SunShine Публикувано 6 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2010 (Редактирано) Симптом:При изключен от предавка скоростният лост се движи прекалено хлабаво.Решение:Закупуване на нов тампон чрез продуктов номер или намирането на такъв от морга.(аз избрах вторият вариант поради факта че има избор и може да се провери износеността + по-ниската цена)Резервната част преди почистване:след почистванеПациента:Демонтиране:Отвива се топката на скоростния лост:Маха се декоративното капаче:Отвива се винтчето (горе дясно) което държи основата на кожения кожух към пластмасата:Вече е възможно махането на кожата от скоростния лост:За да се осъществи място за работа:Положението не е никак цветущо, все пак стара кола:Развиваме двата болта посредством камък 13ммМахаме двете пластини, също и железните "неща"Вече има достъп за развиване на основата посредством два ключа 10ммДемонтираме лоста като не забравяме да вземем втулката (в случай че не сте я взели от моргата)Поставяме втулката на мястото и:Почистваме боклуците и започваме с монтажа на "новия" скоростен лост:(аз лично съм с тънки пръсти и видях малко зор сам при нанизването на болта и поставянето)С малко сръчност и търпение всичко си идва на мястото:Следва обратния ред за сглобяване, тук няма какво да добавя оставям картинките сами да говорят:Хубаво е да се намаже ябълката с някакъв вид грес, аз лично ползвах бяла бързо оборотна тефлонова грес MotipМонтираме обратно кожата:След което завиваме малкото винтче да не се движи свободно, поставяме капачето и завиваме топката:Подреждаме инструментите за следващо ползване:И имаме вече напълно стабилен и не клатушкащ се скоростен лост Време за ремонта: около 40 минути, на мен ми отне повече време заради снимките и туткането около тях за да станат добре.Прилагам малко снимки как е търкал в леглото си износения тампон.За да се види точно къде и как се е износил след толкова години ръчкане: Благодаря на всички писали в темата тук както и на Емо от Нови Искър за резервната част плюс Васко Литълред .Без вас нямаше да я има тая тема и щях да си ходя неук Редактирано 7 Септември 2010 от Васко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 6 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2010 Освен този тампон е възможно да се износи и този на вилката, свързваща лоста със скоростната кутия, който се намира точно преди скоростите. Симптомите също са твърде свободно движение на лоста на неутрална, защото позволява доста голямо усукване между двете части на вилката. Решението е от морга, тампонът не се сменя, а цялата вилка струва много пари. На нашата 80ката се беше разпаднала гривната, държащата ябълата на лоста и тампонът на вилката така хлопаше, че практически не вършеше работа. След замяната им с такива от кола 94-5та(благодарение на more) скоростите са като нови Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 6 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2010 (Редактирано) Иначе след първите десет километра определено няма нищо общо с преди.Превключването на скоростите става плавно и с лекота, без усилие (нацелване).Много стегнато положение без мандахерцане на ляво или дясно. Редактирано 7 Септември 2010 от Васко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 7 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2010 БРАВО!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vimpel Публикувано 7 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2010 Евала! Темата ще е от полза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 7 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2010 (Редактирано) Да се обадя като 'черна станция' Малко в стил бгмама- някъде съм чел, че точно този тампон не трябва да се смазва с абсолютно нищо, не случайно е сух в сток състояние (въпреки, че на снимките си е обилно омазан и преди демонтажа ).Защо и каква е логиката да му пречи смазка- не знам и ще съм блаогдарен, ако някой ме обори и разбие този мини- мит Редактирано 7 Септември 2010 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 7 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2010 Според И.Николов идеята да не се смазва е че смазочния продукт влияе корозивно на гумата.В съответствие на което се разяжда и разбива бързо... така си мисля и аз което е логично.Но пък от друга стана Motip твърдят че точно този продукт не вреди на пластмаса:Universal lubricant with outstanding mechanical and thermal stability to treatmechanical parts of metal and plastic. PTFE Spray has a very low friction factor,a fine structure (particle size approximately 5 micrometer) and excellent adhesion.PTFE Spray is resistant to weather influences and weak acids and bases,water-repellent and pH-neutral. PTFE Spray prevents wear and sticking.MoTip PTFE Spray is resistant to temperatures of - 50°C up to + 250°C.та така.. къде е истината ще кажа ако колата е все още в мен че да сдаде багажа този тампон пак . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DZVER Публикувано 5 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2011 Година по-късно и аз ще правя тази интервенция Интересува ме как се повлиява тампона в следствие течната грес Мотип Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 5 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2011 До момента никакъв проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DZVER Публикувано 5 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2011 (Редактирано) Ще го напръскам да искара още 19г. след това ще го мислиме Редактирано 5 Септември 2011 от DZVER Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 5 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2011 (Редактирано) Ако тампона е аут пръскането няма да помогне.Греста има идея да спомага за плавното превключване на скоростите.При разбито легло пак ще се разхожда на където му е кеф, а това мен най-много ме дразнеше.п.с забравих да спомена че когато свалях от донора частта, ябълката беше фабрично омацана с нещо много наподобяващо парафин. Редактирано 5 Септември 2011 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DZVER Публикувано 5 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2011 Ако тампона е аут пръскането няма да помогне.Греста има идея да спомага за плавното превключване на скоростите.Не ме разбра правилно смених го с "нов" и го напръсках с същата смазка без снимки за 15мин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 5 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2011 Еми честито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 5 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2011 някъде съм чел, че точно този тампон не трябва да се смазва с абсолютно нищо, не случайно е сух в сток състояние Точно така! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 5 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2011 Всички оригинални, изглеждат по този начин (без намеса.. нЕква от неидетифицирани лица от трети вид ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 5 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2011 Я кажи ти на какво оприличаваш фабричната смазка?Мен на парафинена ми приличаше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 5 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2011 По-скоро тефлон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djbran Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 За протокола:При мен веднъж се счупи тази част,но не пречи да се кара известно време така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katzo Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 Я кажи ти на какво оприличаваш фабричната смазка?Мен на парафинена ми приличаше Колеги смазката за гума и гумени уплътнения е технически вазелин !Смазва но не влиза в реакция с гумата и не я разязда!!! Обикновенно при доставка на оригинални части трябва да е в окомплектовката на доставката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BENNET Публикувано 16 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2011 Благодаря за полезната тема колега ,на мен точно ми предстои същата занимавка за неделя сабяхлян. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 29 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2011 приблизителна цена на това удоволствие ? че моя и той се е разчекнал... даже имаше някъв метален пръстен дето си се подмяташе свободно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 30 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2011 Нов тампон около 90 лева мисля че беше.От моргата според пазарлъка ........ 15 - 20 лева.Останалото е малко инструменти и свободно време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 30 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2011 мерси за справката смяната е елементарна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 30 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2011 Нов тампон около 90 лева мисля че беше.От моргата според пазарлъка ........ 15 - 20 лева.Останалото е малко инструменти и свободно време.Пише ли някакъв номер на този тампон? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 30 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2011 Не съм го заглеждал, цената я споменаха някъде в темата преди да пристъпя към смяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts