sashocos Публикувано 12 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2007 Вчера от ХИТ,купих една добавка за дизел нарича се POWER DIZEL за повишаване на цетановото число,но пише ,че още почиства дюзите и предоотвратява отлаганате на парафини.Разфасовката е от 355 милилитра мисля, и стига за третиране на 135 л.гориво(2 резорвоара).Сутринта я сложих и фулирах резервоара и мисля че има ефект,мотора работи по тихо и педала на газта стана по спонтанен(дано не си внушавам).Веднъж бях зареждал с V-power disel на Шел и усещането е съпоставимо,въпроса е в рентабилноста,незнам в момента кава е цената за литър на V-power -а,но при тази добавка ,сметката показва,че оскъпяването е с 7 стотинки на литър.Фирмата която я произвежда GOLD EAGLE е американска(на шишето си пише "made in U.S."),имат и друга която е анти-гел ама не съм я ползвал пък и май засега нема нужда при тия температури.Цената е 10-на лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 12 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2007 (Редактирано) Добавките са добро нещо май, но не ги препоръчват много ако искаш да си караш колата доста време а не да я сменяш... Ако искаш колата ти да стане още по спонтанна и да не я познаеш може да намериш някой, който разбира много от програмата Ваг-ком и да ти направи някой настойки, и ти гарантирам че няма да си познаеш колата... Може и до мен да си направиш една разходка и ти гарантирам успех... А за добавката е добра, да... Редактирано 12 Декември 2007 от dani_94 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 13 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2007 GOLD EAGLE е американскаНяма нищо лошо в добавките. Тази фирма заедно с още две-три като STP, SNAP, Redex, Red Bull( - извинявай за шегата) са компании с дългогодишен опит и традиции в производството на присадки. Само че въпросът е по-скоро дали помагат толкова, колкото рекламира производителя.Защото аз като взема една тубичка Redex например и прочета какво пише на етикета, направо свят ми се завива: повишава октановото число/цетановия индекс, почиства дюзите от отлагания, реализира икономия на гориво.Колегата е прав, една добра диагностика с леки корекции може да направи колата истински звяр, направо да я преоткриеш и да се кефиш отново, също като когато си я купувал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 14 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2007 Колегата е прав, една добра диагностика с леки корекции може да направи колата истински звяр, направо да я преоткриеш и да се кефиш отново, също като когато си я купувал.Някой се оплакват така: "Когато купих колата вървеше на бургия,сега ми се струва ,че не върви както в началото",стандартния отговор е "споко пич,просто си свикнал с вървежа".Е при мен не е така колата си върви както си е вървяла винаги,т.е. много добре.Незнам защо слагам присадки,може би само защото се предлагат на пазара,пък обичам да я глезя.Но в случая с гореспоменатата добавка мисля,че тя подобрява просто качеството на горивота като му повишава цетановия индекс и на това се дължи по добрата работа на мотора.За донастройките на ВАГ-кома ,незнам ...дали трябва да се пипа нещо което си работи добре.Човек винаги иска нещо по добро има ли гаранция обаче ,че нещата няма да се прецакат в преспектива ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 14 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2007 Щом нещо си работи добре не се пипа, а то човек не знае утре какво ще му се случи, камо ли в переспектива да знае кое ще му се счупи на колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 14 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2007 Щом нещо си работи добре не се пипа, а то човек не знае утре какво ще му се случи, камо ли в переспектива да знае кое ще му се счупи на колата Имах предвид пипайки по настройките,дали не се създават предпоставки за бъдещи неволи,както например всеки които се чипоса,си има едно наум, а ако недай си боже му гръмне турбината вече е сигурен каква е причината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 14 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2007 Аз не съм ти казал че ще ти слагам чип, а че ще пипна по настройките. Например количеството въздух пуснат от ЕГРа, настройка на предварение и закъснение на помпата, почистване на електронният блок на помпата, който плува постоянно в нафта, а нашата нафта се знае каква е, Настройка на тайминга в по ниско ниво като границите са му от 2.5-9мг. а на доста коли съм успял да го свала и под 2мг. Това ще рече по чувствителна газ и доста по бързо и плавно набиране до 2000-2500 оборота, където турбината още не е в силата си. И още много други работи, но в никакав случай това не е тунинг, и не може да навреди на автомобила ти, а с годините заводските настройки не са най-оптимални и сега направените от човек който разбира, може да ти достави ново удоволствие от по добрата работа на автомобила ти... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 14 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2007 оК,виждам,че си от Монтана.Аз имам село в тази посока(Черни върх)на 50 км на север и когато имам път натам може да се разберем да я пипнеш,Дай тел.за връзка.Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 14 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2007 0886064448 Дани се казвам, и бих помогнал на всеки да се радва повече на своята каляска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MCI Публикувано 14 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2007 Дани, при помпа дюза моторите как стои въпроса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 15 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2007 Дани, при помпа дюза моторите как стои въпроса?И там могат да се ръчкат доста работи с Ваг-кома, но не е като при обикновена електронна помпа. От помпата се извлича най-много от това което обясних, като се изчисти хубаво и настрой... В Супер дизел за смяна на ел.блока с техен като им оставяш твоят те да си го работят след това, вземат към 700лв....вие си направете сметката сами Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 5 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2008 Леле аз още малко ще им стана рекламен агент на тия.начи,вчера -7.00ч. сутринта t (-17) колата пали от трети опит(прецедент),снощи отивам до ХИТ и взимам 370мл-разфасовка GOLD EAGLE-анти гел-отивам на Лукойл капвам 40 мл.добавка-наливам 20 л дизел-прибирам се в къщи.Днес сутринта-7.00ч. -17 градуса-пали от раз все едно е лято-евала,евала,евала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 6 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2008 Леле аз още малко ще им стана рекламен агент на тия.начи,вчера -7.00ч. сутринта t (-17) колата пали от трети опит(прецедент),снощи отивам до ХИТ и взимам 370мл-разфасовка GOLD EAGLE-анти гел-отивам на Лукойл капвам 40 мл.добавка-наливам 20 л дизел-прибирам се в къщи.Днес сутринта-7.00ч. -17 градуса-пали от раз все едно е лято-евала,евала,евала Хммм... на мен и с и без нея ми пали от първия опит при -18! Разлика няма! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 6 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2008 Леле аз още малко ще им стана рекламен агент на тия.начи,вчера -7.00ч. сутринта t (-17) колата пали от трети опит(прецедент),снощи отивам до ХИТ и взимам 370мл-разфасовка GOLD EAGLE-анти гел-отивам на Лукойл капвам 40 мл.добавка-наливам 20 л дизел-прибирам се в къщи.Днес сутринта-7.00ч. -17 градуса-пали от раз все едно е лято-евала,евала,евала А с какво гориво беше заредил когат си запалил с зор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 6 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2008 горивото е дизелово..., мое оттам да е проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 9 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2008 лукойлска нафта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване