Jump to content

Резервни части от друго Ауди


pavelchatov

Recommended Posts

Ако си с АБК двигател (ел. инжекцион) бензиновата помпа от АСЕ не става (мех. инжекцион) защото е различно налягането. Другите неща стават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всички електрически инжекции на ауди 80, помпите са еднакви. За механичните инжекции са два вида, по спомен и наистина не са съвместими една с друга, както и с тези с електрически инжекции.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали заради бензиновия регулатор на рейката оригиналната "Пиербург" помпа на ACE-то си захранва(ше) отлично леко припомпано АЕВ?

Или тук се дискутират положенията само при заводските инсталации в Бе4вурките?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото помпата беше хвърлена в резервоара да си виси на маркуч и се кара на пълен резервоар. Говорим за автомобил, подготвен за писта. За теб това достатъчно сАобрАжение ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно решение, безспорно.

Но може би е изолиран случай, все пак? 

 

:hilezh:

 

 

Ta, помпата за мех. инжекция прави 6 бара, ако не се лъжа.

Ел. инжекции в Бе4вурките нямат ли регулатори, рестриктори и други, та да ограничат даваното налягане?

Или идеята е, че няма съвместимост на закрепването в резервоара? Кошници и т.н.? Т.е. директна заменяемост?

Редактирано от Cornu©opia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На интересен ли се опитваш да се направиш, не разбирам?

За мен е изващение да боднеш такава помпа в багажника и да я метнеш да се мята отзад докато `фърчиш по пистата. Точка. Коментирах случая, който бе ми известен, лек офтопик, за това не задълбавах.

 

Всичко останало е плод на твоята раздумка, че ставало, при положение, иде реч за сток вариант. Като гледам, ако не си в състояние да схванеш идеята, няма смисъл да дискутираме повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не аз се правя на интересен.

Просто питам.

 

И смятам, че и други ще сметнат за полезно да разберат защо не стават за размяна тия помпи дори и за стокови комплектовки.

 

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не аз се правя на интересен.

Просто питам.

 

И смятам, че и други ще сметнат за полезно да разберат защо не стават за размяна тия помпи дори и за стокови комплектовки.

 

:)

Директна замяна дори и с рестриктор няма как да стане заради високото налягане (6.2-6.5 атм работно) - при мех. инжекцион всички тръби са с "оплетка", докато при ел. инжекцион са обикновени гумени маркучи и няма да издържат. Т.е. трябва някъде след помпата да се сложи регулатор на налягане до 4атм, който да връща излишния бензин обратно в резервоара независимо от оригиналната тръба за връщащото гориво. Естествено поне на тези места трябва да се сменят маркучите с такива с "оплетка" или за по-високо налягане.

 

Сещам се и за друг начин за редуциране на налягането - подаване на по-ниско напрежение към помпата, но трябва да се стабилизира самото напрежение за да се стабилизира и налягането от помпата - иначе може да има пулсации :nixweiss:. Стойността на подаваното напрежение трябва да се измери опитно като се сложи и контролен манометър. Може да се направи и регулируемо (ако трябва повече "форс" :)), но пак трябва да е стабилизирано за да се подсигури налягането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Директна замяна дори и с рестриктор няма как да стане заради високото налягане (6.2-6.5 атм работно) - при мех. инжекцион всички тръби са с "оплетка", докато при ел. инжекцион са обикновени гумени маркучи и няма да издържат. Т.е. трябва някъде след помпата да се сложи регулатор на налягане до 4атм, който да връща излишния бензин обратно в резервоара независимо от оригиналната тръба за връщащото гориво. Естествено поне на тези места трябва да се сменят маркучите с такива с "оплетка" или за по-високо налягане.

 

 

Добре де никой ли не се замисля как работи горивната система. И при двата вида, механична и електрическа инжекция регулирането на налягането се осъществява в двигателния отсек. Помпата за механичния инжекцион е способна да потдържа високо налягане, но това налягане се определя от регулатора не от самота помпа. При мен помпа от АСЕ е монтирана на кола която е с ел инжекцион и в момента с регулатор на 3.5 бара

Специално при Б4 замяната на помпата става като се ползва и горната част от кошницата, помпата от мех. инж. е то висока и не може да се закопчае в кошницата от ел. инж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ли сменил поне бензинопроводите до регулатора за налягането? Всичко може да се направи, но въпроса е да е безопасно - ако се сцепи някой маркуч се сещаш какъв пожар може да стане. Виждал съм как се пръсва маркуч на електрическа дюза заради поставяне на помпа с по-високо налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А разликата в бензинопроводите е?.В  момента налягането в системата е 3.5 бара. При б4 бензиновите линии от филтъра до мотора са метални.

Не помпата е нещото определящо налягането, ако махнем горивния регулатор и свържем захранващия маркуч с този за излишния бензин колко бара ще е в системата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...