dok21 Публикувано 21 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2014 Здравейте някой монтирал ли е допълнителен уред за температурата на водата.След смяна на сумати датчици за температура установих че проблема е в уреда на таблото.Така че се замислих направо да бодна някъде едно уредче.Продават се всякакви уреди и адаптери за датчик.Ако някой е запознат да препоръча марка уред място за монтаж и т.н.Колата е б4 абк мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 21 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2014 Аз съм монтирал трите допълнителни уреда, предполагам няма да е толкова сложно да монтираш само един. Аз бих сменил първо термостата, ако се налага и капачката на разширителния съд, промивка на системата и преглеждане на таблото за спойки. Пробвал ли си с друго табло да видиш как да показанията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dok21 Публикувано 21 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2014 (Редактирано) Всичко е промито и сменено перките си включват нормално само в таблото не ми се пипа че там не е за мен. Цитиране на предходен пост! Редактирано 21 Октомври 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 22 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2014 (Редактирано) В подфорума има закачена тема "Всичко за таблото с уредите" - разгледай я не е толкова сложно Пробвай с някакъв руски уред за температура от някакъв камион (гледай да е на 12 волта), само го закачи и виж какво показва и го сравни с таблото. Казвам руски уред защото аз съм пробвал с такъв за налягане на маслото и работеше отлично с датчика за налягането - обратния вариант също работеше, уреда ВДО за налягане показваше с датчик от Лада Редактирано 22 Октомври 2014 от Sklepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2014 (Редактирано) Става с уред за вода и датчик от Лада 1500. Имах 100/С3 навремето и си бях сложил точно такива защото фабрично нямаше уред за температурата на антифриза. Датчика ако го слагаш на тройник и на маркуч ще трябва да му запоиш един кабел за корпуса и да го свържеш на „маса”. Ако е монтиран на блока или главата ще си взима „маса” от там. Ако си по-сръчен можеш да разглобиш уреда за водата и да го вградиш на мястото на оригиналния в таблото. Редактирано 22 Октомври 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drido Публикувано 22 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2014 Просто си оправи контакта на уреда колега.Не е философия и си остава оригинално.След време ще ти изчезне и нивото на горивото.Иначе ако си слагаш уред,само да допълня VBI, трябва да върви в комплект с датчик за да ти отчита вярно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chocky Публикувано 25 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2014 Готин вариант, и може би по-добър (тъй като не е дублиращ уред а уред мерещ нов параметър) е манометрър на охладителната система. Аз и баща ми караме с такъв, монтиран на тънкия маркуч между радиатора и разш.съд. Много е забавно как хората го гледат като изтървани като го видят тоя "водомер" под капака. Иначе и температурен уред можеш да си сложиш, но просто трябва да си оправиш показанието на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 26 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 ако иска колегата от кърджали да се поразходи някой почивен ден до пловдив и ще му го презапоя цялото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване