Jump to content

Съвет за покупка на А6 (4F) 3.0 TDI 2006-2008 г.


Recommended Posts

Първо извинявам се за пускането на поредната такава тема, но след като изчетох доста от мненията и информацията във форума (темата на Вертер за избора на това А6, няколко теми от по 30+ страници пълни предимно със спорове около 2.0 vs 2.7 vs 3.0 и тн.) имам доста въпроси как да подходя към покупката на въпросния автомобил.

 

Малко предистория:

 

От 6+ години карам А4 1.8Т Quattro, 96г., която винаги съм глезил и поддържал с голям кеф и без да пестя пари. Особено в началото, джантички, сносна музика, оригинални фейслифт фарове, пружини и амортесьори от RS4 и тн. и тн. Реалността обаче е, че 6+ години каране и паркиране из София с русенски номер води след себе си доста негативи под формата на срязани гуми, драскотини с ключ по вратите, счупени огледала и какво ли още не. Относно техническото състояние, колата е поддържана перфектно - цялото предно окачване e ново, нов демферен маховик, знаете колко струват. Консумативите изобщо не ги броя.

 

Истината е, че колата вече е доста стара обезценена, а разходите по поддръжка в отлично техн. състояние са си все същите и честно казано вече не ми се дават пари по нея.

 

От друга страна, на този етап работата ми позволява, а и изисква по-представителна кола, което в последните месеци ме подтиква към ъпгрейд на автомобила. Логичния избор според мен е стъпка нагоре в класа и в годините, което ме води до А6 (4F)

 

Тъй като възнамерявам тази кола също да я карам в следващите поне 5+ години, в никакъв случай не търся някой порутен кош от Горубляне за 13-14к лв., само и само да карам А6. Също така не харесвам коли тип "голо врабче" и споделям мнението на повечето колеги от форума, че висок клас кола, следва да има високо ниво на оборудване. Търся добре оборудван автомобил, със сравнително нисък пробег и по нова година, примерно 2006+ (точа лиги по фейслифта, но там отиваме на съвсем други пари, така че отпада). От гледна точка на шофиране, съм сравнително спокоен шофьор, но извънградско не обичам да се влача, а и държа да имам адекватна мощност при изпреварвания, или когато просто искам да се изкефя. Разход не ме притеснява, тъй като горивото ми е служебно (което не значи, че мога да оправдая разход на накое 4.2 бензин :stupid:). Quattro и автомат са абсолютно задължителни, особено автомата в задръстванията из София. Колата ще се ползва 50/50 градско из София и пътуване из България, средно по 20-25к км на година.



След горните разсъждения накратко:

 

- Ауди A6 (4f) 3.0 TDI, Quattro, Tiptronic, 2006-2008, седан.

  Харесвам комбитата на Ауди (А4-ката ми е комби), но за А6 повече клоня към седан

- за предпочитане 233 коня мотор, но не е задължително

- Като екстри, няма смисъл да изброявам, но искам най-високо ниво на оборудване, като с някои неща съм склонен на компромис, други са напълно задължителни.

 

И сега въпросите:

- На първо място, какъв пробег считате за сравнително нисък? Според мен около 150 хил. км. е нормално за кола на 6-7 години? Не ме плаши, че при 200 понякога се сменяли обтегачи на веригите или клапи във смукателите. По скоро искам кола която да не е амортезирана от каране.

- От къде да търся кола? България, обяви или официален дилър в Германия? Последните разбира се са по-скъпи, въпроса е заслужава ли си?

- Финасиране - представям си го, някаква първоначална вноска + лизинг. Тъй като ще ми е първа кола на лизинг, как стои върпоса с финансиране на кола от частно лице или внос от Германия?

- Кои лизингови компании препоръчвате? Директно с кредит от банка, може би също е вариант?

- И разбира се, след всичко изписано горе, не храня никакви илюзии, че ще е евтина, но каква е реалистична цена за подобен автомобил?

