Към съдържанието


Снимка
- - - - -

"Заминаваща" си турбина


  • Моля влезте във форума за да отговорите
6 отговора в тази тема

#1 KKostov

KKostov

    User

  • Members
  • 66 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:A4 Avant '00 1,9 110

Публикувано 23 август 2012 - 16:05

Здравейте на всички!

Тези дни реших да направя тест на турбината с ВАГ-КОМ! Действието беше продиктувано от значително увеличение на маслените петна по маркуча към всмукателния колектор и това че следите от масло са пресни. На прикрепените снимки се вижда. Та така - тестовете не показаха добри резултати. Все пак оставям на Вас да прецените от приложените графики. Колата е мудна в ниските обороти, при натискане на педала на газта до долу след 1500 оборота качва бавно до 3000-3200 и след това си ускорява нормално, НО...... за сметка на обилните "кълбета" сиво-бял дим отзад. При ниски обороти макар и на пълна газ не пропушва (или поне не го виждам аз), като мине 3200-3500 и започва "димното шоу". Нека компетентните членове на форума да си кажат думата. И тези от Варна и областта да изкажат мнение къде да се търси решение на проблема. На примависта изникват два варианта - мнение на Иво (Ifidik) и директно сваляне на турбото и носене в "Унитех" - Варна (в двора на ТУ-Варна, сградата на УПБ)?!

:steinigung:

Благодаря предварително!

Редактиран от KKostov, 23 август 2012 - 16:54.


#2 netizen

netizen

    CoreQuad

  • Global moderators
  • 5616 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Велико Търново
  • Kaра:ЮМЗ-6КЛ +0.1bar

Публикувано 23 август 2012 - 16:15

От тези картинки какво трябва да се разбере ? Принципно на AFN и AJM турбото (GT1749V) е най-кекаво, но при каране с нормално масло (5W40) изкарват доволно дълго време. По добре откачи маркуча на студената част и провери оста на турбото за радиален и аксиален луфт.

#3 KKostov

KKostov

    User

  • Members
  • 66 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:A4 Avant '00 1,9 110

Публикувано 23 август 2012 - 16:19

От тези картинки какво трябва да се разбере ? Принципно на AFN и AJM турбото (GT1749V) е най-кекаво, но при каране с нормално масло (5W40) изкарват доволно дълго време. По добре откачи маркуча на студената част и провери оста на турбото за радиален и аксиален луфт.


От снимките се вижда къде е омасляването, за което говоря и резултатите от теста. Луфта ще се провери в най-скоро време, ама в какви граници е нормално. На ръка как според теб се преценява?!

#4 netizen

netizen

    CoreQuad

  • Global moderators
  • 5616 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Велико Търново
  • Kaра:ЮМЗ-6КЛ +0.1bar

Публикувано 23 август 2012 - 16:31

От 350 пиксела картинка е ясно, че няма какво да се види... твърде е малка. Графиката също е като пощенска марка. Най добре е луфта да се провери от човек наясно с нещата. Все пак колко е разхода на масло на колата и с какво масло се кара?

ПП. Не е добра идея да се цитира предходен коментар.

#5 KKostov

KKostov

    User

  • Members
  • 66 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:A4 Avant '00 1,9 110

Публикувано 23 август 2012 - 16:52

Ами по-големи снимки немога да кача! "Извинявай"!!!

Колата се кара с 5W40 Castrol Magnatec Diesel. Разхода, който дава е около 300 грама за последните 7000км. На предната смяна беше по-малък (150-200 грама съм долял за 10000 км). До преди 2 смени нямаше разход на масло.

Надявам се тези снимки да са ОК!

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  php7MOQrPAM.jpg   56,64K   427 Брой сваляния
  • Прикачен файл  Graph.jpg   21,19K   369 Брой сваляния

Редактиран от KKostov, 23 август 2012 - 17:11.


#6 nasko1978

nasko1978

    User

  • Members
  • 208 Мнения:
  • Location:Pernik
  • Kaра:TDI AHF

Публикувано 24 август 2012 - 09:08

Откарай колата при Ифидик да я прегледа както си трябва! :zustimm:
Колата има ли катализатор,как се движи лоста на актуатора,движещ геометрията,кулера някога чистен ли е???
Разхода на масло не е голям,но пък симптомите ,които описваш изискват правилна диагностика + качествени логфайлове в движение!

#7 olmo

olmo

    User

  • Members
  • 335 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Sofia
  • Kaра:а4 1.9tdi

Публикувано 30 август 2012 - 15:38

виж тоя от снимката маркуч дали е скъсан от долната страна, малко на магистралата ходи да раздвижиш геометрията на турбото и за къпак се пусни на гонка със същия мотор виж дали ще изостанеш и ако това не помогне си за мастер




0 Потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни

mobile.bg