Jump to content

Оправяне на проблема с имобилайзера А4 В5


leo

Recommended Posts

Искам само да допълня темата! Отказа на имобилайзера понякога може да не е от тази букса само. При мен се случи ,че сработваше понякога имобилайзера от буксата която се намира на другия карай на този кабел. От партона на волана (от тази буксичка) кабелчето влиза под таблото и с една по- голяма букса се включва в бялата кутийка (под таблото) на имобилайзера. Тази букса също прави проблеми понякога и също трябва да се почисти и намести. 

 

Понякога лампата на имобилайзера светва и ако клемата на акумулатора не е затегната или само е поставена а също и от заминал акумулатор.....

post-18434-0-56341300-1412457070_thumb.j

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това е блока на имобилайзера. Той обаче го има на колите до 96г. (говоря за А4 В5 не знам за другите) от `97г. блока на имобилайзера вече се намира в таблото и тази кутийка я няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте. При мен се случи друг проблем. Изгубих си ключа. Авто ключар ми направи ключ и учудващо пасна много добре. Но след 7-8 дни започна да прави номера с имобилайзера. Не винаги разпознава  кода.

Възможно ли е да е от тази букса или от ключа е. Със стария нямах проблем. Колата я карам вече  7 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е,нищо не пречи да пробваш варианта с почистването на буксата на антената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Здравейте и от мен колеги.Изметох цялата тема и искам да попитам дали при а8 4.2 1997 година е възможен подобен проблем.Колата я имам от няколко дни,но последните два валя доста,температурите паднаха и има случай да запаля чак от 4-5 път.Колата пали и гасне веднага и остава да свети лампата с ключето.Имам съмнения или в слаб акумулатор(нов е но е 70 ампера) или в тая букса,та ми се ще ако процедурата е същата да я извърша пък да видим.Акумулатора дори и слаб за тази кола върти стабилно,а и да не ви казвам с какъв беше като я купувах(не вярвам да е бил повече от 45а) но си палеше супер.Моля ви ако има запознати да кажат може ли да се извърши тази процедура,че ме хваща яд-колата още за показване а аз въртя и се моля да запаля като хората

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги,тъй като никой не благоволи да каже става ли или не тази процедура на А8 от 1997 година най-накрая аз събрах смелост и преди една седмица се заех с операцията.Всичко мина благоприятно и вече седмица се радвам на отлично палеща кола.Благодаря на автора на темата-жив и здрав,колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте колеги и аз имам същият проблем от скоро на ауди а8 1997г. ! Давам на контакт и ключето ми мига и докато не огасне колата пали и веднага изгасва . Започва да пали все по-рядко и по-рядко днеска ми отне около 15 минути за да запаля колата :( . От скоро взе да ми излиза и някакъв си систем ерор . Акумулатора не ми е първа младост но все пак дали е от него или проблемът е друг ? А дали може да ми го премахнат и колко ще ми струва това аз съм от Пловдив. Ето и снимка - http://prikachi.com/images.php?images/791/8382791t.jpg

Редактирано от ORiiON
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблема е в свързващия кабел към антената (бобината) на патрона. В буксата на таблото и в буксата на самата бобина кабелчетата само са стиснати (кринквани) вътре в клемичките и с времето правят лош контакт. Препоръчително е да се отворят и двете букси и да се запоят и  двата проводника(зелен и черен).

Проблема не е софтуерен.Не е възможно самия имобилайзер един път да работи а в следващия момент да отказва!

 

connector.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връзката при кримпването си е добре. Проблема идва от двете букси когато са куплирани. Слаб контакт и с времето от топло и студено се получава лошата връзка и слабият сигнал от антената на имобилайзера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да! И това се получава с времето особенно контактуването долу в антената , но аз сега скоро сменях имобилайзер(вграден в таблото) и проблема беше точно тази връзка при кримпването в буксата на таблото. При измерване с мултицет върху пиновете -съпротивлението на бобинката трябва да е около 24-25 ома.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Снимките ги няма вече във описаната схема и процедурата става тегава ,някои има ли инфо със снимките да ги посатне мерси предварително колеги

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Антената е това черното рингче около ключалката. За да я видиш цялата трябва да свалиш капаците зад волана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...
  • 2 months later...

Първият пост накрая на темата има уордовски документ в които има снимките. Този файл е копие на темата и съм го прикачил точно поради тази причина, че снимките понякога изчезват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

@Leo: Опитах да сваля уордовския файл, но не можах.

Пише, че функцията не е позволена за моя акаунт. Код на грешката: 2C171/1

Може би трява да се обърнем към някой? Администратор, модератор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...