 

Забравих да добавя, не бързам. На първо време ви искам мнението къде и какво да търся, да си уредя финансирането и от там натаък чакам да изкочи КОЛАТА... а старата отива на пазара.

Редактирано от martin_deyanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си писал авант или седан търсиш. Ако е авант виж на sky колата. 6-7 годишен премиум дизел в масовия случай е на 250-300 х.км. От дилър с история най добре, но и цените са други.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно финансирането мога да ти дам друга идея - плащаш каквото можеш в кеш и си оставяш някакви пари за първоначално обслужване и разните му такси по прехвърляне на колата - около 2000 лв. Естествено зависи какво ще се обслужва, но за ремъци, ролки, масла, филтри и някои дребни неща мисля, че ще стигнат. Останалата сума, която не достига я теглиш като потребителски кредит и не се занимаваш с лизинг, а и колата ще си е на твое име веднага.

Относно километрите ако е на под 200 000 реални би трябвало да нямаш големи проблеми с поддръжката, евентуално нещо би могло да излезне с веригите. Въпреки всичко трябва да си готов за евентуална смяна на дюзи, което също си е сериозна цифра.

Реалната цена на такава кола много зависи от състоянието и екстрите, които има. Намират се читави коли и в България, но изисква време и търпение. Този модел с дизелов двигател е много масов и има голям избор.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мойта сядаш и караш ;)

 

Ако тръгнеш да я докарваш от немско, цената ти скача с едно 1000-1500 лв. За съжаление тези коли от тези години не се продават в официалните дилъри. Там макс 5 годишна или 2008-2009 година. 

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де, този сайт:

http://vtp.audi.com/agwb/controller.do?act=search&v=0&sid=0#/s

 

Точно ти си го дал в една друга тема... не е ли официално представителство на Ауди.. дори има коли 2005 които ги предлагат с удължената гаранция?

Сори ако задавам глупави въпроси, но кола от германия не съм купувал, сайтовете за коли втора ръка не ги знам (с изключение на mobile.de).

 

Ориентирайте ме в тази посоока - къде и какво да търся, как стои финансирането на кола от немско и тн. Иначе ако изкочи подходяща тук е ясно.



А и дай да я разгледам твойта, има ли я обявена някъде? Принципно предпочитам седан, ама знае ли се... Ако искаш пиши на лични, ориентировъчна цена и тн. Мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха, верно се намират някакви коли. Това е сайта да и като гледам за 2006-2008 има 100 бройки само, което е малко. Но принципно политиката им е такава да не продават по-стари модели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да ти кажа, че първо 233 к.с. не се монтират на първите години и второ, ти си се прицелил във вече амортизирана кола.

Страшно много зачестиха темите за сериозни проблеми с коли на 7-8 години, а ти планираш точно такава да я караш 5+ години.

За мен 4F от първите години вече е кола, по която не си заслужават разходите за поддръжка (точно това, което описваш за сегашния ти автомобил).

 

Старата ми А6 отговаря изцяло на твоите изисквания (но с 224 к.с. мотор, каквито са всички) и е буквално непродаваема. На sky колата също седи доста месеци наред.

Помисли си, разбирам ти мерака, но на този модел вече се качват само разни бесни селяни спастрили някой лев и много скоро, ако не и вече, моделът има имидж на пернишки голф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с теб за някои неща, за други не.

 

233 кс мотора излиза 2006 година и се монтира от там нагоре, аз търся кола точно 06-08, така че е нормално да търся и този мотор. Но това изобщо не е фактор или задължително изискване.

 

Нормално е да зачестят темите за проблеми с даден автомобил, след като пазара е залят с пръснати от каране кошове за по 13-15 хилки, и верно ги купуват хора със самоцел да се качат на А6. Логично скоро след това почват проблемите. Но амортизираната кола, колкото и да я ремонтираш си остава амортизирана. Пак казвам, не търся това... търся запазен автомобил, със сравнително нисък пробег и поддържан адекватно и съм готов да си платя съответно.

 

Твоята или на Sky колите предполагам седят, защото знаете колко струват и и в какво състояние са и подаръци не ви се правят. Нормално е на фона на пазрната реалност.

 

Като те гледам какво караш, предполагам говориш от позицията на човек с високи възможности. На мен също ми се кара Q7 или новото А6, ама всяко нещо според чергата. Според мен е доста пресилено да твърдиш, че кола премиум марка и клас на 7-8 години е едва ли не за изхвърляне. Че то сегашното ми ауди е на близо 300к км по километраж, а реалните само то си ги знае. И въпреки това е в напълно изрядно техн. състояние... просто искам по-хубаво :)

 

А относно това, че ги купували бесни селяни... аз познавам такива и в коли за по 2к, 20к и 200к лева... Селяндура си е селяндур, без значение колко му е скъпа колата. Дори бих казал, че тия подплатени с някой лев са още по-бесни. Като се сетя какви хора познавам със S7, A8, Кайен, новия CLS (реални хора), чак ми става зле... ама това не прави колите по-лоши. А и аз лично не търся някакъв фалшив имидж или измислен социален статус, че да ме бърка кой кара същата кола като мен, или колко била масова...

 

Търся кола, която да ми предложи значителен ъпгрейд в комфорта и удоволствието при шофиране. И в същото време такава, в която мога да кача свой клиент или да паркирам пред офиса му без да ме е срам с 18 годишния ми тръц.

 

Ти за 20к лева какво Ауди би препоръчал? И дай да я разгледам твоята, ако все още седи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е, че никой няма да ти внесе читава кола на тия годинки от немско, защото там читавите държат цена и тук няма продаване. Пазара тук е друг просто, а там немец няма да си купи стара кола, понеже не му е изгодно.  Ако погледнеш на официалния сайт, който си дал ще видиш, че почват от 11к евра с горе долу някакви екстри и под 200к км.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислил ли си за Б8? http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11381587799382126&f1=details&slink=6bhyr7

По отношение на куатрото, то не е толкова важно, колкото при Б4, Б5.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Мислил съм, но там отиваме на съвсем други пари за това което искам.

То ако ще е 2.0TDI на предно, със същия успех ще си взема А6 с тоя мотор за далеч по-малко пари, ще избегна скъпото обслужване и поддръжка на 3.0 и пак ще е в пъти по-кола от Б8. Не е това целта.

По темата, как стои върпоса с внос от немско? Хайде колеги, сигурен съм, че има доста от вас минали по този път. Къде да гледам, към кого да се обърна за докарване тук и тн.? Има ли автокъщи, които предлагат подобна услуга? Кои лизингови компании са читави и тн.

Вместо да ме разубеждавате от избора, помогнете как да се сдобия с читав екземпляр.

Не съм някой автотърговец, не обичам да си сменям колите често и не съм запознат с тънкостите в занаята.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ако ще е 2.0TDI на предно, със същия успех ще си взема А6 с тоя мотор за далеч по-малко пари

И най вероятно на двойно повече километри. Ако не греша 2,0 тди на А6 (4Ф) не е същия 2,0 тди като на Б8. Едното е ПД, другото КР.

