Jump to content

Ауди А6 C6/4F 2.4i - мнения?


Recommended Posts

Здравейте,

Насочил съм се към 4F 2.4 бензин. Доколкото помня имаше няколко човека с такъв мотор тук във форума.

Може ли да споделите повече информация, от рода на разход, консумативи, цена на подръжка, срещани проблеми и т.н. Базата за сравнение ще е C5 1.8T.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 110
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз мисля, че на този модел тези двигатели са рядкост, дано някой има впечатления от такава комбинация. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моите впечатления са, че двигателят не е подходящ за това купе

нито като еластичност, нито като други показатели

за предпочитание е 2.0турбо или 3.0тди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Насочил съм се към 4F 2.4 бензин. Доколкото помня имаше няколко човека с такъв мотор тук във форума.

Може ли да споделите повече информация, от рода на разход, консумативи, цена на подръжка, срещани проблеми и т.н. Базата за сравнение ще е C5 1.8T.

Аз съм с такъв двигател , но на Ц5 . Това което мога да каже е че е много хубав мотор , но за Ц6 ми се вижда малко старичък мотора ...

за предпочитание е 2.0турбо или 3.0тди

с 3.0ТДИ е много по-скъп от 2.4 и 2.0Т ... То още по-добре е 4.2 ама ...

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да ти хареса този мотор. 2.0 ТДИ върви по-добре от него. Търси си 2.7 ТДИ 4х4. Може да се намери за около 30-35к лева в зависимост от екстрите и км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нортънчо на ТДИ няма да се качи, па ако ще и два пъти по-бърз и икономичен да е, па ако ще и Турско да стане и нафтата по 50 стотинки. Тези дизелови трактори не му ги предлагайте :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 ТДИ върви по-добре от него

преполагам за 170 коньовия говориш , щот 140 кс модела е дооооста назад . За тва пък 2.0ТДИ е най-дефектния мотор на ВАГ , правен някога

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 2.4 стария, на старото ауди. Ще си доволен откъм вървеж, само ако си с ръчка или само на предно. На 4Ф няма комбинация автомат + куатро. Явно са се "усетили" че е слаб за тази комбинация.

Разход зимата в града - 15-20. Извън града - 10. (при 110 средна скорост). Но все пак е автоматик и куатро. Дано да съм ти бил полезен. Не знам да има някой с 4Ф 2.4 :D

Редактирано от nmm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4F я има комбинацията автоматик (типтроник) + куатро от двиагтели 2,7ТДИ и 2,8ФСИ нагоре. Като им гледам актуалната ценова листа, този мотор 2,4л в момента липсва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преполагам за 170 коньовия говориш , щот 140 кс модела е дооооста назад . За тва пък 2.0ТДИ е най-дефектния мотор на ВАГ , правен някога

аcho недей така.. не си прав - има по-дефектни мотори от този :P

този не е толкоз лош колкото го изкарвате тука в няколко теми. Да може би е една идея по-проблемен от 1.9TDI-то, но не е толкова отчайващо зле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аcho недей така.. не си прав - има по-дефектни мотори от този :P

този не е толкоз лош колкото го изкарвате тука в няколко теми. Да може би е една идея по-проблемен от 1.9TDI-то, но не е толкова отчайващо зле.

Всъщност това не са мой думи а цитат . Само лоши неща чувам за този мотор отвсякъде и за това си мисля , че има доза истина ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преполагам за 170 коньовия говориш , щот 140 кс модела е дооооста назад . За тва пък 2.0ТДИ е най-дефектния мотор на ВАГ , правен някога

Моля те, не пиши повече такива неща, без да си наясно...

Всъщност това не са мой думи а цитат . Само лоши неща чувам за този мотор отвсякъде и за това си мисля , че има доза истина ...

От кой ги чуваш ? Въпросния мотор е в около 5млн тираж. Монтира се на Митсубиши, Ауди, ФВ ,Шкода,Сеат и не знам още какво...Говоря за помпа -дюза, както предполагам и ти, защото след него почва да се монтира Комън-Рейл, когото много хора бъркат и слагат под общ знаменател с ПД също...Има известни проблеми, но далеч не толкова фатални, колкото се пише по форумите от хора , които са чели някъде и се изказват толкова категорично колкото и ти.

По темата...Струва ми се ,че за това купе , този мотор , не е най-подходящия избор. Дори и много здрав и надежден, динамиката и разхода далеч не са му силни стрни, поради което останалите мотори от гамата са много по-добър избор. Въпрос на приоритети би казал някой , за това , се въздържам от крайно мнения, но за мен определено дизеловите мотори и турбо бензиновите са по-добрия избор. Късмет и... let it be quattro :hilezh:

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще си взимаш бензин по-добре търси 2.0 ТФСИ - по икономичен и по-динамичен от 2.4.

Обаче започва чак през 2006 г да го монтират, което означава че цената му ще е по-висока от 2.4 2004/5 година които освен това и доста по-лесно се намират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига с тез малолитражки...

Напротви - сега се започва с малолитражките - последната версия на малолитражката е 272 кс :rolleyes: и термина "даунсайзинг" навлиза с пълна сила ...

За 2.4и пак ще кажа , че е стар мотор за А6Ц6 - на Ц5 и предно се преставя доста добре , но купето на Ц6 и особено с куатро и/или автомат ще му дойде много ... Аз съм за по-големите V6 - 2.8 , 3.0 или 3.2 - по-му приличат на А6 а не вярвам разхода да е по-голям от на мойта например , така че не е нищо страшно .

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига с тез малолитражки...

Е сметаш ли, че ако човека имаше пари за 3.0тфси щеше да пита за покупка на 2.4 ? Айде помисли малко. И ти не знам какво толкова се правиш с тоя скапан кюмюр, все едно си взел кой знае какво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е сметаш ли, че ако човека имаше пари за 3.0тфси щеше да пита за покупка на 2.4 ? Айде помисли малко. И ти не знам какво толкова се правиш с тоя скапан кюмюр, все едно си взел кой знае какво.

аз може да карам дизел, но поне не съм го газифицирал щот съм тарикат

а какво точно карам - мисля, че си далеч от идеята

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чипнат дизел :hilezh: Не му обръщай внимание. Някой път просто не сме на кеф и се получава така

Супер безполезна тема ОТНОВО ... май има 2 мнения по темата, всичко останало се хвали или мечрае :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е сметаш ли, че ако човека имаше пари за 3.0тфси щеше да пита за покупка на 2.4 ? Айде помисли малко.

Добре, нека поразсъждаваме реално, а не да се пишат безмислици. По-добре ти помисли... Караш А6 и би трябвало да си наясно кои от моторите стават и кои не и кое му отива на това купе и кое не. Това , което пишеш отива повече на притежател на А4, а не на А6 понеже там 1.8Т се намира лесно на пазара и е достатъчен като динамика за купето . При С6 обаче 2.0Т далеч не е най-разпространения мотор, няма го в комбинация с куатро и повечето екземпляри са доста постни от към екстри. Наистина е по-добрия избор от 2.4 с това съм съгласен, но самата съвкупност като мотор, екстри и трансмисия , далеч не е добра комбинация при автомобил като А6 . При А4 от това поколение нещата са доста различни , конете са повече , а и го има като куатро. Надявам се с това също си запознат. Добрите бензини при А6 започват от 3.2 нагоре, като там вече наистина човек знае ,че си е купил премиум автомобил...В противен случай повече се доближава към притежателите на 2.0ТДИ , а именно хора с претенции, но без възможности, най-общо казано. Не искам да коментирам дали дизела има предимства или не понеже темата е за друго, но просто при въпросния модел, избора е ограничен и колкото дори и аз да харесвам 2.0Т, не бих си купил А6 с такъв мотор просто заради липсата на останалите фактори, които правят колата да си струва парите и удоволствието от шофирането и оптимално. Просто това си е автомобил от висок клас и изглежда маркетинговия отдел е решил да даде предимство на големите дизелови и бензинови мотори при продажбата, като орязва голяма част от опциите , които биха били възможни при 2.0Т. Независимо дали на някой му харесва дизела или не, ако държи колата му да е куатро и някой други екстри, то ще трябва да ибира между по-големите мотори, повечето от колито дизелови, защото става въпрос за Ауди все пак и те са им силна страна.

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...