achomira Публикувано 22 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 Здравейте колеги, от около месец насам се появи проблема при първото ми палене за деня ако ми се включат подгряващите свещи пали на секундата ,но ако е по топло времето не включва подгрева и стартерчето върти доста докато запали . Помагайте ако знаете причината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 22 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 Toва 80 с кой дизелов мотор е,предполагам че е дизел заради свещите които спомена..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
achomira Публикувано 22 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 да извинявам се за пропуска колата ми е Б4 1,9 тди 1Z Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 22 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 Вижте тайминга с ваг ком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 23 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 Eдната причина може да е стартера да не върти достатъчно бързо, другия вариянт е паднала компресия, като второто е по-вероятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 23 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 При мен излезна стартер,а всички казваха помпа.Първо си обслужи стартера,динамото и си купи нов акумолатор-около 300 лв. всичко в зависимост от отстъпките и майстора.После търси проблема на друго място,защото за другите места не ми се мисли какви суму ще ти искат,като например 600 лв. за ГНП втора ръка без никаква гаранция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 23 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 Какво е това ГНП за 1з за 600 лв. баси Повече от 150 - 200 лв. аз не бих дал и то за читаво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 24 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2014 Помпа е когато не иска да пали гореща, както и стартер и когато студения старт е лош въпреки добра компресия и перфектна центровка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 25 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2014 За това може да се поспори. Повечето 1.9 като палят трудно горещи е точно стартер. Като се износи малко и върти повече време докато достигне 250 оборота на мотора. Докато не ги достигне нафта не пуска. И аз бях така и с чип работите си заспаха. Докато и покажа ключа и пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 25 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2014 Аз съм написал бе, че и стартер, но когато помпата свърши дори и при добър стартер започва да пали трудно топла. Когато стане така ако охладиш помпата със студена вода започва да пали по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 При мен проблем по някога има и правя така.Чуквам един път стартера колко да врътне и на второто чукване пали от раз , ако почна да въртя от първия върти доста.Не знам защо така , но при мен е такава кондиката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Колеги за много години живи и здрави.Да не пускам нова тема, ще кажа какво стана днес с моя дръгел.Бях на работа тая нощ и към 7 сутринта викам да припаля колата, запали много лесно.По работи около 15-20 минути и я изгасих и след около час паля , не се включиха свещите и голямо въртене падна.Та въпроса ми е защо така се получава студена зъм топла магарии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Защото така им е нагласена помпата,да подава по-малко гориво като е топла колата.Моята имаше такъв проблем.Заларах да ми обслужат стартера,динамото и си купих нов акумолатор.От там нататък проблема се оправи и всичко е наред.Може да ти прави проблем и помпата,но при мен с качествено обслужване на гореспоменатите неща,теорията,че помпата прави проблеми се оказаха пълни глупости.Всички майстори по обикновенните сервизи ми казваха,че ако не рециклирам или не сменя ГНП-то ще имам постоянно проблеми.Закарах я в оторизиран сервиз,пуснаха тестове на помпата и колата като цяло и диагностика ми каза,че гарантира за проблем с стартера,и че след неговото обслужване всичко ще е ОК.Ремонта след отстъпки за рециклацията на стартера,динамото и закупуването на нов акумулатор излезна 320 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
achomira Публикувано 3 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2015 (Редактирано) За много години на всички тук. Благодаря ви за мненията но при мен проблема е само при първото палене за деня както съм писал по горе ако е топло времето и не се включат подгряващите свещи пали трудно . От там на татък студена, топла , гореща пали от раз . Започвам да се съмнявам в компресията ,ще трябва да си я проверя при майстор май. Редактирано 3 Януари 2015 от achomira Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 3 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2015 Съмнението в компресията е доста основателно, но докато не се замери и то качествено си остава съмнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 Добре де каква е логиката да пали на голям студ,а а после да пали трудно заради компресия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 (Редактирано) Логиката е като на предкамерните дизели. Те дори и на 25 градуса вънка не палят без подгряване. Пък ако са износени и на 50 може и да не запалят. Производителя е сметнал, че ТДИ прави температура за възпламеняване на нафтата без пушаци при около 5 градуса. От там надолу почват пушаци и към -5 вече почва да не иска да пали равномерно без свещи. Затова при 9 градуса почват да греят, при 5 градуса греят около 1 секунда и надолу увеличават времето. Обаче като пада компресията температурата в горна мъртва точка пада и все едно навън не е 9 градуса ами примерно 0 и като не включат свещите... Има и друго като я припалиш антифриза стопля малко, но акумулатора не успява да се зареди. Когато палиш пак примерно след час антифриза ако е на 10 градуса свещите не включват, стартера върти една идея по-слабо, стартовата порция е една идея по-малка, а всмуквания въздух в цилиндрите е по-малка защото навън е станало по-студено. Тъй, че не гледай простите шофьори на автобуси какво правят. Редактирано 5 Януари 2015 от Zinoto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 6 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2015 Тая сутрин гледам, че помпата пак тече от този болт така му казвам аз, а разбрах, че е някакъв клапан за налягане в помпата сигурно и това ми прави мизерии . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katzo Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 То всичките препоръки са ОК , има логика и за намалено Pc и всичко в този ред на мисли , но започни от най-лесното , ако имаш хидравлична не-плътност - маркучи, връзки , филтър , гарнитури по горивна система - от там влиза въздух и при първия старт се уплътнява , горивната система цял ден е ОК , но вечерта пак дава фира ? Я хвърли едно око преди да се пуснали по наклонената плоскост и да са те закачили на хранилка Успех ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Лошото е, че това много трудно се намира.Може и да е от семеринга на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 здр ако имаш едни 300лв за акумулатор и стартер и никаква др разлика инвестирай ги там. Ако искаш да живне малко аудито направи чип и каши за проблема на мапера той ще пусне гориво преди 250 оборота на топъл мотор няма да имаш проблеми. Ако си около Пловдив Madness (Венци) е твоя човек Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 30 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2015 Лошото е, че това много трудно се намира.Може и да е от семеринга на помпата.Кое се намира много трудно колега ? За чарк или проблем става въпрос ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2015 Трудно се намира откъде взима въздух, ако се връща нафтата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 30 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2015 Не мисля въздух да има защото е писал в заглавието че пали трудно когато е топло времето а това говори само за проблема с не подаването на гориво при тези прословути за тди 250 оборота за топъл моторИди да ти барнат екуто да мине към режим автоматична скоростна кутия и ще си ок ноооо малко се влошава динамиката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toniaudi Публикувано 14 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2015 Здравейте колеги, от около месец насам се появи проблема при първото ми палене за деня ако ми се включат подгряващите свещи пали на секундата ,но ако е по топло времето не включва подгрева и стартерчето върти доста докато запали . Помагайте ако знаете причината Здрасти колега, незнам как е при TDI но аз съм с 1.6 TD, и аз имах същия проблем.И се оказа помпата , износени елементи.Ремонт или смяна на помпата!Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване