vorsprung Публикувано 30 Август 2015 Доклад Share Публикувано 30 Август 2015 Здравейте, Поздрави за хубавия форум. Чета го доста отдавна, но сега се реших и да пиша с въпрос за Ауди, което искам да си взема. Доскоро бях във VW клуба, но много отдавна имам желание за Audi и сега дойде моментът да си взема такова. Харесвам дизеловите агрегати и съм се спрял на Audi A4 3.0 TDI с ръчни скорости. След изчитане на обстойната информация тук във форума, стигнах до извода, че 3.0 агрегатът е най-походящ. Карам предимно извънградско, с изключително малко градско каране. Като основен проблем на мотора забелязах, че се посочват обтегачите на веригите, които при нужда трябва да се сменят. Всичко друго ми се струва, че е като при всички съвременни дизели - дюзи, маховик, турбо, подходящо масло. Бих искал да попитам и за съвети за всичко останало, което е хубаво да се гледа при въпросния модел и мотор. Стигна ли до попкупка на даден екземпляр от модела, мисля да го закарам в Порше за диагностика там. Според вас заслужава ли си и полезна и изчерпателна ли е информацията, която дават там? Това е и конкретна обява, за която бих желал да ви помоля за мнение: http://www.cars.bg/c1308520Може би някой вече е ходил да гледа автомобила? Как ви се струва като вид и оборудване? Аз, засега по снимките, не забелязвам някакви проблеми. Надявам се някой с повече опит да ги разгледа по-обстойно и да изкаже мнение. Благодаря много на всички, които ще се отзоват по темата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 31 Август 2015 Доклад Share Публикувано 31 Август 2015 Според това което виждам по интериора колата е доста карана,което не е от голямо значение ако е обслужвана безкомпромисно.Естествено ремонтите трябва да са доказуеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Smilodon Публикувано 31 Август 2015 Доклад Share Публикувано 31 Август 2015 Не трябва ли копчето за светилните да има степен "Auto" след като има ксенон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 31 Август 2015 Доклад Share Публикувано 31 Август 2015 в порше най-много си заслужава да видиш сервизната история (внимателно гледай датите). Не знам дали си заслужава да купиш ударена кола, дори да е леко - все си мисля че да караш така е признак на немърливост и говори по-скоро за лоша поддръжка. По-евтина ли е колата от други такива? На тази обява няма и снимка на двигателя, сигурно колата е със стари гуми, изтегкли застраховки (щом не са споменати) ... имай едно на ум, ако ходиш да я гледаш. Иначе 3.0 тди в А4 е добър избор Ще върви като стрела, но сигурно ще е на много км, което освен за турбината не е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 31 Август 2015 Доклад Share Публикувано 31 Август 2015 Не трябва ли копчето за светилните да има степен "Auto" след като има ксенонНяма датчик за светлина.Конкретната кола от обявата няма и DRL,също и автоматично включване на фаровете за мъгла при отключване и заключване на автомобила-за тея функции има допълнителни бутони до ключа за фаровете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vorsprung Публикувано 31 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2015 Благодаря на всички за отговорите. HannoSLM, цената ѝ е сходна с тази на другите подобни коли в обявите. Мисля да ходя да я видя на живо до няколко дни, ако е все още налична, след което ще дам отзив и тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 31 Август 2015 Доклад Share Публикувано 31 Август 2015 (Редактирано) ЕДин от сензорите на предния парктроник липсва май. Във VW форума са ти дали "уникална" цена за смяна на вериги и обтегачи, чети там! Редактирано 31 Август 2015 от Pagemakerboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vorsprung Публикувано 9 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2015 Гледах колата на място. Запазена е, изглежда добре отвън и отвътре, двигателят работи добре, има нормалните забележки за кола на тези години. Впоследствие, като прочетох, размислих и си направих сметката, че не е за мен този мотор и няма смисъл да се набивам с него, предвид разходите за ремонти, в които може да ме вкара, а и като цяло по-високата му поддръжка.В този ред на мисли, сега се чудя към какво да се насоча. Като харесах аудито, през това време гледах и пасатите. Като цяло, иска ми се колата да е 2006-2007г., дизел задължително, както и да е комби. Пасатите от тези години са масово 2.0TDI PD, за които пък има изписана много информация във форума за какви ли не проблеми. От изчетеното стигнах до извода, че като най-надежден мотор там се посочва такъв с код BMP, при който основен проблем е само шестограмът на маслената помпа. Вече съм в положение, в което не знам какво да правя.Ще се радвам и ще съм благодарен за всеки съвет, който може да ми дадете.Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 10 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 не се плаши от 3,0 дизела,ще останеш доволен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 10 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 При всички положения 3.0 TDI ASB мотор Верно скъп агрегат за поддръжка вероятно на много км Но намериш ли запазен с история ще останеш много по-доволен от пасата като цялоТърсене и време колкото и банално да звучи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borgbg Публикувано 10 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 Другия вариант е 1.9TDI на B7 или направо да скочиш на B8 , ако е възможно ) Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vorsprung Публикувано 10 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 borgbg, гледах из обявите и няколко 1.9TDI-та на B7, но чета доста мнения, че двигателят бил слаб за това купе. Ти как смяташ, дали е така наистина? Аз карам по правилата и ограниченията, не търся високи скорости и кой-знае какво вървене. В 3.0TDI ме привлича много Quattro-то, тъй като карам доста и през зимата и тогава ще ми е от полза. teodor_83 и Misho 82, точно всичките мнения за това, че е скъп за поддръжка агрегат, както и наличието на много малко такива коли из обявите, ма накараха да се откажа засега от него. Но си прав, че май с търсене и търпение става само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borgbg Публикувано 10 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 Трябва да покараш и да си прецениш, но както казваш - караш по правилата и ограниченията, тогава едва ли ще ти дойде много слаб. 3.0TDI с ръчни скорости върви доста добре, дори и за фен на бензина като мен, но подръжката е доста тежка, а и разхода също не е малък. Друг е въпроса ,че по-малките дизели са доста голи като оборудване, ако има вариант бюджета да расте с времето ще е най-добре, тъкмо и B8 ще падат , а може и точно твоята кола да се появи ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zengin Публикувано 23 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2015 Колега,аз карам такава каручка. Виж ми темата: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=174257Споделил съм доста информация в нея, относно модела... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване