Jump to content

турбото ми забива изведнъж


imargaritova

Recommended Posts

Здравейте!

Имам следния проблем с колата 1.9 TDI PD 2001g. -като се кара по продължително време с постоянна скорост около 120-140 км./ най-вече по магистрала/ изведнъж все едно турбината изключва, колата забива и не иска да върви.По време на движение изгасяш, палиш и всичко е наред. Ако се кара с по-ниска скорост няма проблеми.Не записва никакви грешки.Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем моля за помощ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти откри топлата вода! Темите в този форум по въпраса са безброй! Най-добре потърси някой "майстор", който има представа от дизелите на VAG групата. Проблема в повечето случай се решава за сравнително малко пари, обикновено се чисти турбината, след което - диагностика на двигателя. Може и в обратния ред.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

E,хубава работа,нали затова е този форум, да се пита за дадени проблеми и запознатите да дават мнения.Мисля,че това не е точния отговор на въпроса на колежката,че решението е майстор.Друг вариант е да я насочите към някого.Иначе в автосервизите тук 20 консултация лв,там 20 лв за втора консултация, 100 лв за части и накрая нищо?????????Много важно като има няколко теми,какъв е проблема да има още една

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз предполагам,че влиза в някакъв авариен режим пренадува или нещо такова....щом изключва логично нещо я товари

Най-добре пробвай с почистване на турбината блокирали лопатки могат да правят точно този проблем

Има два варианта механично или с добавка има добавки turbo cleaner точно за тази работа аз ползвам и съм доволен!

Странно е че не записва грешки но незнам защо..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз предполагам,че влиза в някакъв авариен режим пренадува или нещо такова....щом изключва логично нещо я товари

Най-добре пробвай с почистване на турбината блокирали лопатки могат да правят точно този проблем

Има два варианта механично или с добавка има добавки turbo cleaner точно за тази работа аз ползвам и съм доволен!

Странно е че не записва грешки но незнам защо..

 

А може и от семосебе си да се почисти, ако се форсира на втора и трета няколко пъти душманската при загрял автомобил, стига всичко с управлението на налягането да е наред.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

По-скоро с извънградско каране на 3000 оборота поне 30мин.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези мотори се чустват перфектно на магистрално каране,всеки път като имам възможност си перкам на 4-та магистрално с около 3500-4000 об. в продължение на 10-20 км и колата си върви като куршум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих в сервиз и започнахме с чистене на турбината. Другата седмица имам дълго пътуване и ще я тествам дали има промяна след тази процедура.Ако ли не ще продължат с диагностиката. Момчето, което отваря турбината, каза че не е имала много нагар и блокирали лопатки.А защо не записва грешка нямам обяснение.Може би е нещо механично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да има ефект трябва да се отпуска и натиска газта а не да се кара с 4000 об

Да това ми е ясно и така и го правя,пропуснал съм да го отбележа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия мотор и същия проблем оказа се дебитомер сега е куршум .Но без диагностика не става качваш майстора и закачате на компа и газ. Успех :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така е. Момчето в сервиза иска да е сто процента сигурен откъде е проблема, за да не сменя здрави неща с нови.Но дебитомера не трябва ли да се записва като грешка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на един приятел на А3 1.9тди го праврше същото и се оказа това :) на старата му кола също лоято беше пасат 4 1.9тди изчистихме трабите првплакнхне кулера с бензин и ..... ;) дано съм от помощ. лека и безаварийна

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

post-89282-1406400108,9417_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ане може ли да е някое спукано маркучле и да забива в авариен режим. И ремонт за 10-20 лева, да почне от 150 с чистене на геометрия. Защо изобщо момчето в сервиза започна да пипа, без да знае какъв е проблема. Една бърза диагностика в движение, щеше да си каже, и да спести това чистене на чиста турбина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да ми дадете по-подробна информация на кой канал се прави теста на дебитомера с vag-com. Имам приятел , който предлага да се закачи колата и да се тества в движение, за да се види какви стойности дава дебитомера.Благодаря Ви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега един мой познат майстор ми е казвал  ако ми забие турбото така докато е в движение гасиш-палиш и пържиш с високи обороти известно време 10-20 мин. турбото почервенява изкарва всички събрали се боклуци и всичко е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво,ама понякога и това не помага-за високите обороти де.

Иска се чистене на геометрията на турбината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...