Към съдържанието


Снимка
* - - - - 1 Гласа

Проблем с ГНП


  • Моля влезте във форума за да отговорите
21 отговора в тази тема

#1 waleto

waleto

    User

  • Members
  • 5 Мнения:
  • Kaра:A4 1.9TDI

Публикувано 23 юли 2009 - 09:42

Здравейте!
Имам проблем с Ауди А4 1.9TDI 110кс. '97г.
При едно изпреварване на магистралата,колата заби муцуна и от тогава върви само в ниските обороти.Няма никакъв ряз.Това да изпревариш камион или кола е невъзможно.
Ако и подавам плавно газ,колата върви и бавно качва обороти,подам ли рязко газ,Аудито почти не реагира,все едно само съм докоснал педала.По таблото не светят никакви чекове и грешки.
Отидох на диагностика.Това което изписа уреда е механичен проблем на помпата.Обясниха ми,че вътре в нея има нещо като клапа,която е клеясала или нещо от този род.
Всички хора с които се свързах и попитах,казват че помпата се сваля ремонтира се,качва се на стенд и е готова,но никой не дава гаранция.И цена около 1000кинта.Има някакво момче,от Пловдив което след ремонта дава 6 месеца гаранция.
Някак си обаче не ми се ще да давам 1000лева за нещо което никой не може да ми обясни.Нещо подобно ми се случи преди година с една помпа VP44 на Бош!И там се говореха космически суми,а се оказа решение за доста по малко пари!
Тука изчетох доста теми и никъде не срещнах подобен проблем.
Молбата ми е ако може да ме посъветвате,да потвърдите или отхвърлите по горе написаното.Въобще каквото и да напишете ще ми е от полза.

Благодаря за вниманието!

Редактиран от waleto, 23 юли 2009 - 09:44.


#2 johnny_

johnny_

    User

  • Members
  • 1107 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:Audi

Публикувано 23 юли 2009 - 12:46

Преди време като сменях съединител ми бяха извадили някво вакуумно маркуче, което отиваше към компютъра на колата и имах същите симптоми. Намира се на един пластмасов тройник зад двигателя. Погледни и при теб да няма няква подобна драма. След като го свързаха обратно, колата си тръгна нормално. :hilezh:

Редактиран от johnny_, 23 юли 2009 - 12:47.


#3 cyberhill

cyberhill

    User

  • Members
  • 786 Мнения:
  • Kaра:Audi & Alfa

Публикувано 23 юли 2009 - 13:04

Точно тези маркучи правят доста мизерии.
Виж да не е отишла и клапата в която влизат...

#4 waleto

waleto

    User

  • Members
  • 5 Мнения:
  • Kaра:A4 1.9TDI

Публикувано 24 юли 2009 - 08:19

Благодаря ви за бързите отговори!Ще разгледам и ще пиша!

#5 kukera

kukera

    kukera

  • Members
  • 514 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Ямбол/Бургас
  • Kaра:A4 AVG TDI facelift

Публикувано 25 юли 2009 - 23:28

Колега кво става установи ли се нещо,пиши че и аз май имам такъв проблем.А да те питам като бачка на тихи обороти нямаш ли чувството че ги мени,вътре обортомера не мърда обаче по самия звук на двигателя????Това на моита го усещам още по-добре като пусна климатика.1.9 тди faselift AVG 110hp

#6 waleto

waleto

    User

  • Members
  • 5 Мнения:
  • Kaра:A4 1.9TDI

Публикувано 26 юли 2009 - 19:32

Още не съм го проверил,щот не бях в София!
При мен като е студена,няма никаква разлика.А като е топла,при всяко едно палене се форсира сама до 2000об. и след това се нормализира.

#7 galaboff

galaboff

    User

  • Members
  • 3671 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Kaра:-

Публикувано 27 юли 2009 - 10:17

Аз не бих правил ремонт на помпа за 1000лв, след като НОВА помпа за тоя мотор (АФН) е 1000лв !!!

http://cgi.ebay.de/G...I-A...:1|294:50

#8 TDI_Fan

TDI_Fan

    User

  • Members
  • 2155 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Натрапник в София
  • Interests:свински вратни пържоли
  • Kaра:душегуб

Публикувано 27 юли 2009 - 16:54

Според мен са те вкарали в некви филми.Тая помпа мисля е VP 37 и я правят ан доста места.

#9 waleto

waleto

    User

  • Members
  • 5 Мнения:
  • Kaра:A4 1.9TDI

Публикувано 28 юли 2009 - 22:24

Общо взето,няма никаква промяна.Проверих и смених маркучетата за който говори колегата.Те влизат в един клапан,който седи закачен за една от въздушните магистрали зад мотора.Колата върви прилично до около 3000 оборота,само при плавно подаване на газта.Ако я натисна рязко, се замисля и тръгва още по-плавно.
Никаква идея нямам.Но ще продължа да чета старите теми.Съветите ви,ще са ми от полза.

#10 stani76

stani76

    User

  • Members
  • 3697 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София, България
  • Interests:Семейство, Приятели
  • Kaра:две и пет тъдъи

Публикувано 29 юли 2009 - 21:12

а пробвал ли си на загрял двигател да излееш 1 шише вода върху помпата и да видиш дали се оправя?

#11 KOKO 100 C4

KOKO 100 C4

    Кокича

  • Members
  • 11041 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Interests:автомобили, напитки, жени
  • Kaра:Audi 100 2.4 D

Публикувано 29 юли 2009 - 23:13

а пробвал ли си на загрял двигател да излееш 1 шише вода върху помпата и да видиш дали се оправя?

Станич кажи му направо, че ако се оправя е помпен елемент.

#12 waleto

waleto

    User

  • Members
  • 5 Мнения:
  • Kaра:A4 1.9TDI

Публикувано 30 юли 2009 - 08:05

Аз малко не виждам логика,щото тя и студена не върви.Но ще пробвам и ще пиша!То и диагностиката си каза помпен елемент.
Благодаря за съветите!

#13 stani76

stani76

    User

  • Members
  • 3697 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София, България
  • Interests:Семейство, Приятели
  • Kaра:две и пет тъдъи

Публикувано 30 юли 2009 - 10:12

Аз малко не виждам логика,щото тя и студена не върви.Но ще пробвам и ще пиша!То и диагностиката си каза помпен елемент.
Благодаря за съветите!

сега видях че си написал че на студена няма разлика, наистина няма смисъл да пробваш това. Напиши едно лично на колегата дани 94 (има закачена тема) той с сигурност ще ти помогне.

#14 naskokz

naskokz

    User

  • Members
  • 38 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Казанлък
  • Kaра:A4 1,9tdi AFN

Публикувано 10 октомври 2009 - 21:59

Мисля че може да ти е запушено някое от гърнетата(средно или задно)ако е така колата бъчи муцуната на високи обороти,а работи на ниски.Може да пробваш дали има добро изхождане,или срежи една дупка преди средното гърне и виж дали прави така,ако върви добре с дупка,значи проблема е в гърнетата.

#15 Zinoto

Zinoto

    User

  • Members
  • 319 Мнения:
  • Location:Велико Търново
  • Kaра:Ауди А3

Публикувано 10 октомври 2009 - 23:11

На ваг-ком веднага който разбира ще хване проблема. Показва работи ли този клапан за аванса и много други неща. Електрониката е елементарна ако е от нея което е възможно се оправя без сваляне на помпата. Какви 1000 лева, нещо те пробват дали ще клъвнеш.

#16 RUCKO

RUCKO

    User

  • Members
  • 41 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:РУСЕ
  • Kaра:Audi A4

Публикувано 16 октомври 2009 - 08:08

аз имах същите проблеми но се оказа че проблема не е гнп нито клапан а от затлачен катализатор,след като го издъних колата заспа-иначе и на мен ми искаха страшнички пари за гнп

#17 vivanet

vivanet

    User

  • Members
  • 104 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Kaра:Audi A 4 2004 4x4

Публикувано 16 октомври 2009 - 19:56

Имах абсолютно същият проблем , оказа се като я качих на компютър че дава грешка в дебитомера, а проблема затова идва от вакум тръбата , има едно съединение което най често се пука от износеност и трябва да го смениш.
Мощността ти се губи при скорост над 130 км/ч или като качи на 3800 оборота нали?
И при мен ставаше същото и по време на движение изключвам двигателя и паля наново на скорост и проблема се оправя.
Просто колата излиза в авариен режим и трябва да рестартираш компютъра на колата като изключиш двигателя.
Повредата струва чисто и просто 2-3 лева колкото е една дебела нова тръба.

#18 spaikcho

spaikcho

    User

  • Members
  • 2 Мнения:
  • Kaра:Audi A4 2.5 Tdi

Публикувано 11 ноември 2009 - 18:37

Аз имам сходен проблем само че при мен е пълна незнаенка. Става въпрос за Ауди A4 2.5 v6. Мощността постепенно се изгуби като ту върви ту не, по едно време директно спря да върви като под спря имам в предвид че вдига уборотите до 2000 повече не може а максималната скорост която постигаше при това положение беше 120км/ч ( наемаше се по бано и от чист дизел ), при първо палене сутрин отзад правеше лек облак син/бял, но само при парвото палене после не пуши. Отидох в сервиз закачиха го на компютър и момчето от сервиза ми каза че грешката кочто е дали е свързана с ъгъла на впръскване тоест че помпата имала проблем и трябвало да се сменя, но колата беше в движение и реших да изчакам въпреки че се придвижвах като костенурка. 7-8 дена я карах така постепенно сутрин спря да прави облак а савсем леко припушване и на осмия ден се оправи от самосебе си просто тръгна (излетя направо). Въпросът ми е каква е вероятноста да се върне проблемът и какъв би могъл да е ? Щом тръгна надали помпата е за смяна ?

#19 dani_94

dani_94

    User

  • Members
  • 825 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Монтана
  • Kaра:Passat B6 1.9 TDI

Публикувано 11 ноември 2009 - 20:12

Аз имам сходен проблем само че при мен е пълна незнаенка. Става въпрос за Ауди A4 2.5 v6. Мощността постепенно се изгуби като ту върви ту не, по едно време директно спря да върви като под спря имам в предвид че вдига уборотите до 2000 повече не може а максималната скорост която постигаше при това положение беше 120км/ч ( наемаше се по бано и от чист дизел ), при първо палене сутрин отзад правеше лек облак син/бял, но само при парвото палене после не пуши. Отидох в сервиз закачиха го на компютър и момчето от сервиза ми каза че грешката кочто е дали е свързана с ъгъла на впръскване тоест че помпата имала проблем и трябвало да се сменя, но колата беше в движение и реших да изчакам въпреки че се придвижвах като костенурка. 7-8 дена я карах така постепенно сутрин спря да прави облак а савсем леко припушване и на осмия ден се оправи от самосебе си просто тръгна (излетя направо). Въпросът ми е каква е вероятноста да се върне проблемът и какъв би могъл да е ? Щом тръгна надали помпата е за смяна ?



Не, според мен, проблемът ти е в дебитомера...

#20 spaikcho

spaikcho

    User

  • Members
  • 2 Мнения:
  • Kaра:Audi A4 2.5 Tdi

Публикувано 12 ноември 2009 - 13:09

Мисля да я покарам известно време още и да видя дали ще има пак някаква промяна. Дебитомера преди 25-30 000 км го сменях. Какво друго може да е ?




0 Потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни

mobile.bg