Stefan Stefanov Публикувано 29 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2011 Здравейте. Счупени са и двете панти на жабката ми. И да ги залепя не мисля, че ще издържат много. А сакапаните панти са едно цяло с вратата на жабката. Който е имал същия проблем да сподели как го е решил. Интересно ми е ако взема от някоя морга вратичка със здрави панти дали мога да я разглобя и да сложа лицето от мойта вратичка. Все пак да се вписва с интерирора, понеже едва ли ще намеря същия цвят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi_robi Публикувано 29 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2011 (Редактирано) Това им е слабото място Имах същия проблем. Много трудно се намират части за Б6 и ако има некаде със сигурност жабката вече е продадена. Върви около 200лв втора употреба.Аз съм решил проблема ето по тоя начин:ЦъкЕто още един начин който е по-сложен но по културен който си избереш Цък 2П.П Нова струва 400лв само да вметна.Успех. Редактирано 29 Ноември 2011 от bobi_robi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksiev Публикувано 29 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2011 Я питай колегата Buzzi дали няма да може да ти помогне случайно.Той май им знае тайната на тия жабки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Stefanov Публикувано 29 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2011 Благодаря за отговора. И аз ще мисля някаква такава планка да слагам. Може ли да покажеш една снимка как се е получило при теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 29 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2011 И при мен се счупи преди седмица,но само едната./там където е амортисьорчето/Според мен то е главната причина,защото от известно време се отваряше много трудно.Не трябва ли по принцип да е смазано с нещо вътре?Свалих жабката,извадих амортисьорчето отворих го и намазах с машинно масло.И така почна да се движи много по-лесно от преди,но забелязах че като е в затворено положение на жабката пак отваря трудно./само в началото/Взех двукомпонентно лепило и намазах стабилно отвсякъде където имаше възможност.На други ден монтирах жабката,отворих един два пъти и всичко уж беше ок!Вечерта като захладня времето отворих пак за нещо и дотук!Пак се счупи!И то не там където беше лепено,а пяо-навътре.Пак го давам на амортисьорчето.Сега съм я заключил и не я отварям,че да не се счупи и другата панта.Ще я свалям пак да видя кво може да се измисли.И аз благодаря за идеите и съветите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi_robi Публикувано 29 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2011 (Редактирано) Ще кача снимки утре само да не забрава .Относно амортисьорчето купих си ново аз че старото и аз като теб какво ли не му правих, то беше лепило, планки какво се сетиш всичко и в един прекрасен момент така се расцепи че му немаше спасение повече .Купих си ново 40-на лв, по поръчка от Hobbycar, направих пантата по начина който е описан в първия линк и вече половин година немам ядове. Даже вече като отвора жабката и ми свети преди не светеше като беше счупено амортисьорчето. Редактирано 29 Ноември 2011 от bobi_robi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 29 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2011 С лепене не става, търсете 2ра ръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 29 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2011 Втора ръка?!Ами да не забравяме,че тя е на годините на тази която се е счупила,че може и повече!И кво даваме 200лв,както колега беше писал по горе и......чакаме и тази да се счупи!Преди две години ми се прецака механиката на шофьорското стъкло и кво да правя?Търсих ново над 200лв,взех втора употреба за 100.От как го сложих скърца и стърже и чакам всеки момент да се скъса или прецака.На следващата година ми се прецака и на другата врата,взех си реплика за 70лв ни се чува ни нищо.Така че за някои неща май е по-добре реплика,отколкото оригинал на това което се е счупило поради при нас поради остаряване! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Stefanov Публикувано 29 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2011 Моето амортисъорче беше зациклило и не искаше да помръдне, но го разглобих смаязах го с грес и си е наред сега. Утре ще потърся да видя какви планки мога да намеря за пантите. Че то и това няма да е много лесна работа хем да са здрави, хем да се огъват лесно за да им придам желаната форма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 29 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2011 Пиши как се е получило,че и аз трябва да я правя ама нямам време сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi_robi Публикувано 2 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2011 (Редактирано) Добро утро колеги,както обещах ето ви малко снимки как е станало при мене. Отгоре сам лепнал тиско в/у планката, да не си личи много при отваряне на жабката.Ако има въпроси питайте. Редактирано 2 Декември 2011 от bobi_robi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 5 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2011 Ето аз как направих моята жабка:By vasrad at 2011-12-05By vasrad at 2011-12-05By vasrad at 2011-12-05By vasrad at 2011-12-05By vasrad at 2011-12-05By vasrad at 2011-12-05By vasrad at 2011-12-05Още не съм я монтирал,но се надявам утре като я монтирам да не се отвори пак и счупи напълно като предния път след като я залепих само с лепило.Както се вижда от снимките има малка г-образна планка от тънък винкел,след като отрязох парчето,го огънах по извивката на планката.Планката закрепих към жабката с 4мм болт и нитгайка през цялата жабка./защото ако е видия завита в 1 см пластмаса може да излезе.А към самата панта закрепих планката с две видии,като обилно залях с епоксидно/двукопмпонентно лепило "пчелната" пита на пантата.Преди да захвана пантата за жабката също напълних каналита с със същото лепило,така предполагам пантата се е залепила допълнително за жабката.Предполагам на всички се е изяснила цялата операция,която направих.Съжалявам за не съвсем доброто качество на снимките!Дори имах от самото начало стъпка по стъпка но снимките от апарта се оказаха доста кофти и затова впоследствие снимах с телефона.Успех на всички със същия проблем! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Stefanov Публикувано 5 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2011 Браво колега. Ти я направи преди мене. Аз от работа още немога да намеря време. Добре се е получило изглежда здраво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 5 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2011 (Редактирано) Като я сложа ще кажа дали е здраво!И предния път като я залепих с някакво лепило което стана като камък изглеждаше здраво,ама като престоя малко на студа в колата/миналата седмица/и отворих жабката остана в ръцете ми!Добре,че не се счупи и от другата страна!Незна дали да не сменям и амортисьорчето,че ми се струва че задържа и оттам идват проблемите и напрежението в пантите.Въпреки,че го смазах с машинно масло и се движи по-лесно в началото тръгва доста трудно. Редактирано 5 Декември 2011 от Васил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi_robi Публикувано 5 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2011 Преди да пръсне мойто бях го намазал със спирачна течност. работеше ама едвам едвам. На края така се счупи че отнесе и пластмасата към която се монтираше. Частта която е към жабката.След като сложих новото амортисъорче не съм имал ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slay Публикувано 6 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 (Редактирано) Васе аз като купих моята кола беше със счупена панта,а беше на 3 години.Явно им е слабо място.Смениха я за сметка на продавача.Доста се ядоса, че съм я видял.Той също ми спомена , че ще му струва към 400 лв.От тогава доста внимавам като я отварям.Според мен амортисьора е доста стегнат и ако се опиташ по-бързо да отвориш жабката тогава се натоварва пантата.Нещо не са го доизмислили,но това да е проблема. Редактирано 6 Декември 2011 от Slay Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 6 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 Ами то май има доста неща,които не са ги доизмислили...Пък може и да са ги измислили,но да са ги направили така че да си продават резервните части и по-новите модели!Как иначе на всеки две години ще излизат нови модели,ако не се продават! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G .G. Публикувано 7 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2011 Проблема при мен го реших също със залепване,но направих отвор 2мм на амортесьорчето в задната част и така не натоварва пантата.Това със смазването беше временно явление ,но проблема ми сега е ключелката която счупих и сега я търся. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brabusGTI Публикувано 17 Март 2012 Доклад Share Публикувано 17 Март 2012 Сори за кофтито качество на снимките.Това е вратичката на моята кола. Беше счупена дясната панта, където е амортисьора.Днес си я взех от Никола.Утре започвам да я експлоатирам. По думите му е станала по-здраво от оригиналното. Реших да се пробвам с тези 50 лв., защото просто не мога да разбера кое точно в тази врата струва 275 лв (цена в Порше Бг) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2012 Diesel Power-a ремонтирА и мойта жабка на А4. Някой ден ще постна снимки да видите, препоръчвам ви 50лв за лепене, отколкото 200лв втора ръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 9 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2012 Истината е да се сложи някаква "арматура" за да се заздрави. Моята стана също "по-здрава от оригинала" за без пари. Само че амортисьорчето, което и е ключе за осветлението, като е студено ми запецва пак...въпреки, че го смазах с технически вазелин. Бих препоръчал масълце малко да му се капне...явно техническия вазелин на студено не действа достатъчно добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 Това беше жабката преди лепенето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankok Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 (Редактирано) Колеги при мен е неправено като е пробита мъничка дупка в пантата и от там под ъгъл е завит винт към капака. А относно амортисъорчето освен да се смаже аз му изпилих малко уплътнението отпред за да държи по малко и така се оправи.Колеги при мен е неправено като е пробита мъничка дупка в пантата и от там под ъгъл е завит винт към капака. А относно амортисъорчето освен да се смаже аз му изпилих малко уплътнението отпред за да държи по малко и така се оправи. Редактирано 15 Октомври 2012 от cankok Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Free Spirit Публикувано 13 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2013 Преди моята намеса(вече беше тунингована) и след нея . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ficho666 Публикувано 15 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 За колко време става тоя филм? А възможно ли е и ключалката да се оправи, че моята така я купих преди 2 години. И жабка не съм ползвал. Заключена е и не се отключва. Един ключар я отключи и каза, че жабката е счупена. И така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване