HEPBAKA Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 Здравейте пичове,Карам А6 2000г 4х4 2.7Т автоматикИмам постоянни вибрации в промеждутъка 100-120км най-силно изразени. Имам ги и при по-ниски и по-високи скорости, но доста по-слабо.Вибрациите се усещат в цялото купе, както отпред, така и отзад. Усещат се и във волана.Дисковете са НОВИ АТЕ купени преди няма 15к км от Ауди Швейцария, както предните така и задните, с нови накладки. НЯМА вибрации при спиране в педала на спирачката.Рейката е рециклирана тук. Преди и след рециклирането - все си ги има тея вибрации.Лагерите на предните колела са нови.Всичките 8 носача и кормилни накрайници и биалети са нови. Два различни чифта ЧИСТО НОВИ гуми - същия екефт.Два различни чифта джанти 18ки - същия ефект.Разчетох се във американски форуми - при тях това се случва още от 2-3 годишни на тези коли.Коментирайки проблема си с приятели, повечето споменават (задни) карета на кардана. Струва ми се че се засилва проблема при ускорение в тези скорости (тогава ми се активира ASR и ми отнема газта) и като цяло при ускорение да е по-силен.Интересно ми е, някой от вас сблъсквал ли се е с този проблем и ако да какво е било разрешението му ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Висящ лагер на кардана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audimen Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Или вътрешни карета /износени триподи/ .Имах го този проблем и след смяната им всичко заспа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 На s6-та го имах същото тресене при 100-120км/ч- всиящ лагер на кардана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Ако не е лагера на кардана, вътрешно каре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HaLoV Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 И при мен има вибрации, но при определени обороти, между 1800-2000, без значение от скоростта. Има го на всички предавки между тези обороти, включително на N и P. Мисля, че е от автомата. Колата е 2.8, куатро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Е нали каретата ти влизат в кутията...Прегледайте първо тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HaLoV Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Те играят ли ако колата работи на място на N или P и се форсира до 2к оборота примерно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 11 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Нова информация (тъй като още не съм стигнал до майстора) - когато пораздавам газ известно време, да кажем 3-4 ускорение с педала в пода и после реша да спирам както съм си на D пак има вибрации.Като че ли го свързвам с факта, че кардана и там съпътстващите го чаркалъци са се загряли?Ще ходя скоро при майстори, но всякакви съвети/remote диагностика са добре дошли . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Те играят ли ако колата работи на място на N или P и се форсира до 2к оборота примерно?Сори, това съм го пропуснал лекинко...Не играят при това положение... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване