buzzi Публикувано 24 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 Колеги, от доста време дразни въпроса защо, когато си с натиснат съединител на спряла на място кола мотора се форсира 2 или 3 пъти по бързо от колкото с пуснат педал на съединителя? Ясно е че на съединителя има ключ който изключва темпомата ,въпроса е какво точно прави този ключ че позволява на мотора да се форсира толкова бързо. пп говорим за 1.9 тди роторна помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 24 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 Мята сигнал до ЕКУ- то директно, ако не греша, то ти дава маса на дюзите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 Това с масата не го разбрах. Вероятно е направено така нарочно - с отпуснат съединител и на място сигурно по-бавно увеличава горивото, което подава с цел защита на мотора, както по-новите не вдигат на място над 2500 май беше. Интересно ми е като пуснеш по инерция с отпуснат съединител какво ще прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 24 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 Дюзите на роторна помпа нямат кабели,освен умната но това е друго,не съм гледал за други модели с роторна помпа но обезателно ще пипна ,освен да изключва темпомата какво друго прави въпросното ключе,има го на коли и без темпомат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 24 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 Интересно ми е като пуснеш по инерция с отпуснат съединител какво ще прави.При мен на Фабията вдига 50 оборота ако съм по инерция, ако падна под 5км/ч, сваля 50- те оборота. Всичко следи ЕКУ- то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 25 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2014 според запознати загубите от ск кутия са над 15-20%,тоест при натискане на съединителя тези проценти загуби изчезват,от това само да се развърта по бързо двигателя? ще е интересно и други да се изкажат,скоро ще изключа този суич на педала или шунтирам за да елиминирам намеса в работата на екуто Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 25 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2014 Пробвай да кодираш колата на автомат и направи едно тестово кръгче като акцентираш вниманието си между предавкитеПри кодировка на автомат този ключ на съединителя не работи (сещаш се защо) колата ще стане една мазна и с леко влошена динамика между предавкитиДемек функцията на бутона и ефекта с бързото форсиране е антилаг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 25 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2014 атомата няма педал за съединител да и няма да търси суич ,но колата ми е чипирана ,с по голямо турбо съм , да мина на карти за автомат при положение че тази част от софта е стокова не е оферта,търбото буквално ще е умряло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 25 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2014 Ако софта ти е писан от грамотен човек, ще са ти променени картите и в двата кодинга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 25 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2014 аз съм неграмотния и понеже няма вариант да карам на кодинг автомат не съм моднал картите,всъщност е абсолютно излишно да имаш два еднакви софта в един комп,ама това е друга тема ,в случая говорим за форсирането.............. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 25 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2014 Ако не се лъжа мапера ти беше Иван oversOul нека той внесе малко повече яснота по въпроса с форсиранетоА с какво по-голямо турбо си? и какви пръскалки че ми стана интересно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 25 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2014 Има и негова намеса но в сегашния не тия дни ще му го пращам за корекция и според него разтоварването при натиснат съединител е причината за по бързото развъртане,питам тук и за други мнения,далече съм да не му вярвам,а какво има по моторетката ми? Нищо интересно и ново под слънцето.Имам си собствена визия за чипирнето и софта ми отговаря точно на заданието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 25 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2014 Разтоварване при натиснат съединител и затова се форсира по-бързо? Нищо подобно замости ключа на педала за да имитира натиснат педал и пак ще се форсира нервно дори и при не натиснат съединителИма игра с тоя ключ екуто и помпата но не съм си играл с вага да видя кво точно се случва-най-вероятно става нещо с напреженаята по гнп-тоА софта ти на колко милиграма гориво е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 Нищо особено не става.Нарочно е направено така. Ако някой му се играе може да гледа с вагком какво става с количеството гориво, което компютърът подава, но може и да не може да се установи разлика, защото сигурно е малка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chynka99 Публикувано 22 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 (Редактирано) Здравеите при мен е следнотто когато пусна поенерция и яоставя малко да повърви така и се опитам да форсирам се форсирва до 3000об. повече неиска получава се едно забиване но при повторно форсирване всичко се оправя и се форсирва нормално някакви идеи Редактирано 22 Ноември 2014 от chynka99 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Днес си направих експеримент: педала на съединителя има къс ход в началото като се натиска, през който няма почти никакво съпротивление. Чрез заигравка с темпомата стигнах до извода, че точно този ход е момента, в който ключа на педала се натиска. Тоест като натисна леко, колата засича, че съм натиснал съединителя, но той всъщност все още е напълно зацепен. И даже и в тази ситуация мотора наистина се форсира по-пъргаво. Има разлика с напълно натиснат педал(тогава е още по-бързо), но определено е по-бързо от изцяло отпуснат.Следователно излиза, че наистина разликата е в настройките на еку-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване