Jump to content

датчик на колянов вал


radoslav slavchev

Recommended Posts

Здравейте колеги.Първо да се извиня предварително ако нещо съм объркал,понеже току що се регистрирах в този хубав форум(незнам защо чак сега)Значи на въпроса,карам Ауди А4 2001г.1.8Т.ще се опитам да дам подробна информация за проблема с моята А4-ка.от два дена колата ми не набира така както го правеше преди това,в смисъл че ми се струва мудна особено до 2000 оборота,след това си върви нормално,но се усеща разлика понеже знам как плавно набираше.Преди време имах същият проблем но след много опит-грешки установих какъв е бил проблемът а именно дебитомер(играеха ми оборотите,отчиташе голям разход на гориво в общи линии много зле)тогава ходих на диагностика и ми казаха за дебитомера.Смених го ,върнаха му фабрични настройки и колата заспа.но както ве4е казах от два дена колата има почти същите симптоми.ходих на диагностика пак,човекът ми каза,че датчика на коляновият вал ще го цитирам:работел когато поиска.Симптомите били трудно палене,висок разход и бавно набиране.Аз обаче много четох и доколкото разбирам ако е въпросният датчик на колянов вал,колата не би трябвало да пали по принцип,доката при мен ,примерно днес цял ден се возих само веднъж отказа да запали.беше загряла,но след 3-4 опита си запали.Четох и че ако е въпросният датчик трябва да изстине за да запали отново,докато при мен го няма този проблем.пали си от 3-4 път.Всъщтност незнам как да постъпя и затова се обръщам към вас.Как да се убедя че наистина датчика е проблема?ще бъда благодарен ако някой се отзове на моят зов за помощ :D благодаря предварително.Още веднъж се извинявам на Администратора ако съм побликувал темата там където не би трябвало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При липса/повреда на датчик колянов вал няма как да запали колата.

Но при теб има два датчика на Хол - на коляновия и на разпределителния вал. При грешни показания на втория може да има описаните проблеми (това не значи, че датчика не е в ред...).

При наличие на толкова отзивчиво ЕКЮ, като на 1.8Т/2001 да се гадае е срамота.

Най-добре дай лога от Вагком или друга диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

знам за другият датчик който е на разпределителният вал.Диагностиката показа като грешка обаче другият датчик който е на коляновият вал.ще изчакам още мнения от форума и след това ще реша какво да правя.Съмнявам се да е този датчик ,понеже когато колата откаже да пали просто трябва да завъртя 3-4 пъти ключа,не да я чакам да изстине или нещо подобно.другият вариянт е просто да го сменя,и да бъде на принципа опит грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички които се отзоваха и дадоха мнение.Току що взех колата от ремонт.Ремонт силно казано,смених въпросният датчик на коляновият вал със такъв на Бош.Колата определено набира много по добре и проблема с паленето изчезна, всичко излежда наред.Надявам се така и да остане :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...