Jump to content

А8 2.8 обслужване


FINIS

Recommended Posts

Здравейте колеги,

отскоро съм горд собственик на А8 2.8 2001 много хубава кола, но си търся добър сервиз за обслужване на колата в който да вършат работа а не само да лъжат.И можели да някои да нахвърля примерни цени на консумативите искам да се обслужи както по книга.     Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

600лв излязоха всички ролки, ремъци, обтегачи, водна помпа, термостат, о- пръстени разпределителни валове и преден- колянов вал, свещи, масло, всички филтри.

Акумулатора е 200+ лв- при мен се наложи и той да бъде сменен.

За труд не съм плащал (Ради :respekt: )

Ако се наложи да смениш спирачна течност, антифриз, дискове и накладки (при мен всички тези бяха чисто нови), цената ще мине 1000лв само за части.

Труд- между 100 и 500 лв- зависи от сервиза и майстора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не акумолатора си ми е на 2 месеца, няма какво друго да се прави колата е в отлично състояние само триава да се обслужи за всички масла скорости,дифенциали,и филтър на скорости ми обявиха 703лв. уж оригинални  но не вярвам. това без труд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:

Няма как да са ти оригинални.

 

Само водната помпа оригинална е в порядъка на 200 лева, при положение, че върнеш оригинална старата. На хепу водна помпа клиентска цена е 112 лева. Ангренажния ремък ти е от порядъка на 80 лева клиентска цена, а амортисьра с рамото и двете ролки са също в порядъка на 400 лева, клиентска цена. Оригинални не ги знам дори. Каквито и отстъпки да ползват или те връзват с качеството на продуктите, или ще ти спестят някои от задължетелните за смяна компоненти. Направи си сметка само масло 10/40 на Кастрол или Мотул колко струва.

 

Пълното обслужване на този мотор, без да говорим за автоматика, включва:

ремък ангренажен, паразитна и обтяжна ролка, амотрисьор и рамо към него, за обтяжната ролка.

Ролка за обтегача на пистовия ремък. Пистов ремък, който върти климатика, хидравликата и алтернатора.

Въздушен филтър, два салонни филтъра. Маслен филтър. Масло около 6 литра + 200 грама за филтъра, ти си с големия филтър, със сигурност.

Водна помпа и термостат.  Ако пропуснеш термостата, подмяната му става ПАК с разглобяване на целия ангренажен ремък, т.е. ще платиш два пъти за нещо, дето веднъж е правено. А водната помпа се сменя, дори ако е сменяна преди две години, защото ако сдаде багажа преди да дойде следваща смяна или протича, или в по-лошия случай прокъсва ремъка от блокиране и чупи мотора.

Свещи - 6 броя, препоръчително, ако не е ясно кога са сменяни последно.

Силно ти препоръчвам като сменяш ангренажа, да се провери в какво състояние са семерингите на коляновия и разпределителните валове, ако текат, се сменят и те.

 

Ти си направи сметка може ли всичко това да е включено в тези 700 лева с "оригинални" части.

 

А за автоматика си приготви още около 200 лева с филтър и масло.

 

Работата като занимавка си е половин ден и няма да е по-малко от 400 лева, да знаеш.

И накрая, но най - важно - зацепването на ремъка се прави задължително със специален ключ за валове. Разминаване дори от порядъка на 1 мм горе на единия вал, измества правилното зацепване на газоразпределението и автомобилът губи от пъргавината и ефективността си. ДА не говорим за по-големи отклонения, дето биха направили на салата 30 клапана.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не това са цени само за маслото на скоростите и дифенциалите с филтъра на скоростите.А за ангренажен ремък е ясно към 400 и нещо е целя комплектн на INA на мотора съм си приготвил LIQUI MOLY 10W40 MOS2

 

. Дайте някой добър сервиз за марката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, нито в профила ти пише от къде си, нито споменаваш, едва ли ако си от Благоевград, а ти предложа сервиз във Варна, ще ти е изгодно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам за о -храната :hilezh: ,ама на едно 2.6 10 пъти си играх по белези да зацепя ангренажа  и всеки път скобата показваше отклонение,наистина малко, но отклонение,не забравяйте и 98 канал  за адаптация по спомен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сегаааа,на какво се прави адаптация бе пичове,че аз на моята нищо не съм адаптирал,като я разколачвахме,не че има някакви пробле ми ама щом е за хубаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ACK (5V), ъъъ каква адаптация се прави след смяна на ремъци?

 

Сега видях, че прословутото ACK си е 5 клапаново.

пп Сменихте ли веригите на валовете и черупките на обтегачите?

 

За незапознатите да видите, какво се случва с прословутия обтегач на веригте. Който функционално е почти същия при всички.

Редактирано от tvard
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Display Group 098 - Adaption of throttle valve control part

 

4 колона

ADP.
runs
ADP.
O.K.
ADP
ERROR

 трябва да покаже ок,ADP. = Adaption (=>Testing throttle valve control part

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам моите майстори.

Под моста "Чавдар" са в София. Много удобен сервиз, просторен.Те са любезни и не гледат намусено.

Поддържат моята Осмица вече три години и съм доволен!Разбират от такива коли, както от Мерцедеси и БМВ та.

Давам телефон: 0878592182

Звънкаш обясняваш, питаш за цени на части и труд и решаваш! :)

 

Това е препоръка, не е реклама! :)

Редактирано от Wengen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...