Jump to content

Въпрос относно съвместимост на волан


redwave

Recommended Posts

Имам намерение ставам собственик на А3 между 2008 и 2011 година и въпросът ми е дали волан от С3 2013 ще пасне ? 
Става дума за този в частност : 

$_57.JPG

 

 

 

 

 

 

Искам също да попитам дали обдухватели от ТТ ще паснат на А3 . 

Благодаря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това до колкото виждам е волан от например A3 8V, а не от 8P, съдейки по допълнителните мулти-копчета и като такъв няма да стане! Има същия обаче (с редуциран брой копчета) за A3 8P и разбира се може да се сложи. Разбира се ще трябва нов еърбег (не можеш да използваш съществуващия осен ако не е от подобен волан с обло централно тяло). Т.е. за нов такъв волан с еърбег гледаш към приблизително 2000 лева даже може би малко повече.

Има няколко разновидности на този волан, като за съжаление по-евтините и разпространени са без надупчена кожа и с доста по-органичен релеф от този.

Единствено RS3-кия се доближава до този максимално. Най-добър от този тип е този от R8.

П.с. Минах през същия анализ, проучване и т.н. преди време, исках да правя същото... Как си начесах крастата и задоволих всички капризи (напр. това кръгло, семпло тяло в средата нещо никак не ме кефеше) можеш да видиш в някоя от темите тук ;)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За волана са ти отговорили. Относно въздуховодите, да ще станат тези от TT 8J както и от предишния модел, но те са ужасно грозни. Ти щом ще взимаш фейслифт 8p ще си с въздуховодите с повече хром, които за мене са най-добрите за 8p. Аз лично си сложих такива на кола преди фейслифта.

Moonland пусни моля те снимка на твоя волан тук, че и аз наскоро се опитвах да го намеря из темите и не успях.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно - забележете разликата в бутоните спрямо снимката в първия пост. Релефът също е по-ограничен обаче, а има и с още по-ограничен и само гладка кожа.

Fifipaldi - ще постна и тук снимките при първа възможност като седна на компютър, вероятно края на другата седмица обаче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неговия волан определено е най-хубавия възможен, който може да се сложи на 8p да не кажа и въобще на Audi (този от R8 на мен лично не ми харесва особено).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига колегата Moonland да не ми се обиди, ще постна волана му. И аз мисля, че е нещо което си заслужава да се види! :zustimm:  :zustimm:  :zustimm: 

 

Дойде и моят ред отново  ;)

От много време търсих скосен отдолу волан, който да ми допадне, но уви, най-вече не можех да се примиря с кръглото и скучно тяло в средата на масовите скосени, а и това, че повечето са без надупчена кожа отстрани.

Вече си мислих, че е мисия невъзможна, но....

H6BKBWD.jpg

 - точно както го исках във всяко едно отношение плюс по мое желание - изчистен, без каквито и да е червени емблеми/лепенки   ;)

 

Сега стилово вече всичко е 6, заедно с един от мод-овете от миналата година, когато отново дълго търсих държейки на същите неща:

 

fyfs.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, I fell in love както му се казва на чист български. :)  И в моите очи, това е най-хубавия възможен волан за 8Р.   :top:

Редактирано от Vantage
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей. Това не е мултиволан. Това е волан с "пера" за смяна на скоростите от стария тип. Единствения мултиволан, който може да стане на тази кола без смяна на доста модули е този и то при условие, че твоя модул поддържа мултиволан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, приличаше ми на мулти :hilezh: . В такъв случай предпочитам да хвърля повечко пари и да скоча на по-новия трилъчев мулти волан, въпреки смяната на модули и т.н. Благодаря за бързия отговор :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вярно ли е, че воланът на A3 8V (същият като този в първия пост на темата) е с едностепенен еърбег? И ако е така дали би станал на A3 8P също с едностепенен бег?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е и аз преди няколко месеца се питах този въпрос. С bsdnikolov го обсъждахме, но по чуждите форуми все още никой не я беше направил тази интервенция. Надали ще стане обаче. Това са съвсем различни технологии. Едната кола е 2003-та другата 2013-та...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами доколкото разбрах всичко пасвало идеално (в това число и еърбега) само бутоните на волана не сработвали, защото били на друг принцип. След време може и за тях да измислят решение :hilezh:

Редактирано от Ivan_Ch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърде голям риск!

Със сигурност не са се върнали 10 години назад във времето технологично, прескачайки еволюцията!!

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е и аз преди няколко месеца се питах този въпрос. С bsdnikolov го обсъждахме, но по чуждите форуми все още никой не я беше направил тази интервенция. Надали ще стане обаче. Това са съвсем различни технологии. Едната кола е 2003-та другата 2013-та...

 

Твърде голям риск!
Със сигурност не са се върнали 10 години назад във времето технологично, прескачайки еволюцията!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги можеш да провериш съвместимостта. Монтирай го на колата си и го активирай софтуерно. Ако се отвори, значи е съвместим и можеш да си купиш друг, който на 100% ще се отвори при необходимост!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...