Ivan_sertov Публикувано 4 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 (Редактирано) Момчета, аз съм на 23г. събрал съм 10 000 лева от които съм готов да дам 7000 за кола. Колата, която харесвам безкрайно много е audi a4 b6 !Искам съвет от Вас ! Аз харесвам интериора и екстериора на самата кола... Не се вълнувам от скорост и вървеж (извънградско си карам с 100, а на магистрала максимум 140-150) Карал съм рено сценик 1.6 90к. на газ и съм доволен от вървежа на колата... единствено не ми харесва това, че на скорости над 120 вдига много обороти... Искам да взема такова Audi ,като искам да е възможно най-икономично в всяко едно отношение. Знам, че много от вас биха ме упрекнали, че търся икономия и скачам на audi, но това е единственната кола, която ми харесва страшно много и за която съм готов да дам подобна сума пари. Искам да ме посъветвате кой от всичките двигатели е най-икономичния за поддръжка и разход на гориво. Като най-вероятно спора ще е между 1.9tdi (131hp) и 2.0(131hp).... Знам ,че 2.0 са проблемни, но до колкото знам може да се намали проблема с разхода на масло.... Ще правя около 40 000-50 000 км годишно, като 90 процента от тези км ще са извънградско. Интересува ме и в момента каква е цената за смяна цялостно на окачването и колко км кара горе долу на нормално шофиране.Ако разбера, че е непосилно да поддържам подобен автомобил ще взема audi a3 1.6 или 1.8 на газ... Интересува ме консумативите много по евтини ли ще са за а3-ката за да разбера би ли си заслужавало да се лиша от кефа си да си взема а4 б6. От прочетените теми тук съм останал с впечатлението, че 2.0 (131hp) ще е най-добре (на газ) защото има най-евтина поддръжка и проблема с маслото може да се сведе до малко....Надявам се за разход на гориво от сорта на 9-10 газ извънградско с 120-130 и до 15 газ в градски условияОбщо казано искам да карам а4 б6 което е най евтино за поддръжкаМоля за съвет !Благодаря предварително ! Редактирано 4 Октомври 2015 от Ivan_sertov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миланов Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 (Редактирано) 1.8T на газ бих избрал аз.1.9TDI ASZ е много хубав мотор(карам такъв на Шаран), обаче за мен не е по-добър от 1.8Т. Ето и основните му минуси:- 6л/100км нафта спрямо 10л/100км газ за 50 000км годишно прави разлика от 1500лв.- нафтовата кола си има специфичен звук, трака си пущината и е дразнещо. При 140км/ч по магистралата ще си има доста високо ниво на шум в купето.- по-капризен мотор за мен е ASZ-то, оттук съответно съдя че запазена кола ще се намери по-трудно.+ пробег с един резервоар от 1000км е нещо, което аз лично много харесвам. Това за мен е основен недостатък на кола с газова уредба, всекидневното зареждане дотяга в един момент, а при пробег от 50 000км ще ти се налага всеки ден да зареждаш газ. * 2.0 бензин е доста спорен мотор, при наличието на другите два споменати по-горе, аз лично не бих рискувал с него. Все пак колата след време ще има и препродажба, а с кофти мотор е по-трудно. Бих се загледал и в Passat b5.5/Audi a6, колите дават доста повече комфорт, а като прекараш в колата всеки ден по четири часа, това си оказва сериозно внимание! Редактирано 5 Октомври 2015 от Миланов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian92 Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 С този разход от 15 градско газ на 2.0 няма никакъв смисъл... Защо не погледнеш 3.0 куатро автоматик? Повече от 17-18 газ в града няма да е.. При цената на газта от 0.90лв няма смисъл от дизел. Samsung Note Edge using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_sertov Публикувано 5 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 (Редактирано) Миланов , благодаря за изказаното мнение ! И аз това съм мислил (за 1.8т на газ)... гледам, че в аутодата му дават разход на гориво почти идентичен с този на 2.0( разлика от 0.4л)-говоря за 1.8т 163кс.. Това е екстра, но се замислих и се усетих, че самите коли 1.8т читави по трудно се намират и са с по-висока цена, също така при евентуален ремонт това ще е една сериозна цифра сума, която по принцип не би трябвало да ме притеснява, но като се замисля парите, които ще се дават по части след време ще стават все повече(като знам и съм готов да давам пари за всичко по поддръжката,но мисля, че бих могъл да избегна едно такова охарчване)... също така колата, която взема със сигурност няма да я продавам близките 5-10г.... а до тогава не би ме притеснило разликата в цените и това колко по-трудно бих я продал. И така като сложа чертата при покупката ще трябва да дам около 1000лв повече в сравнение с а4-ка с 2.0 двигател и до 2 години примерно ще трябва да дам още 1000лв за ремонт на турбо. Затова си помислих, че аз не бих оценил наличието на турбо до такава степен, че да дам с 2к пари повече...Но като цяло знам, че си прав и че това е правилния избор(1.8т) просто се опитвам да достигна до оптимално решение....Мисля, че някой запознат с този мотор(1.8т) би било добре да сподели при едно 5 годишно притежание на една такава а4-ка с двигател 2.0 и 1.8т каква с колко евентуално би бил повече разхода за самата поддръжка и дали само турбото е разликата(сравнително на какви км иска смяна), също така дали разхода на гориво е както казват- почти идентичен с този на 2.0. Също ако може и някой запознат с 2.0 мотора ако може да каже какви пари би дал по самия мотор заради спецификата му(разхода на масло и др.), който не би дал за 1.8т. Защото може да се окаже, че инвестицията от 2000 лева предварително да си заслужава от гледна точка на разходи за консумативи и поддръжка в дългосрочен план (5г) .Гледал съм и ауди а6(1999г), но ми изглежда кола като за по зрял човек и не ми харесва толкова, колкото а4-ките... но интересното при а6 е, че интериора е същия а цените са доста по-ниски при а6 (1000 до 2000лв).. което може в крайна сметка да ме подтикне към покупката на такава кола, но за сега гледам само а4... и до колкото знам а6 са с по-старите двигатели, които би следвало да са с по-евтина поддръжка... Ако може някой да каже каква е разликата между а4 1.8т(2003) и а6(1999) 1.8т ( до колкото знам са с различни мотори и имат разлика в окачването) А пасат като цяло не ми харесват, затова не им обръщам голямо внимание. kristian92 благодаря и за твоето мнение, но аз търся икономичен мотор- ще се кара много и разликата в поддръжката и в разхода на гориво става по-осезаема... а и не съм готов да дам повече пари само за кола която върви по-бързо... както казах по-горе не ме вълнуват бързите скорости - доволен съм от вървежа на рено сценик 1.6 90кс на газ ПП: някой би ли ми казал каква е цената за момента за смяна на цялото окачване( което евентуално ще сменя скоро на един такъв автомобил), какви са алтернативите за по-евтина смяна и какъв пробег горе долу издържа при нормално каране и при двата варианта...Благодаря предварително ! Редактирано 5 Октомври 2015 от Ivan_sertov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 (Редактирано) A6 C5 1.8T И А4 Б6 1.8Т това са колите за теб колега..турбото хич да не те притеснява...няма нужда от ремонт, там или се взема читаво втора ръка (около 3-400 лв.) или чисто ново (което ако не се гони пърформънс няма никакъв смисъл)> 1.8Т е един от най-здравите и успешни мотори на Ауди (да не казвам че е май си е най-успешния). Турбото може да се разбере при оглед какво се случва с него, а и това е толкова здрава част, че е по-вероятно да надживее колата ако дори се наложи да го сменяш и намериш от някой от форумните морги. С този мотор ще имаш динамика, каквато 2.0 не може да ти даде и съответно е много тих и "кротък" сравнен с 1.9 турбо дизел. Ако А6 ти харесва, като кола, по-скоро търси такава, защото там механиката преобладава над електрониката в Б6 и като цяло е по-евтина кола за поддръжка. Смяната на окачването ти е 450 лв. Монро ( с отстъпка), което е много кораво и за момента (5 месеца и 20 000 км от както е монтирано) с моето душманско каране не е мръднало и отделно имаш по 120 лв. на амортисьор отново на Монро.Възлите на самата кола са по-евтини сравнена с тези на Б6, въпреки че доста от тях са сходни. Съответно пък, като визия Б6-цата бие А6-цата с по-съвременния си вид, но ти трябва да решиш кое ти е приоритет. Аз също имах същата дилема преди да взема моята, но избрах А6 и съм много доволен от решението си..голяма и широка кола, просторна за пътуване с 4-5 човека, багажника събира достатъчно куфари, чанти и перални, хладилници . Koлкото по-просто, толкова по-гениално, но наистина Б6-цата е красива кола. Екстри има достатъчно и за двете коли, така че това също не може да е водещо при избора.Обслужването на самото 1.8Т дали ще е в Б6, А6 или Б5 си горе-долу едно и също. Плюса на турбо мотора е че винаги има какво да се извлече от него ( не е задалжително), но тоя двулитров кенеф на Ауди не мисля че може да се коментира, при положение, че бюджета е достатъчно голям, за да се случат нещата. Аз също стартирах с такава сума и ми бяха достатъчни да си намеря кола (че дори и куатро беше) да сменя ролки, ремъци, филтри, масла, хидравлична течност, маслена помпа, водна помпа, термостат, притискател и лагер. Купих си 4-ри гуми премиум клас чисто нови за зимата в София, каско, регистрация и газ.Нещата са на късмет в голяма степен с колата от автокъща, но с търпение и подходящите методи за проверка преди покупка, могат да се избегнат недоразумения. Ето тази А6-ца я мернах оня ден в Стара Загора и е много лачена : http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11441659121680790&slink=ark5ku единия стоп е сменян незнайно защо, с жило на газта е но пък е с табло от междинен модел и ми интересно какъв е кода на мотора. Управлението на огледалата и пластмасата на задното устройство за климатроника също ги няма, но ако колата е в перфектно здраво може да й се смъкнат някви пари, а въпросните чаркуля са за няма и 30 лв. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11375337057004698&slink=ark5kuтази е би трябвало да е AJL..има кожен салон и изглежда прилично тази е регистрирана и има газ, като си заслужава д се хвърли поглед колко и как е обслужена http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11441085270358544&slink=ark5ku тази и тя си заслужава да се види заради ниската й сума и екстрите, които има, като подгряване и система за измиване на фаровете http://www.cars.bg/c1312377 Редактирано 5 Октомври 2015 от bonevstiliyan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 И аз съм за А6 но при условие след фейса ...за 10к ще се върже чудесна кола!А6 от години е златната среда и за мен лично много балансиран модел на марката... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Колега търси и взимай само Ауди А4/В6 с мотор 1.8Т.-ръчна скоростна кутия/по възможност и куатро/.Както са казали колегите това е един от най-добрите и сполучливи бензинови мотори на Ауди,който се е доказал.Вярно скъпи са Аудитата с този мотор но това е поради голямото търсене на вторичния пазар на тези коли и последващата им препродажба.Този бюджет от парите които си посочил ще ти стигне да закупиш автомобила ,но впоследствие трябва да посъбереш някой лев да пооправиш това онова,ако съответно излезе нещо за дооправяне освен стандартното техническо обслужване със смяната на маслото,филтрите,ролките,ремъците,хидравлично масло,масло скоростна кутия и т.н.Окачването е сравнително здраво няма да ти създава главоболия но това е най малкия проблем с една кола.Успех с покупката на желания от теб автомобил и дано да попаднеш на нещо читавао и добро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baracuda22 Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 За първа кола на някой на 23 години последното дето му трябва е турбомотор или шестак. Да взима някой четирицилндров астматик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony7466 Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 То и тези 40-50 хиляди на година, са малко извънземни! За стар кошник де. Всеки нормално мислеш, би купил по нов варел, макар и от по нисък клас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Колега не му се плаши на това турбо.Ако не режеш колата постоянно и на студен двигател, няма да се скапе.И аз така си мислех, но 2 години вече нямам проблеми с него.Тоя спреляк 2.0 не доставя удоволствие.Качи се покарай и двете и сам ще се убедиш.Има една камара други части, които са на цената на турбината....маховик, тампони двигател, обтегач и верига.Всеки месец си вървят някакви суми от порядъка на 100-200 понякога и 300лв....за застраховки, консумативи ремонти и разни дребни неща.Ако не можеш да заделяш такава сума извън горивото, по-добре не вземай Ауди, а се насочи към някой евтин френски Буджак, на който няма да ставаш роб.Sent from my Lenovo A6000 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 (Редактирано) Ти пък как го сдуха момчето, чак на французойки го прати . Колегата ако случи на запазена, може и нищо да не пипне. Истина е, че трябва да имаш пари за последващи изненади, които не са от най-евтините Винаги има афтърмаркет решения за части, има колеги, които продават с отстъпки, има И-бей, така, че не е толкова страшно, но си имай едно на ум Цитиране на предходно мнение! Редактирано 6 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 Момчето харесва а4. Мисля че на всички ни стана ясно колко го харесва. На негово място бих гледал 1.9тди с 6 ръчки или 1.8т. Каквото се появи първо и ми хареса. ТДИ-то наистина работи като трактор на фона на по-съвременните си събратя, но ако не се лъжа, при 3000 оборота на шестия зъб пердаши със 180 по скоростомера. Това значи че при 120 ще е на 2000 об/мин.