ninkopinko Публикувано 14 Март 2010 Доклад Share Публикувано 14 Март 2010 Наистина нямам време пак да се ровя с търсачката,така че ще карам по спомени кво съм чул и чел тук...маслото на щеката в участъка между MIN и MAX е с бели участъци катооо...бели(бледи) жилки,като че ли е капнала капка кисело мляко и се е стекла в маслото...но преобладава маслото!!!както и по ръбовете на щеката нагоре към дръжката леееко белее!това на непалил мотор от 2 дни...Иначе почти преди всяко палене ,както и днес, си гледам щеката за нивото(а за именно бели ,бОзави,жълтеникави участъци,които са признак,че се смесва малко или повече маслото с антифриз,за проблем в гарнитура на глава,за изкривена и спукана такава...).Антифриза си е на нивото и НЕ е мътен!!!Може ли да е минал мааалко в маслото и да не го хващам визуално,че е мръднало нивото му надолу?Маслото си е на нивото,както беше от преди както си го знам(а аз го знам,щото го гледам всеки ден!)!все пак запалих и покарах 10-тина км,загря на 90градуса по климатроник(винаги си го пускам на 51 канал и си го поглеждам докато карам!) и по табло.Спирам,гледах щеката на загряло-няма бяло,по капачката няма,антифр. бистър...Нито сега,нито преди ми е прегрявала,с изключение на веднъж преди 1 год. като я купих още ,но я излючих при 110 градуса веднага!Но оттогава 1 година не си е показвала рогата.Трябва да пътувам към София след малко. ето снимка на щеката преди палене: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kirilpm Публикувано 14 Март 2010 Доклад Share Публикувано 14 Март 2010 Бялото значи,че маслото се пресича.Доколкото знам бензина и дизела не могат да го пресекат.Остава антифриза,може ако си я натиснал малко да поизгори малко масло но за смесване на антифриз с масло мисля че само чутура и гарнитура са вероятност.Виж отдушниците на картера и капачката за наливане дали имат от тая бяла смрад.Провери и капачката на радиатора/разширителния съд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ninkopinko Публикувано 14 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2010 Бялото значи,че маслото се пресича.Доколкото знам бензина и дизела не могат да го пресекат.Остава антифриза,може ако си я натиснал малко да поизгори малко масло но за смесване на антифриз с масло мисля че само чутура и гарнитура са вероятност.Виж отдушниците на картера и капачката за наливане дали имат от тая бяла смрад.Провери и капачката на радиатора/разширителния съд.няма по капачката на маслото(нито преди палене,нито след 10 км каране).какво да и се проверява на капачката на разширителния съд?а за тия отдушници ми е мъгла,кое е и къде е ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 14 Март 2010 Доклад Share Публикувано 14 Март 2010 Може да се е получил конденз и за това да е станало така. Щом след като си покарал е изчезнало няма проблем. Ако смесва антифриз и масло никога няма да можеш да се отървеш от бозата. Стисни тръбата която излиза от радиатора и виж ако е прекалено твърда това е сигнал за пробита гарнитура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
единак Публикувано 14 Март 2010 Доклад Share Публикувано 14 Март 2010 Гарнитура или в по-лошия случай глава. Още е в начален стадий, затова нямаш другите признаци. Не чакай да стигнеш дотам, отиди на майстор и я оправяй. Няма да ти намаля антифриза все още, защото това по щеката са кондензирали пари, толкова малко не можеш да го забележиш. Не знам колко ти е дълъг пътя, но аз не бих рискувал да я карам така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ninkopinko Публикувано 14 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2010 Може да се е получил конденз и за това да е станало така. Щом след като си покарал е изчезнало няма проблем. Ако смесва антифриз и масло никога няма да можеш да се отървеш от бозата. Стисни тръбата която излиза от радиатора и виж ако е прекалено твърда това е сигнал за пробита гарнитура.ами дано,макар че такъв кондензат досега никога не се е получавал...странно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 14 Март 2010 Доклад Share Публикувано 14 Март 2010 Има ли газово?Ако има прави много конденз в картера,по капачката на маслото,при карба даже и във въздушния филтър.2 години карах в3 карбуратор и особено зимата щеката и капачката на маслото,та чак и въздущния филтър бяха омацани с тая гадост,така че ако имаше преебана гарнитура дали за 2 години нямаше да разбера,особено пък в големите жеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ninkopinko Публикувано 14 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2010 има газ,да....отлагам пътуването днес,колкото и да е наложително!ще я наблюдавам днес-на изстинал двигател,на загрят,ще пипам маркучи,капачки,нива на течности,консистенцията им и ...ще докладвам тук,пред съвета на старейшините за акъл! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 14 Март 2010 Доклад Share Публикувано 14 Март 2010 има газ,да....отлагам пътуването днес,колкото и да е наложително!ще я наблюдавам днес-на изстинал двигател,на загрят,ще пипам маркучи,капачки,нива на течности,консистенцията им и ...ще докладвам тук,пред съвета на старейшините за акъл! Шом имаш газ - и си карал на къси разстояния - това е нормално - карай си без проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
единак Публикувано 14 Март 2010 Доклад Share Публикувано 14 Март 2010 Дано колегите да са прави за газта, успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kirilpm Публикувано 14 Март 2010 Доклад Share Публикувано 14 Март 2010 Същото го имах и при ладичката трябваше да споменеш за газта.Иначе ако няма газ е 99% гарнитура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ninkopinko Публикувано 14 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2010 хубаво де,а как тия с газовите разбират кога наистина им е тръгнала/заминала гарнитура или по-лошото глава?дали е добре да се успокояваме от типа"ооо,това бялото е конденз,имам газ,затова...няма страшно..."и накрая изведнъж: БАААМ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 14 Март 2010 Доклад Share Публикувано 14 Март 2010 хубаво де,а как тия с газовите разбират кога наистина им е тръгнала/заминала гарнитура или по-лошото глава?дали е добре да се успокояваме от типа"ооо,това бялото е конденз,имам газ,затова...няма страшно..."и накрая изведнъж: БАААМ!Голямо налягане в охладителната система/в следствие на това, избиване на разни маркучлета/, намаляне на антифриза, масло в антифриза и сигурно има и други признаци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kirilpm Публикувано 14 Март 2010 Доклад Share Публикувано 14 Март 2010 Гледката при избила гарнитура на бензин с АГУ е грозна.Включва х броя наръфани клапани,завишен разход на гориво,износени сегменти и ризи заради пресеченото масло,проблеми с маслената помпа и т.н.Конденза примерно от плочката с газовото,който се стича в картера и маслото придобива леки оттенъци,които по принцип се утаяват на дъното или се обират от масления филтър,но пресече ли го антифриз или вода филма е пълен.30 секунди да мъчите двигателя да запали на стартер е готов за основен ремонт.За всяка сутрин постъпвам като колегата щеката за маслото,гумите и антифриза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 14 Март 2010 Доклад Share Публикувано 14 Март 2010 Шом имаш газ - и си карал на къси разстояния - това е нормално - карай си без проблем.+1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marantz Публикувано 15 Март 2010 Доклад Share Публикувано 15 Март 2010 Това е конденз, няма място за притеснение. Получава се от неподходящо масло. Смени си марката на маслото. А с какво масло си всъщност? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 15 Март 2010 Доклад Share Публикувано 15 Март 2010 ....дали е добре да се успокояваме от типа"ооо,това бялото е конденз,имам газ,затова...няма страшно..."и накрая изведнъж: БАААМ!При положение, че си гледаш щеката на маслото всеки ден няма да е чак изведнъж БАМ. Виж като караш на дълъг път водата трябва да се изпари и да го нямаш това нещо. Ако пак го имаж тогава ще го мислиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 15 Март 2010 Доклад Share Публикувано 15 Март 2010 +1 за конденза! При това само в тръбичката на щеката! Ако имаше антифриз в маслото, то щеше да е по-мътно! Мисля, че нямаш проблем! Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts