Plen Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Здравейте, АЦЕ мотор с обикновена газ не пали изобщо. Както си работеше на празен ход, вдигна 2500 оборота и когато го изключих повече не запали. Сле дтова се започна: бензиновата помпа на газ я бях оставил да работи, но кабелите през релето се оказаха стопени и се наложи да свързвам кабела на захранването на помпата и тя тръгна отново. След това се оказа кабел на 19 пин на компютъра (червен), клеясал в клемата на конектора на компютъра беше се отделил напълно - смених я с нова клема и удължих кабелчето с дуго, но пак не пали, датчика на Хол е нов, капачка, палец също. Сега има искра до свещите и на 4-те цилиндъра, но не пали. Палеца е на ГМТ резката на делкото (не е обърнато на 180 градуса). Съвпада ми и белега на горната ролка на коляновия вал, а на долната ролка е малко вдясно, да не би това да е проблема. Кабелите са 1,3,4,2. Къде може да е проблема, да не би компютъра да е е предал от влагата, където е имало? Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги ЖОЖО Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 (Редактирано) Здравей,Пробвай с ВАГ-КОМ.Те самите компове са си къпризни,но трябва да се пробва.Моя на АЦЕ-то си се връзва без проблем. Редактирано 15 Април 2014 от Георги ЖОЖО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 И ако е опаткал ЕКУ-то как ще се свърже с него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 за да си сигурен че е наред компа,развий две свещи капни малко бензин,завий и запали,сподели резултата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Ако долу не съвпада белега може да е превъртяло зъбното колело под шайбата на коляновия вал. Затова и не пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 (Редактирано) Не той гледа предния белег на демпферната шайба. А той не е особено точен. При мен примерно има 2-3см отклонение, но аз сменям ангренаж само по маховик. Щом е дигнала 2500 об. да не би да смуче въздух от някъде? А той да я е удавил от въртенето? При мерно нещо по маркучите на празния ход. Редактирано 15 Април 2014 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Белега отпред на шайбата е съвсем точен - съвпада напълно с този на маховика отзад. Това в случай, че някой не е творил по фиксиращия канал за зъбното колело на коляновия вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 или превъртяла външ.част на демпферната шайба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 (Редактирано) Ако е превъртяла толкова то шайбата ще е „чао” отдавна и ще се разпадне всеки момент . Редактирано 16 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plen Публикувано 16 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Благодаря за отговорите, забравих да пиша, че и комутатора и бубината са нови (не 2 употреба), днес ще проверя маркучите на празния ход, съмняват ме малко и свещите, NJK на 9000 км са, или кабелите и ще пиша. На дигностика не се свързва с компа, само еърбега, климатроника и ABS, за имобилайзера дава, че е ОК и изгасва контролната лампа на таблото винаги. Не пали и на газ и на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plen Публикувано 17 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 Проблема е почти решен - нови свещи и кабели и запали и на газ и на бензин, малко пипахме дебитомера и сега трябва да се настрои, за да работи както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plen Публикувано 14 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2014 Здравейте, за да приключа темата, след всички перипети първо настроих предварението на запалването, след тов всички датчици според Аутодата и всичко приключи. Най-вече дебитомера, нов ми е и само го настроих става много внимателно с обикновен мултицет - мърда се нагоре и надолу, но с милиметър или дори по-малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 14 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2014 Най-вече дебитомера, нов ми е и само го настроих става много внимателно с обикновен мултицет Имаш в предвид потенциометъра на дебитомера може би? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване