Jump to content

АЦЕ не пали


Plen

Recommended Posts

Здравейте,

 

АЦЕ мотор с обикновена газ не пали изобщо. Както си работеше на празен ход, вдигна 2500 оборота и когато го изключих повече не запали. Сле дтова се започна: бензиновата помпа на газ я бях оставил да работи, но кабелите през релето се оказаха стопени и се наложи да свързвам кабела на захранването на помпата и тя тръгна отново. След това се оказа кабел на 19 пин на компютъра (червен), клеясал в клемата на конектора на компютъра беше се отделил напълно - смених я с нова клема и удължих кабелчето с дуго, но пак не пали, датчика на Хол е нов, капачка, палец също. Сега има искра до свещите и на 4-те цилиндъра, но не пали. Палеца е на ГМТ резката на делкото (не е обърнато на 180 градуса). Съвпада ми и белега на горната ролка на коляновия вал, а на долната ролка е малко вдясно, да не би това да е проблема. Кабелите са 1,3,4,2. Къде може да е проблема, да не би компютъра да е е предал от влагата, където е имало?

 

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Пробвай с ВАГ-КОМ.Те самите компове са си къпризни,но трябва да се пробва.Моя на АЦЕ-то си се връзва без проблем.

Редактирано от Георги ЖОЖО
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да си сигурен че е наред компа,развий две свещи капни малко бензин,завий и запали,сподели резултата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако долу не съвпада белега може да е превъртяло зъбното колело под шайбата на коляновия вал. Затова и не пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не той гледа предния белег на демпферната шайба. А той не е особено точен. При мен примерно има 2-3см отклонение, но аз сменям ангренаж само по маховик. 

 

Щом е дигнала 2500 об. да не би да смуче въздух от някъде? А той да я е удавил от въртенето? При мерно нещо по маркучите на празния ход. 

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Белега отпред на шайбата е съвсем точен - съвпада напълно с този на маховика отзад. Това в случай, че някой не е творил по фиксиращия канал за зъбното колело на коляновия вал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е превъртяла толкова то шайбата ще е „чао” отдавна и ще се разпадне всеки момент :).

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, забравих да пиша, че и комутатора и бубината са нови (не 2 употреба), днес ще проверя маркучите на празния ход, съмняват ме малко и свещите, NJK на 9000 км са, или кабелите и ще пиша. На дигностика не се свързва с компа, само еърбега, климатроника и ABS, за имобилайзера дава, че  е ОК и изгасва контролната лампа на таблото винаги. Не пали и на газ и на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е почти решен - нови свещи и кабели и запали и на газ и на бензин, малко пипахме дебитомера и сега трябва да се настрои, за да работи както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте,

 

за да приключа темата, след всички перипети първо настроих предварението на запалването, след тов всички датчици според Аутодата и всичко приключи. Най-вече дебитомера, нов ми е и само го настроих става много внимателно с обикновен мултицет - мърда се нагоре и надолу, но с милиметър или дори по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вече дебитомера, нов ми е и само го настроих става много внимателно с обикновен мултицет 

Имаш в предвид потенциометъра на дебитомера може би?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...