ru6 Публикувано 4 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2014 (Редактирано) Искам само да допълня темата! Отказа на имобилайзера понякога може да не е от тази букса само. При мен се случи ,че сработваше понякога имобилайзера от буксата която се намира на другия карай на този кабел. От партона на волана (от тази буксичка) кабелчето влиза под таблото и с една по- голяма букса се включва в бялата кутийка (под таблото) на имобилайзера. Тази букса също прави проблеми понякога и също трябва да се почисти и намести. Понякога лампата на имобилайзера светва и ако клемата на акумулатора не е затегната или само е поставена а също и от заминал акумулатор..... Редактирано 4 Октомври 2014 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 6 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 Да, това е блока на имобилайзера. Той обаче го има на колите до 96г. (говоря за А4 В5 не знам за другите) от `97г. блока на имобилайзера вече се намира в таблото и тази кутийка я няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hrist100 Публикувано 23 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2014 Здравейте. При мен се случи друг проблем. Изгубих си ключа. Авто ключар ми направи ключ и учудващо пасна много добре. Но след 7-8 дни започна да прави номера с имобилайзера. Не винаги разпознава кода.Възможно ли е да е от тази букса или от ключа е. Със стария нямах проблем. Колата я карам вече 7 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 24 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 Възможно е,нищо не пречи да пробваш варианта с почистването на буксата на антената. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Здравейте и от мен колеги.Изметох цялата тема и искам да попитам дали при а8 4.2 1997 година е възможен подобен проблем.Колата я имам от няколко дни,но последните два валя доста,температурите паднаха и има случай да запаля чак от 4-5 път.Колата пали и гасне веднага и остава да свети лампата с ключето.Имам съмнения или в слаб акумулатор(нов е но е 70 ампера) или в тая букса,та ми се ще ако процедурата е същата да я извърша пък да видим.Акумулатора дори и слаб за тази кола върти стабилно,а и да не ви казвам с какъв беше като я купувах(не вярвам да е бил повече от 45а) но си палеше супер.Моля ви ако има запознати да кажат може ли да се извърши тази процедура,че ме хваща яд-колата още за показване а аз въртя и се моля да запаля като хората Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Колеги,тъй като никой не благоволи да каже става ли или не тази процедура на А8 от 1997 година най-накрая аз събрах смелост и преди една седмица се заех с операцията.Всичко мина благоприятно и вече седмица се радвам на отлично палеща кола.Благодаря на автора на темата-жив и здрав,колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ORiiON Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 (Редактирано) Здравейте колеги и аз имам същият проблем от скоро на ауди а8 1997г. ! Давам на контакт и ключето ми мига и докато не огасне колата пали и веднага изгасва . Започва да пали все по-рядко и по-рядко днеска ми отне около 15 минути за да запаля колата . От скоро взе да ми излиза и някакъв си систем ерор . Акумулатора не ми е първа младост но все пак дали е от него или проблемът е друг ? А дали може да ми го премахнат и колко ще ми струва това аз съм от Пловдив. Ето и снимка - http://prikachi.com/images.php?images/791/8382791t.jpg Редактирано 29 Септември 2015 от ORiiON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 Според мен проблема е в свързващия кабел към антената (бобината) на патрона. В буксата на таблото и в буксата на самата бобина кабелчетата само са стиснати (кринквани) вътре в клемичките и с времето правят лош контакт. Препоръчително е да се отворят и двете букси и да се запоят и двата проводника(зелен и черен).Проблема не е софтуерен.Не е възможно самия имобилайзер един път да работи а в следващия момент да отказва! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 29 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 Връзката при кримпването си е добре. Проблема идва от двете букси когато са куплирани. Слаб контакт и с времето от топло и студено се получава лошата връзка и слабият сигнал от антената на имобилайзера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 Да! И това се получава с времето особенно контактуването долу в антената , но аз сега скоро сменях имобилайзер(вграден в таблото) и проблема беше точно тази връзка при кримпването в буксата на таблото. При измерване с мултицет върху пиновете -съпротивлението на бобинката трябва да е около 24-25 ома. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yuri_95 Публикувано 29 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 Едно голямо БРАВО на автора на темата,за труда и уникалното обяснение! Още един имобилайзер беше излекуван Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 29 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 Радвам се за което! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ORiiON Публикувано 5 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 При мен проблемът се оправи след смяна на акумулатора ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
imaxxx Публикувано 12 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2017 Снимките ги няма вече във описаната схема и процедурата става тегава ,някои има ли инфо със снимките да ги посатне мерси предварително колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jovanny Публикувано 21 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2017 Здравейте,някой ще може ли да ми обясни къде се намира тази ”антена”...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 30 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Антената е това черното рингче около ключалката. За да я видиш цялата трябва да свалиш капаците зад волана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
***RS80*** Публикувано 15 Април 2018 Доклад Share Публикувано 15 Април 2018 Някой да пази снимките към описанието или файла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 29 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2018 Първият пост накрая на темата има уордовски документ в които има снимките. Този файл е копие на темата и съм го прикачил точно поради тази причина, че снимките понякога изчезват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 23 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2018 @Leo: Опитах да сваля уордовския файл, но не можах. Пише, че функцията не е позволена за моя акаунт. Код на грешката: 2C171/1 Може би трява да се обърнем към някой? Администратор, модератор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts