mslmisko Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 привет. дума е за кола от заглавието. добре пали,добре работи,няма пушеци но набира до 2500 о/мин и след това забива. сьмнява се на ГНП.по принцип ремонта колко излиза и такьв дефект видим ли е на диагностика..?колата я предлага един познат,заминава за чужбина и ми я пусна като оферта.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen Tanev Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Диагностиката ще си покаже какъв и е проблема. Сега най-вериятно е в авариен режим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 90% дебитомер за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mslmisko Публикувано 28 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 майстора дето я гледал,каза че е проблем в клипа (бутало) в самата помпа(ГНП).как го е преценил,немам идея.в сьбота че се ходи на диагностика и надявам се да разберем проблема.офертата е изгодна,и като цена и + quattro, комби, рьчка...но да не се окаже че не си заслужава... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Тва с клапанното тяло е проблем често срещан при ТДС на БМВ и не иска да пали като загрее...Какво общо има помпа и обороти незнам...За същия проблем на мен са ми сваляли турбина, след пълна диагностика и хиляди чуденки...накрая ми изгряха с диагноза кобилици и валове и 2500ремонт. Смених си дебитомера и нещата си дойдоха на мястото. Не знам коя година е колата, но задължително смени и филтъра на картерните газове. Много кофти елемент, водещ до редица проблеми при този мотор. Ако имаш нерви и време, проверете и маслената помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mslmisko Публикувано 29 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 надявам се диагностиката да покаже кьде е проблема.поне са там всичките ремонтина цена,че си тьрсим и по читав майстор за оглед.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mslmisko Публикувано 31 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2015 е така..колата днеска гледахме,но не стигна до диагностика..много уморена,явно само карана и без подьржка. наистина колата пали добре,много малко искара син/сив пушек,равномерно работи,но не иска ка вдигне над 2500 0/мин..надявах се поне да разбереме от какво е това, но нямаше смисал... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 31 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2015 (Редактирано) Ами продължаваш да гледаш колега и се надяваш да извадиш късмет Редактирано 31 Януари 2015 от bonevstiliyan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papuas Публикувано 13 Март 2015 Доклад Share Публикувано 13 Март 2015 Тва с клапанното тяло е проблем често срещан при ТДС на БМВ и не иска да пали като загрее...Какво общо има помпа и обороти незнам...За същия проблем на мен са ми сваляли турбина, след пълна диагностика и хиляди чуденки...накрая ми изгряха с диагноза кобилици и валове и 2500ремонт. Смених си дебитомера и нещата си дойдоха на мястото. Не знам коя година е колата, но задължително смени и филтъра на картерните газове. Много кофти елемент, водещ до редица проблеми при този мотор. Ако имаш нерви и време, проверете и маслената помпа.здр колега ...да питам,може и да е глупав въпрос ,но за кой дебитомер става дума и колко струва? и на мен ми забива ,но не винаги...,казаха ми ,че е вакум на турбото,ходих да го диагностицират и там казаха ,че си отваря нормално турбината.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 14 Март 2015 Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 papaus при теб най-вероятно турбината пренадува. Дебитомера скапе ли се го прави постоянно. mitsubishi galant на теб какво ти беше на маслената помпа? На моита и беше паднал един зъб - явно е хроничен проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papuas Публикувано 14 Март 2015 Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 (Редактирано) Благодаря колега..и аз стигам до това заключение ,след четеното из форума..,понеже не съм много запознат...за това ли иде реч? http://www.mister-auto.bg/bg/debitomer/audi-a6-4b-c5-2-5-tdi-180kc_v14585_g3926.html Цитиране на предходно мнение! Редактирано 15 Март 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 14 Март 2015 Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 (Редактирано) да това е датчика на дебитомера. тди фан на теб като ти беше паднал зъб на маслената помпа как разбра нещо сигнализира ли ? Редактирано 14 Март 2015 от Jordan Atanasov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 14 Март 2015 Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 и на мен онзи ден ми влезе в авариен режим,но аз знам от какво е.дадох на помпата малко повече предварение и след малко ми светна лампата за ESP и тогава влезна в режим/след като върнах обратно всичко се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 14 Март 2015 Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 (Редактирано) да това е датчика на дебитомера. тди фан на теб като ти беше паднал зъб на маслената помпа как разбра нещо сигнализира ли ?Като я купих имаше цялостна проверка защото беше прецакана едната глава. Маслената се разбра като маистора ми извади едното зъбче на помпата от картера Оказа се че това е стандартна случка не само при 2,5 ТДИ - износват се колелцата и няма как да разбереш - налягането все още си беше ОК. Редактирано 14 Март 2015 от TDI_Fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 аха добре за сега съм спокоен и мойта я смених да видим колко ще изкара.като я разглобих да видя как работи вътре беше като износен съеденител цветовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 Колеги да ви питам, като запаля колата сутрин и няколко пъти съм отварял капачката за наливане на масло в двигателя за да видя какво се случва с прословутите валове, забелязвам че веднага след стартиране повдигача си пръска масълце но по самичт вал масло се вижда само по средата ( по ширина на гърбицата) и постепенно ивицата с маслото се разширява ( след половин до 1 мин ) вече по цялата ширина на вала си има маслен филм (слой) Това нормално ли е? Всичко по колата е ново повдигачи кобилици тарелки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 (Редактирано) ами ако съм ти разбрал правилно въпроса значи всичко ти е наред а "ширината" се променя в зависимост от маслото прясно запалена е гъсто след известно време работа се позагрява и става по рядко.освен това за една вечер оставяне на паркинга всичкото масло отива в картера и докато напълни пак всички маслени пътища а те са много минава време. Редактирано 15 Март 2015 от Jordan Atanasov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 Същото става и при мен, с разликата, че тъй като не са ми нови повдигачите и останалите неща - слоя масло се появява доста по-бавно Освен това отначалото е тънка ивица по гърбицата на вала, по някое време стават две тънки от двете страни (по средата няма нищо) и така... докато загрее мотора и маслото вече маже хубаво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 Хмм при мен е наобратно, първо се появява ивица точно в средата ( където е отворчето в кобиличката) и постепенно се разширява. ( около половин мин след като съм я запалил маслената ивица е широка почти колкото гърбичката, в двата края масления слой е по тънък) и след още 20 30сек. маслен филм има върху цялата гърбичка и всичко си идва на място Първоначално си мислех, че пак нещо куца, но явно душегубчето си е тъка. Значи сипваме нафта и се радваме на живота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Omega_a точно така трябва да ти се появява от "цицката" в средата. При corosent е това което се случва със всички ни с времето - повдигачите се разширяват и спират да пръскати започва само със странчино мазане което е недостатъчно. Докато се появява така грижи с валовете няма да имаш. Никога не съм се сещал да го гледам на студен мотор - и аз трябва да видя при мен колко е трагично положението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Това е добре. Аз на моята редовно отварям капачката за да огледам какво е положението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Ще взема да направя тия дни едно клипче направо за демонстрация Може и да си въобразявам, но при мен нормално мазане идва след поне няколко минути Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Не си въобразяваш Колега... и при мен мазането е нормално ( има достатъчно масло по цялата гърбица) около 1 мин след като съм я запалил. Когато бяха по-ниски температурите дори и трябваше и повече от 1мин. А моето душегубче е с нови кобилички, повдигачи, тарелки... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Хм, странно... Е тогава в тази една минута (или няколко такива) не се ли износват елементите прекалено бързо, докато още няма добро мазане Защото при загрял мотор като отворя капачката виждам по гърбиците хубав слой масло и предполагам така всичко е ОК, а като погледнах 2-3 пъти на студен мотор какво се случва и ми стана лошо сега като паля сутрин все си представям как всичко вътре стърже на полусухо и се потискам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Как да има масло като на 700 оборота маслената помпа колко да качи. Интересно обаче ако дадеш малко газ дали се омазват бързо с масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване