Jump to content

Съвет за покупка на Audi A4 B8


Recommended Posts

Здравейте, бих искал да си купя по-нова кола, докато имам възможност и тъй като в момента имам а3 8p, реших, че ми трябва нещо по-голямо и затова се насочих към audi a4 b8. Трябва да е задължително бензин и да има оригинален ксенон. Ако има рейки на тавана за закачане на багажник, ще е добре, но не е болка за умиране. Нямам предпочитания дали ще е седан/авант и с ръчни или автоматични, но да няма излишни рискове, ако ще е с автоматични, то трябва е quattro. 

 

Да кажем, че бюджетът е 20-25 к лв., като ми е пределно ясно, че за тези пари мога да си купя B7, но не искам. 

 

Хвърлих око на тази: http://www.cars.bg/c846580 но ако подмяната на фаровете ще ми струва над 3000 лв., по-скоро ще отпадне. 

Иначе днес са публикували и тази: http://www.cars.bg/c918245 , но е на ръба на бюджета. 

 

Изчетох някои неща за този двигател и ако са минали сервизната акция за веригата, мисля, че трябва да е добър двигател без особени болежки. 

 

Та всякакви съвети ще са ми от полза, за което благодаря предварително.

Редактирано от suum cuique
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам от бояджийство и ламарини,ама още на първата снимка от първата обява ми се видя,че има разлика в цвета на шофьорската врата с цвета на останалите елементи на купето.На други две снимки от лявата страна също ми се стори,че цвета е малко по-тъмен в сравнение с останалите ламарини.Ако е била сменяна само тази врата няма да е болка за умиране,сигурно,но трябва да погледне на живо.Друго не мога да кажа за Б8.Нека колеги,които карат такива да споделят какво,как и колко е по колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на фаровете излиза около 1500лв даже може и по-малко ако сам си направиш всичко, аз в момента това правя, при това с нови баласти и хубави "лампи" от щатите.От първите две обяви тази с без ледовете е с много повече екстри.Защо само 1,8т гледаш?И да вратите са пребоядисвани и според мен..Не ги бях гледал скоро но сега проверих как вървят цените и гледам са е напълнило с б8 за малко пари. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11413311223693900&slink=7xm4hd.И тоя салон не е много често срещан.Има избор ако си се навил да купуваш сега.

Редактирано от nort
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,вземай черния седан от втората обява.Колите от "Аутотехника" всички са със доказана сервизна история и са купувани от България.Миналата година познат си купи от тази автокъща почти ново Ауди А4/В8 само,че дизел колата беше на 134000 реални километри вземана чисто нова от България.Това Ауди е купувано от Порше-София и можеш да му проследиш цялата сервизна история,нищо че си на ръба на бюджета но това ще ти спести доста бъдещи главоболия,цените на частите и ремонтите по тези Аудита не са никак евтини,така че аз бих заложил на този седан.Колите от масовите автокъщите са на много километри и със прикрити дефекти.На твое място винаги ще предпочета да си купя кола със доказана сервизна история отколкото да слушам лъжите на някой автоджамбазин как е взел колата от представителство на "Ауди" и т.н.Успех колега с покупката !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно е прав колегата! Залагай на проследима история!

Тази е напълно реална и според мен още повече в Порше ще излезе всичко за колата....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето дърто Б6 е сервизирано в Аутотехника, проверих си сервизната история там.Всичко отговаря на фактурите, които ми дадоха, когато купувах колата.Не че не правих ремонти, но поне километрите да истински.Подкрепям колегите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с проследимата история е добре, друг е въпроса дали една 4/5г. кола е по-добре да бъде на 100к по лунния пейзаж в БГ, или на 300к по италианска магистрала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих,избрал 100000 км.реални в България,въпреки лошите пътища,отколкото над 300000,че и отгоре със немарливо подържане и превъртани километри,от знайни и незнайни майстори и майсторчета!!! Все пак това са коли за по 20000 лв.,че и отогоре дори.Не си струва човек да си дава парите за превъртан кош със незнаен многохиляден пробег.Това си е мое мнение не искам да ангажирам никой с това,но по принцип като се дават пари за нещо поне да бъде стойностно,въпреки че не е ново,но поне да се даближава многократно да нов автомобил.Със здраве на всички и дай боже всекиму да може да си избира кола за тези пари !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте и малко ъп на темата. Тъй като ще ми се наложи от средата на април да попътувам малко по света и у нас, ми се налага да си закупя по-рано по-нова кола. Искаше ми се да е b8, но няма да успея да събера нужните средства дотогава. Та изискванията от първия пост си остават - задължително бензин,5 врати, оригинален ксенон (всичко друго е бонус). Принципно искам и да е quattro, но ако се намери много добър модел, но не е quattro, бих направил компромис. Разгледах какво има горе - долу се предлага и попаднах на това: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11417869012305059&slink=8l5gbj  , а и съвсем случайно на това (знам, че е 8p, но би ми свършило и то работа): http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11418200999958332&slink=8l5gjo  

 

Конкретното ми питане е кой от 2та мотора би бил по-безпроблемен, тъй като очаквам, че обслужването ще бъде горе-долу еднакво? Притесняваме донякъде ниската цена на б7-цата, което може би крие някакви проблеми. Благодаря предварително за мненията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бягай от автоматика,създават проблеми автоматичните кутий.Моторът на Б7 ще ти дава голям разход и задължително трябва да го газифицираш,колата е на понискапцена,защото е от първите Б7 и е савтоматична скоростна кутия,това е мое мнение,все пак говорим вече за 10 кола.А3 от другата също заслужава да се погледне изглежда прилично на снимките,по принцип аз бих заложил на кола със ръчна скоростна кутия защото там проблемите са по малко.Като подръжка двигателя наА3 от обявата е по лесен за подръжка от 3.2 на А4,но и двата двигателя си имат слаби места,просто попрочети във темите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бягай от автоматика,създават проблеми автоматичните кутий......

Кутиите,не създават проблеми когато са в комбинация с куатро....създават Multitronic и то е писано много!

В случая B7 цата не е с проблемен автоматик...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата между б6 и б7 е нищожна в сравнение с разликата между б7 и б8.

Б8 е революция, цял един клас нагоре си е. Дори е по-широка вътре от А6 4Ф... Опитай да събереш пари за б8, струва си. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък революция:)) Много ги надценявате тия бараки....     Нищо и няма на В7, просто търси добре поддържана. В тия години на производство, автоматичните кутии на 4x4 вариантите не са проблемни. Не са неразрушими, но не са по-лоши от ръчните....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не е ли?

Размерите са увеличени драстично, позицията на мотора и разпределението на тежестта също, въвеждат се Common Rail дизели, има възможност за нов вид среден диференциал, torque vectoring, dynamic steering, audi drive select и т.н... Всичко това вървящо в с напълно нов интериор с нови идеи за разположението на приборите и ергономията...

А за MMI-то и музиката да не споменавам.

 

А B7 си е B6 с голяма решетка. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямах това в предвид, колега:)) Разбира се, че е различна....с повече глезотии и по-просторна!  Но си остава кола.......Ауди А4!

Искам да кажа, че на подходяща цена, В7 може да е доста добър избор! Разбира се, че по-новия модел изглежда по-привлекателно...... но за да е в супер състояние струва и бая повече пари..... той човека точно е посочил причината да се спре на В7:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не е ли?

 

А B7 си е B6 с голяма решетка. :)

 

да ама не, трябва да покараш б7, да видиш колко различни неща и оправени кусури има :)

 

казвам го от опит.

а че разликата между б7 и б8 е голяма, няма спор! много е голяма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B7 за някои може да е чиста В6-ца,но всички недомислени неща в едното са оправени при фейса на А4/8Е/.

В8 си е ново поколение А4-ка,но и при него има фейс и е нормално цените на първите години да падат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Сериозен ъп по темата. Почти си бях купил б8ца, но се оказа, че там, където ще я спирам, няма изобщо да се побере и се побира само 8pа (или по-малка кола). Та вече наистина гледам само А3-ки и моля за мнение (ако някой ги е гледал или може да помогне). Пускам няколко обяви, като съм пределно наясно, че не всичко е истина.

 

http://www.mobile.bg/11428326090101216- Тази е от Плевен, мой колега през празниците я гледа и това, което му е направило впечатление е, че стъклото от вратата на пасажера е сменяно. Отделно мисли и че може би е имало и удар, но не може да е сигурен. Ако някой има време и желание, може ли да я погледне дали действително има сериозен удар. Преди време имаше подобна с подобни екстри на подобна цена, което ме навежда на мисълта, че може би е ок колата. 

 

http://www.mobile.bg/11427815471266229- Тази един мой колега е обещал да я види и да проучи къщата, но към момента нямам инфо. Ако някой я е гледал, може да сподели мнение.

 

http://www.mobile.bg/11424606803736278- Тази я гледам от доста време и ми е странно защо. Ясно ми е, че км, не са реални, не е това, което гледам в колата. 

 

http://www.mobile.bg/11429173095995087- Тази днес преди обед я гледах, цената беше 21500, сега е 21999 и вече е продадена, което явно показва, че е била добра или може би има нещо друго. 

 

Изискванията си остават - бензин, 5 врати, оригинален ксенон/би-ксенон. Всичко друго е бонус. Не ми се иска колата да надхвърля 20к, като за обслужване ще има средства. 

 

Благодаря предварително.

Редактирано от suum cuique
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само заради едното място за спиране да минаваш на по нисък клас Ауди,толкова ли не можеш да намериш място за спиране.Като гледам А3 с четири врати от пръв поглед не ми се струва да е чак толкова по малка от А4,може да има съвсем минимални разлики в ширината определено и по малко в дължината.От посочените коли определено бих предпочел тези от 2009 г.но определено ще търся ръчна кутия.Четох някъде ,че тези модели от 2009 г.създавали доста проблеми с веригите,но не съм точно сигурен дали ставаше въпрос за 1.4 тси или за 1.8 попрочети информация за тях,ако ли вече не си чел.Успех колега и късмет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Страшна работа - само S line прагове и седалки, джанти реплика, твърде базово оборудване, проблемен мотор и всичко това нов внос и на Горубляне....

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен преразход на масло кое му е друго проблемното? Нали и в А3 има същият? Ако е нов внос, не трябва ли да е регистрацията да му започва със CB? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Нов внос" означава, че е вкарана в България, регистрирана и си стой в автокъщата за продан. Може да се е случило преди 2 години, може и преди 10 дни :) А СВ са номера на коли, които са просто регистрирани скоро.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...