Jump to content

Питане относно форсиране


buzzi

Recommended Posts

Колеги, от доста време дразни въпроса защо,  когато си с натиснат съединител на спряла на място кола мотора се форсира 2 или 3 пъти по бързо от колкото с пуснат педал на съединителя? Ясно е че на съединителя има ключ който изключва темпомата ,въпроса е какво точно прави този ключ че позволява на мотора да се форсира толкова бързо.

 

пп говорим за 1.9 тди роторна помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с масата не го разбрах.

 

Вероятно е направено така нарочно - с отпуснат съединител и на място сигурно по-бавно увеличава горивото, което подава с цел защита на мотора, както по-новите не вдигат на място над 2500 май беше.

 

Интересно ми е като пуснеш по инерция с отпуснат съединител какво ще прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите на роторна помпа нямат кабели,освен умната но това е друго,не съм гледал за други модели с роторна помпа но обезателно ще пипна ,освен да изключва темпомата какво друго прави въпросното ключе,има го на коли и без темпомат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е като пуснеш по инерция с отпуснат съединител какво ще прави.

При мен на Фабията вдига 50 оборота ако съм по инерция, ако падна под 5км/ч, сваля 50- те оборота. Всичко следи ЕКУ- то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според запознати загубите от ск кутия са над 15-20%,тоест при натискане на съединителя тези проценти загуби изчезват,от това само да се развърта по бързо двигателя? ще е интересно и други да се изкажат,скоро ще изключа този суич на педала или шунтирам за да елиминирам намеса в работата на екуто

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да кодираш колата на автомат и направи едно тестово кръгче като акцентираш вниманието си между предавките

При кодировка на автомат този ключ на съединителя не работи (сещаш се защо) колата ще стане една мазна и с леко влошена динамика между предавкити

Демек функцията на бутона и ефекта с бързото форсиране е антилаг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

атомата няма педал за съединител да и няма да търси суич ,но колата ми е чипирана ,с по голямо турбо съм , да мина на карти за автомат при положение че тази част от софта е стокова не е оферта,търбото буквално ще е умряло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм неграмотния и понеже няма вариант да карам на кодинг автомат  не съм моднал картите,всъщност е абсолютно излишно да имаш два еднакви софта в един комп,ама това е друга тема ,в случая говорим за форсирането..............

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа мапера ти беше Иван oversOul нека той внесе малко повече яснота по въпроса с форсирането

А с какво по-голямо турбо си? и какви пръскалки че ми стана интересно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и негова намеса но в сегашния не тия дни ще му го пращам за корекция и според него разтоварването при натиснат съединител е причината за по бързото развъртане,питам тук и за други мнения,далече съм да не му вярвам,а какво има по моторетката ми? Нищо интересно и ново под слънцето.Имам си собствена визия за чипирнето и софта ми отговаря точно на заданието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разтоварване при натиснат съединител и затова се форсира по-бързо? Нищо подобно замости ключа на педала за да имитира натиснат педал и пак ще се форсира нервно дори и при не натиснат съединител

Има игра с тоя ключ екуто и помпата но не съм си играл с вага да видя кво точно се случва-най-вероятно става нещо с напреженаята по гнп-то

А софта ти на колко милиграма гориво е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо особено не става.

Нарочно е направено така.

 

Ако някой му се играе може да гледа с вагком какво става с количеството гориво, което компютърът подава, но може и да не може да се установи разлика, защото сигурно е малка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравеите при  мен е следнотто когато пусна поенерция и яоставя малко да повърви така и се опитам да форсирам се форсирва до 3000об. повече неиска получава се едно забиване но при повторно форсирване всичко се оправя и се форсирва нормално някакви идеи

Редактирано от chynka99
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си направих експеримент: педала на съединителя има къс ход в началото като се натиска, през който няма почти никакво съпротивление. Чрез заигравка с темпомата стигнах до извода, че точно този ход е момента, в който ключа на педала се натиска. Тоест като натисна леко, колата засича, че съм натиснал съединителя, но той всъщност все още е напълно зацепен. И даже и в тази ситуация мотора наистина се форсира по-пъргаво. Има разлика с напълно натиснат педал(тогава е още по-бързо), но определено е по-бързо от изцяло отпуснат.

Следователно излиза, че наистина разликата е в настройките на еку-то

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...