imargaritova Публикувано 24 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2014 Здравейте!Имам следния проблем с колата 1.9 TDI PD 2001g. -като се кара по продължително време с постоянна скорост около 120-140 км./ най-вече по магистрала/ изведнъж все едно турбината изключва, колата забива и не иска да върви.По време на движение изгасяш, палиш и всичко е наред. Ако се кара с по-ниска скорост няма проблеми.Не записва никакви грешки.Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем моля за помощ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 24 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2014 (Редактирано) Ти откри топлата вода! Темите в този форум по въпраса са безброй! Най-добре потърси някой "майстор", който има представа от дизелите на VAG групата. Проблема в повечето случай се решава за сравнително малко пари, обикновено се чисти турбината, след което - диагностика на двигателя. Може и в обратния ред. Редактирано 24 Юли 2014 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 (Редактирано) E,хубава работа,нали затова е този форум, да се пита за дадени проблеми и запознатите да дават мнения.Мисля,че това не е точния отговор на въпроса на колежката,че решението е майстор.Друг вариант е да я насочите към някого.Иначе в автосервизите тук 20 консултация лв,там 20 лв за втора консултация, 100 лв за части и накрая нищо?????????Много важно като има няколко теми,какъв е проблема да има още една Редактирано 25 Юли 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 Аз предполагам,че влиза в някакъв авариен режим пренадува или нещо такова....щом изключва логично нещо я товариНай-добре пробвай с почистване на турбината блокирали лопатки могат да правят точно този проблемИма два варианта механично или с добавка има добавки turbo cleaner точно за тази работа аз ползвам и съм доволен!Странно е че не записва грешки но незнам защо.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 Диагностиката е задължителна! И след това се преценява какво да се прави по колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 (Редактирано) Аз предполагам,че влиза в някакъв авариен режим пренадува или нещо такова....щом изключва логично нещо я товариНай-добре пробвай с почистване на турбината блокирали лопатки могат да правят точно този проблемИма два варианта механично или с добавка има добавки turbo cleaner точно за тази работа аз ползвам и съм доволен!Странно е че не записва грешки но незнам защо.. А може и от семосебе си да се почисти, ако се форсира на втора и трета няколко пъти душманската при загрял автомобил, стига всичко с управлението на налягането да е наред. Редактирано 25 Юли 2014 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!По-скоро с извънградско каране на 3000 оборота поне 30мин. Редактирано 25 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 Да и това си е вариант Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 Тези мотори се чустват перфектно на магистрално каране,всеки път като имам възможност си перкам на 4-та магистрално с около 3500-4000 об. в продължение на 10-20 км и колата си върви като куршум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 За да има ефект трябва да се отпуска и натиска газта а не да се кара с 4000 об Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
imargaritova Публикувано 25 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 Ходих в сервиз и започнахме с чистене на турбината. Другата седмица имам дълго пътуване и ще я тествам дали има промяна след тази процедура.Ако ли не ще продължат с диагностиката. Момчето, което отваря турбината, каза че не е имала много нагар и блокирали лопатки.А защо не записва грешка нямам обяснение.Може би е нещо механично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 За да има ефект трябва да се отпуска и натиска газта а не да се кара с 4000 обДа това ми е ясно и така и го правя,пропуснал съм да го отбележа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 Не е лошо да се види и цедката в резевоара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petko764 Публикувано 26 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2014 Същия мотор и същия проблем оказа се дебитомер сега е куршум .Но без диагностика не става качваш майстора и закачате на компа и газ. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
imargaritova Публикувано 26 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2014 Да, така е. Момчето в сервиза иска да е сто процента сигурен откъде е проблема, за да не сменя здрави неща с нови.Но дебитомера не трябва ли да се записва като грешка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2014 НЕ, дава по-ниски стойности и то не винаги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ro1988 Публикувано 26 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2014 на един приятел на А3 1.9тди го праврше същото и се оказа това на старата му кола също лоято беше пасат 4 1.9тди изчистихме трабите првплакнхне кулера с бензин и ..... дано съм от помощ. лека и безаварийнаSent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 31 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2014 Ане може ли да е някое спукано маркучле и да забива в авариен режим. И ремонт за 10-20 лева, да почне от 150 с чистене на геометрия. Защо изобщо момчето в сервиза започна да пипа, без да знае какъв е проблема. Една бърза диагностика в движение, щеше да си каже, и да спести това чистене на чиста турбина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
imargaritova Публикувано 1 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Август 2014 Може ли да ми дадете по-подробна информация на кой канал се прави теста на дебитомера с vag-com. Имам приятел , който предлага да се закачи колата и да се тества в движение, за да се види какви стойности дава дебитомера.Благодаря Ви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 2 Август 2014 Доклад Share Публикувано 2 Август 2014 Теста се прави на 010 канал, пълна газ от ниски обороти на 3та предавка. Пусни после лога да видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Crazytonio Публикувано 6 Август 2014 Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 Колега един мой познат майстор ми е казвал ако ми забие турбото така докато е в движение гасиш-палиш и пържиш с високи обороти известно време 10-20 мин. турбото почервенява изкарва всички събрали се боклуци и всичко е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 6 Август 2014 Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 То хубаво,ама понякога и това не помага-за високите обороти де.Иска се чистене на геометрията на турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване