Jump to content

1.9TDI Кой дизел какъв е?


sao

Recommended Posts

Моля обяснете ми нещо за тези дизели защото съвсем се обърках от гледане на коли :)

Значи става въпрос за следните двигатели:

1. 96-99година 1.9TDI 90HP и 110HP. Тези 2 мотора какви са?

2. 2000 година 1.9TDI - 116 конски сили? Това комън-рейл ли е или помпа-дюза или и той е обикновен?

3. След 2001 година 1.9TDI - 101HP ?

4. След 2002 година 1.9TDI - 130HP ?

Гледал съм Ауди А4 с всичките тези мотори и всеки говори различно моля обяснете ми кой какъв е? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мене ме интересува това, защото на един приятел в края на февруари ще му товарят А4 130 к.с. от Белгия на реални 94 хил. км. 2002 г. В момента изчаква, защото колата е регистрирана 02.2002. Тук е мястото да благодаря на Демир(деливъримена) за консултацията. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. 96-99година 1.9TDI 90HP и 110HP. Тези 2 мотора какви са?

2. 2000 година 1.9TDI - 116 конски сили? Това комън-рейл ли е или помпа-дюза или и той е обикновен?

3. След 2001 година 1.9TDI - 101HP ?

4. След 2002 година 1.9TDI - 130HP ?

1. e най-обикновен дизелов двигател с турбо. Нищо повече, нищо по-малко. Стара генерация от всякъде

2-4. При Фолксваген тези двигатели са с пумпе-дюзе технология, която е еквивалентна на комон-рейл, но е изообретена от VW и ако не се лъжа само те си я ползват.

Нека далаверимен-а да се изкаже по въпроса, че и аз се обърквам :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi 80 B3 1.9D мотор 1Y 89-91год. 68к.с.

Ауди 80 Б4 1.9TD мотор AAZ 91-94год. 75к.с.

Ауди 80 Б4 1.9TDI мотор 1Z 91-94год. 90к.с.

Ауди А4 B5 имат следните варияции

1.9TDI мотор АFF 95-00

1.9TDI мотори 1Z,AHH,AHU 96-01 90к.с.

1.9TDI мотори AFN,AVG 96-01 110к.с.

1.9TDI мотор AJM 00-01 115к.с

Audi A4 B6 вече е с PD

1.9PDTDI мотор AVB 101к.с. 01-

1.9PDTDI мотор BKE 116к.с 04-

1.9PDTDI мотор AVF 130к.с. 00-

Ами това е което се сещам да напиша съответно тези двигатели също се качват и на А3 и на А6

Дано съм бил полезен:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря сега вече ми стана ясно че Ауди и VW нямат комън-рейл мотори, а само обикновенни дизели и пумпе-дюзе.

Тези мотори 90hp,110hp и 116hp които са 96-01 същите дизели ли са като например VW Golf2 91 1.6GTD? Тоест ако има разлика каква е? Аз четох някъде че те са т.н "Айн-шприц" нещо като моно инжекциона само че при дизелите и са с директно впръскване при високо налягане също. И че не са като старите турбо дизели като такъв голф примерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно "най-обикновенни дизели".

направо скучни.

Толкова скучни че не се сещам някоя друга фирма да може да извади 200 коня от миризлив 1.9 дизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При следващия подобен огромен quote ще изтрия целия пост!

Уизи Уизиев

Какво ти е мнението за 1.9 TDI, AFN мотор 110 кс.? Бива ли го? Надежден ли е? Първите ми впечатления /около 4000км./ са добри.

Редактирано от Wizi Wiziev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опел искараха преди около 5 години 212 коня от 1.9 :hilezh: Тогава всички гледаха така: 36.gif

sao, изглежда не обръщаш много внимание какво се пише. 90 и 110 коня са обикновен дизел с турбо. 115 коня (или 116, все едно) си е пумпе-дюзе.

Ауди ИМАТ разбира се комон-рейл двигатели, но не и 1.9 литрови. Фолксваген НЯМАТ комон-рейл двигатели на нито един техен дизелов двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърдо убеден! :]

виждам как омекваш.....

Volkswagen erweitert das Motorenprogramm des Phaeton ab November 2004 um einen weiteren Hightech-Turbodiesel: den neuen V6 TDI 3.0 mit modernster Piezo-Technologie. Der Direkteinspritzer leistet aus einem Hubraum von 2.967 cm3 sehr präsente 165 kW / 225 PS und entwickelt nahezu aus dem Stand heraus (ab 1.400 bis 3.250 U/min) ein maximales Drehmoment von 450 Newtonmetern.

ей ти да си четеш че не ме бива много с езика...

http://www.volkswagen.de/vwcms_publish/vwc...eg_v6_tdi_.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи дори и тези с 90 и 110 к.с. не са обикновени дизели, а са с директно впръскване, обикновените дизели са с предкамерно впръскване, а и помпите се управляват с компютър, а на обикновените всичко си е чиста механика.Относно комънрейл - на Туарег V10 не е ли комънрейл?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ставаше дума да разграничим дизелите на старо и ново поколение, не на начина на впръскване само.

Не, V10 си е пумпе-дюзе. Колкото и странно да звучи.

:hilezh: съвсем забравих, че сложиха този двигател на Фаетончето. А как му пасва просто не е истина! Все едно за него е правен.

За кой ли път :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. e най-обикновен дизелов двигател с турбо. Нищо повече, нищо по-малко.

омайкоооооооо сто пъти съм ти казвал да не демонстрираш крещящо незнанията си ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

омайкоооооооо сто пъти съм ти казвал да не демонстрираш крещящо незнанията си ...

Тъкмо си мислех, че си кротнал и пак се обаждаш от коневръза....

Глей ся, момчето идващо от далеко. Ке ти обесним по-полека: мен не ме интересува дали е с директно впръскване или не. И в двата случая за мен т'ва си е стара технология и за това попадат в една графа. А поради еднаквия замисъл на комон-рейл и пумпе-дюзе и това, че въвеждат изцяло нова технология, отварям нова графа - ново поколение дизели. Тея с пиезо инжекторите не ги бройкаме още, че ептем ще те затрудня. Споко.

Та, за това и така се изказах, а ти веднага си го перефразира като обида, че твоята каручка била по-лоша от моята каручка или там нещо си друго евентуално, но пак в този аспект. :hilezh: Нема такова нещо, душа - как че ти обидим МПС-то! Абе с две думи искам да ти кажем: СПРИ ДА СЕ ВЪЗБУЖДАШ И НЕ СЕ ИЗКАЗВАЙ НЕ ПОДГОТВЕН ПО МОЙ АДРЕС!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

твоята каручка била по-лоша от моята каручка или там нещо си друго евентуално, но пак в този аспект. :hilezh:

Това пък ми е последния дерт :-)

И други колеги са ти го намекнали, но по деликатно от мен.

А това с коневръза и другите простотии ще го подмина благосклонно. Има една приказка, "пази боже сляпо да прогледа" :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...но по деликатно от мен.

Е точно там е цялата драма. Щом ги даваш за пример, вземи си пример от тях! А ако нещо казано от мен толкова те е трогнало, обърни се следващия път с лично съобщение да си го коментираме двамката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sag... тоя тъпанар дето гледа тежко от аватара ти ли си?! Ако Уизи демонстрира незнания, ти значи пишеш името си с правописна грешка!!!

Колегите ти не ме интересуват какво намекват или натвърдват! Ако имаш неква драма с Уизи решавай я на лични съобщения, а поговорката със сляпото и гледането в конкретния случай върви само по твой адрес, защото съм тук от доста време и помня как се беше посрал като подкара 4-ката... така че е добре да си спомняш тия времена...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 110 коня е директно впръскане, а разликата с 90 е че турбината е с променлива геометрия което го прави доста по-еластичен и с по-малък турбо-лаг. А това другото - колеги не ви прави чест да се плюете като циганки на женския пазар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като започнах, да влизам в този форум(никак не беше отдавна) нямаше караници ей :huh: а сега си показахте :lol:

по темата: турбото на АФН двг определено дава разликата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Може ли да кажете реално засечени стойности (пълен резервоар -> каране -> отново пълнене на резервоара и засичане на километрите) на разхода на 110 к.с. -TDI (без PD, чист direct injection)? Интересува ме най-вече градско.

Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...