Jump to content

A6 2001 2.5 тди 180кс не вдига над 2500 о/мин


mslmisko

Recommended Posts

привет. дума е за кола от заглавието. добре пали,

добре работи,няма пушеци но набира до 2500 о/мин и след това забива. сьмнява се на ГНП.

по принцип ремонта колко излиза и такьв дефект видим ли е на диагностика..?

колата я предлага един познат,заминава за чужбина и ми я пусна като оферта..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

майстора дето я гледал,каза че е проблем в клипа (бутало) в самата помпа(ГНП).как го е преценил,немам идея.

в сьбота че се ходи на диагностика и надявам се да разберем проблема.

офертата е изгодна,и като цена и + quattro, комби, рьчка...

но да не се окаже че не си заслужава...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва с клапанното тяло е проблем често срещан при ТДС на БМВ и не иска да пали като загрее...Какво общо има помпа и обороти незнам...За същия проблем на мен са ми сваляли турбина, след пълна диагностика и хиляди чуденки...накрая ми изгряха с диагноза кобилици и валове и 2500ремонт. Смених си дебитомера и нещата си дойдоха на мястото. Не знам коя година е колата, но задължително смени и филтъра на картерните газове. Много кофти елемент, водещ до редица проблеми при този мотор. Ако имаш нерви и време, проверете и маслената помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

надявам се диагностиката да покаже кьде е проблема.поне са там всичките ремонти

на цена,че си тьрсим и по читав майстор за оглед..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е така..колата днеска гледахме,но не стигна до диагностика..

много уморена,явно само карана и без подьржка. наистина колата пали добре,

много малко искара син/сив пушек,равномерно работи,но не иска ка вдигне над 2500 0/мин..

надявах се поне да разбереме от какво е това, но нямаше смисал...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами продължаваш да гледаш колега и се надяваш да извадиш късмет

Редактирано от bonevstiliyan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Тва с клапанното тяло е проблем често срещан при ТДС на БМВ и не иска да пали като загрее...Какво общо има помпа и обороти незнам...За същия проблем на мен са ми сваляли турбина, след пълна диагностика и хиляди чуденки...накрая ми изгряха с диагноза кобилици и валове и 2500ремонт. Смених си дебитомера и нещата си дойдоха на мястото. Не знам коя година е колата, но задължително смени и филтъра на картерните газове. Много кофти елемент, водещ до редица проблеми при този мотор. Ако имаш нерви и време, проверете и маслената помпа.

здр колега ...да питам,може и да е глупав въпрос ,но за кой дебитомер става дума и колко струва? и на мен ми забива ,но не винаги...,казаха ми ,че е вакум на турбото,ходих да го диагностицират и там казаха ,че си отваря нормално турбината..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

papaus при теб най-вероятно турбината пренадува. Дебитомера скапе ли се го прави постоянно.

mitsubishi galant на теб какво ти беше на маслената помпа? На моита и беше паднал един зъб - явно е хроничен проблем.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега..и аз стигам до това заключение ,след четеното из форума..,понеже не съм много запознат...за това ли иде реч? http://www.mister-auto.bg/bg/debitomer/audi-a6-4b-c5-2-5-tdi-180kc_v14585_g3926.html

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да това е датчика на дебитомера. тди фан на теб като ти беше паднал зъб на маслената помпа как разбра нещо сигнализира ли ?

Редактирано от Jordan Atanasov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен онзи ден ми влезе в авариен режим,но аз знам от какво е.дадох на помпата малко повече предварение и след малко ми светна лампата за ESP и тогава влезна в режим/след като върнах обратно всичко се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да това е датчика на дебитомера. тди фан на теб като ти беше паднал зъб на маслената помпа как разбра нещо сигнализира ли ?

Като я купих имаше цялостна проверка защото беше прецакана едната глава. Маслената се разбра като маистора ми извади едното зъбче на помпата от картера  :hilezh: Оказа се че това е стандартна случка не само при 2,5 ТДИ - износват се колелцата и няма как да разбереш - налягането все още си беше ОК.

Редактирано от TDI_Fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аха добре за сега съм спокоен и мойта я смених да видим колко ще изкара.като я разглобих да видя как работи вътре беше като износен съеденител цветовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви питам, като запаля колата сутрин и няколко пъти съм отварял капачката за наливане на масло в двигателя за да видя какво се случва с прословутите валове, забелязвам че веднага след стартиране повдигача си пръска масълце но по самичт вал масло се вижда само по средата ( по ширина на гърбицата) и постепенно ивицата с маслото се разширява ( след половин до 1 мин ) вече по цялата ширина на вала си има маслен филм (слой) Това нормално ли е? Всичко по колата е ново повдигачи кобилици тарелки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ако съм ти разбрал правилно въпроса значи всичко ти е наред а "ширината" се променя в зависимост от маслото прясно запалена е гъсто след известно време работа се позагрява и става по рядко.освен това за една вечер оставяне на паркинга всичкото масло отива в картера и докато напълни пак всички маслени пътища а те са много минава време.

Редактирано от Jordan Atanasov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото става и при мен, с разликата, че тъй като не са ми нови повдигачите и останалите неща - слоя масло се появява доста по-бавно :) Освен това отначалото е тънка ивица по гърбицата на вала, по някое време стават две тънки от двете страни  :huh:  :hilezh: (по средата няма нищо) и така... докато загрее мотора и маслото вече маже хубаво :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм при мен е наобратно, първо се появява ивица точно в средата ( където е отворчето в кобиличката) и постепенно се разширява. ( около половин мин след като съм я запалил маслената ивица е широка почти колкото гърбичката, в двата края масления слой е по тънък) и след още 20  30сек. маслен филм има върху цялата гърбичка и всичко си идва на място :D

 

Първоначално си мислех, че пак нещо куца, но явно душегубчето си е тъка. Значи сипваме нафта и се радваме на живота :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Omega_a точно така трябва да ти се появява от "цицката" в средата. При corosent е това което се случва със всички ни с времето - повдигачите се разширяват и спират да пръскати започва само със странчино мазане което е недостатъчно. Докато се появява така грижи с валовете няма да имаш. Никога не съм се сещал да го гледам на студен мотор - и аз трябва да видя при мен колко е трагично положението  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще взема да направя тия дни едно клипче направо за демонстрация :D Може и да си въобразявам, но при мен нормално мазане идва след поне няколко минути :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си въобразяваш Колега... и при мен мазането е нормално ( има достатъчно масло по цялата гърбица) около 1 мин след като съм я запалил. Когато бяха по-ниски температурите дори и трябваше и повече от 1мин. 

А моето душегубче е с нови кобилички, повдигачи, тарелки...  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, странно... Е тогава в тази една минута (или няколко такива) не се ли износват елементите прекалено бързо, докато още няма добро мазане  :huh: Защото при загрял мотор като отворя капачката виждам по гърбиците хубав слой масло и предполагам така всичко е ОК, а като погледнах 2-3 пъти на студен мотор какво се случва и ми стана лошо  :steinigung: сега като паля сутрин все си представям как всичко вътре стърже на полусухо и се потискам  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да има масло като на 700 оборота маслената помпа колко да качи. Интересно обаче ако дадеш малко газ дали се омазват бързо с масло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...