MachineMan69 Публикувано 25 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2014 Здравейте колеги проблема е следния колата има АГУ върви одздобре но много често се случва когато карам и изключа от скорост в движение и оборотите толкова се менят че по някой път падат толкова много че колата гасне това се случва и когато тръгвам леко и върна съединителя и пак падат и гасне не е секи път но не трябва да го има. Ходих на реглаж на газта на няколко пъти единия път оправиха проблема но разхода се вдигна почти с 7 литра (при нормален разход 13) После пак отидох оправиха разхода но пак почна да дава същия проблем. Моля ако някой е имал подобен случай и има решение да помага. Незнам дали е от некадърни газаджии или има проблем с дебитомера.Мерси предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2014 Има много изписано по проблема - ползвай търсачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 31 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2014 Аз бях сложил един еднопосочен клапан след бензиновата помпа,за да не се връща бензина в резервоара.По този начин спрях люлеенето на клапата и промяната на оборотите на мотора,както и неговото гаснене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 31 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2014 Люлеенето/олекването на клапата няма как да го спреш Тони, защото след няколко премествания нагоре - бензина минава през дюзите и налягането пада. Еднопосочния клапан върши работа да поддържа налягане, което да се задържа като дадеш контакт и завърти бензиновата помпа - пали много по-лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Damqn Neikov Публикувано 3 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2014 Колега с обикновено газово ли си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioi464 Публикувано 8 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2014 Люлеенето/олекването на клапата няма как да го спреш Тони, защото след няколко премествания нагоре - бензина минава през дюзите и налягането пада.Еднопосочния клапан върши работа да поддържа налягане, което да се задържа като дадеш контакт и завърти бензиновата помпа - пали много по-лесно.Промяната на оборотите се получава от спирането на бензиновата помпа.Ако всичко е изправно налягането в системата остава 3.5 ат затворено между помпа-дозатор и регулатор на налягане.При това положение се променят показанията на делителя на напрежение от около 0.5в при 6.7ат на около 1в при 3.5ат и вече имаме неправилни показания от потенциометъра при 890об-празен ход.А сега да обясня-при работа на празен ход е задейстан датчика на дроселовата клапа.Компютъра взима информация от датчика на хол в делкото.Еталонните обороти за ACE са 890.При изправна горивна система -работно налягане 6.7ат и управляващо 6.2ат силата на противодействие на плунжера на дозатора спрямо повдигането на клапата ,което зависи от вакума на двигателя определя напрежението от делителя на потенциометъра.Същото има определен диапазон за правилна работа.специално за ACE----в литературата пише 0.5-06.7волта но на практика най добри резултати са при 0.38в.Условията за измерване са двигател над 60гр.,стойността на датчика за температура под 600 ома най добре 300,правилиен ъгъл на изпреварване без закъснение или изпреварване-може да се регулира и без стробоскоп но е за друга тема и правилно регулирана смес на горивото от дозатора.Идеалното съотношение за най-голаям въртящ момент,най-малък разход ,и най-малко вредни емисии е 1кг.бензин ,към14.7кг въздух.Малките отклонения от тези стойности се очитат ламда сондата/кислораден датчик/ и той чрез промяна на управляващото налягане коригира количеството бинзин което постъпва през дюзите.Горивото се регулира при изправна система около 3 пъти за една секунда.Та да се върнем на потенциометъра-правят тези базови настройки изключва се сондата за да не играе управляващото налягане изключват се всички консуматори проверява се за/ утечки/на вакум и се регулира потенциометъра.Едно допълнение налягането не спада от пропуск на дюзите защото началото на отваряне на тях 4.6ат а остатъчното налягане е 3.5ат.Същото се просмуква покрай плунжера на дозатора попада върху една /фуниика/ под него е бева засмукан от една тръбичка свързана към дроселовата клапа.Остатъчното налягане е направено да бъде подържано около 30мин.с цел слез загасяване на двигателя от високата температура да се предодврати изпаряването на бензина в дюзата и образуването на газов джоб за да може след това да има добро стартиране.Единствения начин да имаме динамично регулиране на оборотите е да работи горивната система на бензин без да минава през дюзите и да се връща обратно в резервоара а автомобила да работи на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 (Редактирано) Да, да се сложи KJ-stop и ниските ще станат стабилни ако не се спира бензиновата помпа. Обаче в повечето случаи поне една дюза не затваря както трябва и налягането пада през тях - т.е дюзите трябва да са в топ кондиция. Редактирано 10 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioi464 Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 (Редактирано) При това положение налягането на входа на дюзите е 0ат за да се убедиш отвий дюзите от дозатора и я остави да работи.Уточнявам че с промяна на управляващото налягане се прекратявя подаване на бензин към дюзите.Условието/P/работно да е равно на /P/управляващо или по точно състоянието на дюзите няма ама никакво отнощение за спирането на бензина. Цитиране на предходен пост! Редактирано 10 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 Говоря по принцип за евентуалните проблеми на двигателите с мех. инжекция в предвид годините им ако се остави бензиновата помпа да върти докато се кара на газ . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioi464 Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 (Редактирано) Проблемите рано или късно идват всеки да си прави сметка.Въпроса е това което се пише да е абсолютно вярно за да могат колегите да ползват материала при евентуални ремонти.Според мен 70% от материалите за K-Jetronika са много неточни и в повечето случай пречат отколкото да помагат при ремонта.Смятам че трябва да се направи една отделна тема с подробно описание и принцип на работа и повече да не се пипа. Цитиране на предходен пост! Редактирано 10 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 (Редактирано) След като смених дюзите на двигателя и сложих възвратен клапан след помпата,при престой на двигателя към 14 часа,все още имаше налягане на бензин в дебитомера.А преди това,като го угася и след минутка налягането изчезваше и клапата се движеше свободно.Проверката за налягането правих по следния начин:Вземам шестограм "4" и го вкарвам в отвора за регулиране на "кантара",завъртям го леко наляво или надясно, без да се завърта винта и го издърпвам нагоре.Ако се движи лесно,значи няма налягане,ако не може да се издърпа,значи има.Другият начин за проверка е да се махне гофрирания маркуч и да се издърпва болчето върху клапата. Редактирано 10 Ноември 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioi464 Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 (Редактирано) Така не става.На долната камера на дозатора има сервизен отвор за измерване на налягането.Само 0.2 ат промяна са достатъчни за разбалансиране на системата. Цитиране на предходен пост! Редактирано 10 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuker70 Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 колеги помагайте:смених горивния филтър и колата отказа да запали на бензин,а до този момент никакви проблеми с палене и вървене.Благодаря ви за всичко! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 Като дадеш на контакт, чува ли се помпата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuker70 Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 (Редактирано) работи на високи обороти т.е.карам я на бензин,но когато си махна крака от педала на газта и гасне и немога да я запаля тези двигатели имат ли предпазители за ниските обороти? Редактирано 7 Март 2015 от kuker70 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 имаш стъпков мотор за празния ход.Имам съмнения че отнякъде влиза допълнително въздух към дросела,прегледай добре всички маркучи.Ако имаш газова уредба и на газ работи добре,значи това е причината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuker70 Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 когато откача стъпковия мотор също немога да запаля и нямам ниски обороти!Възможно ли е да просмуква въздух от гофрирания маркуч/само него съм откачал при смяната на филтъра/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 имаш ли газова уредба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuker70 Публикувано 8 Март 2015 Доклад Share Публикувано 8 Март 2015 да имам.нямал съм проблеми/не е имало гърмежи/.работеше отлично.незнам дали ще запали директно на газ?но още малко и това ще разбера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Март 2015 Доклад Share Публикувано 8 Март 2015 На газ има ли го същия проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuker70 Публикувано 8 Март 2015 Доклад Share Публикувано 8 Март 2015 не!пали и си държи обороти/950-1000/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Март 2015 Доклад Share Публикувано 8 Март 2015 Може да са заминали О- пръстените на дюзите и оттам да смуче въздух. За работа на газ не е проблем, на на бензин е голям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuker70 Публикувано 8 Март 2015 Доклад Share Публикувано 8 Март 2015 от раз ли?на бензин я карах до гаража,и там и смених масло+филтър+горивен филтър и въздушния иКАПУТ,КРАЙ УМРЯ на бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Март 2015 Доклад Share Публикувано 8 Март 2015 може само да се гадае.Трябва да я погледне човек,който е по наясно с инжекциона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Март 2015 Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 Провери си гофрирания маркуч на инжекциона - или не е поставен както трябва (не е влезнал добре в дебитомера) и смуче въздух или е скъсан/сцепен. При смяната на въздушния филтър са го сваляли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване