Jump to content

AFN трудно пали сутрин.


sskamen

Recommended Posts

Колата е с нов акумулатор, нови свещи. Върти 2-3 секунди. Мотора почва да тресе(припалва) и чак тогава запалва. Това е при 3 градуса. Не ми се мисли като стане студено. Къде да търся проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Може да има проблем с нафтата или някакъв проблем с ГНП или в най-лошия случай недостатъчно компресия.После като позагрее пали ли спокойно?Пробвай да сложиш някаква добавка за дизел,може нафтата да се е посгъстила а сега се сетих,че ако не си сменял скоро горивен филтър може да е от него проблема.Абонирам се за темата защото ми е интересно какво ще излезе.Като се замисля аз на моята само подгревни свещи не съм проверявал и май ще е добре да ги проверя.Иначе смених акумолатор,филтър горивен,направих и профилактика на стартера и динамото и уж я подготвих за зимата.За сега на 3-4 градуса пали и не ми е създавала проблеми ,ама май ще е добре да отида да проверя и подгрева ,ей така ,за всеки случай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери центровката на първо време, ако я закачиш при човек, който разбира ще се установи проблема, освен ако не се окаже паднала компресия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Центровката е тайминг 60-65. Милиграмите са 3-3.2. Даже малко теми назад имам тема за ценровката и ти писа там. Вие ме наплашихте с тази компресия. Колата си върви много доволно и не гори масълце изобщо. Тези дни ще ходя при майстор, който се занимава само с дизели и ще пиша като излезе нещо. Мислех, че и сам ще се справя но уви. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки ден ли караш колата?

Винаги ли пали така или само на студено?

Примерно ако идеш сутрин до работа и вечерта когато си тръгваш отново ли пали така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не я спирам колата. Пали така като изстине. Примерно 8-10 часа като постои и като е студено навън. Пробвах след първото запалване сутрин гася веднага. След това завъртам и запалва от раз.



Четох някъде в Сеат форума, че на колега проблема му бил в разбито ангренажно колело на коляновия вал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както е описал нищо няма да светне.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е затлачен горивен филтър или загуба на компресия ще светне ама на 30 февруари :D Ако проблема е в температурния датчик няма да ти пали при топъл двигател не при студен.

Редактирано от mitaka7717
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако ми бяга нафтата в резервоара? Сега ми дойде на ума защото само след голям престой го прави. Утре ще сложа клапан за проба. И както казах центровката съм си я направил филтрите са сменени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако ми бяга нафтата в резервоара? 

Право в десетката!- Може да дърпа въздух от някъде и да се отича нафтата в резервоара досадно и понякога трудно за откриване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съвсем.При подобен случай бях сложил помпичка от пежо и след месец помпата се разтече след ремонт (смяна на всички уплътнения по помпата)тази подкачваща  помпичка се оказа излишна .Провери си гнп за течове сълзене тези неплътности водят до пемане на въздух и връщане на гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тия клапани нищо не правиш.По-добре една тубичка снафта отпред при двигателя и в нея мушкаш маркуча от помпата и този на излишната.Палиш да поработи малко и гасиш.На другия ден пробваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на горивния филтър имаш ли троиник за излишното гориво да се връща във филтъра ,понякога и той пропуска и се получава този ефект с трудното палене сутрин още повече като застудее ,там само един  О пъстен уплатнява ...

 

направи това което колегата георги-к е написъл за тубата с нафта и ще си наясно де е проблема  ...имаш ли мехури въздух в горивото когато е изфорсираш?

Редактирано от petar_a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще огледам всичко и ще пиша вечерта. На първо време ще проверя изобщо дали отива ток до свещите. Ако не отива индикацията на таблото свети ли като подгрява?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж някой ден като е топло дали пак трудно ще пали.

 

Или най-добре я остави на салънце в топъл ден и запали като се нагрее добре.  Допреди 1 седмица бяха такива дните.

Не си ли палил някой път следобяд? Как беше?

 

Ако е само на студено едва ли ще е от нафтата да се връща, макар, че пак има вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от свещите и без тях трябва да си палиш без проблем при тези температури. Моята при - 15 С палеше с една работеща свещ.

 

Тия ++ в подписа ти, чип ли означава!?

Редактирано от knejata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на тези температури не мисля,че свещите са от значение ,трябва да пали от четвърт без подгряване дори .поне при мен е така до -5-6 няма разлика дали подгрявам или не

 

колегата ме изпреваи за свещите

Редактирано от petar_a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да чип означава. Но нямам база за сравнение защото стария акумулатор беше пътник. Днес сложих нов и сега вече мога да си търся проблема. То все пак 1-то е акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше на б4-ката подобен проблем след дълъг престой. Оказаха се маркучите при дюзите за обратната нафта, т.е. оттам дърпаше въздух и първото палене беше след доста въртене, припалване както казваш и облаци черно. Като запалеше после нямаше проблем до следващия голям престой от поне 8 часа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...