cnr07 Публикувано 1 Август 2014 Доклад Share Публикувано 1 Август 2014 Колеги, моля за подробна информация относно така наречените "вихрови клапи" (swirl flaps) - предназначение, начин на работа, ремонт, отстраняване, и последствия след отстраняването им. Конкретната причина за темата е проблем в смесообразуването след отстраняване на въпросните клапи. Двигател - 2.8 V6 AMX. Показания в полета 3 и 4 на канал 1 преди премахването на клапите: 1 - 3% за двете банки на празен ход. След отстраняването на клапите: 18 - 20%. Ако приемем, че интервенцията по отстраняване на клапите е извършена коректно, има ли конструктивна причина за такова обедняване на сместа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 1 Август 2014 Доклад Share Публикувано 1 Август 2014 Това което знам,по дълъг път на завихряне по голям обем въздух доставен,но при ниски обороти няма ефект,затова и се правят колектори разделени на две части,колектора става толкова по дълъг колкото повече нараства нуждата от въздух.Лаишки казано това трябва да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnr07 Публикувано 1 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Август 2014 (Редактирано) Това добре. А защо ЕКУ да не може да регулира сместа при отсъствието на тия клапи? Има ли обратна връзка между изпълнителния механизъм и ЕКУ? И дори да има такава, ЕКУ има начини за регулиране на сместа въпреки неработоспособността на този механизъм - коригира инжекторните времена на база данните от О2 сензора. Защо при работещи О2 сензори и MAF, ЕКУ не регулира сместа в този случай? Редактирано 1 Август 2014 от cnr07 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 3 Август 2014 Доклад Share Публикувано 3 Август 2014 Картите на екуто имат логика,при нарушен хардуер,няма какда се измени софта' сам ,при дизелите след тунинг някои си махат дебитомера,тоест картата,така се постига почти моментално разгръщане на моща,при бензина когато въздуха не постъпва по зададената логика трябва да се рови по софта за да се каже на екуто какво и с колко да промени горивния процес.Сондата е коректив,а не причина за сместа,сондата е обратната връзка с екуто,но тя може да компенсира от-до в проценти,а не безкрайно,всичко е логично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnr07 Публикувано 4 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2014 Благодаря за отговора, колега. Значи, решението е подходящ ремап. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnr07 Публикувано 7 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2014 http://www.vaglinks.com/Docs/Audi/Misc/Audi_Engine_Management_Level1_Course_941002.pdfНа стр. 10 и 11 е обяснена идеята за променливата геометрия на всмукателните колектори, в частност за V6 и V8 двигатели. Явно идеята за отстраняването им не е била добра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване