Jump to content

Трудно първо палене когато е топло времето


achomira

Recommended Posts

Здравейте колеги, от около месец насам се появи проблема при първото ми палене за деня ако ми се включат подгряващите свещи пали на секундата ,но ако е по топло времето не включва подгрева и стартерчето върти доста докато запали . Помагайте ако знаете причината 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eдната причина може да е стартера да не върти достатъчно бързо, другия вариянт е паднала компресия, като второто е по-вероятно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен излезна стартер,а всички казваха помпа.Първо си обслужи стартера,динамото и си купи нов акумолатор-около 300 лв. всичко в зависимост от отстъпките и майстора.После търси проблема на друго място,защото за другите места не ми се мисли какви суму ще ти искат,като например 600 лв. за ГНП втора ръка без никаква гаранция :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпа е когато не иска да пали гореща, както и стартер и когато студения старт е лош въпреки добра компресия и перфектна центровка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това може да се поспори. Повечето 1.9 като палят трудно горещи е точно стартер. Като се износи малко и върти повече време докато достигне 250 оборота на мотора. Докато не ги достигне нафта не пуска. И аз бях така и с чип работите си заспаха. Докато и покажа ключа и пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм написал бе, че и стартер, но когато помпата свърши дори и при добър стартер започва да пали трудно топла. Когато стане така ако охладиш помпата със студена вода започва да пали по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблем по някога има и правя така.Чуквам един път стартера колко да врътне и на второто чукване пали от раз , ако почна да въртя от първия върти доста.Не знам защо така , но при мен е такава кондиката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги за много години живи и здрави.Да не пускам нова тема, ще кажа какво стана днес с моя дръгел.Бях на работа тая нощ и към 7 сутринта викам да припаля колата, запали много лесно.По работи около 15-20 минути и я изгасих и след около час паля , не се включиха свещите и голямо въртене падна.Та въпроса ми е защо така се получава студена зъм топла магарии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото така им е нагласена помпата,да подава по-малко гориво като е топла колата.Моята имаше такъв проблем.Заларах да ми обслужат стартера,динамото и си купих нов акумолатор.От там нататък проблема се оправи и всичко е наред.Може да ти прави проблем и помпата,но при мен с качествено обслужване на гореспоменатите неща,теорията,че помпата прави проблеми се оказаха пълни глупости.Всички майстори по обикновенните сервизи ми казваха,че ако не рециклирам или не сменя ГНП-то ще имам постоянно проблеми.Закарах я в оторизиран сервиз,пуснаха тестове на помпата и колата като цяло и диагностика ми каза,че гарантира за проблем с стартера,и че след неговото обслужване всичко ще е ОК.Ремонта след отстъпки за рециклацията на стартера,динамото и закупуването на нов акумулатор излезна 320 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много години на всички тук. Благодаря ви за мненията но при мен проблема е само при първото палене за деня както съм писал по горе ако е топло времето и не се включат подгряващите свещи пали трудно . От там на татък студена, топла , гореща пали от раз .    Започвам да се съмнявам в компресията ,ще трябва да си я проверя при майстор май.

Редактирано от achomira
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логиката е като на предкамерните дизели. Те дори и на 25 градуса вънка не палят без подгряване. Пък ако са износени и на 50 може и да не запалят. Производителя е сметнал, че ТДИ прави температура за възпламеняване на нафтата без пушаци при около 5 градуса. От там надолу почват пушаци и към -5 вече почва да не иска да пали равномерно без свещи. Затова при 9 градуса почват да греят, при 5 градуса греят около 1 секунда и надолу увеличават времето. Обаче като пада компресията температурата в горна мъртва точка пада и все едно навън не е 9 градуса ами примерно 0 и като не включат свещите... Има и друго като я припалиш антифриза стопля малко, но акумулатора не успява да се зареди. Когато палиш пак примерно след час антифриза ако е на 10 градуса свещите не включват, стартера върти една идея по-слабо, стартовата порция е една идея по-малка, а всмуквания въздух в цилиндрите е по-малка защото навън е станало по-студено. Тъй, че не гледай простите шофьори на автобуси какво правят.

Редактирано от Zinoto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая сутрин гледам, че помпата пак тече от този болт така му казвам аз, а разбрах, че е някакъв клапан за налягане в помпата сигурно и това ми прави мизерии .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

То всичките препоръки са ОК , има логика и за намалено Pc и всичко в този ред на мисли , 

 

но започни от най-лесното , ако имаш хидравлична не-плътност - маркучи, връзки , филтър , гарнитури по горивна система - от там влиза въздух и при първия старт се уплътнява , горивната система цял ден е ОК  , но вечерта пак дава фира ? 

 

Я хвърли едно око преди да се пуснали по наклонената плоскост и да са те закачили на хранилка 

 

Успех ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр ако имаш едни 300лв за акумулатор и стартер и никаква др разлика инвестирай ги там. Ако искаш да живне малко аудито  направи чип и каши за проблема на мапера  той ще пусне гориво преди 250 оборота на топъл мотор  няма да имаш проблеми. Ако си около Пловдив Madness (Венци) е твоя човек

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е, че това много трудно се намира.

Може и да е от семеринга на помпата.

Кое се намира много трудно колега ? За чарк или проблем става въпрос ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля въздух да има защото е писал в заглавието че пали трудно когато е топло времето а това говори само за проблема с не подаването на гориво при тези прословути за тди 250 оборота за топъл мотор

Иди да ти барнат екуто да мине към режим автоматична скоростна кутия и ще си ок ноооо малко се влошава динамиката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги, от около месец насам се появи проблема при първото ми палене за деня ако ми се включат подгряващите свещи пали на секундата ,но ако е по топло времето не включва подгрева и стартерчето върти доста докато запали . Помагайте ако знаете причината 

Здрасти колега, незнам как е при TDI но аз съм с 1.6 TD, и аз  имах същия проблем.И се оказа помпата , износени елементи.Ремонт или смяна на помпата!Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...