При 1.8Т с 5 сторости нещата стоят различно при различните задвижвания, но при тези аудита с предно предаване съм забелязал приблизително 3000 оборота при 120 и под 4000 при 160 км/ч. С шест не знам как стои този въпрос. Само предполагам че предавките са "по-нагъсто" и на последната 6-та предавка ще е много сходно с V-та при пестепенните кутии.А6 може да се вземе при положение, че ще вози хора отзад. И то по над 180 см ръст. Ти ако си 190-200 см висок отзад може да седне някое дете по-скоро, иначе няма да е удобно. Докато в а6-цата си има достатъчно място за краката на задната седалка.С тези големи пробези и пътувания на дълги разстояния ти трябва по-мощен двигател. То за там трябва сила. В града и 1.4 шеесе коня ще те влачи, но извън града въздухът ще свърши с това 2.0i. Лично аз се нервя на слаба кола и мисля, че по-слабия автомобил (като двигател) се кара по-трудно от шофьор-новак. Е, не става дума за 300-400 коня или направо в RS6 да седне и да чегари с 200 на три хиляди оборота със 7-ст s-tronic... Нещо 150-200 коня да е, та да може да върви по баира с хора, багаж и така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 То и тези 40-50 хиляди на година, са малко извънземни! За стар кошник де. Всеки нормално мислеш, би купил по нов варел, макар и от по нисък клас.Няя как колега на студентския доход По-скоро ще вземе някой "ново" алди и ще се кефи като нас. Не мисля, че 50к км са нещо страшно за колата, особено ако се кара 120-130 извънградско. Виж 50к км градско София за 1 год си е яко градско и сигурно ще се разчекне колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 При мене на предно 1,8t с 5 скорости на малко под 4000 оборота е със 140, към 4500 е със 160. Предполагам, че ако е с 6 скорости е по добре. На Октавиа 1,4 TSI ли е TFSI ли е, нз точно с 230 оборотите са 5500-5600 Това и е максимума на 6-та обаче на Шкодата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1per Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 И аз съм на мнение, че за извънградско най-добре приляга турбо мотор, било то 1,8 или 1,9д, не само заради баирите, но е много по-удобен за изпреварване.Тези предвиждания, които се опитва да направи колегата толкова дългосрочно се правят най-вече с нов автомобил, на кола, която е повече от 10г. няма как да предвидиш кое ще се счупи след 10 хил километра.И според мен А6 С5 е по-удобната за дълъг път, с по-голямо междуосие, по-стабилната и по комфортната и по-надежната, но както казаха по-горе B6 е с доста по-съвременен дизайн.При твоят стил на каране турбото може никога да не се наложи да се сменя или ремонтира.Другото е, че много по-лесно се намира запазен бензинов екземпляр от колкото дизелов, предвид предназначението на покупката на новият и собственик преди 10-15г.За окачването има добри полски части които за 500-550лв с труда сменяш всичките 8 носача + двата външни кормилни накрайници и биалетките.Дано сме били полезни и успех с търсенето! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 (Редактирано) Абе да ти кажа специално 1,8t - 150 коня на баирите не е нищо особено, да не кажа, че му е тегаво ако трябва на 5-та примерно от 100 да ускори по баира. Иска си обороти и той, нищо, че е с турбо. Може и моя да не е много в час, но съм чувал, че и други са така. За дизела незнам, но предполагам, че с по-големия въртящ момент в ниските, катери по-лесно. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 6 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 (Редактирано) Само аз ли виждам разликата между фейс А6 C5 и А4 Б6 в задните стопове...ПС: Б6 стои 1-2 идеи "по-пъргава" Редактирано 6 Октомври 2015 от ppenchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1per Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 Абе да ти кажа специално 1,8t - 150 коня на баирите не е нищо особено, да не кажа, че му е тегаво ако трябва на 5-та примерно от 100 да ускори по баира. Иска си обороти и той, нищо, че е с турбо. Може и моя да не е много в час, но съм чувал, че и други са така. За дизела незнам, но предполагам, че с по-големия въртящ момент в ниските, катери по-лесно.Цитиране на предходно мнение!Предвид, че колегата е написал, че Сценик 90 коня му е достатъчен, не виждам смисъл да коментираме къде и на коя предавка как върви 1,8Т. В моя случай може и да е ремап-ната, ще разбера скоро. Само аз ли виждам разликата между фейс А6 C5 и А4 Б6 в задните стопове...ПС: Б6 стои 1-2 идеи "по-пъргава" Това пък какво общо има с темата и въобще какво искаш да кажеш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 Предвид, че колегата е написал, че Сценик 90 коня му е достатъчен, не виждам смисъл да коментираме къде и на коя предавка как върви 1,8Т. В моя случай може и да е ремап-ната, ще разбера скоро. Това пък какво общо има с темата и въобще какво искаш да кажеш?Обсъжда се А6 или Б6, при А6 фейслифт разликата с А4 Б6 според мен визуално е малка. Докато А6 Ц5 преди фейса е малко по-олдскул поне според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 Фейслифт 1.8т на А6 няма да намери, защото няма такива обяви..от 8 месеца следя всички източници 1.8Т фейслифт дали е излзиа една или две, даже мисля че се лъжа. Плюс това фейслифта не е плюс за мен, защото много от нещата са минуси..по техническата част и по интериорната..стоповете, които отварят колата са 100 лв. и може да се сложат, ако толкова се държи на фейслифтовия изглед..фарове, калници и брони не е кой знае какво..освен че тези пластмаси, които вървят като рамка около колата, при фейса са боядисани в цвета на колата, а преди това умишлено не са, за да не се драскат толкова много. Фаровете са с по-големи лупи, но и затова има лек и не би трябвало да е водещо. Имаш 2 ламбда сонди, по-скъпа ревизия на главата и като цяло само простотии..колкото повече механика, толкова по-лесно и толкова по-евтино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 B6-цити са прилични коли и не са кой знае колко скъпи за поддръжка, но щом ще правиш по 40-50 к километра на година ще имаш прилични разходи.1000лв или повече за каско, гражданаска, данъци, т.н.5 смени на масло по 150-ина лв. средно (зависи какви части ще купуваш) - 750лвЕдно обслужване на 50-60 000 км. зивиси от частите мин 500-600лв.Горе долу на 50-60 к километра ще трябват накладки и на две години (120 000) дискове, така че може и половината от тях да включиш като годишен разход.За 50к километра почти сто процента е сигурно, че ще трябва да се пипне нещо я по окачване, я по мотора и там ще заминат няколко стотин лева в добрия случай.Бензин на газ сигурно ще харчи около 10ина литра на 100км. Дизел ще е малко по-скъпо. и за гориво ще отидат 5000лв.Турбото ако е читаво и караш нормално би трябвало да кара доста време. Общо взето едни 8000лв мин. ще ти трябват да се возиш по 40-50 000 км. годишно. Първата година ако слагаш газова уредба, ако има някой малък проблем за оправяне при покупката и регистрации, т.н. може и да минеш 10 000лв. годишни разходи с горивото или 5000лв. без него. За 7000лв. трябва да извадиш голям късмет за да намериш читава B6ца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 (Редактирано) Фейслифт 1.8т на А6 няма да намери, защото няма такива обяви ... Изникна една бургаска която се продаваше преди няколко месеца на малко по висока цена.Сега е на 8500 ... 1.8Т quattro Facelift и ако не греша мотора е с код AWT - СеданАко се окаже читава с дребни кусури за отстраняване за 8000 лева + ГИ гледам че пише си е оферта.Да наистина не е С-лайн но с времето,парите и желанието може да стане. Успех!Ето колата: http://www.mobile.bg/11442928493676586 п.п В немското мобиле има 3-4 обяви за А6 1.8Т + quattro и Фейслифт но цените са ... .. . Редактирано 6 Октомври 2015 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 (Редактирано) Мда тази се продаваше още когато аз търсех..демек преди 8-9 месеца и въпреки това фейслифта са му по-скъпи чаркулята и ими излишни неща Цитиране на предходно мнение! Редактирано 7 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 Викаш вместо да ъпгрейднат са даунгрейднали при фейслифтаSent from my LG-V500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 А във следващите модели ако знаеш, как са го опоскали това А6... Не става зА каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване