Jump to content

Жабка на А4 Б6


Stefan Stefanov

Recommended Posts

Здравейте. Счупени са и двете панти на жабката ми. И да ги залепя не мисля, че ще издържат много. А сакапаните панти са едно цяло с вратата на жабката. Който е имал същия проблем да сподели как го е решил. Интересно ми е ако взема от някоя морга вратичка със здрави панти дали мога да я разглобя и да сложа лицето от мойта вратичка. Все пак да се вписва с интерирора, понеже едва ли ще намеря същия цвят.

neg9ww.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 69
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това им е слабото място :D Имах същия проблем. Много трудно се намират части за Б6 и ако има некаде със сигурност жабката вече е продадена. Върви около 200лв втора употреба.

Аз съм решил проблема ето по тоя начин:

Цък

Ето още един начин който е по-сложен но по културен :) който си избереш :)

Цък 2

П.П Нова струва 400лв само да вметна.

Успех.

Редактирано от bobi_robi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. И аз ще мисля някаква такава планка да слагам. Може ли да покажеш една снимка как се е получило при теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се счупи преди седмица,но само едната./там където е амортисьорчето/

Според мен то е главната причина,защото от известно време се отваряше много трудно.

Не трябва ли по принцип да е смазано с нещо вътре?

Свалих жабката,извадих амортисьорчето отворих го и намазах с машинно масло.И така почна да се движи много по-лесно от преди,но забелязах че като е в затворено положение на жабката пак отваря трудно./само в началото/

Взех двукомпонентно лепило и намазах стабилно отвсякъде където имаше възможност.

На други ден монтирах жабката,отворих един два пъти и всичко уж беше ок!

Вечерта като захладня времето отворих пак за нещо и дотук!Пак се счупи!И то не там където беше лепено,а пяо-навътре.Пак го давам на амортисьорчето.

Сега съм я заключил и не я отварям,че да не се счупи и другата панта.

Ще я свалям пак да видя кво може да се измисли.

И аз благодаря за идеите и съветите! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще кача снимки утре само да не забрава :D.

Относно амортисьорчето купих си ново аз че старото и аз като теб какво ли не му правих, то беше лепило, планки какво се сетиш всичко и в един прекрасен момент така се расцепи че му немаше спасение повече :) .

Купих си ново 40-на лв, по поръчка от Hobbycar, направих пантата по начина който е описан в първия линк и вече половин година немам ядове. Даже вече като отвора жабката и ми свети :) преди не светеше като беше счупено амортисьорчето.

Редактирано от bobi_robi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втора ръка?!

Ами да не забравяме,че тя е на годините на тази която се е счупила,че може и повече!

И кво даваме 200лв,както колега беше писал по горе и...

...чакаме и тази да се счупи!

Преди две години ми се прецака механиката на шофьорското стъкло и кво да правя?

Търсих ново над 200лв,взех втора употреба за 100.От как го сложих скърца и стърже и чакам всеки момент да се скъса или прецака.

На следващата година ми се прецака и на другата врата,взех си реплика за 70лв ни се чува ни нищо.

Така че за някои неща май е по-добре реплика,отколкото оригинал на това което се е счупило поради при нас поради остаряване!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето амортисъорче беше зациклило и не искаше да помръдне, но го разглобих смаязах го с грес и си е наред сега. Утре ще потърся да видя какви планки мога да намеря за пантите. Че то и това няма да е много лесна работа хем да са здрави, хем да се огъват лесно за да им придам желаната форма. :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро колеги,

както обещах ето ви малко снимки как е станало при мене. Отгоре сам лепнал тиско в/у планката, да не си личи много при отваряне на жабката.

Ако има въпроси питайте.

82469615810970188571322813511mx60tSB8x9LZe4rd1jqV_m.JPG 4364911442530909001322813518fm3RfYJ9AFp0D9xcv4ti_m.JPG 189636455721109717961322813521qNOs8NrbDcrDcVkV6wM7_m.JPG 8779198632046792975132281352498SGGJoASv45tL62EvFc_m.JPG

Редактирано от bobi_robi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето аз как направих моята жабка:

sdc12344w.jpg

By vasrad at 2011-12-05

05122011605.jpg

By vasrad at 2011-12-05

05122011604.jpg

By vasrad at 2011-12-05

05122011602.jpg

By vasrad at 2011-12-05

05122011601.jpg

By vasrad at 2011-12-05

05122011600.jpg

By vasrad at 2011-12-05

05122011599.jpg

By vasrad at 2011-12-05

Още не съм я монтирал,но се надявам утре като я монтирам да не се отвори пак и счупи напълно като предния път след като я залепих само с лепило.

Както се вижда от снимките има малка г-образна планка от тънък винкел,след като отрязох парчето,го огънах по извивката на планката.

Планката закрепих към жабката с 4мм болт и нитгайка през цялата жабка./защото ако е видия завита в 1 см пластмаса може да излезе.

А към самата панта закрепих планката с две видии,като обилно залях с епоксидно/двукопмпонентно лепило "пчелната" пита на пантата.

Преди да захвана пантата за жабката също напълних каналита с със същото лепило,така предполагам пантата се е залепила допълнително за жабката.

Предполагам на всички се е изяснила цялата операция,която направих.

Съжалявам за не съвсем доброто качество на снимките!

Дори имах от самото начало стъпка по стъпка но снимките от апарта се оказаха доста кофти и затова впоследствие снимах с телефона.

Успех на всички със същия проблем!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега. Ти я направи преди мене. Аз от работа още немога да намеря време. :) Добре се е получило изглежда здраво. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я сложа ще кажа дали е здраво!И предния път като я залепих с някакво лепило което стана като камък изглеждаше здраво,ама като престоя малко на студа в колата/миналата седмица/и отворих жабката остана в ръцете ми!Добре,че не се счупи и от другата страна!

Незна дали да не сменям и амортисьорчето,че ми се струва че задържа и оттам идват проблемите и напрежението в пантите.

Въпреки,че го смазах с машинно масло и се движи по-лесно в началото тръгва доста трудно.

Редактирано от Васил
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да пръсне мойто бях го намазал със спирачна течност. работеше ама едвам едвам. На края така се счупи че отнесе и пластмасата към която се монтираше. Частта която е към жабката.

След като сложих новото амортисъорче не съм имал ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Васе аз като купих моята кола беше със счупена панта,а беше на 3 години.Явно им е слабо място.Смениха я за сметка на продавача.Доста се ядоса, че съм я видял.Той също ми спомена , че ще му струва към 400 лв.От тогава доста внимавам като я отварям.Според мен амортисьора е доста стегнат и ако се опиташ по-бързо да отвориш жабката тогава се натоварва пантата.Нещо не са го доизмислили,но това да е проблема.

Редактирано от Slay
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то май има доста неща,които не са ги доизмислили...

Пък може и да са ги измислили,но да са ги направили така че да си продават резервните части и по-новите модели!

Как иначе на всеки две години ще излизат нови модели,ако не се продават!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема при мен го реших също със залепване,но направих отвор 2мм на амортесьорчето в задната част и така не натоварва пантата.Това със смазването беше временно явление ,но проблема ми сега е ключелката която счупих и сега я търся.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

DSC00541.jpg

DSC00540.jpg

Сори за кофтито качество на снимките.

Това е вратичката на моята кола. Беше счупена дясната панта, където е амортисьора.

Днес си я взех от Никола.

Утре започвам да я експлоатирам. По думите му е станала по-здраво от оригиналното. :zustimm:

Реших да се пробвам с тези 50 лв., защото просто не мога да разбера кое точно в тази врата струва 275 лв (цена в Порше Бг)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Diesel Power-a ремонтирА и мойта жабка на А4. Някой ден ще постна снимки да видите, препоръчвам ви 50лв за лепене, отколкото 200лв втора ръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е да се сложи някаква "арматура" за да се заздрави. Моята стана също "по-здрава от оригинала" за без пари. Само че амортисьорчето, което и е ключе за осветлението, като е студено ми запецва пак...въпреки, че го смазах с технически вазелин. Бих препоръчал масълце малко да му се капне...явно техническия вазелин на студено не действа достатъчно добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-28928-0-70427600-1350327016_thumb.j

Колеги при мен е неправено като е пробита мъничка дупка в пантата и от там под ъгъл е завит винт към капака. А относно амортисъорчето освен да се смаже аз му изпилих малко уплътнението отпред за да държи по малко и така се оправи.

Колеги при мен е неправено като е пробита мъничка дупка в пантата и от там под ъгъл е завит винт към капака. А относно амортисъорчето освен да се смаже аз му изпилих малко уплътнението отпред за да държи по малко и така се оправи.

Редактирано от cankok
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

За колко време става тоя филм? А възможно ли е и ключалката да се оправи, че моята така я купих преди 2 години. И жабка не съм ползвал. Заключена е и не се отключва. Един ключар я отключи и каза, че жабката е счупена. И така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...