А6 е по кола от А4, но и бюджет от 20 к. лв. (ако правилно съм разбрал) е малко нисък за лачено А6.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да ти помогна с пазаренето, а лизинга нека някой по-запознат да каже. Повечето лизингови компании лизинговат на наличен автомобил в БГ. Тоест ако искаш автомобил от немско, то той трябва да е до макс 5 години за да ти го лизинговат тук компаниите + ще те таксуват докарване с техен транспорт за едни 1500-2000лв. Направи си сам сметката. Няма да ти лизинговат 5+ годишен автомобил от немско. Не пречи да питаш и да пробваш, но това е моята практика. Отиваш на варианта да теглиш потребителски заем ако не ти стигат парите, там процедурата е ясна. Набелязваш си няколко автомобила палиш самолета и отиваш на място. Ако ти харесва плащаш и си я докарваш на самоход. Общо взето не бих оставил избора да ми го направи някой друг. Номерата са ти 150 евра, винетки, гориво около 3 резервоара и си в БГ. Ако знаеш езика нямаш проблеми, само не вземай кола от източна европа. Много лъжат тия там...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за космическите цени не съм съгласен, че е така - да по-скъпо е, но не е непосилно. Аз си взех А6 2006-та внос от Италия миналото лято на доста добри пари и е безпроблемно. Не е с full екстри, но то такива се срещат рядко така или иначе и според мен е непосилно да се надяваш на такова. 20к е напълно достатъчно за сносен автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sky, мисля, че не им е проблем на лизинговите компании- поне със сигурност преди няколко години имах разговор с interlease по този въпрос- те искат единствено проформа фактура, те превеждат парите и ти се организираш с транспорта. Сега, ако са се променили нещата, може и вече да лизинговат тукашни коли, но 2010-2011 нямаше проблем.

 

Към автора- всичко е въпрос на питане и опитване :) Може да звучи глупаво, но никой няма да направи един Manual относно колата от Германия или където и да е или да ти отговори на въпросите за лизинг. Това е като учебниците/университета и практиката- докато не го пипнеш, теорията ти е само за самочувствие. После като почнеш да работиш, разбираш колко не знаеш :)

 

Моя съвет е, ако никой не те ориентира конкретно и точно (какъвто е и моя коментар- "преди можеше, ама сега не знам" :) ) направи си официално запитване към лизингови компании, същото и с потребителски кредит и си прецени кое ти е по-изгодно и съответно искаш ли да се води на твое име колата и да плащаш заем или искаш да плащаш лизинг и да ти е на името на лизинговата фирма.

 

Иначе sky e прав- набелязваш колите като гледаш да са близко една до друга, че Мюнхен и Дюселдорф не е кратко разстоянието, може и един рент-а-кар, отиваш, водиш си разговори и си тръгваш- за един ден от която и точка на Германия да си, се прибираш до БГ. Цените, ако искаш по превоз- гориво, винетки и пътни такси, мога да ти кажа с точност 5 месеца назад. Иначе другото е транзитните номера, по-горе ги имаш, и един договор за покупко-продажба. Не е лошо да говориш езика или да имаш човек, който да ти превежда.

 

Аз съм го правил това, на принципа на екскурзията, с един приятел и жена му, от Холандия докарахме за него една Шкода 2007-ма. Нищо сложно, аз съм се пазарил, продавача говореше английски и се прибрахме. Към 100 хил е навъртял, Шкодилака само масло и накладки до ден днешен и е супер доволен. Да, плати повече пари тогава, но към днешна дата е супер хепи с избора на колата си.

 

Така че малко късмет и няма нищо страшно  :zustimm: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислил съм, но там отиваме на съвсем други пари за това което искам.

То ако ще е 2.0TDI на предно, със същия успех ще си взема А6 с тоя мотор за далеч по-малко пари, ще избегна скъпото обслужване и поддръжка на 3.0 и пак ще е в пъти по-кола от Б8. Не е това целта.

 

Колега, надявам се си наясно, че Б8-цата има доста предимства пред А6 4F...по-ново поколение quattro, S tronic при 3.0Тди, милтитроника също е по нов, 2.0Тди е комън рейл, по-хубава озвучителна система B&O, магнитно окачване, по-ново поколение купе базирано на MLP платформата, което има по-добро разпределение на килограми и далеч по-добро пътно поведение от 4F, безключово палене, start-stop, по-голям рейт на краш тестовете и най-фрапантното е, че има с 1 см повече вътрешно пространство в сравнение с 4F. Не че те разубеждавам...очевидно е, че си решил каква кола ще караш, но е доста спорно, че 4F е по-кола от B8, камо ли в пъти...

Редактирано от sayer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да ти кажа, че първо 233 к.с. не се монтират на първите години и второ, ти си се прицелил във вече амортизирана кола.

Страшно много зачестиха темите за сериозни проблеми с коли на 7-8 години, а ти планираш точно такава да я караш 5+ години.

За мен 4F от първите години вече е кола, по която не си заслужават разходите за поддръжка (точно това, което описваш за сегашния ти автомобил).

 

Старата ми А6 отговаря изцяло на твоите изисквания (но с 224 к.с. мотор, каквито са всички) и е буквално непродаваема. На sky колата също седи доста месеци наред.

Помисли си, разбирам ти мерака, но на този модел вече се качват само разни бесни селяни спастрили някой лев и много скоро, ако не и вече, моделът има имидж на пернишки голф.

 

По-правдиво, по-точно и по-обективно мнение на тема 4F аз до момента не бях чел..Заг е много прав./ за пореден път /..Моделът вече остаря напълно...Наводниха се улиците в София с А6 4F. По Дупница е същото....Всяко второ А6 е или 2.0 ТДИ или класиката 3.0ТДИ....

Предвид на огромната популярност на БМВ и АУДИ в България и предвид на насищането на пазара 2-ра и 3-та ръка с коли от марката АУДИ, не много скоро, а вече е реалност и факт, това че А6 C6 е толкова срещана кола, като Голф 4-ка....Това е истината...цените на тия коли, падат ежедневно и стават все по-достъпни

В квартала, където живея, до х-л ,,Форум" т.е говоря за относително малка площ, има поне 30-на 4F-ки...

Вече нито е тежкарлък, нито е нещо непостижимо да караш 4F....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам да не се занимава с кредити и лизинги. Плащай или в брой, или в кеш, или на ръка. Разбирам че работата е нова за теб и е добре платена. Това е страхотно! Спести пари и си вземи 4Ф, а дотогава се вози в твоята. Може и друг акъл да ти дойде.

Лично мен ме дразнят някои приети норми на поведение - дресинг код, представителен автомобил, да говориш на Вие с някой на по-висока заплата, респ. позиция в предприятието/фирмата/офиса ... каквото е там, при положение че работите там от 15-20 години и си говорите как поливате цветята и плевите градината... някак ми се струва превзето, префърцунено, дори неискрено и ненормално това. 

Който не ще да се вози в Б5 - много му здраве. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Лично мен ме дразнят някои приети норми на поведение - дресинг код, представителен автомобил, да говориш на Вие с някой"

верно ли бе,ти да не ходиш като хипи на работа с едни и същи дрешки цяла година и розови очила,сеейки peace all over the world?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много странна логика! Все едно сега да си направя извода, че ти миришеш и затова често сменяш дрехите си. Нали няма да се заяждаме сега :-) . Друго имах предвид - качването на клиент и срамът от паркираното пред офиса му (на клиента) 18-годишно В5. Говорим и за демонстрация на социален статус, да не сме фалшиви, да не се надскачаме и такива неща. Здравата логика изключва преценяване на човека по автомобила, а моята лична не гледа дрехите. Или мога да правя сделка, да сключа договор или просто да се споразумеем с някого, или не можем. Но това преценявам по други критерии - откритост, честност, доверие, добронамереност, почтеност, позитивизъм, реално представяне на нещата... полза и за двете страни. Как е съчетал вратовръзката с ризата, колко е изгладен, дали се е обръснал и с какъв казан е дошъл - това няма никакво значение.

 

4Ф-ката е готина машина и няма нищо странно много хора да искат да притежават такава. Наистина сериозно изкачване откъм комфорт и приятно шофиране. Бюджетът е достатъчен за така представените критерии. Трябва малко време да се появи търсеният екземпляр. Желая успех! Може да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Вече нито е тежкарлък, нито е нещо непостижимо да караш 4F....

 

Напълно си прав. Само, че аз не търся нито тежкарлък, нито някаква кой знае каква уникалност. Колата ми е стара, искам по-хубава, А6 ми харесва, вече са сравнително достъпни и до там :) Моя комфорт вътре ще е същия, без значение колко още такива има по улиците. Не страдам от някаква криво разбрана грандомания или самоцел, да ми е най-хубава колата, най-скъп часовника и тн. Това го оставям за комплексарите. Аз търся личния комфорт.

 

 

...

Говорим и за демонстрация на социален статус, да не сме фалшиви, да не се надскачаме и такива неща. Здравата логика изключва преценяване на човека по автомобила, а моята лична не гледа дрехите.

 

Абсолютно съгласен и с теб. Но всички знаем поговорката - по дрехите посрещат, по ума изпращат - а и живеем в едно доста фалшиво общество и колкото и да не ми е приятно съм длъжен да се съобразявам с някои неща. Относно работата и общопритите норми, това е света в който живеем. В някои среди не можеш да се носиш небрежно, защото никой няма да те вземе насериозно. И обратното, има такива, в които не може да се появиш с костюм и вратовръза, защото ще изглеждаш нелепо... такава е реалността. А специално в моята работа, която е изцяло с клиенти и зависи от тяхното доверие в мен, първото впечатление е от изключителна важност. А както се казва, нямаш втори шанс да направиш първо впечатление :) И те така.

 

А по темата, днес използвах слънчевото време да се разходя из горубляне и разни автокъщи, ей така да поразгледам. Най-лошото е, че като седна дори в очевидно амортизирана кола, пак ми харесва... просто базата ми за сравнение е Б5 и скока е много голям. Определено ще имам нужа от помощ при огледа и преди да броя парите.

 

Нищо де, не бързам, ще гледам, ще гледам, пък като изкочи читава, вие ще помагате :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не говори за тежкарлък, а за отвратителния имидж, който упорито изграждат разни ... личности ... на този модел.

Би ли си купил опел калибра, голф (3-ка, 4-ка, 5-ца), бмв 3-ка в годините когато бяха актуални като модели? Аз никога :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заг,

Относно въпросът ти и визираните в него марки и модели автомобили коли??

В годините, когато на пазара втора ръка бяха актуални и силно желани БМВ Е36 / 1999-2006г. /, аз просто нямах никакви свои доходи и не съм и мислел за кола...

Е 36 беше кола някъде до към 2007 г.. Даже и през 2008г-. се срещаха Е36 ци за по над 10 000 лева.

Е 46 също беше кола, до към 2010г. Сега вече са архаични и действително, както казваш ти са ,,имиджови" автомобили на селтаци - комплексари...

Преди да си купя А6, много сериозно гледах БМВ Е39 530I или 530 D - последният фейслифт 2002-2003г. това с много...През 2012г. за 8 000 евро от Германия можеше да се купи такова БМВ в много добро състояние.... екстри и с пипнатите и хубави двигатели....да де, мама моделът е твърде стар..На всяка крачка буквално го има Е 39....През две поколения, спрямо новия актуален...Затова гледах постните бензинови БМВ Е60 / ама нейсе, по зададените от мене критерии не излезе нищо почти /...

Причината да се откажа, беше че моделът през 2012г. беше тотално морално остарял....Отделно обаче не съм мислел за имиджа на БМВ изобщо....

Виж в БМВ 3-ка не бих се качил, просто защото е адски тясно...

 

Но с 4F e бъкано в буквалния смисъл на думата...на всяка крачка в София ги има.....Все пак, по отношение на селянията и има ли тя почва при А6 4F, мога да кажа, че в  България селско тунинговане на такова АУДИ почти не съм срещал / с изключение на 2-3 броя, / там с потъмнени стъкла, с боядисан в черно хром-пакет по лайстните . с черно боядисана решетка....и произволно лепени емблемки S line ..../

 

Като гледам 4G/ съсед от другия лок срещу мен има  такава / , А6 С6 ми стои меко казано доста нелепо и абсурдно с тая НЕагресивна сомообразна форма...

Въпреки всичко, си мисля, че на пазара 2-ра 3-та ръка А6 4F няма да се профанизира...Най-малкото защото тая кола / не е подходяща за оптичен тунинг / ТОВА Е МОЕ ЛИЧНО МНЕНИЕ и за което моля никой да не се засяга /. Ако колата не е фабриччен С-пакет, всякакви потъмняваници, диоди, диодчета и т.н  за мене са излишно занимание и будят смях....

 

Все пак си мисля, дори и моделът да върви към постепенно на сигурно профанизиране, няма да падне до нивото на Голф 3-ка или 4-ка...Просто визията не го позволява....

 

Друг е въпросът ,според мен тия коли А6 4F държат НЕоправдано високи цени на пазара втора ръка в България в момента...говоря за колите от първите години на производството....Това е модел на вече 10 /ДЕСЕТ/ навършени години.....разбира се тук ключов е пиететът на Българина към АУДИ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами просто се огледай какви индивиди си ги накупиха напоследък... И какви си ги купуваха преди 5 години, като струваха повечко пари. Ти сам можеш да прецениш :-)

Всеки ще кара каквото си иска, но според мен сега да се напъваш да си купиш тази кола е неоправдано. Поддръжката и лесно може да стигне 15к, ако изтеглиш късата клечка.

 

Стар премиум /и това е А6, дори не е А8/ – никога !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не ми е ясно какво толкова се вълнувате. Това, което се случва с модела, е това което се случва с всяка марка и модел автомобил - колкото повече години и километри трупат, толкова повече хора си го купуват. Съответно ще има потребители от всякакво социално и интелектуално ниво. 

Това лично аз съм го наблюдавал при Ауди Б5, после при Ц5, в момента тече при 4Ф. Какво, да не би да не стане и при Q7? Догодина и там ще е същата работа, след като излезе новият модел, да не говорим, че вътре "джипката" е на 90% 4F. От първите Q7 в Германия масово има на по 400 000 км. и доста от тях вече са пред модните кафета в Софето ;) . Освен това в момента кой ли не се е качил на първите BMW X5 и ги карат със зимни гуми втора употреба, "нов внос", които Ханс бил изхвърлил след като ги карал 1 сезон, защото на него такъв му бил табиета. Така че всичко си върви по нормалния за нашите географски ширини начин за развитие на нещата. Нито 4F, нито Q7 могат да те направят особено уникален, но това и никога не им е било предназначението, може да погледнете в колко бройки са били произведени. Целта им е да предложат малко по-висок комфорт и имидж от съответно VW например, но не и да бъдат Ролс-ройс. Това го говорим за нормално общество, не за нашето, където нещата са доста изкривени и е прието да паркираш Q7 пред панелка в Люлин или да го вкарваш в незаконния си гараж, сглобен с откраднати от Кремиковци ламарини.  

И какво - стар премиум никога... Не съм забелязал някой туй да си е купил нов Голф, вместо "премиум" Ауди на няколко години... И не съм забелязал някой с 4G например да е особено активен във форума...

Освен това си има коли и коли. Има поддържани и сравнително скъпи коли /за съответната година на производство/ и достъпни таралясници за без пари, които си ги купуват хора, за които да се качиш в Ауди, Мерцедес, БМВ е цел номер едно в живота, защото до вчера са се возили с рейса с щайгите от майната си към някой от големите градове.

В нормалните държави нещата и приоритетите са други. Там ако те разберат, че караш А6 например си мислят, че си доста добре финансово, защото данъците на такава кола в Германия са майка си и баща си. Само че това, че аз карам А6 или Q7 в БГ не ми прави животът по-качествен от този на Ханс, защото, както всички знаем, нещата са комплексни и причините за тях са много, но започват с манталитета...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...