FINIS Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Здравейте колеги,отскоро съм горд собственик на А8 2.8 2001 много хубава кола, но си търся добър сервиз за обслужване на колата в който да вършат работа а не само да лъжат.И можели да някои да нахвърля примерни цени на консумативите искам да се обслужи както по книга. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 600лв излязоха всички ролки, ремъци, обтегачи, водна помпа, термостат, о- пръстени разпределителни валове и преден- колянов вал, свещи, масло, всички филтри.Акумулатора е 200+ лв- при мен се наложи и той да бъде сменен.За труд не съм плащал (Ради )Ако се наложи да смениш спирачна течност, антифриз, дискове и накладки (при мен всички тези бяха чисто нови), цената ще мине 1000лв само за части.Труд- между 100 и 500 лв- зависи от сервиза и майстора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FINIS Публикувано 20 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 не акумолатора си ми е на 2 месеца, няма какво друго да се прави колата е в отлично състояние само триава да се обслужи за всички масла скорости,дифенциали,и филтър на скорости ми обявиха 703лв. уж оригинални но не вярвам. това без труд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 (Редактирано) Няма как да са ти оригинални. Само водната помпа оригинална е в порядъка на 200 лева, при положение, че върнеш оригинална старата. На хепу водна помпа клиентска цена е 112 лева. Ангренажния ремък ти е от порядъка на 80 лева клиентска цена, а амортисьра с рамото и двете ролки са също в порядъка на 400 лева, клиентска цена. Оригинални не ги знам дори. Каквито и отстъпки да ползват или те връзват с качеството на продуктите, или ще ти спестят някои от задължетелните за смяна компоненти. Направи си сметка само масло 10/40 на Кастрол или Мотул колко струва. Пълното обслужване на този мотор, без да говорим за автоматика, включва:ремък ангренажен, паразитна и обтяжна ролка, амотрисьор и рамо към него, за обтяжната ролка.Ролка за обтегача на пистовия ремък. Пистов ремък, който върти климатика, хидравликата и алтернатора.Въздушен филтър, два салонни филтъра. Маслен филтър. Масло около 6 литра + 200 грама за филтъра, ти си с големия филтър, със сигурност.Водна помпа и термостат. Ако пропуснеш термостата, подмяната му става ПАК с разглобяване на целия ангренажен ремък, т.е. ще платиш два пъти за нещо, дето веднъж е правено. А водната помпа се сменя, дори ако е сменяна преди две години, защото ако сдаде багажа преди да дойде следваща смяна или протича, или в по-лошия случай прокъсва ремъка от блокиране и чупи мотора.Свещи - 6 броя, препоръчително, ако не е ясно кога са сменяни последно.Силно ти препоръчвам като сменяш ангренажа, да се провери в какво състояние са семерингите на коляновия и разпределителните валове, ако текат, се сменят и те. Ти си направи сметка може ли всичко това да е включено в тези 700 лева с "оригинални" части. А за автоматика си приготви още около 200 лева с филтър и масло. Работата като занимавка си е половин ден и няма да е по-малко от 400 лева, да знаеш.И накрая, но най - важно - зацепването на ремъка се прави задължително със специален ключ за валове. Разминаване дори от порядъка на 1 мм горе на единия вал, измества правилното зацепване на газоразпределението и автомобилът губи от пъргавината и ефективността си. ДА не говорим за по-големи отклонения, дето биха направили на салата 30 клапана. Редактирано 20 Март 2014 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FINIS Публикувано 20 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 не това са цени само за маслото на скоростите и дифенциалите с филтъра на скоростите.А за ангренажен ремък е ясно към 400 и нещо е целя комплектн на INA на мотора съм си приготвил LIQUI MOLY 10W40 MOS2 . Дайте някой добър сервиз за марката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Колега, нито в профила ти пише от къде си, нито споменаваш, едва ли ако си от Благоевград, а ти предложа сервиз във Варна, ще ти е изгодно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FINIS Публикувано 20 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Много се извинявам за пропуска от гр.София съм жк.Банишора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 Усещам аз как още един шестак ще разтуря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 Хахахах- помниш ли охраната на паркинга как пита дали ще я разглобяваме за части Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 не знам за о -храната ,ама на едно 2.6 10 пъти си играх по белези да зацепя ангренажа и всеки път скобата показваше отклонение,наистина малко, но отклонение,не забравяйте и 98 канал за адаптация по спомен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 22 Март 2014 Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 Забравихме адаптацията , или по- скоро нямахме време, но другата седмица и това ще свършим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zografa Публикувано 22 Март 2014 Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 А сегаааа,на какво се прави адаптация бе пичове,че аз на моята нищо не съм адаптирал,като я разколачвахме,не че има някакви пробле ми ама щом е за хубаво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 22 Март 2014 Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 (Редактирано) Това е ACK (5V), ъъъ каква адаптация се прави след смяна на ремъци? Сега видях, че прословутото ACK си е 5 клапаново.пп Сменихте ли веригите на валовете и черупките на обтегачите? За незапознатите да видите, какво се случва с прословутия обтегач на веригте. Който функционално е почти същия при всички. Редактирано 22 Март 2014 от tvard Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 Да изтупам прахта...КАква адаптация и на какво е тази адаптация? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 (Редактирано) Display Group 098 - Adaption of throttle valve control part 4 колонаADP.runsADP.O.K.ADPERROR трябва да покаже ок,ADP. = Adaption (=>Testing throttle valve control part Редактирано 30 Септември 2014 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wengen Публикувано 3 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2014 (Редактирано) Препоръчвам моите майстори.Под моста "Чавдар" са в София. Много удобен сервиз, просторен.Те са любезни и не гледат намусено.Поддържат моята Осмица вече три години и съм доволен!Разбират от такива коли, както от Мерцедеси и БМВ та.Давам телефон: 0878592182Звънкаш обясняваш, питаш за цени на части и труд и решаваш! Това е препоръка, не е реклама! Редактирано 3 Октомври 2014 от Wengen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване