Jump to content

A6 4F надуване на седалки, DPF, телефон, Bluetooth и други дребни проблеми.


borisovich

Recommended Posts

Преди няколко дни купих А6 4F авант произв. 2006 с първа рег.04/2007, 233hp-прекрасно състояние, без удари, мотора е ОК, скоростната кутия работи супер, сменях масла и филтри плюс биалети, накладки и ремонтирах адаптивните светлини, километража е на 211 000, последни данни от сервиз на 164 000 през 2010 Август, което означава, че ако е карал със същите темпове до сега, реалните са около и малко на д 300 000 км. Това не ме притеснява никак.

 

Та, кои са проблемите:

 

1. DPF светна, продавача се опита да замаже, че е от слаб акумулатор но не ме убеди.  Джи Пи то ми каза, че е за нов филтър или ампутация. Ампутирах го, оправихме и софтуера. Колата мърка но ауспуха почерня. Та въпроса ми е това нормално ли е след като няма кой да обира саждите или ме чака неприятна изненада. Първоначално когато го купувах бе бял и чист ( тук не изключвам да е бил почистен ) иначе колата не дими дори когато сериозно я сръчквам.

 

2. Седалките не са ел, освен надуването. Съседната седлака е ок, шофьорската не работи. Джипито ми каза, търси специалист, но  очаквай смяна на седалката ако искаш да разполагаш с екстрата ... Аз разбира се не искам да сменям седлаката. Какъв може да е проблема и при кого да отида в Бургас?

 

3. Как да свържа моят телефон с колата посредством Bluetooth? Това свързано ли е с наличието на слушалка в колата. Потърсих такава но в еуфорията при покупката съм пропуснал липсата и. Има място на което да бъде поставена в жабката на подлакътника, но самия телефон е изчезнал. Как да превъзмогна липсата на такъв и да свържа моето галакси с аудито?

 

4. Радиото и то ме дразни! ... Не мога да запаметя ни една станция и дори в града, която съм успял да запаметя , бързо изчезва. Явно има проблем, но къде да го търся?

 

5. Ключалката на багажника която е навярно с магнит, вместо да на прави "щрак" ... тя прави "шрак-щрак-щрак-щрак" преди да отвори .... за сега отваря но явно и от там иде удар под кръста. 

 

6. Къде да пастирам, че още на първата вечер пред новия и дом в Бургас и сложиха черти по дължина на колата, макар да бях спрял така, че да не преча на никой :) 

 

От опит знам, че малките неща най-изнервят и най-трудно се решават проблемите с тях :)
 

Моля ако някой се е сблъсквал с подобни проблеме да ме посъветва какво да правя, иначе колата си я бива и ме кефи много.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саждите са ок. Не се притеснявай. За седалката това за гърба ли говориш? Може да смениш целия гръб или цялата седалка или да свали кожата и да видиш моторчетата, трябва да са 2. Телефона търси по синия зъб и като откриеш колата се свързваш. Не ти трябва слушалка в колата. За запаметяването сигурен ли си, че не ги запаметява? Най-добре изтрии всички запаметени и почни отначало. Задната ключалка трябва да се погледне. Мойта я сменях преди 2 години някъде и беше към 100 лв. Шибана е смяната, няма как да се бръкне.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саждите са ок. Не се притеснявай. За седалката това за гърба ли говориш? Може да смениш целия гръб или цялата седалка или да свали кожата и да видиш моторчетата, трябва да са 2. Телефона търси по синия зъб и като откриеш колата се свързваш. Не ти трябва слушалка в колата. За запаметяването сигурен ли си, че не ги запаметява? Най-добре изтрии всички запаметени и почно отначало. Задната ключалка трябва да се погледне. Мойта я сменях преди 2 години някъде и беше към 100 лв. Шибана е смяната, няма как да се бръкне.

Мерси за информацията :) Да това за гърба, онази лумбална опора която се издува в основата кръста. Ръководи се от модул с кръгла форма и чтери вдлъбнатини, нагоре надоло, наляво и надясно ( предполагам за страничните опори ) Иначе движение по релсата напред -назад и наклона на облегалката се регулират ръчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш пластмасата на гърба на седалката и оглеждаш. Най-вероятно ти е счупен някой от металните лостове. Смяната е лесна. Може да е и буксата. Усещаш ли моторчето да работи?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами трудно ми е да преценя дали работи или не , утре ще се заслушам :) До сега единственото което чувам е продължително "щрак-щрак-щрак-щрак" и докато отключи, нещо като "превъртане" се получава.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш във ВАГ сервиз до Кроношпан и търсиш Дилян......той е човека за по-сложните проблеми на тази марка в Бургас.

 

п.с.Имай предвид,че ще ти даде час за след 10-15 дена....

Редактирано от nikif1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за този звяр! Джи Пи-то ти да не е автомонтьор в свободното си време :) Колегата petarik май ти говореше за моторчето в седалката, а не за проблема в багажника ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш във ВАГ сервиз до Кроношпан и търсиш Дилян......той е човека за по-сложните проблеми на тази марка в Бургас.

 

п.с.Имай предвид,че ще ти даде час за след 10-15 дена....

Благодаря!

Поздравления за този звяр! Джи Пи-то ти да не е автомонтьор в свободното си време :) Колегата petarik май ти говореше за моторчето в седалката, а не за проблема в багажника ;)

Не,не ... баш стар дападжия си е има сервиз :) Иначе аз си мислех, че колегата говори за ключалката но явно не съм го разбрал :0 Относно седалката, нищо не се чува, май се е споминала :) ... Не, че е болка за умиране но сега ми е мерак и много ме дразнят такив адреболии, макар това да не касае цялостното техническо състояние от което зависи дали колата ще се движи или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да допълня към темата ... утре мисля да си купя и 4 зимни гуми. Тук идва момента в който някой ще рече ха сега да го видим този колко му струва мерака. Понеже купих колата с джанти 18 обути в летни Дънлоп 245/40 R18 а не ми се харчи за по-малки джанти макар возията да не ми е по вкуса с толкова ниска гума и да осъзнавам, че ако карам колата 5 години ще избия донякъде капиталовложението от разликата в цената за демонтаж и монтаж върху една джанта . С цялото си скъперничество се спрях над варинат http://diana-ltd.com/tire?5638 

 

Въпроса е толкова ли са зле предвид незавидната позиция която заемат в класацията на ADAC ( макар и модела от  предходната година - зима 2013/2014) и заслужава ли си да дам близо 2000 лв за Мишлен или Континентал наместо 800 за тези корейски гуми? 

 

Тук някой може да каже абе купил си ауди а глей кви сметки прави, скъп на триците, евтин на брашното. Но ако следвам обратната логика аз мога да я платя дабъл за подобрения които няма да я направят повече от това което а имено стара италианика на 8 години обиколила земното кълбо 8 пъти. Та въпроса е поносим вариант ли сатези гуми или направо да ги отписвам. вАРИАНТ ЗА ВТОРА УПОТРЕБА НЕ СТОИ НА ДНЕВЕН РЕД!

 

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса със седалката първо си провери буксата която е зад кръглото копче за надуването да не е откачена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мнение:

Първо няма нужда от зимни гуми ако караш основно градско и то най-вече в Бс, и 

второ ако все пак ще купуваш, вземи си 245/45/18.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел е карал такива и не се е оплаквал, но моя съвет е да погледнеш и други марки като Nokian, Kumho, Hankook, Toyo, Yokohama, Fulda, Barum, Goodrich. Най-важното гледай да са 97 теглови индекс  - примерно 97W/97Y да не береш ядове после от дупките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мнение:

Първо няма нужда от зимни гуми ако караш основно градско и то най-вече в Бс, и 

второ ако все пак ще купуваш, вземи си 245/45/18.

Бих пробвал такъв размер но няма ли да е проблем при положение, че производителя не ги посочва като вариант? За R18 дават 245/40.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че е проблем, отклонението е няколко процента. Не говоря наизуст, карах си така колата, а за зимни също със следващия размер (225/55/17).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да допълня към темата ... утре мисля да си купя и 4 зимни гуми. Тук идва момента в който някой ще рече ха сега да го видим този колко му струва мерака. Понеже купих колата с джанти 18 обути в летни Дънлоп 245/40 R18 а не ми се харчи за по-малки джанти макар возията да не ми е по вкуса с толкова ниска гума и да осъзнавам, че ако карам колата 5 години ще избия донякъде капиталовложението от разликата в цената за демонтаж и монтаж върху една джанта . С цялото си скъперничество се спрях над варинат http://diana-ltd.com/tire?5638 

 

Въпроса е толкова ли са зле предвид незавидната позиция която заемат в класацията на ADAC ( макар и модела от  предходната година - зима 2013/2014) и заслужава ли си да дам близо 2000 лв за Мишлен или Континентал наместо 800 за тези корейски гуми? 

 

:)

аз ти пратих лично съобщение относно гумите, че да не правя реклама на фирмата, откъдето купих моите, може би не си го прочел, но моите излязоха 1280 лева с този размер, а не 2000. И да  - правиш компромис, но наистина както е казал колегата колко е зимата в Бургас, така че ти си прецени. А за саждите - и моите бурии станаха така и докато загрее си мирише край нея на икарус, та не е много приятно лятото Относно гумите ако искаш да спестиш пари и все пак да не е голям компромиса гледам има Vredstein  мисля че цифрата им е около 50-70 лева на гума надолу от Пирели, Конти и Мишлен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако устройството на седалките е като старите ,предполагам имаш счупена една плстмасова щипка, която издърпва опората . Оправя се за 20ст със скоба за водно съединение и става вечно. Големия проблем е цялата хамалогия по разглобяването на седалката. Някъде имам тема как става при стария модел, с що годе подробно описание на цялата процедура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако устройството на седалките е като старите ,предполагам имаш счупена една плстмасова щипка, която издърпва опората . Оправя се за 20ст със скоба за водно съединение и става вечно. Големия проблем е цялата хамалогия по разглобяването на седалката. Някъде имам тема как става при стария модел, с що годе подробно описание на цялата процедура.

Благодаря за информацията, ще потърся решение когато спре да вали :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седалката се разглобява за 15 мин не е толкова сложно.

Седалката се вади от релсите,съблича се нацяло и тогава имаш достъп. Не е сложно, но отнема време за човек ,който не е правил въпросната процедура.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз ти пратих лично съобщение относно гумите, че да не правя реклама на фирмата, откъдето купих моите, може би не си го прочел, но моите излязоха 1280 лева с този размер, а не 2000. И да  - правиш компромис, но наистина както е казал колегата колко е зимата в Бургас, така че ти си прецени. А за саждите - и моите бурии станаха така и докато загрее си мирише край нея на икарус, та не е много приятно лятото Относно гумите ако искаш да спестиш пари и все пак да не е голям компромиса гледам има Vredstein  мисля че цифрата им е около 50-70 лева на гума надолу от Пирели, Конти и Мишлен.

Утре ще купя гумите, ще реша на място каква марака да избера. Относно саждите, вече си изясних положението и спирам с притесненията, да малко е кофти миризмата, но има вариант с поставяне на нов ДПФ. Всеки сам избира, търпи мириз матаили преглъща цената за нов филтър :)

Седалката се вади от релсите,съблича се нацяло и тогава имаш достъп. Не е сложно, но отнема време за човек ,който не е правил въпросната процедура.

Ще и намеря цаката, само да се пооправи времето а и аз да намеря свободно, такова. После ще коментирам какъв е бил проблема и как съм го решил. Надявам се да е някоя дреболия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за информацията :) Да това за гърба, онази лумбална опора която се издува в основата кръста. Ръководи се от модул с кръгла форма и чтери вдлъбнатини, нагоре надоло, наляво и надясно ( предполагам за страничните опори ) Иначе движение по релсата напред -назад и наклона на облегалката се регулират ръчно.

Търся син зъб в колата но телефона ми не намира работещо блутуут устройство. Търсих решение в настройките на колата но и там не намерих. Ресетнах настройките в колата но телефона ми отново не открива син зъб. Затова помислих, че може би причинта е липса на слушалка, макар да не намирам логика в това. Ако имаш някаква идея, сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какъв тел. си и пробвал ли си с друг ?

Galaxy S3 neo. Един приятел също пробва пак с някакъв Самсунг но не се получи. Според мен би трябвало да е както при мобилните телефони, можеш да бъдеш открит от друго устройство само ако си с включен блутуут. Но от менюто на телефона в колата не ми дава подобна опция ON/OFF. При всички положения телефона е била използван понеже телефонният указател на италианеца на който е принадлежала колата си е там и е пълен с контакти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...