Към съдържанието


Снимка

А3 губи антифриз незнайно откъде


  • Моля влезте във форума за да отговорите
7 отговора в тази тема

#1 luboaudi

luboaudi

    User

  • Members
  • 339 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:софия
  • Kaра:audi a3

Публикувано 20 ноември 2011 - 11:06

здравейте,колицата (А3 1.6 аен)ми губи антифриз и вече незнам откъде!прословутия пласмасов тройник е сменен с оригинален вече за втори път!антифриза не спира да изчезва,радиаторчето на парното не тече (нито ми мирише вътре в купето,нито са мазни стъклата)всички други възможни места за теч са прегледани обстойно!единсвено остана гарнитурата на главата притеснява ме конденза по капачката на маслото (знам,че е студено и би трябвало да има конденз,но ми се стува доста,прилагам и снимка)направи ми впечатление,че и лятото имаше конденз но не толкова.изчетох доста теми по въпроса,но всичко опира до скапания тройник или по дребни неща който са видими!забравих да кажа че сутрин пали на три цилиндъра за около десет секунди и после се нормализира работата на двигателя!колеги помагайте ако някои му е направило впечатление за коднедза по капакчата да споделя или да дава някакви едеи откъде може да се губи антифриза! :) :respekt:

#2 a3clubpln

a3clubpln

    User

  • Members
  • 438 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Плевен
  • Kaра:A3 1.9 TDI

Публикувано 20 ноември 2011 - 11:23

Ако е гарнитура на главата би трябвало да пуши през ауспуха, да надува маркучите и да нямаш парно (стандартните признаци на продухана гарнитура или спукана глава).По цилиндровия блок има предпазни тапи които при замръзване трябва да се отворат за да не се спука блока в много случаи като твоя съм забелязал че от някоя тапа сълзи по малко. Обикновенно изтъняват от ръжда когато се кара с вода и след като се налее антифриз понеже тои е по пробивен от водата и отмива ръждите и на тяхно място се получава малка дупчица от която тече.
Също така трябва да си провериш и водната помпа.

#3 luboaudi

luboaudi

    User

  • Members
  • 339 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:софия
  • Kaра:audi a3

Публикувано 20 ноември 2011 - 11:40

водната помпа е сменена колега преди 10 хиляди км.!колата винаги е карана с антфриз и отвътре водната система е като нова!видимимо няма теч никъде от блока или откъдето и да било!

#4 luboaudi

luboaudi

    User

  • Members
  • 339 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:софия
  • Kaра:audi a3

Публикувано 20 ноември 2011 - 18:07

:respekt:

#5 binev

binev

    User

  • Members
  • 1438 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Камено/Бургас
  • Kaра:B5 avant 1.8Tq

Публикувано 20 ноември 2011 - 20:23

+1 за тапа

#6 luboaudi

luboaudi

    User

  • Members
  • 339 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:софия
  • Kaра:audi a3

Публикувано 23 ноември 2011 - 16:08

не е и от тапите!

#7 dimibike

dimibike

    User

  • Members
  • 1058 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Варна
  • Interests:колоездене
  • Kaра:S6 AAN 2.2TQ C4

Публикувано 23 ноември 2011 - 19:38

Колега погледни тази тема-мисля че филма при теб е същия:

http://audibg.com/fo...opic=19473&st=0

след това си направи промивка на маслената система и ново масълце.Дано съм помогнал!

Редактиран от dimibike, 23 ноември 2011 - 19:59.


#8 luboaudi

luboaudi

    User

  • Members
  • 339 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:софия
  • Kaра:audi a3

Публикувано 23 ноември 2011 - 22:10

даа... колега,горе-долу е същия случая!само ча аз маи съм в начален стадий,още маслото е чисто,само конденз има и губи антифриз!а има и друго което още повече ме убеждава че си е заминала гарнитурата,няколко пъти на втори цилиндър пука порцелановата изолация на свеща (вътре при електрода)мисля че се дължи на мешането на атифриз и гориво-въздушна смес,някои да ме поправи ако греша!




0 Потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни

mobile.bg