Style Публикувано 16 Март 2011 Доклад Share Публикувано 16 Март 2011 Карам ауди А6 2.7т с 17-ки джанти и по миналото лято купих Vredestein Ultrac Sessanta 225/45 Zr 17 94Y , на пръв поглед всичко беше супер , гумите имат страхотно сцепление , да но изминаха само 20900 км и бяха стигнали ограничителя. Хубаво реших пак същите да взема , но когато ги свалиха от джантите от вътрешните страни на бордовете на 3 от гумите имаше страшни цепки чак до каркаса!!!! Направо ми настръхна косата , понеже с тези гуми се е карало с 200+ км/ч. От дилъра в софия казаха , че налягането било ниско и затова така е станало и ми смъкнаха някъв процент от новите и реших че са прави и взех 4 нови само че 235. Онзи ден занесох гумите с джантите на майстора да ги види и да ги изправи ( джантите ) , 3 от които бяха криви!!! и какво да видим на 2 от гумите същия дефект!!!! Направо съм бесен! Ако има някои каращ същия модел гуми да сподели , че незнам какво да мисля вече , наистина ли е дефект или има нещо по моята кола което не е в ред???? Забравих да спомена , че гумите са съхранявани абсолютно правилно , и тея цепки не са от камъни и бордюри , защото са с неправилна форма и майстора каза че не са наранени! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 16 Март 2011 Доклад Share Публикувано 16 Март 2011 (Редактирано) Здрасти колега, аз карам с такива гуми, но размеръt им е 245/45 18 ZR. Купих ги пролетта на 2009-та. Навъртял съм им 20000км или малко повече. Протекторът изглежда добре. Мисля поне още толкова мога да измина с тях преди да се износят максимално. За тези цепки не мога да ти кажа нищо, защото откакто съм ги сложил на джантите не съм ги свалял. Не съм имал причини.Наистина имат добро сцепление.Единственият проблем, който съм имал с тях, е че в началото носеха на една страна силно. В последствие този ефект се минимизира.Обикновено носеха на дясно, защото се влияят от наклона на пътя. Ако има голям наклон леко носят към него. Ако пътят е равен и хубав няма проблеми.....всъщност сега се сетих, че изправях една джанта и свалях едната гума. Не съм забелязал проблеми с нея. Това е от мен.225/45 е много ниска гума. Слагат ги на тунинговани голфове с 18-ски. Предполагам са се нацепили от удари. Щом с 200км/ч си летял , само едно преминаване на свръзка на мостовете по магистралите може да ти повреди гумите. Голяма кола на толкова ниска гума - мисля това е причината. Редактирано 16 Март 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 16 Март 2011 Доклад Share Публикувано 16 Март 2011 не са ниски гумите, абсолютно същия проблем съм го имал със SporTrac , както и колега с HiTrac Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DZVER Публикувано 16 Март 2011 Доклад Share Публикувано 16 Март 2011 Колега може ли да снимаш гумата?И по-точно проблемните зони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 16 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2011 Ами гумите са при дилъра , ще видим какво ще кажат да не ги обвиняваме безпочвено , иначе тия цепнатини не са получени от дупки защото все едно се е напукала гумата от стареене , като са качени на джантата нищо не личи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 16 Март 2011 Доклад Share Публикувано 16 Март 2011 10 гуми Вредещайнки съм виждал с този дефект и не можехме да си обясним как се е получило кат не са карани меки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V.8 Публикувано 16 Март 2011 Доклад Share Публикувано 16 Март 2011 Aз съм с Vredestein Ultrac Cento , DOT декември 2009г. , 235 / 45 / 17 .Изминал съм миналото лято около 10 000 километра с гумите . Днес ходих да сменя зимните гуми с тях след като прочетох за проблема . Гумите бяха на съхранение (хотел) през зимата при гумаджията . Гумите ми бяха в състояние без забележки , както ги оставих . Питах гумаджията дали е имал проблем с Vredestein , той каза не , само са по "меки" от обичайното и са много чувствителни от към налягането в тях .Дано дилара ти ги замени безпроблемно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 17 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 Вертер , аз с първия комплект минах само 20900 преди да свършат???? , а твоите имат ли индекс XL (extra load) се води и на какво ауди ги караш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 17 Март 2011 Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 (Редактирано) Вертер , аз с първия комплект минах само 20900 преди да свършат???? , а твоите имат ли индекс XL (extra load) се води и на какво ауди ги караш?Да XL са.Аудито е А6 4F 3.0TDI quattroкарам обаче сравнително бавно. Може това да дава разликата. Редактирано 17 Март 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 17 Март 2011 Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 Заради нашите "чудесни" пътища се препоръчва за гуми от 17" и нагоре да взимате само усилен вариант. По-скъпи са, но инвестицията си заслужава. Дори за 16" е желателно. Дори аз съм с 15-ки и всичките са усилени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 17 Март 2011 Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 На Галакси-то или на Ауди-то са усилени? Защото на ванът са си такива по предписание на производителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D_I_V_A_K_A Публикувано 18 Март 2011 Доклад Share Публикувано 18 Март 2011 Хм... при тези 200+ километра, гумата се нагорещява, и ако си бил на ръба на недонапомпването е напълно възможно това да се случи. Не само напукването отвътре, но и по бързото износване са именно следствие на недонапомване. Дано да се окаже дефект, при толкова много оплаквания с подобни "симптоми" има шанс наистина да е такъв. Но все пак, проверяваите си редовно налягането в гумите, когато са с такъв и подобни размери, нископрофилните гуми не понасят недонапомването както стандартните размери.Коко до някъде е прав, XL(extra load) гуми са по добри за нашите пътища, но не са препоръчителни за автомобили които не са проектирани за такива. По-тежък автомобил може да ги понесе, но при малолитражни или по малки автомобили ефекта е обратен. Тази гума е проектирана за натоварване, и ако не и го доставиш влияе зле на цялостното окачване на автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 18 Март 2011 Доклад Share Публикувано 18 Март 2011 На Галакси-то или на Ауди-то са усилени? Защото на ванът са си такива по предписание на производителя.И на двете коли са ми такива гумите, а за Галаксито е задължително. Аудито за съжаление повече от година не е в движение, но това е друг въпрос.Най-неприятното е, че няколко пъти виждам колеги с такива ванове и гумите им са обикновени, а не усилени. Явно има и доста недобросъвестни гумаджии! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 18 Март 2011 Доклад Share Публикувано 18 Март 2011 Явно има и доста недобросъвестни гумаджии! или на собствениците им се свиди да дадат по 10-15лв отгоре на гума-имал съм много такива случай.Пазарят се за още 3% отстъпка и като им сметнеш се връзваоколо един - два лева надолу , но те упорито се пазарят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V.8 Публикувано 18 Март 2011 Доклад Share Публикувано 18 Март 2011 (Редактирано) Във офицялния саит на Vredestein препоръчват за моя автомобил и гуми следните стоиности , Ultrac Cento 235/45 ZR 17 97 Y XL предни 2.8 Bar (2.7 atm), задни 3.1 Bar (3.05 atm) .Не знам каква е истината и дали и колко греша , аз ги карам напомпани 2.3 atm (2.33 Bar) , иначе не се търпи , много твърда возия . http://www.vredestein.com/Onlineadvies_Advies.asp?UsersessionID=76216853 Редактирано 18 Март 2011 от V.8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 18 Март 2011 Доклад Share Публикувано 18 Март 2011 или на собствениците им се свиди да дадат по 10-15лв отгоре на гума-имал съм много такива случай.Пазарят се за още 3% отстъпка и като им сметнеш се връзваоколо един - два лева надолу , но те упорито се пазарят. Това също е абсолютно вярно! Има страшни тънкачи! Преди няколко дни за мое голямо учудване на един съфорумец проблемът му беше 4 лв такса за куриер при положение, че стоката е достатъчно скъпа. Лошото е, че тези 4 лева ще му излезнат златни в случай на дефект защото избраният от него друг доставчик трудно уважава гаранция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 20 Март 2011 Доклад Share Публикувано 20 Март 2011 българина си е прост прост та прост.При мене кат почнат да ми обесняват философите колко добре им е на 1,8 или 2,0 налягане и умирам.Аз сичко си карам от 2,5 нагоре и немам никви ядове с ниски гуми и тяхното кривене.На Вредещайн от 13 до 18 съм го виждал този проблем,а мислим че и на една бусова.Изглеждат кат нарязани с нож от вътрещната страна на борда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 21 Март 2011 Доклад Share Публикувано 21 Март 2011 (Редактирано) И кое е правилното , клиента да не се пазари за няколко лева ,а търгаша да надува неимоверно цената.Преди години купувам датчик за Б4 на Вемо ,в Руските сайтове излиза от 4 до 6 Е в Аутокар ми искат 27 лв казвам чакай това с двигатела ли го продавaш , и ми беше продаден за 18 лв, това ли е нормално според Вас .Или да вярвам на гумаджия , а не на производител. Редактирано 21 Март 2011 от jiko58 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 21 Март 2011 Доклад Share Публикувано 21 Март 2011 Под 2 бара мисля, че няма дадено налягане на гумите от ВАГ концерна. Те за това са си го залепили по вратички на жабки, на зареждането с гориво или на пр. колонки, ама кой да гледа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 21 Март 2011 Доклад Share Публикувано 21 Март 2011 (Редактирано) Има колега ,едната ми Б4 седан 92г. АБК мотор не натоварена е 1,8 и Б4 Авант 94 г. същия мотор 2,0 и за кой размер гуми отговаря.И друго ми прави впечатление , на Италианския талон пишят и размера на гумите ,явно там не можеш да монтираш каквото си решиш. Редактирано 21 Март 2011 от jiko58 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 21 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2011 Утре идва дилъра от софия да ги гледа , ако не се разберем ще кача снимки да видите за какво става въпрос.Бил казал на моя гумаджия че тия гуми не са за тая кола ... джантите ми били слаби и такива глупости... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
exstasy Публикувано 21 Март 2011 Доклад Share Публикувано 21 Март 2011 Колега, ако не ти уважат гаранцията, една жалба до КЗП, с копие до вносителя и централата на Вредщаин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 22 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2011 Всичко е точно , признаха ми 2-та броя гуми , но казаха ,че налягането трябвало да бъде 3.3 атм на предни и 3 на задни , сега минавам на най- новия модел "Cento"пак на 235/45 17 . Някакви отзиви за тях? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 22 Март 2011 Доклад Share Публикувано 22 Март 2011 3 атмосфери, че и отгоре ми се струва множко за 17-ка На капачката на резервоара трябва да имаш налягането за тоя размер, но адски много се съмнявам да е 3+ атмосфери Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V.8 Публикувано 22 Март 2011 Доклад Share Публикувано 22 Март 2011 (Редактирано) Аз карам с Vredestein Ultrac Cento 235 / 45 / 17 и съм много доволен , нямам никакви ядове и забележки . Гледай DOT да е от края на 2010г. минимум ,и каде са произведени . Тук можеш да видиш препоръчителното налягане на гумите , според марката и модела на автомобила и модела на гумите . http://www.vredestein.com/Onlineadvies_Advies.asp?UsersessionID=76216853 Редактирано 22 Март 2011 от V.8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване