Jump to content

Всичко за 1.8Т


NIKO

Recommended Posts

  • Отговори 482
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

On 7/18/2019 at 2:20 PM, ole said:

И моя вече :D беше така

Но не знам защо като загрееше колата и почваше да се чува едно свирене от него.. защо, не знам. Изкормих му маркуча и сега си изпуска навън.

Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk
 

Колега тоз Кен от къде си го закупил и колко пари ти излезе? И ако може да покажеш как си го свързал от блока?
Имах идея да си направя сам

кечкен от ламаринена кутия вътре с телче да лови маслото.

Редактирано от S.Stoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тоз Кен от къде си го закупил и колко пари ти излезе? И ако може да покажеш как си го свързал от блока?
Имах идея да си направя сам
кечкен от ламаринена кутия вътре с телче да лови маслото.
Около 25лв от AliExpress. От блока излиза едно пластмасово коляно на което слагаш маркуч и го свързваш и си готов...

Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Здравейте, колеги имам следния проблем vw Passat1. 8Т

AWT 150hp забива по някпй път с пълна газ, а когато отпуснеш газта и подадеш пак си тръгва 

Няма светещи лампи, а когато я закачих на Vac показа 16490 барометрично налягане! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Понеже тук има доста информация за 1.8т двигетелите реших тука да пиша. Карам B5 1.8t AEB както знаете тези двигатели са с К03-005 турбина. Искам да позасиля малко колата и да стане по-приятна за каране в средните обороти т.е. при нормално каране. До колкото знам на надлъжно разположени двигатели мога да сложа К03-029 и К03-073 турбини а също и К04-015. Искам първо да знам въпросните турбини за да ги сложа трябва ли да се преправя нещо? Ако не бъркам от турбинната страна захващането за изпускателния колектор и после захващането на даунпайпа е едно към едно но от към компресорната страна как седят нещата? Понеже се търси развъртане в средните обороти а К04-015 е с по-голяма турбинна перка това означава ли, че ще се развърта по-бавно? Като цяло съм се насочил към К03-029 и с ремап си мисля, че ще успея да изкарам 200 коня. К03-073 се намира малко трудно. Та който има опит или информация за въпросите ми нека сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колеги от горният пост се разбира че карам 1.8т АЕБ двигател можете ли да ми кажете колата с какъв регулатора за налягане на горивото излиза от завода 3 или 4 бара? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте. Имам питане за 1.8 турбо мотора - вярно ли е че ако е стоков, бензиновите времена не минават над 18мс при натоварване? А при пипнатите стигат 25 мс... Или пък въобще няма разлика [emoji849]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...