cvetan83 Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 (Редактирано) Имам монтиран въпросния редуктор на колата преди около година и половина на малко км. Проблема е, че лятото трудно храни мотора при натоварване и след 3000об/мин няма мощност, а сега като е студено придърпва осезаемо. След доста тестове и разлини настройки установих, че при натоварване налягането пада на 0.5бар (без значение от настройките и налягането на което е регулиран). Мисля, че или е запушен или както твърдят повечето сервизи има фабричен проблем с недопробит отвор в газовата магистрала. Само да спомена, че бутилката е нова с нова евросонда с 8мм изход и тръбата до редуктора е 8мм, сменил съм профилактично всички филтри, а дюзите са правилния размер, поддържа температура на газта 28-35 градуса. По една или друга причина няма да го карам на колата и искам да го отворя и да опитам да го оправя (като последен опит преди смяната му с друг), ще съм благодарен на информация, снимки и насоки какво да проверя и къде е възможно да е проблема. Редактирано 17 Февруари 2012 от cvetan83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomirr Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 Как поддържа температурата на газта 28-35 градуса ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 17 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 Как поддържа температурата на газта 28-35 градуса ?Това е температурата на газта влизаща в рейката при загрял мотор! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 (Редактирано) Температурата е прекалено ниска. Струва ми се, че не само налягането ти е проблема. Тая ниска температура е или от лоша циркулация, неправилно подбрано място за връзка с охл. течност, въздушна възглавница в изпарителя или дефект в датчика за температурата на газта. Мисля, че до ~10-15 градуса под температурата на охл. течност е нормално да е, но чак 28-35 градуса е меко казано много ниска температура. Редактирано 17 Февруари 2012 от auubau Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 Къде е вързан редуктора всъщност? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 17 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 (Редактирано) Редуктора е вързан на успоредно на парното. Срязани са двата маркуча на парното и със трипътен разклонител е захранен редуктора. Като се замисля е възможно при пуснато парно циркулацията на вода през редуктора да е доста по-слаба.Долу под графиката се виждат температурите при загряла на 90 градуса кола, температура на редуктора 48 градуса и 32 на газта в рейката. Редактирано 17 Февруари 2012 от cvetan83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 В предният си пост може би леко съм сгрешил. Всъщност имах в предвид температурата на редуктора е добре да не е по-ниско от ~10-15 градуса под темп. на охл. течност, което значи Т-редуктор трябва да е около 75-80 грдуса, а на газта ще е близо 60-70 градуса (по спомени при мен газта държи около 70). Това е доста повече от твоите показания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ttoonnyy Публикувано 18 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2012 (Редактирано) Sorry, не можах да прикача файла .Ще пробвам пак. Редактирано 18 Февруари 2012 от ttoonnyy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 18 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2012 (Редактирано) Погледни това.Нищо не виждам!? Редактирано 18 Февруари 2012 от cvetan83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ttoonnyy Публикувано 18 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2012 Дай мейл да ти пратя един файл по темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ttoonnyy Публикувано 18 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2012 Това е за аляска . Имам и за арктик ,но е голям и не мога да го кача.forsirovanie_reduktora.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 18 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2012 Чак сега видях че си пуснал файла, аз направих ревизията (с налучкване и оглеждане), сега отивам на тест и настройка. Снимал съм цялата процедура и ще кача снимките по късно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 18 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2012 Ето какво сътворих днес;Демонтирах редуктора от колата.Почистих го външно след което започнах да го разглобявам и оглеждам.Първото нещо което ми направи впечатление бе задръстения вход на редуктора.Започнах смело да разглобявам наред.Тъй като модела ARCTIC се води усилен има допълнително удължен път на втечнената газ за допълнително подгряване и на вход в редуктора ограденото в червено се вижда 1-вия стеснен участък със диаметър около 4мм.Разглобих ел.магнитния клапан на входа на редуктора.След демонтажа на клапана открих още едно стеснение, но вече 3.5ммДемонтирах филтъра за течна фаза.Като го почистих се събра една кафена лъжичка със графит, а е само на 1000км.Демонтирах мембраната регулираща налягането и огледах за запушване.Демонтирах клапана за оглед и открих поредния стеснен отвор със диаметър 4ммОбърнах от другата страна и демонтирах капака на топлообменника.Вътре имаше малко следи от пипер, но не и запушване или видим проблем.Почистих топлообменника и започнах да избирам подходящи бургии за разпробиване на проблемните участъци.Отвора на ел. магнитния клапан и клапана на регулатора г разширих на 5ммРазширих от 4мм на 6мм входа към филтъра за течна фаза.Почистих входа на редуктора, като го остъргах със тънка отверткаРазширих стеснената магистрала за изпарена газ от 4мм на 6мм.Сглобих всичко по обратния ред, монтирах редуктора, обезвъздуших системата и преминах към настройка. Първото което ми направи впечатление бе повишеното налягане на рейката при зададено преди ремонта 1.25 бара след ремонта бе стигнало 1.75 бара. Свалих налягането на 1.125 бара и направих софтуерен тест за проверка на налягането спрямо размера на дюзите (които е 2мм), теста показа, че размера и налягането съответстват и продължих с автоматичната калибровка. След това изкарах колата и пристъпих към реглажа. Със изминати 50км градско и магистрално возене успях да подкарам колата на газ без да забива във оборотите след 3000об/мин и без да усещам разлика м/у газ/бензин за първи път от както я имам. Преди интервенцията при натоварване след 2800-3000 об/мин налягането в рейката падаше от 1.255 бара на 0.45 бара, след интервенцията пада от 1.125 до 0.95 бара. Температурата на редуктора си остана сравнително ниска и се движи от 45-80 градуса в зависимост от натоварването и основно пада на 45-48 градуса при скорост над 120км/ч. П.П.Сега се замислям, че температурния датчик е на входа за антифриза и ако са разменени двата маркуча може да се получи неточно измерване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ttoonnyy Публикувано 19 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 (Редактирано) Изрежи ушите на водната мембрана, там където са входовете за водата и не би трябвало да имаш проблем с температурата.Няма значение откъде идва водата. Редактирано 19 Февруари 2012 от ttoonnyy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 19 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 Не ми се разглобява отново, но следващия път ще ги разширя. Ето как руснаците увеличават мощността със още 20%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caracas Публикувано 19 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 Жестока тема колеги. Ако навремето имах тази информация може би нямаше да сменям моето томасето за романо. В този ред на мисли за това романо, дали може да се намерят такива модове? Изпарителя:http://imageshack.us/photo/my-images/526/dsc04263x.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/856/dsc04262h.jpg/Външния клапан:http://imageshack.us/photo/my-images/819/dsc04265rq.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/217/dsc04264ou.jpg/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 20 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 Напоследък тези Арктик изпарители направо се излагат, чисто нов неможа да захрани БМВ 525 170 коня, смятам че е обидно за мен да преправям нови изпарители за да достигнат проектната си мощност, загубиха ме завинаги като клиент, сега слагам Меджик 350 коня на по-мощните коли и всичко е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 20 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 Много елементарни конструктивни грешки имат, направо не можах да повярвам, че редуктора се захранва със 8мм щуцер и веднага следва стеснение на 5 мм, после 4мм и за капак клапана е 3.5мм. Като се замисля ако се монтира външен клапан и се махне затвора на клапана за да се разпробие на 8мм ще стане още по-добре. Абе скъса ми нервите гадта, но сега върви отлично макар и да не съм направил най-перфектната настройка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 5 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2012 Понеже доста често колеги ми пишат за впечатления да споделя! Вече 5000км след интервенцията редуктора се държи префектно, налягането не пада под 1 бар и няма забиване или придърпване, колата върви добре и разхода на гориво е нормален. Според мен си заслужава да се опита преди смяна със нов да се отпуши настоящия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
williams_vn Публикувано 16 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2012 ех че интересна тема тъкмо се чудя какво да правя с моита кола /голф4 1.8т код на мотора AGU/ и аз имам тия проблеми с проклетия редуктор ама другата седмица ще го разглобя и ще има интервенция както е направил колегата и руснаците ще се пили и дупчи това е ясно ще го прежаля в краина сметка тоя редуктор, колега и аз имам проблема с придърпване и невървене като хората надявам се да се оправи след намесата ми,доста интересна тема попаднах на нея днес докато си ровя из форумите направо ударих БИНГО ако се случат нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
williams_vn Публикувано 24 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2012 вчера разглобих редуктора направих това което колегата беше добре описал смених и магистралната тръба с 8 милиметрова и сега колата се държи доста добре трябват и малко настроики още но в общи линиии има голям ефект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 24 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2012 Тук има PDF ръководства за Аляска и Артик:http://www.autogas01.ru/tech/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LAST RIDE Публикувано 1 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2013 Колеги може ли едно пояснение?Защо се запоява регулатора(последна снимка) и след тези интервенции принципно разлика в разхода очакват ли се? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jlekov Публикувано 6 Март 2013 Доклад Share Публикувано 6 Март 2013 здравейте колеги,направих интервенцията с изпарителяколата наистина се държи по- добре,по пъргава е и непрекъсвастава въпрос за ауди а4 1.8т 150ксобаче забелязах такава аномалия,настроих изпарителя на 1,2 налягане но при достигане на 4000 об налягането беще около 1.6 бара на газтанетрябва ли налягането в редуктора да пада а не да се вдига ако някой има някаква идея ще съм благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 7 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2013 (Редактирано) Регулирай си налягането при загряла на 90градуса кола, на празен ход с пуснати фарове. Единствения начин за увеличава налягането на високи обороти е когато колата минава на бензин поради недостиг на мощност! Редактирано 7 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване