотор на ВАГ , правен някогааcho недей така.. не си прав - има по-дефектни мотори от този този не е толкоз лош колкото го изкарвате тука в няколко теми. Да може би е една идея по-проблемен от 1.9TDI-то, но не е толкова отчайващо зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 19 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2010 аcho недей така.. не си прав - има по-дефектни мотори от този този не е толкоз лош колкото го изкарвате тука в няколко теми. Да може би е една идея по-проблемен от 1.9TDI-то, но не е толкова отчайващо зле.Всъщност това не са мой думи а цитат . Само лоши неща чувам за този мотор отвсякъде и за това си мисля , че има доза истина ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 (Редактирано) преполагам за 170 коньовия говориш , щот 140 кс модела е дооооста назад . За тва пък 2.0ТДИ е най-дефектния мотор на ВАГ , правен някогаМоля те, не пиши повече такива неща, без да си наясно...Всъщност това не са мой думи а цитат . Само лоши неща чувам за този мотор отвсякъде и за това си мисля , че има доза истина ...От кой ги чуваш ? Въпросния мотор е в около 5млн тираж. Монтира се на Митсубиши, Ауди, ФВ ,Шкода,Сеат и не знам още какво...Говоря за помпа -дюза, както предполагам и ти, защото след него почва да се монтира Комън-Рейл, когото много хора бъркат и слагат под общ знаменател с ПД също...Има известни проблеми, но далеч не толкова фатални, колкото се пише по форумите от хора , които са чели някъде и се изказват толкова категорично колкото и ти.По темата...Струва ми се ,че за това купе , този мотор , не е най-подходящия избор. Дори и много здрав и надежден, динамиката и разхода далеч не са му силни стрни, поради което останалите мотори от гамата са много по-добър избор. Въпрос на приоритети би казал някой , за това , се въздържам от крайно мнения, но за мен определено дизеловите мотори и турбо бензиновите са по-добрия избор. Късмет и... let it be quattro Редактирано 20 Януари 2010 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 Ако ще си взимаш бензин по-добре търси 2.0 ТФСИ - по икономичен и по-динамичен от 2.4.Обаче започва чак през 2006 г да го монтират, което означава че цената му ще е по-висока от 2.4 2004/5 година които освен това и доста по-лесно се намират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 При 2.0ТА6 няма куатро , което автоматично не го прави добър избор според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 А ве човека си търси бензин вие пак се опитвате да му пробутате кюмюрите Колега търси си 2.0Т, доста по добър мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 Колега търси си 2.0Т, доста по добър мотор.стига с тез малолитражки... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 стига с тез малолитражки... 3.0TFSI Е ГОТЕН Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 3.0TFSI Е ГОТЕН казва се джиджан... ама е "кисел" все още Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 (Редактирано) стига с тез малолитражки...Напротви - сега се започва с малолитражките - последната версия на малолитражката е 272 кс и термина "даунсайзинг" навлиза с пълна сила ...За 2.4и пак ще кажа , че е стар мотор за А6Ц6 - на Ц5 и предно се преставя доста добре , но купето на Ц6 и особено с куатро и/или автомат ще му дойде много ... Аз съм за по-големите V6 - 2.8 , 3.0 или 3.2 - по-му приличат на А6 а не вярвам разхода да е по-голям от на мойта например , така че не е нищо страшно . Редактирано 20 Януари 2010 от acho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 Аве V6 си е за хора дето разбират. Тва с тръцовете е за келеши. Тва е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 стига с тез малолитражки...Е сметаш ли, че ако човека имаше пари за 3.0тфси щеше да пита за покупка на 2.4 ? Айде помисли малко. И ти не знам какво толкова се правиш с тоя скапан кюмюр, все едно си взел кой знае какво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 Е сметаш ли, че ако човека имаше пари за 3.0тфси щеше да пита за покупка на 2.4 ? Айде помисли малко. И ти не знам какво толкова се правиш с тоя скапан кюмюр, все едно си взел кой знае какво.аз може да карам дизел, но поне не съм го газифицирал щот съм тариката какво точно карам - мисля, че си далеч от идеята Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 Чипнат дизел Не му обръщай внимание. Някой път просто не сме на кеф и се получава така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nick Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 Чипнат дизел Не му обръщай внимание. Някой път просто не сме на кеф и се получава такаСупер безполезна тема ОТНОВО ... май има 2 мнения по темата, всичко останало се хвали или мечрае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 (Редактирано) Е сметаш ли, че ако човека имаше пари за 3.0тфси щеше да пита за покупка на 2.4 ? Айде помисли малко.Добре, нека поразсъждаваме реално, а не да се пишат безмислици. По-добре ти помисли... Караш А6 и би трябвало да си наясно кои от моторите стават и кои не и кое му отива на това купе и кое не. Това , което пишеш отива повече на притежател на А4, а не на А6 понеже там 1.8Т се намира лесно на пазара и е достатъчен като динамика за купето . При С6 обаче 2.0Т далеч не е най-разпространения мотор, няма го в комбинация с куатро и повечето екземпляри са доста постни от към екстри. Наистина е по-добрия избор от 2.4 с това съм съгласен, но самата съвкупност като мотор, екстри и трансмисия , далеч не е добра комбинация при автомобил като А6 . При А4 от това поколение нещата са доста различни , конете са повече , а и го има като куатро. Надявам се с това също си запознат. Добрите бензини при А6 започват от 3.2 нагоре, като там вече наистина човек знае ,че си е купил премиум автомобил...В противен случай повече се доближава към притежателите на 2.0ТДИ , а именно хора с претенции, но без възможности, най-общо казано. Не искам да коментирам дали дизела има предимства или не понеже темата е за друго, но просто при въпросния модел, избора е ограничен и колкото дори и аз да харесвам 2.0Т, не бих си купил А6 с такъв мотор просто заради липсата на останалите фактори, които правят колата да си струва парите и удоволствието от шофирането и оптимално. Просто това си е автомобил от висок клас и изглежда маркетинговия отдел е решил да даде предимство на големите дизелови и бензинови мотори при продажбата, като орязва голяма част от опциите , които биха били възможни при 2.0Т. Независимо дали на някой му харесва дизела или не, ако държи колата му да е куатро и някой други екстри, то ще трябва да ибира между по-големите мотори, повечето от колито дизелови, защото става въпрос за Ауди все пак и те са им силна страна. Редактирано 20 Януари 2010 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване