Jump to content

Проект A6 C5 1.8T / IHI VF35


Recommended Posts

След многократни мокри сънища с на jimi бегачката се реших и аз да направя нещо мо моторО. Че некакси е грехота да седи сток. След доста избиране на милиони турбини намерих ултимативната турбина за мен която ем вади някфи коне доволно повече от моята, ем не спуулва на 5000 оборота. Демек нема да е пълен мъртвец градско. Още по убаво се оказа, че тя се монтира серийно на импреза врх сти не знам си кво около 2003-2005 ако не се лъжа. А пък най хубавото се оказа, че в Англия има масовка на такива турбини втора ръка и то читави. А пък вече съвсем убавото се оказа, че турбината е втулкова и се продава ремонтен комплект за нея със всички втулки и уплътнения. То от това следва, че ако е карана с читаво масло си има голям шанс да няма големи луфтове и да не се налага веднага като я взема да сменявам всичко. Както се и оказа. Та така реших се да си взема една от Англия и след внимателно изследване с телескоп на снимките на турбините качени в ибей си иазбрах една и след седмица беше при мене. Турбината беше по средата като цена - 700 лева. Доставката е 60 лева.

Ето я и гадта:

23062011907.jpg

23062011906.jpg

23062011904.jpg

23062011903.jpg

Турбината е ihi vf35.

Луфтовете се оказаха в допустимия рейндж на нова. Сравнена с турбината от тази тема: Ремонт на турбо ККК. Има си доволно по нея ръждица което означава, че не е масларка ама преди да се сложи нищо не е 100% сигурно.

Ето и ремонтния комплект който се отказах да поръчам с турбината щото щеше да идва от Япония:

asdqz.jpg

http://cgi.ebay.co.u...=item1c15998793

Има и по евтини ама и това е на добра цена.

Оказа се, че тая турбина е доста непопулярна за тоя мотор и съответно няма чугунени колектори в будката за вестници примерно. След беседи с разни капацитети по тунинг фирмите съм на 90 % сигурен къде ще ми правят колектор. Всъщност само чакам от хеед да се обадят да ми предложат оферта. Ама това на заден план засега. Та след много задълбочено мислене при един много тежък з@п*к се появиха следните въпроси в мене:

1. Дали освен даунпайпа и цялата генерация назад да си я сменя с неръждавейка на 60мм със съответните нови цукала за да не бръмчи като на жими бегачката.

2. къф спортен филтър да си взема.

3. колко голям кулер да си взема и дали пътищата от турбото до дросела да са над 50 мм.

Мисля на едно влизане да се свърши със железарията - колектор, генерация и кулер. После вече ще се поръчва втори изпарител, широколентова сонда и некви такива щото мисля да си я мапвам на газ.

Та понеже знам, че у форума само акълии пишат мое да налеете малко и в тая тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса за турбото - с гарет гт2560 спокойно се изкарват истински 280кс, на 1.4бара, на около 2000 оборота куатро кола с дълга кутия тръгва доволно.

В момента се продават два броя: http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=101&t=210062&hilit=gt2560

Чугунен колектор, нов, е 200-220лв. (т.е. ако не си купил колектора, все още имаш възможност да премислиш:lol:)

По другите въпроси:

1. Цялата генерация задължително на 60-63мм. Ако не искаш проходни гърнета, може да се ползва гърне от 2.8, което е с 60мм вход.(или някое Ес-ково).

2. За филтъра не съм комптентен. Аз съм ползвал тип гъба, на която купувам оригинален филтриращ елемент HKS. Но много бързо се зацапва и не се разбира много с водата. За всеки ден не съм сигурен колко е добре.

3. Кулер тип http://topspeed.bg/view_product.php?pid=778, номер 5 - 55х18см, 65мм вход.

Какво друго мислиш да сменяш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Гледал съм ги всичките турбини така, че въпроса за турбината е приключен. Избрал съм си я вече.

Те тия 63 мм някой реално знае ли до колко коне са ?

Предполагам тоя кулер е китайка ?

А да стоковия кулер събира 1.7 литра вода. Някой знае ли за колко коне какъв литраж е достатъчен на преден кулер ?

Какво друго мислиш да сменяш?

По двигателя ли или по колата ?

По двигателя само дребни неща - свещи и подобни. По целата кола винаги има какво да се сменя.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам предвид да се купи точно този кулер, има по-евтини, но мисля, че и този става.

За маркови кулери може да погледнеш беллинтеркулерс, шипват до БГ и често имат промоции.

Грубо казано 63мм са достатъчни за 330-350кс и над 7000оборота с проходни гърнета. И не е необходимо да е неръждавейка.

Помисли за маф хаусинг с по-гоямо фи, примерно от ТТ или 2.7. При стандартния хаусинг ще може да се кара и с генерация 55мм.

По двигателя ли или по колата ?

По двигателя само дребни неща - свещи и подобни.

По мотора - дюзи, блоуофф, сегменти, разреждане, профилактика глава и други подобни....

примерно нова електроника с ДБВ дросел и новия тип евтини дебитомери....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен по скоро ме интересува обема отколкото марката, щото марковите са над 1000 лева. Аз миналата година ползвах китайче и си вършеше работата перфе.

Да ясно 63 ще са ми предостатъчни завинаги. Оригиналната генерация на 50 мм ли е ? Искам неръждавейка за да не се налага да се занимавам повече с тия гърнета.

Кое по точно е маф хаузинга, на български говори.:zustimm::zustimm:

По мотора нищо няма да пипам, а и горе съм написал че на газ ще я правя.:D:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое по точно е маф хаузинга, на български говори.:zustimm::zustimm:

Няма да ме уважават, ако е на български :D . Друго си е да кажеш: кат флоуне турбото хаузинга ще е рестрикция :D На български дали не е фланец?

Оригиналната генерация трябва да е на 55 (поне на А4 куатро) е толкова. Тръбите на М-кмплект са по-дебели, издържат си колкото неръждавейката. Проблем (както и при неръждавейката) са заварките. Но пък до 60мм огъват с машината и намаляват заварките и колената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имай предвид , че вече тунинг фирмите си разработват мафове, които да мерят точно въздуха без да се налага да взимаш по голям хаузинг и пътища , защото и стоковите са достатъчно големи, за да мине достатъчно въздух за 350коня...това чета напоследък !!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мноУ интересно, тая VF35 по-голяма ли е от VF34, защото аз гледах VF34-ки за някъв ъпгрейд ама те са на лагерчета доколкото разбрах

колко коне ще гониш и с какви... щях да напиша дюзи ама се сетих, че ще си на изпарители

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мноУ интересно, тая VF35 по-голяма ли е от VF34, защото аз гледах VF34-ки за някъв ъпгрейд ама те са на лагерчета доколкото разбрах

колко коне ще гониш и с какви... щях да напиша дюзи ама се сетих, че ще си на изпарители

vf 30 и vf34 са еднакви турбини като разликата е, че vf34 e ball bearing. vf35 е като тях само, че е втулкова и по малка топла част.

IHI VF30

(460cfm at 18psi, 250-325whp, Bolt-On)

This is the standard equipment turbocharger used on the JDM V7 Subaru Impreza WRX STi. The VF30 is a thrust-bearing turbo that utilizes the P18 exhaust housing of a VF24 and the compressor housing sized between a VF23 and a VF22.

Expect to achieve full boost with the proper mods and a quality tune between 3000-3500rpms. 2002-2005 WRX owners will need fuel upgrades for this turbocharger and proper engine management is highly recommended for all vehicles.

IHI VF34

(460cfm at 18psi, 250-325whp, Bolt-On)

This is the standard equipment turbocharger used on the JDM V7 Subaru Impreza WRX STi Spec-C. The VF34 is nearly identical to the VF30 but has improved spool up due to its roller bearing design. It also utilizes a P18 exhaust housing.

Expect to achieve full boost with the proper mods and a quality tune between 3000-3500rpms. 2002-2005 WRX owners will need fuel upgrades for this turbocharger and proper engine management is highly recommended for all vehicles.

IHI VF35

(425cfm, 250-325whp, Bolt-On)

This is the standard equipment turbocharger used on the JDM Subaru Impreza WRX. The VF35 is similar to the VF34. It utilizes the same compressor housing and the same compressor inducer size. The differences are in the divided thrust-bearing design and the P15 exhaust housing. This allows the VF35 to spool slightly quicker than the VF34 at the cost of less top-end performance.

Expect to achieve full boost with the proper mods and a quality tune between 2800-3300rpms. 2002-2005 WRX owners will need fuel upgrades for this turbocharger and proper engine management is highly recommended for all vehicles.

За коне нямам представа. Това е доста относително. Мислех си някъде на 1 бар да почна ама май ще е много. Принципно я дават малко над 300 коня да изкарва ама пак да кажа това е доста относително. Иначе и над 1.5 я бичат.

Няма да ме уважават, ако е на български :zustimm: . Друго си е да кажеш: кат флоуне турбото хаузинга ще е рестрикция :zustimm: На български дали не е фланец?

Оригиналната генерация трябва да е на 55 (поне на А4 куатро) е толкова. Тръбите на М-кмплект са по-дебели, издържат си колкото неръждавейката. Проблем (както и при неръждавейката) са заварките. Но пък до 60мм огъват с машината и намаляват заварките и колената.

Съжалявам явно съм доста затъпел. Имаш предвид пътя между филтъра и турбото ли, където е дебитомера?

имай предвид , че вече тунинг фирмите си разработват мафове, които да мерят точно въздуха без да се налага да взимаш по голям хаузинг и пътища , защото и стоковите са достатъчно големи, за да мине достатъчно въздух за 350коня...това чета напоследък !!

По всичко се очертава, че няма да я водя в някоя тунинг фирма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имай предвид , че вече тунинг фирмите си разработват мафове, които да мерят точно въздуха без да се налага да взимаш по голям хаузинг и пътища , защото и стоковите са достатъчно големи, за да мине достатъчно въздух за 350коня...това чета напоследък !!

Но пък се отива на нестандартен дебитомер, а компютъра пак си иска мапване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Дали освен даунпайпа и цялата генерация назад да си я сменя с неръждавейка на 60мм със съответните нови цукала за да не бръмчи като на жими бегачката.

Така приказваш, щото не си чувал разпоретината на един младеж от модераторския екип. :zustimm: Или Данко 4ipika може да сподели какво се случва с ушите като гръмне в тунел. Така че, аз съм си направо безшумен. На 63 ти е достатъчно, стига да не те хванат лудите след време и да искаш да засилваш още. Аз като я правих мойта генерация ми минаха и такива мисли през главата и затова направо на 76мм. С драго тогава говорихме и ми каза, че разлика в звука между двата размера няма да има, разликата идва от новите гърнетата и/или липсата на някои от тях. В моя случай аз съм само с крайно гърне и нищо друго напред. Мислех като слагам турбото и съответно се прави даунпайп по него да сложа едно проходно там някъде отпред, но и така не ми е шумна та ще видим. Всеки случай мойта ако е с проходно гърне си мисля че ще го докарва откъм тишина като на Ицо смотингера.

Иначе така е гадно само на газ, ще трябва постоянно да се ослушваш къде да заредиш. :zustimm:

Виж на Цецо в темата снимките как са му направили хаузинга на демитомера, доста добре е, и взимай телеподаващото па почвай.

А съединител какъв?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чух го на чипика да, готино е. А за тебе се ебавах нали и тогава ти казах че не толкова шумна колкото очаквах. Изненада де ама аз и не съм набирал кой знае какви обороти.

Иначе така е гадно само на газ, ще трябва постоянно да се ослушваш къде да заредиш. :zustimm:

Виж на Цецо в темата снимките как са му направили хаузинга на демитомера, доста добре е, и взимай телеподаващото па почвай.

А съединител какъв?

Аз и на бензин ще я направя по някоя време. Просто ми е мерка на газ да я направя и по скоро да пробвам дали ще стане 1 бар и повече. То като инвестиция едва ли ще различава, щото за мапа на газ и широколентова сонда ше ми требе и бууст контролер и разни други джунджурии.

За съединител не знам, от хеед ми обяснваха да запаза демпфера(маховика) и некфи керамики стейдж не знам си колко. Имат така една кола и казаха, че вече 30 000 км баца и още се държи маховика. Рано е за това да мисля, чей са железарията да се направи и да оставя накуп некоя готина сума.:D:zustimm::D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам тези 30к км какво са правили ама все ми се струва, че демпферен маховик и керамика не би трябвало да ги има в едно изречение ако искаш маховика да демпферира дълго време :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи моита е доста шумна,но се свиква

Все пак гърнето е ГРЕДДИ

Ако искаш да не е толкова шумна,но същевременно да не я спъваш-до средата на 76мм а назад 63мм :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса за турбото - с гарет гт2560 спокойно се изкарват истински 280кс, на 1.4бара, на около 2000 оборота куатро кола с дълга кутия тръгва доволно.

В момента се продават два броя: http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=101&t=210062&hilit=gt2560

Чугунен колектор, нов, е 200-220лв. (т.е. ако не си купил колектора, все още имаш възможност да премислиш:zustimm:)

Би ли пуснал линк за такъв колектор, може и на лични да не разводняваме. За такава цена предполагам е китайски? Читави ли са?

Чух го на чипика да, готино е. А за тебе се ебавах нали и тогава ти казах че не толкова шумна колкото очаквах. Изненада де ама аз и не съм набирал кой знае какви обороти.

Мойта е по-шумна в някви средни обороти, от 4000 нагоре утихва доста.

Иначе за съединител ще изкачаш едно 1000 кинта, няма начин. :zustimm:

Редактирано от jimi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам тези 30к км какво са правили ама все ми се струва, че демпферен маховик и керамика не би трябвало да ги има в едно изречение ако искаш маховика да демпферира дълго време :D

И аз така знам и това си е логично.

Значи моита е доста шумна,но се свиква

Все пак гърнето е ГРЕДДИ

Ако искаш да не е толкова шумна,но същевременно да не я спъваш-до средата на 76мм а назад 63мм :D

Е то така направо 76 мм. :zustimm::hilezh:

Мойта е по-шумна в някви средни обороти, от 4000 нагоре утихва доста.

Иначе за съединител ще изкачаш едно 1000 кинта, няма начин. :)

Трябва да се видим тия дни.:):zustimm::D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това Ихи какъв му е тавана на конете, и евентуално кой е горе долу аналогичен модел от лагерниците на Гарет?

По горе съм куотнал:

IHI VF35

(425cfm, 250-325whp, Bolt-On)

Иначе и повече изкарват ама ги дънат на високи барове ама така или иначе на всеко дино различни коне излизат. Май vf34 я водят като гт28рс, а тя може би на гт28р. Немам идея.

Виж темата на shefa, той е с vf34:

От всичко най ме кефи,че на 3500обр. имам пълният буст и то чак до 7700обр., но това на 1.2бара. Ще видя другата седмица как ще е на по-високото налягане.
Колата още не е настроена напълно. Сега е настроена да върви на 1.3 бара, че претърпя малко промени и извади 280к.с. на колела
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не той е с vf30 ама нали си заключи темата в vw форума и не знам последно какво стана. То това бая модно стана, гледам и Цецо си е заключил темата. След седмица -две и аз така да направя освен :zustimm::D:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорили сме с него, 35-цата била една идея по-слаба от неговата, но пък щяла да тръгва малко по-рано, което е странно. Не за друго ама е втулкова 35-цата, а неговата лагерна. Заради по-малката топла част предполагам.

Ще видим като я мапнат на по-високо налягане какво ще изкара. Некак си имам чувството, че по чуждите форуми малко се изсилват с конете. :zustimm:

Данко sk-то ме преметна, че е с друго Ихи, не VF35. Да си каже той ако иска. Иначе аз тамън му се бех скарАл на лс, че е купил едно турбо дето щях аз да взема. Демек или ск-то или шефа ме лъзнаха. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това Ихи какъв му е тавана на конете, и евентуално кой е горе долу аналогичен модел от лагерниците на Гарет?

GT2871R я дават до към 330-340коня на 1.8Т такаче най-вероятно с нея може да се сравнява, но според мен по-доброто сравнение е VF34 с GT2871R

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много глупости се пишат затова

И моята е заключена засега :zustimm:

Данко sk-то ме преметна, че е с друго Ихи, не VF35. Да си каже той ако иска. Иначе аз тамън му се бех скарАл на лс, че е купил едно турбо дето щях аз да взема. Демек или ск-то или шефа ме лъзнаха. :zustimm:

Ми тои го купи от Сашо с черната с3-ка

Редактирано от 4ipika
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Говорили сме с него, 35-цата била една идея по-слаба от неговата, но пък щяла да тръгва малко по-рано, което е странно. Не за друго ама е втулкова 35-цата, а неговата лагерна. Заради по-малката топла част предполагам.

Ще видим като я мапнат на по-високо налягане какво ще изкара. Некак си имам чувството, че по чуждите форуми малко се изсилват с конете. :zustimm:

Данко sk-то ме преметна, че е с друго Ихи, не VF35. Да си каже той ако иска. Иначе аз тамън му се бех скарАл на лс, че е купил едно турбо дето щях аз да взема. Демек или ск-то или шефа ме лъзнаха. :zustimm:

Да заради това е, нали го говорихме на сбора. Стига с тия лагерни, че там пръдне ли лагера само нова. Всичко е направено в един корпус.

За конете е ясно, на колелата и 300 нема да стигне, при нормални налягания. То 250 да стигне ще е есктра.

И от хеед ми казаха офертата вече така, че вече е ясно къде ще ми правят железата. Ама ще е по средата на другия месец, че при Драго винаги има много ора.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...