Jordan Atanasov Публикувано 7 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2015 разпилял съм вдигателя за смяна на кобилици и повдигачи но незнам дали валовете стават още за каране или да сменям и тях .снимал съм местата където не ми харесват да изкажете мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 7 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2015 Не трябва да има ръб, като драснеш с нокът ако усещаш ръбче са за смяна. Задължително смени пуловете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 7 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2015 Поне по снимки валовете са ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 7 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2015 (Редактирано) на кое викаш пулове(повдигачи) Редактирано 7 Юли 2015 от Jordan Atanasov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d00mEr Публикувано 7 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2015 Те перфектни бре Моите са доста по-изядени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 7 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2015 Пуловете седят под повдитачите и като де износят валовете и кобилиците и падат в картера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 7 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2015 ми ще видя утре дали ги предлагат някъде по магазините,как се сменят тея пулове,лесно ли става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 7 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2015 Продават се, по няколко лева са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nestle_2o1o Публикувано 7 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2015 Виждам че сам ще си я правиш ,а иначе колко пари ще ти стъпят частите, колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 7 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2015 (Редактирано) ами кубилици и повдигачи на Ина с отстъпката 660 оригинален казан за антифриз 50 лв гарнитури плюс семеринги за двата вала и капачка на левия капак зад вала 70 лв масло 170 лв 6л предни дискови с феродо на Ате към 400-500 мисля че бяха не съм ги поръчвал още нз точна цена.алтернатора го пращам да се прави всичко 80 лв ще ми вземе и май остана маслата по деферинциалите там нз кфи пари е но мисля не е скъпо.някъде към 1500 ще.гледам да се вместя ако не излезе нещо друго а то винаги излиза на тея баби.отделно от тоя ремонт махане на катализатор след турбото и един лек чип и пращане на фаровете ми при герака за пълно рециклиране Редактирано 7 Юли 2015 от Jordan Atanasov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Колега gibonass, мисля, че грешиш пуловете ( тарелки) не се намират под повдигачите а са между кобилицата и клапана ( кобиличката натиска пулчето а не директно клапана) и когато някоя кобилица падне, има вероятност да падне и пулчето. Ако стоят под повдигачите, не мисля че могат да паднат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 8 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 тарелките ги знам но няма на марката която съм взел останалите неща ,а отдруга нз дали ще станат.ако не ги сменя проблем ли е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Аз взех тарелки АЕ повдигачи INA и кобилици Колбеншмид, за сега всичко е ОК. Не мисля, че е проблем частите да са от различни производители. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Тарелки имам в жабката си, изпаднали от картера при една смяна на маслото Те държат кобилицата и клапана заедно. Слагай каквито намериш. Но според мен валовете ти не са в най-доброто състояние (виж надраното). Ще карат още, но не се знае колко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Колега gibonass, мисля, че грешиш пуловете ( тарелки) не се намират под повдигачите а са между кобилицата и клапана ( кобиличката натиска пулчето а не директно клапана) и когато някоя кобилица падне, има вероятност да падне и пулчето. Ако стоят под повдигачите, не мисля че могат да паднат.Колега gibonass, мисля, че грешиш пуловете ( тарелки) не се намират под повдигачите а са между кобилицата и клапана ( кобиличката натиска пулчето а не директно клапана) и когато някоя кобилица падне, има вероятност да падне и пулчето. Ако стоят под повдигачите, не мисля че могат да паднат.Така е, моя грешка. Иначе към солегата пуснал темата, в ибей можу да намериш пълен комплект валове, кобилици, повдигачи и пулове за около 1100-1200 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Валовете са тръгнали, но по-мое (не експертно) мнение могат да карат още. Всъщност този мотор е голямо куче, защото с наработка по гърбиците и една-две паднали кобилици пак си работи. Е, започва да харчи повече, да не върви колкото трябва, но си работи. Някой наясно ли е предлагат ли се тук валове Колбеншмидт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Да, преди три години ги взех по 170 лева с отстъпката, обикновенно са износени горните валове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Приемливо е като цена.Питам за Колбеншмидт, защото от това което съм чел тук-там, са може би най-качествения афтърмаркет конкретно що се касае за валове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Абсолютно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Валовете нямат значение, стига да са нормална марка. Ако няма добро смазване, всичко отива на кино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 8 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 ами аз като го отворих моя омах 7 паднали кубилици хахаха и пак работеше.има валове на колбеншмит вчера ги гледах даже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 ами аз като го отворих моя омах 7 паднали кубилици хахаха и пак работеше.има валове на колбеншмит вчера ги гледах даже такова нещо не бях чувал. А какви бяха симптомите, защо се реши да свяляш капаците? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 При мен при четири паднали кобилици се чуваше думкане от кутията на въздушния филтър но колата вървеше перфектно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 8 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 при мене се чуваше все едно има.четални лешници хахаха.реших да го птворя да го сменя знаех че има паднала 1 кобилици ма за 7 даже не си помислях.имам една паднала тарелка другите са си по местата ... ма ги смених и така както се казва продължаваме напред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 8 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 (Редактирано) Цитиране на предходно мнение! Редактирано 9 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване